Kirjoittaja Aihe: DRX VE  (Luettu 105341 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #90 : 20.10.12 - klo: 21.11 »
4S meni hyvin, 6s vaatii lisätyötä jos sen haluaa.
Kokeillaan nyt ensin tuolla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #91 : 20.10.12 - klo: 21.23 »
Keuliko auto 4s?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #92 : 20.10.12 - klo: 22.41 »
Ei varmastikaan.. Huomenna jos pääsis kokeilee..

Kahdella 3S 4600mah akulla ajoin tänään 30 min kaasussa säästelemättä,
luulen että 4S 6500 mah olis sit enemmän.

Towerista täytyy hoitaa jossain vaiheessa pari siirrettävää hyndää ja keilat jo onkin
kevyeksi radaksi tossa lähialueen asfaltilla.
« Viimeksi muokattu: 20.10.12 - klo: 22.47 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #93 : 21.10.12 - klo: 13.04 »
Ajoaika piteni 10 minuutilla, yht. 40 minaa
about kaasupohjassa

4S oli varsin riittävä, ei tosta tarvii enää kulkupuolta
kasvattaa. Balansoin painojakauman laittamalla 100gr
lyijyä akun vastaiselle puolelle, käytös tasapainoista ja
vaa'ankin mukaan auto hyvon balansissa.

6S tuo haastetta painojakaumaan ja luulen että nopeuskin
menee jo yli tarpeen. Nytkään ei voi isollakaan alueella pitää
lämää tiskissa 2-3 sekuntia pidempään suoralla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #94 : 21.10.12 - klo: 15.40 »
Onhan se 6s "hieman" overkill tämänkokoiseen kirppuun  :grin:

6kg Savage Fluxinkin on melkonen heittopussi 6s tehoilla.

Mikäs sut sait noi sähköt vaihtamaan? Silkka hulluus vai tylsyys?  :tongue:
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #95 : 21.10.12 - klo: 17.28 »
Aivan. Hyvä kysymys: vakiosähköthän ovat hyvät.

Kai se on kokeilunhalu ja koska noita on hyllyssä -  en kyllä lähtis varmastikaan tätä varten hankkimaan noita kasisähköjä.

Toisaalta nyt kokeilee, autossa on vähän enemmän massaa ja tehoa, niin hienostihan se liikkuu. Asfaltilla nimenomaan ja noilla 17mm hex renkailla. Tällä hetkellä sensoriton 130A setti kiinni, sensorillinen 6S 180A jää tohon C8e autoon.

Kummassakin puolensa, ja toisen auton pidänkin vakiosähköillä.

Laitetaan vielä kuva:


Eipä silti, en ainakaan kadu kokeilua, kyllähän se liftaa auton ihan
uudelle tasolle.. GT / rallycross jonka mittasuhteet toimivat  :cool:
« Viimeksi muokattu: 21.10.12 - klo: 21.38 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 21.10.12 - klo: 18.44 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #97 : 22.10.12 - klo: 09.21 »
Pistetään nyt vielä tääkin esille



3,150g ajokunnossa. Eli tuollaisen kisa M8 nitro buggyn painoinen ellei hieman kevyempi.
Hyvä paino siis sähköautolle koppikorilla ja liikkuukin M8 setupilla varsin mukavasti  :wink:
« Viimeksi muokattu: 22.10.12 - klo: 09.25 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #98 : 22.10.12 - klo: 10.27 »
Onkos tuo akkukotelo vakio vai dremelöity hihnoja varten?
Pitäisi omaan sama tehdä ehtiessään... hihnat on, mutta eipä ole ehtinyt katsella miten ne sovittaa.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #99 : 22.10.12 - klo: 10.47 »
Omani sujautin vaan sen kotelon alta.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa _mese123_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #100 : 22.10.12 - klo: 11.52 »
Pääsin vähän testaa aamusella ennen töihin lähtöä; keli vähän kostea mutta yllättävän vähän siitä oli haittaa noilla IGT gummeilla vaikka sitä odotin, auto oli nimittäin NIIN HYVÄ!

M8 sähköt 1950 kv, 3S lipo, 16T pinjoni, IGT radialit ja IGT jouset, 700 cps iskariöljy, vakaimet... TOIMII

Mielelläni kokeilen myös noilla edellä mainituilla gummeilla, onko tarjota halkaisijaa eli onko koko about sama kuin IGT renkaassa ? En mielelläni laittaisi paljon isompaa enää alle.

103mm on halkaisija eli varmaan sen 6mm isommat.
Mini rallirenkaat 97mm eli sama, kun IGT:n

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCNRK&P=7

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #101 : 22.10.12 - klo: 15.22 »
Onkos tuo akkukotelo vakio vai dremelöity hihnoja varten?
Pitäisi omaan sama tehdä ehtiessään... hihnat on, mutta eipä ole ehtinyt katsella miten ne sovittaa.

Otin kotelon toisesta C8e autosta ja vedin hihnat pohjalevyyn kiinnitetyn pannan alta (kätevää vai mitä..)
Tämä siksi että sain akut vierekkäin, vakio kotelolla ne pitää laittaa päällekkäin ja siinä on omat hankaluutensa saada pysymään.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #102 : 22.10.12 - klo: 15.23 »
103mm on halkaisija eli varmaan sen 6mm isommat.
Mini rallirenkaat 97mm eli sama, kun IGT:n

Kiitos!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #103 : 22.10.12 - klo: 20.30 »
Tänään pääs työntää kuivalla, menee niin makeesti et se tuntuu ihan rikolliselta  :police:

Kosteutta ku sattuu renkaisiin niin driftaa upeesti myös.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #104 : 22.10.12 - klo: 21.09 »
Jos en ole väärin käsittäny, eikö renkaat kulu asvalttiajeluissa joissa jopa driftataan, nopeasti? Kun sorala ei kulu juuri millään, mutta asvaltti tuntuu syövän nopeasti kumit mun takatuupparilla? Kuluuko siis nuo katukumit sun driftailuissa, tyyliin 5akkua ja taas 50€ renkaisiin? Omallani en viitsi paljoa driftailla, kun renkaat maksaa niin paljon...
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #105 : 22.10.12 - klo: 22.18 »
Toki ne kuluu, joten vähän säästellen,tosin vesi välissä estää pahempaa kulumista.
mm. Grp:llä on kestävää seosta.
Hiekalla kestää renkaat, mut asfaltilla ei likaannu auto  :wink:
« Viimeksi muokattu: 22.10.12 - klo: 22.22 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #106 : 23.10.12 - klo: 10.52 »
Tuntuu että viimeksi kun oli yhtä paljon tehoa konepellin alla suhteessa autoon niin se oli hihnavetoinen BMT Sirio .21 RR nitromoottorilla. Minusta harjattomalla 1/8 keppivetoisella ei ihan päässyt tähän mitä nyt on, tehossa ja ajettavuudessa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #107 : 29.11.12 - klo: 15.51 »
IGT hopeiset optiojouset vaikuttavat hyvältä katuversioon.

Kiitos 20 vuodesta!

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #108 : 01.12.12 - klo: 07.57 »
onko kenelläkään hajuakaan mitä vauhtia tuo liikkuu noilla vakiosähköillä 2s lipottimillla?ja kannattaako hetihommata 3slipot?
EXC125

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #109 : 01.12.12 - klo: 20.03 »
Riippuu varmaan vähän kuskista, mutta itse olen ajanut vain 3s lipottimilla ja menee (IMO) aika sopivasti. Vakioruorissa on epa-säätö aika helposti käsillä, joten 5v. juniori on myös ajellus 3s ja epalla kuristettu menoja. Suosittelisin siis mieluummin 3s lipoja kuin 2s, paitsi jos on tarkoitus ajella todella verkkaisesti. Vakiosähköillä minimivauhti 3s lipoilla on hitusen turhan suuri.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #110 : 02.12.12 - klo: 12.14 »
Riippuu varmaan vähän kuskista, mutta itse olen ajanut vain 3s lipottimilla ja menee (IMO) aika sopivasti. Vakioruorissa on epa-säätö aika helposti käsillä, joten 5v. juniori on myös ajellus 3s ja epalla kuristettu menoja. Suosittelisin siis mieluummin 3s lipoja kuin 2s, paitsi jos on tarkoitus ajella todella verkkaisesti. Vakiosähköillä minimivauhti 3s lipoilla on hitusen turhan suuri.
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja kun joskus ne 3s lipot ostaa niin kulkee varmaan ihan tarpeeks lujaa..
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)
« Viimeksi muokattu: 02.12.12 - klo: 17.29 kirjoittanut emppu99 »
EXC125

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #111 : 02.12.12 - klo: 15.52 »
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja myös nuo kasi sähköt(käytettynä kun sain). moottorin kierros arvo on 1950kv niin luulen että kun nuo molemmat akut tuohon laittaa niin kulkee ihan tarpeeks lujaa.
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)

Itse ajelen myös 3s lipolla ja sillä on ihan riittävästi kulkua. Esim. Kuusankosken pienehköllä ralliradalla laitoin kaasun epan 50% ja sillä oli vauhti radalle sopiva, eli sielä olisi luultavasti pärjännyt kahdellakin kennolla. Isommalla omatekoisella sorakentälle kyhätyllä radallakaan harvemmin tulee kaikkia tehoja hyödynnettyä.

Laatikko lupailee 70km/h 3s akuille ja vakiosähköille. Kyllähän tuon saisi kulkemaan suoralla tuhattajasataa, kun virittää vaikka 6s kiinni 45000rpm+ kiertävien sähköjen, isompien renkaiden ja pinjonin kanssa. Itse en kuitenkaan tätä autoa pilaisi muutamalla sitä "nopeusdemoniksi", koska se on tehty ralliautoksi ja sellaisena se toimii loistavasti. On ehdottomasti yksi viihdyttävimmistä ajamistani autoista nimenomaan "rallimaista" ajoa ajettaessa.

Missä ajattelit ajella, jos tarkoitus on ajaa "hana pohjassa" ja vaikkpa tuo 90km/h? Tuollaisissa nopeuksissa voinet heittää hyvästit tämän kokoisen auton hallinalle.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #112 : 02.12.12 - klo: 16.05 »
näinhän se menee.

onpa hauska kaasutella lumella! Hankiralli erittän mukavaa vaihtelua ajamiseen!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #113 : 02.12.12 - klo: 17.28 »
no joo,oon 13 v ja ihan hana auki on tarkoitus ajaa ja nyt on tulossa tuo drx ve subarun korilla ja 2x 2s 25c lipoa.
ja kun 3s lipon joskus  laittaa niin kulkee ihan tarpeeks lujaa.
(onko kukaaan mitannu huippunopeutta luulen että 4s lipolla ja kasisähköillä kulkee ainakin se 85-90kmh)

Itse ajelen myös 3s lipolla ja sillä on ihan riittävästi kulkua. Esim. Kuusankosken pienehköllä ralliradalla laitoin kaasun epan 50% ja sillä oli vauhti radalle sopiva, eli sielä olisi luultavasti pärjännyt kahdellakin kennolla. Isommalla omatekoisella sorakentälle kyhätyllä radallakaan harvemmin tulee kaikkia tehoja hyödynnettyä.

Laatikko lupailee 70km/h 3s akuille ja vakiosähköille. Kyllähän tuon saisi kulkemaan suoralla tuhattajasataa, kun virittää vaikka 6s kiinni 45000rpm+ kiertävien sähköjen, isompien renkaiden ja pinjonin kanssa. Itse en kuitenkaan tätä autoa pilaisi muutamalla sitä "nopeusdemoniksi", koska se on tehty ralliautoksi ja sellaisena se toimii loistavasti. On ehdottomasti yksi viihdyttävimmistä ajamistani autoista nimenomaan "rallimaista" ajoa ajettaessa.

Missä ajattelit ajella, jos tarkoitus on ajaa "hana pohjassa" ja vaikkpa tuo 90km/h? Tuollaisissa nopeuksissa voinet heittää hyvästit tämän kokoisen auton hallinalle.

en välttämättä missään koska vakio sähköt pidän ainakin alkusi kunhan auto tulee mutta joskus ehkä kokeilen isolla parkkipaikalla kasisähköillä jos innostun sellaista ostamaan mutta en minäkään halua tätä miksikään rata autoksi virittää. kyllä muovi ruksahtelisi jos 90 kmh vauhdissa auto kellahtaisi muutaman kerran ympäri.
kun vanha lazer zx-5 autonikin nosti keulaa ylös vielä  noin 75 kmh vauhdissa kun kovalla savisella tiellä ajeli.muuten oli hyvä auto mutta aina jokupaikka hajalla kun niin kevyt oli..:wink:
EXC125

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #114 : 07.12.12 - klo: 18.32 »
no niin nyt on minullaki drx :azn:2s lipolla tuntuu pärjäävän ainakin talvella koska en ajatellut rikkoa nopeusennätyksiä!helposti menee kopan sisälle lunta 5 min ajon jälkeeen oli jo auto täynnä lunta.vaikka teippasin sähköteipillä liittimet ja kaiken muun  mahdollisen niin aina vaan arveluttaa kun se auto penkkaan pölähtää.onko vinkkejä?
EXC125

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #115 : 07.12.12 - klo: 21.22 »
no niin nyt on minullaki drx :azn:2s lipolla tuntuu pärjäävän ainakin talvella koska en ajatellut rikkoa nopeusennätyksiä!helposti menee kopan sisälle lunta 5 min ajon jälkeeen oli jo auto täynnä lunta.vaikka teippasin sähköteipillä liittimet ja kaiken muun  mahdollisen niin aina vaan arveluttaa kun se auto penkkaan pölähtää.onko vinkkejä?

Lukaseppa vastaus #17 viestiketjun ekalta sivulta. Sielä on mun ratkasu kuvan ja kuvauksen kera.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #116 : 08.12.12 - klo: 06.31 »
tuohan  näyttää hyvältä ratkaisulta!mistä oot ostanut kankaan?
EXC125

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #117 : 08.12.12 - klo: 09.09 »
tuohan  näyttää hyvältä ratkaisulta!mistä oot ostanut kankaan?

Täältä:

http://www.oemcycle.com/Item/product/900073296

Perille tullut 1-2 viikossa.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #118 : 08.12.12 - klo: 15.18 »
Itse ajoin tänään 2 x 2 x 2s
Huippu rallimeninkiä, lumi pöllyää
ja kulkee nätisti kuin mikä, tehoa on
1:8 sähköillä ja hopeiset IGT jouset,
öljy muistaakseni 500cps.
Otin paineella lumet lopuksi.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #119 : 08.12.12 - klo: 15.50 »
Oliko sarjassa vai rinnan?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!