Kirjoittaja Aihe: Turnigy 118B - 1/18 Brushless 4WD Stadium Truck  (Luettu 1333 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Turnigy 118B - 1/18 Brushless 4WD Stadium Truck
« : 02.11.12 - klo: 17.42 »
Ostin tuollaisen ja koska se on houkuttelevan halpa, ajattelin kertoa, millainen se on.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__13450__1_18_Brushless_4WD_Stadium_Truck_w_18Amp_System.html

Kun auton otti paketista, ensimmäinen huomio oli, ettei servovarsi mahdu oikeasti kääntymään oikealle tarpeeksi.  :laugh: Onneksi tämä oli korjattavissa poistamalla yksi muovinen tukivarsi rungon ja keulan väliltä - ei tainnut haitata mitään.

Auton muoviosat tuntuu ihan ok:ilta ja varmaan ne kestää sen, mitä voi odottaa. Kun purin auton etupään, siellä oli yksinkertainen muovinen kuuladiffi, joka tekee suunnilleen tehtävänsä. Auton iskareissa ei ole öljyä, mikä on varmaan hyvä, koska nyt ne eivät vuoda - kyllä ne hiukan toimii. Myös metalliset vanttiruuvit ja muut tuntuu olevan toimivia.

Sen sijaan auton noparin kaasutuntuma on ihan kauhea. Esim. tällä videolla kuljetteja ei aja noin, koska tykkää vetää täysillä, vaan auton kaasussa on oikeasti noin 3 eri asentoa:
Turnigy 1/18 Stadium Truck

Myös mukana tullut servo on ihan kauhea.

Olen kuitenkin autoon aika tyytyväinen. Ostan siihen oikean nopeudensäätimen, jotta saan siihen oikeasti säädettävän kaasun. Sitten säädän sen menemään maks. 10km/h ja minulla on "supernikko" 4v pojalleni. Auto on ihan kestävä tuolla nopeudella, neliveto toimii, ajoaikaa löytyy ja varaosat ovat halpoja. Sen sijaan, jos olisin itse ajatellut ajavani tuolla jossain radalla tai tekeväni isoja hyppyjä tai jotain, niin sellaisen varmaankin voi unohtaa.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi