Kirjoittaja Aihe: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen  (Luettu 26358 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #30 : 26.10.12 - klo: 20.07 »
Vaimo toiminu mekkarina jo pari vuotta, joten ei valittamista  :azn: .
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #31 : 26.10.12 - klo: 20.42 »
Oikein hyvä nykyään. hyvä tasapaino ku ei käytä tähän kaikkea
vapaa aikaa ja sähköillä ajamisen helppous yhdistettynä.
Lapsetkin jo niin isoja, vanhempi täytti 18 ja nuorempi 9.
Yli 10 vuotta mennytkin jo täällä forumilla. Leppoisaa hommaa
josta pääsee nauttii sopivasti sekä vähän ajamalla että vähän
ruuvaamalla. Kisoissakin joskus eli kerran pari vuodessa.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #32 : 26.10.12 - klo: 20.47 »
Puolisoa ei oo, mutta tähän kai vois liittää miten perheenjäsenet suhtautuu?
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa Nicoman82

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #33 : 26.10.12 - klo: 22.17 »
Joo ehdottomasti kaikki kenestä haluaa avautua :)
Pakkanen kesyttää nudistin!
Lrp s10 blast bx  /  e-revo 1/16 vxl / hbx bonzer / lrp s8bx2

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #34 : 26.10.12 - klo: 22.22 »
No isä ei kauheasti tykkää tästä harrastuksesta paitsi on se nyt enemmän ystävällinen harrastuksen suhteen kun tuli sähkö taloon. Muut suhtautuu hyvin.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa Janne O

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #35 : 26.10.12 - klo: 22.23 »
Perheen jäsenet pitävät hyvänä harrastuksena ja ainakin iskä haluaa välillä myös ajaa.  :laugh:
Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #36 : 26.10.12 - klo: 22.24 »
Isukki ainakin ajelee välillä mun kanssa autoilla,auttaa mekkauspulmissa ja radanteossa.

Poissa vato

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #37 : 30.10.12 - klo: 15.53 »
Mielummin teksti:I hit EVERYTHING on EVERY track!
http://www.youtube.com/user/qmile
Tamiya 417x vtr,TamiyaMiniM05/M03 Classic+Comp,Huge FF11,TRF417 V5,Huge FF12,Tamiya F104

Poissa Majuri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #38 : 30.10.12 - klo: 16.58 »
Hello kitty ajelemas rc autolla BB-paita päällä?

Mullahan venettä ajelee 1 Bratz:n tytteli.

Emäntä ei kyllä ymmärrä koko rc-touhua, sanoo ett aina pitää olla autotallis rassaas niitä pikkuautoja.
Sitten kun oonkin sisällä kokoillan niin ihmetellään et miksen oo alhaalla, ota niistä sitten selvää,mahdotonta
Toiset tekee mitä osaa , mie teen mitä haluan
Mahdoton vie hieman enemmän aikaa

Poissa ViX

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #39 : 31.10.12 - klo: 00.27 »
Tjaa


Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #40 : 31.10.12 - klo: 21.45 »
Modasin sun kuvaas  :grin:
« Viimeksi muokattu: 31.10.12 - klo: 23.06 kirjoittanut RCCRVETTE »
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #41 : 31.10.12 - klo: 22.30 »
Autostahan puuttuu vielä NIKKO teksti.
hong nor x1

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #42 : 01.11.12 - klo: 11.12 »
 :laugh: :laugh: :laugh:
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa matti1983

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #43 : 01.11.12 - klo: 17.29 »
Nuo kuvat on muuten kyllä todella hauskoja mutta tuo "i love bb" pilaa kuvan kyllä täydellisesti :tongue: . Tyttöystävä monasti ihmettelee kuinka paljon uskallan uhrata rahaa näihin pikkuautoihin mutta ei sen ihmeempää.
sc18, serpent srx8gt, awesomatix A700L,

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #44 : 01.11.12 - klo: 18.00 »
Ilman BB:tä  :smiley:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa ViX

  • EPUArc
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #45 : 01.11.12 - klo: 23.33 »
Anteeksi edellinen luki-häiriö
Brätsihän oli puikoissa eikä kitty  :grin:

« Viimeksi muokattu: 01.11.12 - klo: 23.53 kirjoittanut ViX »

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #46 : 02.11.12 - klo: 14.35 »
Meillä loppui narina siitä et aina oot ajelemassa sillä pikkuautolla, kun sanoin et voin jäädä tohon sohvan nurkkaan kaljaakin juomaan jos se on parempi harrastus.  :tongue:
(o\_!_/o)

Poissa Raisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #47 : 02.11.12 - klo: 18.35 »
Meillä ei ole mitään purnausta kuulunut (ei tosin ole hinnoista puhuttu eikä puhuta :wink:)
Tyytyväinen on kun muksujen kanssa ajelee ja etenkin scalen metsä ajeluista on tullut ihan positiivisia kommentteja :shocked:

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #48 : 02.11.12 - klo: 20.26 »
Kyllähän tuo Rouva on joskus vähän ollu sitä mieltä että vois touhuta jotain muuta mutta mun 3 poikaa on asiasta eri mieltä. Tulihan tuo ostettua iso talo Isolla tallilla että saa harrastaa rc kamppeita, oikeita autoa ja mönkkäreitä... Kun en ole koskaan ollut viinamäen tai tupakkatehtaan miehiä niin rc:t ja muut moottorihärpäkkeet on vieny mun rassut.. :grin:
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #49 : 02.11.12 - klo: 20.36 »
Kyllä meillä aika pitkään joutuu perustelemaan hankintoja siihen menevän rahan takia. Edellinen Baja meni myyntiin rahapulan takia ja uuden saaminen on melkein mahdoton perustella. Välillä harmittaa kun olen ottanut ylimääräisiä töitäkin saadakseni rahaa harrastukseen, mutta vaikea sitä on niin paljon ylimääräistä saada. Ja vaimon pussista ei tähän hommaan rahaa heru....
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #50 : 02.11.12 - klo: 20.44 »
Kyllä meillä aika pitkään joutuu perustelemaan hankintoja siihen menevän rahan takia. Edellinen Baja meni myyntiin rahapulan takia ja uuden saaminen on melkein mahdoton perustella. Välillä harmittaa kun olen ottanut ylimääräisiä töitäkin saadakseni rahaa harrastukseen, mutta vaikea sitä on niin paljon ylimääräistä saada. Ja vaimon pussista ei tähän hommaan rahaa heru....


Sanot samalla lailla vaimolle niinku MonsTTer sano että: Meet sohvalle kaljaa kittaa jos et saa ostettua uutta RC autoo  :laugh:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #51 : 02.11.12 - klo: 20.48 »
Kyllä meillä aika pitkään joutuu perustelemaan hankintoja siihen menevän rahan takia. Edellinen Baja meni myyntiin rahapulan takia ja uuden saaminen on melkein mahdoton perustella. Välillä harmittaa kun olen ottanut ylimääräisiä töitäkin saadakseni rahaa harrastukseen, mutta vaikea sitä on niin paljon ylimääräistä saada. Ja vaimon pussista ei tähän hommaan rahaa heru....


Sanot samalla lailla vaimolle niinku MonsTTer sano että: Meet sohvalle kaljaa kittaa jos et saa ostettua uutta RC autoo  :laugh:
Sitten löydän itseni pihalta ilman sohvaa ja kaljaa. Pihavarasto on kylmä paikka nukkua näin syksyisin...
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa RCCRVETTE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #52 : 02.11.12 - klo: 20.55 »
Kyllä meillä aika pitkään joutuu perustelemaan hankintoja siihen menevän rahan takia. Edellinen Baja meni myyntiin rahapulan takia ja uuden saaminen on melkein mahdoton perustella. Välillä harmittaa kun olen ottanut ylimääräisiä töitäkin saadakseni rahaa harrastukseen, mutta vaikea sitä on niin paljon ylimääräistä saada. Ja vaimon pussista ei tähän hommaan rahaa heru....


