Kirjoittaja Aihe: Team Xray T4  (Luettu 126674 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Team Xray T4
« : 26.09.12 - klo: 10.40 »
http://www.teamxray.com/teamxray/news/newsdesc.php?news_id=2860&kategoria=2860&catName=Waiting%20for%20the%20new%20XRAY%20T4&Xnet_Session=d38abbc6640504a7e27222b19dc97f6e


Martin Hudy, XRAY T4 designer:   
To design the new T4 we have started with a clear mind and a very clear idea what we wanted to achieve – the most sophisticated and advanced electric touring car suitable for all racing conditions, fitting the needs and requirements of every level of driver and featuring all the technical details and set-up options required to make the car outstanding. We would, of course, achieve this using the artistic craftsmanship, perfectionism and attention to every technical and manufacturing detail. We wouldn’t rest until we achieved the result that the racers have grown to expect from XRAY – a masterpiece.

After the outstanding success of all our previous models and platforms and our clear desire to raise the bar, this time by a significant leap, it was the time for something different, time for an all-new platform, the new T4.

For almost a full year, the XRAY R&D team have been refining and developing the new T4 platform. Working from the ground up to create this new platform, thousands of hours were spent on tracks around the world, at our own test facilities, as well as in production design and prototyping. The design team did not want to leave any stone unturned, any application untested.

During the year 5 completely different prototypes were tested by the XRAY factory team around the world in all the different track conditions. Whether it was carpet or asphalt, indoor or outdoor, hot or cold conditions, thousands and thousands of laps were run and countless amounts of data was recorded to be evaluated and compared. Out of all the prototypes, only the best ideas and parts proven on the track were chosen and incorporated into the final prototype which was for several months hard-core tested by 12 different team drivers in 12 different countries around the world in varied racing conditions – all with the same result, feedback and conclusion by all the drivers: “This is the best performing, most innovative Xray touring car that I have ever tested or driven.”

The waiting will be over soon, complete presentation of the T4 will be released in a short time.

Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #1 : 27.09.12 - klo: 09.13 »
XRAY T4 - exclusive pre-release @ XRAY Asia Challenge

Come to the XRAY Asia Challenge this weekend in Bangkok to experience an exclusive pre-release of the all new T4. Martin Hudy, the T4 designer, will present and demonstrate the T4, explain all the new features and answer any questions. The pre-release presentation will be a world's exclusive before the official release. Come to get a glimpse of the exclusives.
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #2 : 29.09.12 - klo: 22.11 »
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #3 : 29.09.12 - klo: 22.39 »
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #4 : 29.09.12 - klo: 22.45 »
Mmmmmmmm, kuola valuu....

Nimihän on ollut listalla - jo ennenkuin mitään listaa on ollut olemassakaan - jotta saisi ensimmäisten joukossa omansa :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #5 : 29.09.12 - klo: 23.42 »
Jep, tilaus on sisällä täälläkin. Toivottavasti autot tosiaan tulee lokakuussa ni ehtii hyvin ennen kaudenalkua.
Semisti kyllä ärsyttää että iso osa vanhoista touring kamoista on turhia kun uus auto tulee. Kaikki jouset, pari settiä iskareita, vakaajat
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa anzi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #6 : 30.09.12 - klo: 06.38 »
Semisti kyllä ärsyttää että iso osa vanhoista touring kamoista on turhia kun uus auto tulee. Kaikki jouset, pari settiä iskareita, vakaajat

Sama vika, vielä ku ei mulle noita maileja turistilla paljoa keräänny. Mut pakkohan tuo oli silti tilata ja kaipa ne joskus oli kuitenkin pakko muuttua. Saa sentään ymmärtääkseni aluiskarit kitin mukana Ja jää sit tällä kertaa viimevuotiseen autoon alut paikalleen kun ei enää voi siirtää uuteen.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #7 : 30.09.12 - klo: 11.06 »
Jep, tilaus on sisällä täälläkin. Toivottavasti autot tosiaan tulee lokakuussa ni ehtii hyvin ennen kaudenalkua.
Semisti kyllä ärsyttää että iso osa vanhoista touring kamoista on turhia kun uus auto tulee. Kaikki jouset, pari settiä iskareita, vakaajat

Pääosin muoviosat on samoja kuitenkin, tukivarret ja casterpalat, ohjauspalat sekä takahubit.

Onhan tässä aika suuri ero T2 ja T3 autoihin, samat vakaajat olleet käytössä 2006-2012. Samoin etupuskuri ja koritolpat.

Kiinnostaisi taas ajaa touringia, lähinnä tuon auton aiheuttaman fiiliksen vuoksi  :cool:
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #8 : 30.09.12 - klo: 11.23 »
Iskareihin näemmä mukana "melko" kattavasti mäntiä.. 3- ja 4-reikämännät ja vieläpä kolmella eri kokoisella reijällä (1,1 , 1,2 ja 1,3mm)

Ei tartte metsästää poranteriä kasausvaiheessa :)

Edit: nuo siis manuaalista, mainoksissa esiintyy 1,0 , 1,1 ja 1,2 eli mitähän siellä sitten oikeasti on mukana ;)

Edit2: seurantatunnus tuli jo :)
« Viimeksi muokattu: 12.10.12 - klo: 16.18 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #9 : 15.10.12 - klo: 18.08 »
Mmmh, tänään haettu postista laatikko :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #10 : 16.10.12 - klo: 17.49 »
Iskareihin näemmä mukana "melko" kattavasti mäntiä.. 3- ja 4-reikämännät ja vieläpä kolmella eri kokoisella reijällä (1,1 , 1,2 ja 1,3mm)

Ei tartte metsästää poranteriä kasausvaiheessa :)

Edit: nuo siis manuaalista, mainoksissa esiintyy 1,0 , 1,1 ja 1,2 eli mitähän siellä sitten oikeasti on mukana ;)

Edit2: seurantatunnus tuli jo :)

Tää on kyl mielenkiintoinen kohta autoa kasatessa. Manuaalissa tosiaan lukee toi 1.1, 1.2, 1.3 Auton mukana tulevissa männissä on lukemat  männän eri reunoilla tälläiset:
1 ja 0
1 ja 1
1 ja 2

Itse kasaan autoon nuo lukemilla 1 ja 1 olevat männät. Toivottavasti menee kerralla oikein. Tönärillä ei oikein mahdu mittaamaan noita reikiä kunnolla ja "mäntäporasarjaa" ei löydy pakista, jolla asian voisi tarkistaa.
On kyllä jotenkin hauskan näköiset nuo iskarit, kun on niin paljon lyhyemmät, kuin vanhat.  :laugh:
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Team Xray T4
« Vastaus #11 : 16.10.12 - klo: 21.03 »
Juu, niitä käyttänevät xrayfooruminkin mukaan...

Oma niputtui tänään valmiiksi, shakedown huomenna :)

Ainiin, EKA :)

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #12 : 17.10.12 - klo: 23.15 »
Melkein ois kanssa valmiina
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #13 : 18.10.12 - klo: 20.12 »
Bluebeetle tais vetää kasaus-tq:t T4:n kanssa Suomessa?  :azn:

87 isorattaalla ja 17 pinjonilla saa vielä sopivan välyksen ilman että moottori ottaa ylädekkiin kiinni, vakioisorattaan kanssa tarviikin sitten jo isompaa pinjonia. Hyvältä vaikuttaa autoon tehdyt uudistukset, lauantaina pääsee vihdoin kokeilemaan radalla miten pelittää.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #14 : 18.10.12 - klo: 22.09 »
Bluebeetle tais vetää kasaus-tq:t T4:n kanssa Suomessa?  :azn:

Heh, sattui todella sopivasti kesälomapäivä tiistaille :)

