Kirjoittaja Aihe: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit  (Luettu 11374 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« : 26.09.12 - klo: 08.41 »
Nyt kun meillä on nämä omat alueet, niin on ehkä järkevää vähän palastella noita autokohtaisia möhkötopikkeja, mistä ei löydy oikeesti mitään.

Tässä eri paikkoja, mistä löytyy setuppeja DEX410:aan:
- team-durango.com: In the pits
- Petit RC: DEX410 setups
- Petit RC: DEX410v3 setups
- finRC.com: Setup sheets (Suomen radoille)

Jos jollain on jakaa Suomen ulko- tai varsinkin sisäradoille setuppeja, niin eiku jakoon.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« Vastaus #1 : 26.09.12 - klo: 08.44 »
Vanttiruuvimodi:
Lainaus käyttäjältä: aradaiel
In your book there is a chart for spring rate.

I used TC5 ballstuds. You need Long (silver) 8mm, Short (Black) 8mm and Short (Black) 5mm.
Long silvers go where there were conical washers under the ballstuds, on the outter front hubs.
Short 8mms go on the shock towers and rear hubs
short 5mms go on the steering rack

Eli Assolla on palloja mallia "LONG" ja "SHORT".

Pallot:
2x LONG 8MM (Hopeinen) (C-palaan kiinni) (ASC31284)
6x SHORT 8MM (Musta) (Iskaritornit ja takahubit) (ASC31281)
4x SHORT 5MM (Musta) (Ohjaukseen) (ASC31280)

Kupit:
Team Losi Extra Rigid Ball Cups (16) (Gray) (LOSA6016)

Vantit:
Asson Factory Team (ASC1282)

Voin kertoa, että on hyvä upgreidaus. Ollut kolmessa autossa ja hyvin pysyy.
Kustannukset jotain 30-40 € luokkaa.

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« Vastaus #2 : 26.09.12 - klo: 16.48 »
Kannattaa myös lukaista nuo ohjeet ja tipsit Durangon omilta sivuilta koskien diffien ja vanttien yms kasailua. Niin että jos tuntuu että tarvii lekaa niin kannattaa kuitenkin ekana lukea ne ohjeet   :cool:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« Vastaus #3 : 03.04.13 - klo: 00.24 »
Itse itseäni lainaten toisesta topikista.

Ihan vain muistutuksena ja vinkkinä heille jotka eivät tätä tee.

Lainaus
Käyttäkää sitä Hydy rasvaa... Viimeksi tänään näytin vuoden ajetut (erittäin paljon akkuja nähneet) vetarini parille jampalle... Ovat edelleen paremmassa kunnossa kuin suurella osalla kuukauden ajon jälkeen.

Joka vetarin ja kardaanin pää rasvaten ennen jokaista ajopäivää vie aikaa korkeintaan muutaman minuutin, mutta vaikuttaa radikaalisti auton toimivuuteen ja käyttöikään.

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« Vastaus #4 : 12.11.13 - klo: 14.02 »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410 - Setupit ja tipsit
« Vastaus #5 : 12.11.13 - klo: 20.59 »
Muuten hyvä video, mutta mua ihmetyttää näissä videoissa että miksi moni asia pitää tehdä niin vaikeasti.

Ensimmäinen asia on tuo tiivisteiden laitto. Ei niitä kannata noin laittaa, koska ennemmin tiivisteet vahingoittuvat kun varsi työnnetään paikallaan olevista tiivisteistä läpi.

Ensin varsi mäntineen paikalleen... Varren päälle sitten tehdään tuo paketti ja painetaan paikoilleen. Tiivisteet ja holkit voi vaikka ensin dipata öljyssä.

seuraavaksi tuo rebound... noh. Mielummin ensin se phjaanlyöntikumi, alapää... Pituiden mittaus.
sitten öljyt.
Jousilautanen paikoilleen... Ei jousta.
Ilmaus, eli varsi hitaasti sisään ja ruuvi kiinni.
Silloin siellä on tuo mitattu 4 milliä ilman digitaalitönärin käyttöä.

Hyviä videoita ekaa kertaa iskareita tekevälle, mutta en ymmärrä miksi jokainen haluaa tehdä nämä videot ja aina hieman eri tavalla ja todella harvoin sillä yksinkertaisimmalla tavalla.