Kirjoittaja Aihe: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen  (Luettu 26256 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #60 : 08.01.13 - klo: 18.49 »
Täälläkin parempi puolisko on mukana harrastuksessa. Autolla tykkää ajella, lennokki pysyy simulaattorissa jo ehjänä ja walkera ladybird leijuu kohtalaisesti. Mutta joka tapauksessa välillä tulee kommenttia "kuinka toi voi maksaa noin paljon"? Puolustaudun aina sitten hänen harrastuksella, eli ratsastus. Meillä on tallissa 3 hevosta joihin kyllä uppoaa rahaa, valjaiden ostoa, kengitykset yms.. Se vasta kallista on.  :smiley:

Poissa hecetin

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #61 : 12.06.14 - klo: 22.43 »
Aloitin rc harrastuksen, niin tyttökaveri innossaan ajelee myös. Ei ainakaan vielä ongelmia.

Poissa Pro-coarseRc

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #62 : 13.06.14 - klo: 09.42 »
Vaimo tuumii vaan että osta jos lystäät, oma on harrastuksesi  :smiley: .
9 traxxasia + 12 muuta ja tankki.

Poissa Pazuu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #63 : 13.06.14 - klo: 10.00 »
Narinaa tulee aina, varsinkin kun pitäs ostaa vara-osia.
1/5 FG "Bobby Car" Monster Truck 2WD
1/4 FG Volvo Marder Rallycross

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #64 : 13.06.14 - klo: 21.41 »
Alussa vaimo ei oikein ymmärtänyt. Nyt (noin 1v myöhemmin) ajattelee, että harrastus siinä missä joku muukin. Napinaa tulee lähinnä siitä, että rahaa voisi käyttää enemmän johonkin muuhunkin kuin tähän (mutta sama napina tulisi "lajista" riippumatta).

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #65 : 13.06.14 - klo: 21.52 »
Vaimo tuumii vaan että osta jos lystäät, oma on harrastuksesi  :smiley: .

wow  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Rally-VXL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #66 : 17.06.14 - klo: 00.58 »
No puolison tarkoitus on aina narista asioista, kutsutaan täälläpäin "hella narinaaksi"  :azn: Kun eivät aina ymmärä asiasta mitään.
Asianhan vois korjata sillä tavalla; ottamalla puolison yksinkertaisesti mukaan harrastuksiin! 
Kyllä minä uskoisin kun sattuis oikein vilkas harrastuspäivä ja on paljon porukka pelipaikalla niin viimeistäin silloin puolison pitäisi ymmärtää homman nimi.
Mikäli puoliso vetoa että "taas isoja poikkia lapsettaa" niin siihenkin olemassa lääkettä. -Oletko nähnyt tälläisiä lelyjä 20 vuotta sitten  :shocked:??

Minä itse sain ihan tarpeeksi nuoruudessa saaduista huonoista leluista. Jotenka päätinpä osta itselleni kerralla kunnon lelut! Kukapa nyt huonoila haluais leikkiä :grin:

Niin no, olen sitä mieltä jos joku on aina pahalla päällä tai muuten vaan aina sarvi ohtassa ;) Hänellä oli nuoreena paljon huonoja lelyjä! ;)

Ostakkaa niitä leluja sitä vartten ne on tehty ja rakennettu, rahalle saa taatusti vastinetta ja jopa paljon enemmän!
Laitonta on se mitä ei älytty hyväksyä. digitaalinen biolooginen älyn ohjelmointi.

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #67 : 24.06.14 - klo: 21.20 »
Narinaa tulee aina, varsinkin kun pitäs ostaa vara-osia.

^tämä

Mutta onneksi mulla on kuulemma oikeus narista käsiveskoista ja kengistä.  :grin:
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

Poissa Mikavski

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #68 : 02.09.14 - klo: 17.40 »
Luulen että itsellä naama vääntyy enemmän kuin vaimolla summista joita tämä laji vie :)

Ns yhteiset rahat tässä taloudessa joten joskus joutuu lykkäämään omia hankintoja. Eikä siinä mitään, se ihan fine. Aina ne haluamat/tarvitsemat on saatu (paitsi yksi: losi 5ive)
Mies tuli baariin..Eikun se olikin hevonen.
Mies tuli hevoseen.

Poissa CountLustig

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #69 : 07.09.14 - klo: 02.36 »
Ennen tuo vaimo katseli vähän pahalla leluostoksiani (20xpelikonsoli, RC-auto, retkeilyauto, jne. jne). Innostuttuaan moottoripyöristä ja varsinkin trialista, on mun hankinnat kalvenneet typykän harrastusvälineiden rinnalla...  :roll:

Poissa B12

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #70 : 07.09.14 - klo: 11.56 »
Vaimo tuumii vaan että osta jos lystäät, oma on harrastuksesi  :smiley: .

Tämä plus ajaa itse sähkötruggylla soramontulla. Minä mekaan.

Poissa monsterman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #71 : 07.11.14 - klo: 06.27 »
sain kommentiksi rc autoiluun yhden sanan: lapsi
tee se itse. saat juuri sellaisen kuin haluat

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #72 : 07.11.14 - klo: 07.47 »
lapseksihan tuo mut nimitti :tongue: ja sano et on kauheen noloo kun harrastan NIKKO autoja  :cool:

Poissa polyyppi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #73 : 07.11.14 - klo: 10.20 »
Vaimo tuumii vaan että osta jos lystäät, oma on harrastuksesi  :smiley: .

Samat sanat tuli täälläkin suunnalla. Tosin pojalle piti saada sitte kanssa oma auto.  :grin:

Poissa Ipperu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #74 : 08.09.18 - klo: 16.40 »
Olin tänään ajelemassa spedellä paikallisessa puistossa niin viereeni ajaa about esikouluikäinen tyttö pyörällä ja sanoo: " mix aikuinen ajaa tollasella autolla?" :shocked: ...mitäpäs siihen sanot?... totuus tulee lapsen suusta... :grin:
Hobao Hyper Buggy 1/8  | Associated sc10 4x4 ft | Trx E-Revo vxl 1/16 | Trx E-Revo 1/10

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #75 : 09.09.18 - klo: 00.33 »
Heh heh  :cool:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Erkki herra

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #76 : 20.09.18 - klo: 08.39 »
Itse olen huomannut asenteiden pyöristyneen kohti omaa. Ensin oltiin sitä mieltä että kallista leikkiä mutta kun lapsen varjolla saatiin autoa hankittua niin tottakai piti ostaa toinen että voidaan räpätä kahdestaan. Nyt lapsia on jo 4 ja kaikille oma auto ja muutama vara raato. Iskän auto ja uusimpana 1/8 olemassa olevien 1/10 rinnalle. 15 neliöinen lämmin paja pelkästään tälle hommalle. Kalliista leikistä ollaan päästy siihen että välillä käsketään kattoa että kulutus osaa on hyllyssä ja autot nipussa viikonlopun rc mayhemiä varten, käyty välillä skeittipuistossa tai isoilla parkkiksilla kun oma piha alkaa kyllöttää.

Poissa KK9

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Puolison Ja muiden suhtautuminen rc harrastukseen
« Vastaus #77 : 20.09.18 - klo: 17.51 »
Meillä vaimo tavalla tai toisella mukana harrastuksessa, kun kuitenkin pojan kanssa yhdessä touhutaan! Arvostelijat lelusta saa hiljaiseksi, kun lyö kapulan käteen ja käskee koittamaan!