Sanot samalla lailla vaimolle niinku MonsTTer sano että: Meet sohvalle kaljaa kittaa jos et saa ostettua uutta RC autoo  :laugh:
Sitten löydän itseni pihalta ilman sohvaa ja kaljaa. Pihavarasto on kylmä paikka nukkua näin syksyisin...

Ekkai sä vaan oo tossun alla  :cheesy: Jos mun muija alkais määkimään mun RC harrastuksesta ni sanoisin että no etin sitte oman kodin RC harrastuksilleni  :smiley:
3Racing Sakura D4 Drift car, | HBX Basilisk Rock Crawler | Maverick Strada XB EVO S Brushless | SC DESC410V2

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #53 : 02.11.12 - klo: 21.01 »
Kyllä meillä aika pitkään joutuu perustelemaan hankintoja siihen menevän rahan takia. Edellinen Baja meni myyntiin rahapulan takia ja uuden saaminen on melkein mahdoton perustella. Välillä harmittaa kun olen ottanut ylimääräisiä töitäkin saadakseni rahaa harrastukseen, mutta vaikea sitä on niin paljon ylimääräistä saada. Ja vaimon pussista ei tähän hommaan rahaa heru....


Sanot samalla lailla vaimolle niinku MonsTTer sano että: Meet sohvalle kaljaa kittaa jos et saa ostettua uutta RC autoo  :laugh:
Sitten löydän itseni pihalta ilman sohvaa ja kaljaa. Pihavarasto on kylmä paikka nukkua näin syksyisin...

Ekkai sä vaan oo tossun alla  :cheesy: Jos mun muija alkais määkimään mun RC harrastuksesta ni sanoisin että no etin sitte oman kodin RC harrastuksilleni  :smiley:
Ei toimi meillä tuo taktiikka. Kyllä se rouva meillä aina viimeisen sanan saa ja näyttää kaapin paikan.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #54 : 05.12.12 - klo: 17.23 »
Kaverit aina haukkuu mutta kerran kun ne tunnilla mun autoa mollas niin ope huusi että "kyllä se kulkee lujempaa kuin teidän mopot!"
EXC125

Poissa Hiekkamonttu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #55 : 05.12.12 - klo: 22.02 »
Menee joo ja jos on lussu, niin sähköt voittaa mopon kiiharissa helposti... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #56 : 06.12.12 - klo: 21.20 »
niin,tää nyt on siinä on/off tobic rajalla mutta jos kavereideni mopot kulkee 45-80 niin lähes kaikki kyoshon,traxxasin ynnä muiden tunnettujen merkkien 1/16 kokoluokan ja sitä suuremmat autot voittavat mopon!(ainaki juuri kiihdytyskisassa oma voittais kyllä radallaki :cheesy:)
EXC125

Poissa sikki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #57 : 06.01.13 - klo: 21.27 »
onneks meilläkin parempi puolisko ja perhe on mukana täs harrastukses. emännälläki jopa mini-inferno. ja mekkailee autoja mun kans:)

Poissa hkoskenv

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #58 : 07.01.13 - klo: 14.11 »
Nuivia emäntiä teillä. Oma on tottunut siihen, että hurahdan tuon tuostakin hörhöihin harrastuksiin ja ne vaativat tilansa ja aikansa. Ei se napise rahankulustakaan niin kauan kun en ole siltä mankumassa ja hoidan osani perhen menoista. Varmaan sitä risoo eniten se, että olen aivan innoisani tuputamassa harrastuksiani hänellekin.

Poissa kehveli

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #59 : 08.01.13 - klo: 17.45 »
Ohan se niin, että jos kumppani nillittää toisen harrastuksista ni kumppani vaihtoon (kumpi tahansa osapuoli).

Yhen vaimon laitoin vaihtoon kun alkoi kontrolloida mun tekemisiä liikaa (ei rc harrastusta sillo ollu mutta muita tekemisiä). Nykynen ei puutu ja molemmat tekee mitä haluaa.

En minäkään puutu sen tekokynsiin tms. Mulle ei ne kuulu mitä rahoillaan tekee.