Tänään ensimetrit, todella kääntyvä peli -ja nopee! - vanhoilla sorexeilla Casinolla... Kippailua ei havaittu, iskareissa edessä 35 ja takana 30w ultimatet.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #15 : 20.10.12 - klo: 17.54 »
Juuri ensimmäiset ajot takana.
Auto on hyvä ajaa, mutta jotenkin perä käyttäytyy oudosti pakettisetupilla. Lahden todella liukkaaksi havaitulla radallakin auto meinaa nojata nopeissa mutkissa takakulmalleen ja keventää sisärengasta niin paljon, että siltä irtoaa pito. Jotenkin auto tuntuu tosi löysältä muutenkin. Mietin vain, että miten auto toimii esim. Tikkurilan "tappopidolla" vakiosetupilla ja jousilla.
Auto on takaa todella paljon kapeampi raideleveydeltään, kuin 2012 malli. Myös kapeampi takaa, kuin Yokomon BD7 johon vertailtiin tänään treeneissä.
Loistavan oloinen auto noin muuten. Kaikki toimii ja istuu paikalleen, niinkuin pitääkin. Uudet iskarit on ainekin ensitestien perusteella todella hyvän oloiset, vaikka vähän tuo lyhyys mietityttikin.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #16 : 21.10.12 - klo: 00.37 »
Kävin myös ajamassa "shakedownit" uudella autolla. Kymmenen kierrosta ja rollaus mollasta -> linkkipallo juuresta poikki, en tiiä oisko ollu joku maanantaikappale pallo vai miksi se meni niin helposti. Otin sitten vanhasta autosta pallon ja ajoin vitosen samalla akulla ja "pidot renkaisiin ja radalle" tyylisellä pidotuksella. Tulos oli pari sekuntia huonompi kuin paras tulos vanhalla autolla (2 kautta ajetut akut ei enää oikein potki kun niillä oli jo ajettu reilu pari minuuttia). Bestläppi ekan kymmenen kierroksen aikana oli muutaman satkun parempi kuin vanhalla autolla.
Iskarit tuntui jo kasatessa aivan mahtavilta! Ja tulipa punnittuakin auto ajokuntoisena, vaaka näytti 1295g. Jäi sellainen fiilis että autossa on kyllä todella paljon potentiaalia.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #17 : 03.11.12 - klo: 20.21 »
Nyt on muutamat treenit takana uudella T4:lla. Vakiosetupin 350 iskariöljyt (4x1,1mm männillä) ainakin Nokialla tuntui turhan pehmeältä, pohjan reunat ottivat selkeästi kiinni vaikka auto on kapea ja maavara normaali 5mm. Tänään kokeilin 450 öljyjä ja tuntui paremmalta, pitoa oli riittävästi ja auto oli tukevamman tuntuinen ajaa. Vakiosetuppiin verrattuna olen myös leventänyt takaa autoa 0,5mm molemmin puolin. Droopit on olleet 5,5 edessä ja 4,5 takana.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #18 : 04.11.12 - klo: 10.12 »
Nyt on muutamat treenit takana uudella T4:lla. Vakiosetupin 350 iskariöljyt (4x1,1mm männillä) ainakin Nokialla tuntui turhan pehmeältä, pohjan reunat ottivat selkeästi kiinni vaikka auto on kapea ja maavara normaali 5mm. Tänään kokeilin 450 öljyjä ja tuntui paremmalta, pitoa oli riittävästi ja auto oli tukevamman tuntuinen ajaa. Vakiosetuppiin verrattuna olen myös leventänyt takaa autoa 0,5mm molemmin puolin. Droopit on olleet 5,5 edessä ja 4,5 takana.

Liityinpä joukkoon minäkin sitten. Hieno peli kyllä!!

Mitä muutoksia kannattaa vakiosetuppiin tehdä Tikkurilaa ajatellen?? Onko Jarilla jo kokemuksen tuomia syviä ja hyviä neuvoja?

-A-

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #19 : 04.11.12 - klo: 21.59 »
Noh, itse kasasin auton TÄHÄN setuppiin, erona ainoastaan diffi johon laitoin UR1000 öljyt sekä iskarit tein lähes 0 reboundilla (ja ei ole noita graphite tukivarsia). Toi oli ainakin itselle aika hyvältä tuntuva setuppi lähteä tekemään pieniä twiikkauksia. Syy miksi kasasin ennemmin tuohon kuin ohjekirjan mukaan on puhtaasti se että jos ohjekirjan setuppi olisi paras, sillä myös ajettaisiin, ja käsittääkseni tuolla ekassa ETS:ssä oli ihan reilusti pitoa kuten on myös Tiksissä.

