Kirjoittaja Aihe: DRX VE  (Luettu 104776 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
DRX VE
« : 16.09.12 - klo: 19.24 »
Tollasia ulkoilutetaan Lavangon rallycross radalla.



Setup:
- vakaimet: paksu takana, medium edessä
- diffit edestä taakse: 7-10-2K
- iskarit: edessä 500cps, takana 400cps
- puskurit molemmissa päissä
- teräksinen pääratas
- 3S lipo 4600 mAh, 90C (ORION)
- gorilla tape (motonet) "massaus" korissa

Muuten vakio.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #1 : 16.09.12 - klo: 19.32 »
Kävin koppaa viimeisen hyllyssä olleen DRX VE:n Jumbosta ja suuntasin Lavankoon. En ajanut sillä kyllä metriäkään, koska eipä mahtunut kiinanlipot kyytiin eikä se patikko näyttänyt oikein houkuttelevalta tuolle autolle. Pikkutrukille rata oli tosi loistava, ehkät tuolla DRX:llä ajaisi mieluummin esim urheilukentällä.

Täytynee ruveta katselemaan optio-osasia ja arpoa joku viritelmä millä saa akut kyytiin. Tai sitten pistää auto ajamattomana eteenpäin.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #2 : 16.09.12 - klo: 21.10 »
Kyllähän ne nyt täytyy kyytiin saada!

Pidempää kiinnitysruuvia/tolppaa, tosin vaatii snadisti puuhaa.

Ratahan on hyvä, myös ralliautoille, vähän nostaa koria ylemmäs
ja ennen ajoa gorilla teipittää jotta kestää.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #3 : 16.09.12 - klo: 21.33 »
Katotaan jos askartelis jotain velcro-patenttia tai sitten vaan sitä pidempää ruuvia. Akut taitaakin olla 40mm korkeat, ei suinkaan 32mm, eli aika tuhdit.

Tilailin illan ratoksi pari rengaskierrosa. Vakaajat summuut voisi arpoa.
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #4 : 17.09.12 - klo: 12.32 »
Kyllä muistan että kokoero oli huomattava. 30mm korkeissa akuissahan ei ole mitään ongelmaa, menevät suoraan.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #5 : 17.09.12 - klo: 13.28 »
Tuo vakiopanta ei oikein istu niin millään noihin akkuihin, eli pidemmät ruuvitkin voi jättää pois laskuista...
Mihin tuo liikkuu 2s?
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #6 : 17.09.12 - klo: 14.32 »
ihan hyvin liikkuu.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #7 : 17.09.12 - klo: 20.42 »
DRX VE koeponnistettu 3s-lipottimilla. Akkupanta on nyt vähän protomallia, mutta ehkä sitä voisi paremmankin tehdä jotakuinkin samoilla kaavoilla.

Auto tuntui olevan melkoinen nuorisomagneetti ja koeajoja olisi saanut tarjota yleisölle reilumminkin. Onneksi nuo epa-säädöt on RTR-radioissa nopeat ja huomaamattomat säätää  :afro:

Alustan ja korin osalta on nyt cross-country säädöt, eikä auto ehkä ole ihan niin esteettisen viehättävä kuin markkinointimateriaalissa. Jotain setupintynkää on ehkä ruvettava miettimään, samaten ne vakaajat taitaa olla aika ehdottomat varsinkin jos tuonne Lavankoon menee.

Aika tiheään jäi kiviä jumittamamaan takarenkaita ja välillä ohjaustakin. Asialle ei voine juuri mitään.

Vakiosähköistä jäi tuntuma, että ainakin tehdasasetuksilla minimikaasulla kulkee jo aika reilusti, mutta ihan kuin jotain puuttuisi huipuista silti. Kone ei lämpene ja akut kestää hyvin, kulkujakin on melko kohtuullisesti, mutta kaasutuntuma voisi olla parempi.

Lanalla/jyrällä saisi jonnekin hiekkakentälle ihan kivat baanat kyllä...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #8 : 17.09.12 - klo: 21.05 »
Kiville voi - leikkasin ne vanteen kaapimet irti, koska niillä ei tee mitään ku ei ajeta savella vaan soralla ja se vähentää huomattavsti jumiutumisia vanteessa.

Hyvä että pääsit koeponnistaa.

Mun setuppi oli edellä; siitä on hyvä aloittaa!

Laita paremmat akut  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #9 : 18.09.12 - klo: 19.28 »
Onko tässä pyöränmutteri M4 kierteellä? Ei pääse oikein selvyyteen manuaalista, puhutaan vaan 6mm mutterista? Jos on M6 niin avainväli on 10mm, tuskin on niin iso? Mietin tässä tuon 17mm adapterien sovitusta hpin rallimalliin

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #10 : 18.09.12 - klo: 21.03 »
On se 10mm mutska/avain
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #11 : 18.09.12 - klo: 21.12 »
Juu tänks. On siinä näköjään 6*12 laakerointikin etunavassa, kilpailijassa päädytty 5*10 kokoon. eli Kyoshon adapterit ei käy. Pitääpä koittaa metsästää vaihtoehtoa

EDIT kai se on tilattava tuo drx Fiaskon korilla, jo pelkästään 1/8 adapterien takia. miten tuonne sisäkorin alle mahtuu monsteri, ja entäpä 63mm pitkä motti? Onko tuossa mod1 rattaat?
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo: 23.40 kirjoittanut Anis »

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #12 : 20.09.12 - klo: 21.02 »
Ku muut lähti kauniissa syysillassa kusettaa koiraa niin mä lähdin ulkoiluttaa DRX:ää lähikentälle pitkän duunipäivän jälkeen. Olikin rentoa puuhaa pöllyttää lehtiä, hiekkaa ja hyppiä noista pienistä hyndistä mitä sinne kentälle on koulupoikien jäljiltä jääny..

Syksy on selkeesti rallien kulta-aikaa, tuollaisessa ympäristössä nää on ihan omimmillaan. 3S:llä ei jätä kylmäksi vaikka pikkukone eikä 1:8 vaikka sellanenkin taitais mahtua mutta ei ole edes tarvetta kokeilla.





Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #13 : 25.09.12 - klo: 20.58 »
Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #14 : 25.09.12 - klo: 21.25 »
Oma saapui tänään suomeen, josko huomenna pääsisi jo soraa lennättämään. Odottavan aika on pitkä...

Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?

Ei taida noita Kyoshon omia koppia juuri tuon halvemalla mistään saada.

http://www.rallyclassics.se/ Tuolta saa tähän Audi S1 kopan, mutta sekin on melko hintava näemmä.

Itse laitan rullan gorillateippiä ja reunusuojat tuohon omaan Fiestan koppaan, kun ei tosiaan hotsita noilla hinnoilla ostella uusia koreja kovin usein. Tosin tuo Lancia Stratos on varmaan jossain välissä hankittava.

LANCIA STRATO'S ランチア・ストラトス
« Viimeksi muokattu: 25.09.12 - klo: 21.45 kirjoittanut Mordex »
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #15 : 25.09.12 - klo: 21.44 »
Oma saapui tänään suomeen, josko huomenna pääsisi jo soraa lennättämään. Odottavan aika on pitkä...

Löytyykö tähän autoon muita koreja kuin kyoshon omat, kun vaikuttavat aika hinnakkailta... : http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228345/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Completed-Body-Set tai http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_25_1460_1910/products_id/228352/n/Kyosho-Ford-Fiesta-Body-Set-Clear

Vai saako suomesta tai jostain muualta halvemmalla kyoshon omia koreja?

Ei taida noita Kyoshon omia koppia juuri tuon halvemalla mistään saada.

http://www.rallyclassics.se/ Tuolta saa tähän Audi S1 kopan, mutta sekin on melko hintava näemmä.

Itse laitan rullan gorillateippiä ja reunusuojat tuohon omaan Fiestan koppaan, kun ei tosiaan hotsita noilla hinnoilla ostella uusia koreja kovin usein. Tosin tuo Lancia Statos on varmaan jossain välissä hankittava.

LANCIA STRATO'S ランチア・ストラトス

Eihän tollasella stratoksella pystyisi ajamaan, tulis kyynel silmään joka kolarista   :sad:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #16 : 26.09.12 - klo: 19.15 »
Dodih, nyt on eka testiajo takana. Sorakentälle tein tötsistä pienen radan ja kruisailin siinä puolisen tuntia.

Muuten ei valittamista, mutta tosiaan tuo takapään voimansiirto kerää kakkaa ihan huolella ja jumittuu soralla ajaessa vähän väliä. Tästä johtuen ilmeisesti myös nopari otti lämpöä sen verran, että temp cutoff meni päälle. Renkaan kaapimet nappasin pois ennen ajoa, mutta nyt ongelmakohta näyttäisi olevan diffin ulostulon ympärillä. Myös ohjauservo vaikutti melko heikolta, joten sen lähtee vaihtoon ensi tilistä.

Seuraavaksi täytynee siis askarella jonkinsortin lokarit taakse ja outerwears kankaasta suoja koko rungolle niin säästyy suurimmalta putsaamiselta.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #17 : 26.09.12 - klo: 20.46 »
Tulipas askarreltuap*skarreltua tähänkin autoon (kuten jokaiseen jonka omistan):



Eli suoja joka koostuu outerwear kankaasta (hengittää, mutta hylkii vettä), gorillateipistä ja velcrosta. Heivasin sen lexan suojan alta pois, niin nyt saa noparikin vähän happea. Huomenna testaamaan josko tuo blokkaisi suurimmat skeidat myös tuolta takadiffin ulostulojen ympäriltä vai tarviiko vielä väsätä lokarit.
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #18 : 26.09.12 - klo: 22.33 »
Dodih, nyt on eka testiajo takana. Sorakentälle tein tötsistä pienen radan ja kruisailin siinä puolisen tuntia.

Muuten ei valittamista, mutta tosiaan tuo takapään voimansiirto kerää kakkaa ihan huolella ja jumittuu soralla ajaessa vähän väliä. Tästä johtuen ilmeisesti myös nopari otti lämpöä sen verran, että temp cutoff meni päälle. Renkaan kaapimet nappasin pois ennen ajoa, mutta nyt ongelmakohta näyttäisi olevan diffin ulostulon ympärillä. Myös ohjauservo vaikutti melko heikolta, joten sen lähtee vaihtoon ensi tilistä.

Seuraavaksi täytynee siis askarella jonkinsortin lokarit taakse ja outerwears kankaasta suoja koko rungolle niin säästyy suurimmalta putsaamiselta.

Samoja juttuja kuin mäkin tein, tosin lokareita en oo väsännyt mutta gorilla teippi on loistava tukevoittamaan koria ennen ekoja ajoja. Takapuskuri suojaa koriaa takaa myös pahemmalta sotkulta. Joku päivä ajaa Lavankoon jos ehtis ?!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #19 : 28.09.12 - klo: 22.31 »
Tulihan se viimein. Uutta mottia ja renkkuja odottaa, 17mm adapterit jo ruuvasin kiinni kokeeksi ja pudotin koria asfalttimoodiin. josko kävisi Ylistaron radalla vielä koittamassa jos kukaan ei näe...
Tilasin vielä mustat ja valkoiset vanteet kokeeksi.
Pitää diffit avata ja lisäillä rattaat ja laittaa ainakin keskelle "jäykkää" ja testata.
Radiotkin purin pois ja pistin myyntiin. Jos on tarve orkkis vanteille ja renkaille tarjouksia kuunnellaan.





Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #20 : 28.09.12 - klo: 22.42 »
Ei huono! Jos ite ehtis huomenna ajelee  :cool:

Kaikki buggyt tästä talosta myyty, enää DRX :t
ja 1/8 ratapelit ..  Katellaan  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #21 : 28.09.12 - klo: 22.51 »
Aika räyhä mun mielestä kans. 1/8 ei oo liian suuret. Mullahan on tuohon pakoputkenpääkin jossa led hehkuu oranssia, ei lapseta taas 37v perheellistä äijää, eipä...

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #22 : 28.09.12 - klo: 23.45 »
Loistavaa, hei 42v täällä  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #23 : 29.09.12 - klo: 04.56 »
Tämä tuntuu olevankin sitten ikämiesten peli...täällä 52 v ja tuli hankittua sama auto ...muutaman vuoden tauon jälkeen..ostin heti 1/8 asfaltti renkaat ja kallistuksen vaimentimet eteen  ja taakse...ja myös parempi radio..
« Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo: 07.27 kirjoittanut ylikar-h »

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #24 : 29.09.12 - klo: 08.13 »
Jos saa pyytää, niin pistäkää noita osanumeroita summuita päivityksien yhteyteen, niin ei tarvihe metsästää.

Itsellä odottelee vakaajat asentumistaan (pari kämppäremonttia päällä vähän jarruttaa) ja samaten akkujen kiinnitys on taas laitettava kuosiin...
Rengasrintamalla kokeeksi tuli Prolinen Dirt Hawgit ja Road Raget, molemmat pukin takarengaskokoisena. Koitan saada kuvia (tai jopa liimattua ne!) tässä, niin näkee miten sopii alle.
Ledejäkin olis kaapissa...
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #25 : 29.09.12 - klo: 11.18 »
Tämä tuntuu olevankin sitten ikämiesten peli...täällä 52 v ja tuli hankittua sama auto ...muutaman vuoden tauon jälkeen..ostin heti 1/8 asfaltti renkaat ja kallistuksen vaimentimet eteen  ja taakse...ja myös parempi radio..

Hyvä hyvä.. Kerro kuinka toimii.. Asfaltille jäykät öljyt ja laittaisin myös inferno gt jouset vaimentimiin
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #26 : 29.09.12 - klo: 14.40 »
Aamupäivällä oli kaunis ulkoilusää, niin kävin heittää lenkin Subarulla, kolusin hiekkatiet, urheilukentät, hyndiä ja muuta maastoa.. alusta toimii hyvin ja erittäin hauska viedä..

3S lipo on ehdoton valinta, sillä ei puhti lopu.

Ajon jälkeen pesin korin vesiletkulla ja puhalsin auton puhtaaksi paineilmalla, helppo homma.

« Viimeksi muokattu: 29.09.12 - klo: 16.23 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #27 : 29.09.12 - klo: 17.10 »
Noista update osista, eli

1/8 adapteri KYOSHO TRW106
diffin lisärattaat KYOSHO VZ012
akselit edellisiin KYOSHO 97001

Lukemani mukaan MP9:n sivumuovit sopii melkein heittämällä, eli jos askartelee telttakankaasta suojuksen niin voisi olla helppo kiinnittää niihin tarranauhalla?

Mistäs nuo vakaajat löytyy?

Poissa Mordex

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #28 : 29.09.12 - klo: 18.33 »
Itsekkin kävin taas rallailemassa, kivaa oli kunnes antoi noparin tuuletin periksi ja siihen loppu ajelut :/ Onneksi ei ilmeisesti kuitenkaan kärähtänyt totaalisesti. Nyt sitten metsästämään sopivaa tuuletinta jostain...
Bensa: Losi 5ive-T, MCD X4, RS5, FG EVO/COMP. 
Sähkö: Tamiya TRF101, HPI Savage Flux HP/XL-E/"5T Flux", Kyosho DRX VE, Kyosho Inferno GT2 VE, Team Associated B44.

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: DRX VE
« Vastaus #29 : 29.09.12 - klo: 21.00 »
Omat tuli Amainilta numerolla KYOTRW153, mutta enolee vielä ehtinyt ruuvaamaan kiinni. Osanumero tuli jossain päin nettiä vastaan, oletan sopiviksi kokeilemattomuudesta huolimatta  :afro:
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST