Nyt ois billet alupukki kiinni autossa.
Iso kiitos Elfvingin racingin Tonille osis ja vinkeistä:wink:


Autoon oli edellinen omistaja rakentanut tuollaisen tankin jäykistimen ja siinä on toi rosterinen kiinnike moottoripukille.
Viilasin tosta moottorin kannattimesta hiukan pois, ei viittinyt tohon uuteen pukkiin koskea


Välityksetkin vaihdoin samalla, tässä kuvaa kun kattelin niin kele tuo a ja b rattaat pitää vaihtaa vielä paikkaa.
Sit ois 17000rpm kierroksilla autolla noin 50km/h vauhtia, mut toi kone kyllä kiertää lähemmäs 19000 tai hiukan ylikin.
Eli a=30,b=33,c=19,d=30, nyt tuo a ja b on väärällä paikalla.
Tosin noilla välityksillä kyllä ampuisi auton liikkelle mut huiput voisi jäädä aika alhaisiksi ja kone huutaisi tapissaan koko ajan...
Mcd siis on metka auto kun noita rattaita voi vaihdella..
Pari c&d ratas settiä kun omistaa niin auton voi säätää mille radalle tahansa.