Muutoksia joita olen kokeillut:
-takalinkki sisältä lyhyestä keskipitkäksi, tuntui auttavan ainakin ihan erän alussa pidon ollessa terävimmillään siihen että ei kaada pidosta mutkaan sisään ajaessa
-autohan on perästä 1,5mm kapeampi (0,75mm per puoli) kuin vanha (2011 malli), joten kokeilin levittää tukivarsien sisäpäästä. 0,75mm per puoli levitettynä ei jättänyt mitään positiivista sanottavaa joten muutin samantien takaisin kapeaksi.
-uusia jousia kokeilin myös, ja itselle parhaan tuntuman tähänmennessä jätti kombo: eteen progressiiviset (ei kittijouset vaan ne toiset) ja taakse 2.5. Jousisetuppeja tosin pitää testata vielä lisää.
-ulosjoustoa vähensin 0,3mm molemmista päistä, ulosjoustokin vaatii vielä lisää testausta

Tänään piti testata jäykempää diffiä, sekä jäykempiä iskareita mutta ne jää tulevaan viikkoon/viikonloppuun.

Ja tosiaan jos käyttää yli 2mm prikkaa camber-linkkien sisäpäässä niin pallot kannattaa suosiolla vaihtaa 6mm kierteellä oleviksi.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa seppomikael

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #20 : 02.12.12 - klo: 10.00 »
Minullakin T4....

Mukava ja vakaa pirssi ja varmaan osaavammissa käsissä jopa nopea.

Mutta kävi tässä joku aika sitten pikku haaveri. Ajelin Tiksissä aikani kunnes takarengas osui jonkun jättämään esteputken törröttävään päähän. Tosin se ei ollut ajolinjalla joten kyseessä oli kuskin töppö. Ja vauhtiakin oli varmaan lähes se mitä staukoneella saan aikaiseksi.

Auto osoittautui kestäväksi koska rikki ei mennyt kuin yksi osa. Pohjalevy. Takatukivarren taaempi pidike (302045-O) repesi irti pohjalevystä ja vääntyi. Sen varmaan saisi suoraksi jos viitsisi, mutta vaihdoin senkin. Ja tuo vääntyi siis siksi koska pohjalevy murtui ruuvinreiän kohdalta.
Kaikki muut osat laitoin takaisin paikalleen pohjalevyn vaihdon yhteydessä eikä edes renkaassa ollut minkäänlaista minkäänlaista jälkeä tapahtuneesta. Okei, tukivarresta oli murtunut yksi kolmesta vakaajan kiinnityspallosta. Mutta sekään ei ollut se missä vakaaja oli kiinni.

Nyt auto taas kasassa ja odottaa sopivaa ajankohtaa uusille seikkailuille.

ps. Jos BB:n auto oli eka suomessa liikkunut niin olisikohan minulla eka vaihtopohjalevy... :grin:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #21 : 02.12.12 - klo: 10.13 »

ps. Jos BB:n auto oli eka suomessa liikkunut niin olisikohan minulla eka vaihtopohjalevy... :grin:

Ei välttämättä, Ollinmäki saattoi ehtiä sun edelle... :)
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa seppomikael

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #22 : 02.12.12 - klo: 10.24 »
Pihkat!

Hukkaan meni tämäkin yritys :embarrassed:

Tosin ostin molemmat suomessa olleet pohjalevyt silloin kun tuo hajosi.
Eli jos Ollinmäki jäi ilman niin saa kyllä minulta lainaksi.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #23 : 11.12.12 - klo: 20.57 »
Nyt on ensimmäiset kisat takana T4:llä ja tässä setuppia millä ajoin: http://forum.teamxray.com/xform/index.php?act=view&ID=83&setup=t4

Ennen kisaa peloteltiin kovasti Tikkurilan kaatopidosta, mutta taisi profiilin muutos, imurointi ja ajosuunnan vaihto tehdä tehtävänsä. Osalla näytti olevan silti ongelmia kippaamisen kanssa, mutta oma auto ei kaatunut pidosta kertaakaan, kahdella renkaalla kyllä kävi jos liian terävästi käänsi mutkaan sisään. Vaikkei ihan Awesomatixin tasolle ole painopistettä saatu pudotettua, mutta perinteistä jousitusta käyttäviin verrattuna Xray kyllä on onnistunut loistavasti uuden auton kanssa.

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #24 : 11.12.12 - klo: 21.26 »
Ja tässä mun TSP-10 setuppi: http://forum.teamxray.com/xform/index.php?act=view&ID=78&setup=t4

Kaatuilut tosiaan varmaan osaksi poistui profiilin vaihdolla ja mattojen imuroinnilla, ja tuossa profiilissa ei lujaa ajettavia mutkia ollut.
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #25 : 13.01.13 - klo: 19.51 »
Tässä tämän päivän A5-kisoista TQ+WIN setuppi: http://forum.teamxray.com/xform/index.php?act=view&ID=136&setup=t4

Ehdottomasti paras auto millä olen ikinä ajanut. Perä liitää hieman enemmän kuin Awesomatixeilla mutta auto kääntyy tarvittaessa vaikka kolikon ympäri. Tuosta lähdetään sitten työstämään setuppia eteenpäin Kuusankoskella parin viikon päästä SM-kisoissa.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #26 : 04.08.13 - klo: 19.51 »
2014 vuoden autoon tulossa odotettu muutos?
http://www.rctech.net/forum/12411125-post4522.html

Eli XB4:n muoviset pinnien säätöpalat, joilla säädetään leveys ja kulmat.

Muitakin muutoksia varmaankin on.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #27 : 21.09.13 - klo: 21.38 »
Mitä muutoksia / parannuksia verrattuna '13 malliin?
Flying Calacucco

Poissa Master Calgar

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
    • Kultasepäksi käy tieni
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #28 : 22.09.13 - klo: 12.32 »
Olen nyt iskenyt silmäni tähän autoon, kun turisti alkoi tuon SC kaaran ohella kiinnostamaan (varsinkin kit). Tuosta 2014 mallista myös vähän kyselen samaa mitä peitsamokin, ja hieman sen suuntaista, että kannattaako tuota "vanhempaa" mallia ostaa, vai odottaa tuota uudempaa ihan suosiolla? Lähinnä siksi, että mahtaako hintaerossa näkyä nuo muutokset...

Sitten ihan sellaista, että minkälaiset sähköt suosittelette tähän autoon? Kisojakin silmällä pitäen (kisakärpänen purrut...).

Ja vielä, kun tässä olen katsellut turistien koreja, niin niiden mitoissa on eroja 190-210+mm. En tunne touring-maailmaa niin hyvin, eli siksi kyselenkin, miten nuo korien mitat menevät, sopivatko suurinpiirtein kaikki 1/10 touring korit vaikka tähän autoon?

Pahoittelen näin noobimaisista kysymyksistä, mutta ajattelin suoraan kysellä tästä topicista, missä olisi tämän auton kokeneita harrastajia :)
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Xray T4
« Vastaus #29 : 22.09.13 - klo: 16.02 »
peitsamo: tukivarret kiinni pohjalevyssä vastaavasti kuin japanilaisissa autoissa (etenkin vrt. Kyosho), vaikuttaa pitoon ja fleksiin sekä kääntyvyyteen. Muita muutoksia voi vaan arvailla. Julkaisu lienee 1-2vkon sisällä niin kaikki speksit tulee selville.

Master Calgar:
Ehkä viisain aloittaa hankkimalla 0-ennakkosäädin, ja TSS-10 luokan mukainen 17.5t moottori. Suomen jälleenmyyjiltä saa kyllä ostettua kelpo laitteet sopuhintaan, joilla saa kilpailuihin osallistuttua.

190mm korit ovat 1/10 sähkötouringiin tarkoitettuja. Leveämmät ovat puolestaan polttisluokkaan. Kannattaa valita perusvarma Mazdaspeed6 matolle, vaikka se ei ehkä niin silmiä hivele, mutta on suoraan sitten kilpailuissa ok ja auto toimii. Auton kun auton voi pilata näyttävällä, mutta aerodynaamisesti kehnolla korilla.

Aloittelijalle uusin malli ei ole se must. Vanhat käytetytkin ovat mainio valinta, etenkin jos kunto&varaosien määrä&hinta kohtaavat.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest