Kirjoittaja Aihe: Rc kauppa Bremenissä  (Luettu 2000 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Scaniamamma

  • Tulokas
    • Profiili
Rc kauppa Bremenissä
« : 19.11.12 - klo: 18.28 »
Hei. Osaako joku harrastelija auttaa minua seuraavassa asiassa. Tilattiin viime jouluksi pojalle lahjaksi
Tamiyan Rc Scania Saksasta. Nyt olen menossa Bremeniin ja mieleen tuli, jos siellä olisi jokin rc-kauppa, josta saisi lisäosia yms. Pojalta puuttuu myös akut ja muut vehkeet, jotta autolla voisi ajella. Itse yritin katsella googlella, mutta en kyllä osannut etsiä sillä näitä liikkeitä.
Löytäisiköhän joku teistä harrastelijoista kenties paremmin tai jos joku ehkä tietäisi sellaisen kaupan ennestään. Bremenhän on suht iso kaupunki, joten luulisi sieltä sellaisen löytyvän.

Poissa Tonitop

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rc kauppa Bremenissä
« Vastaus #1 : 19.11.12 - klo: 19.52 »
http://www.conrad.de/ce/de/ChainstoreInfo.html?detail&chainstorecode=CS_DE_HB
Myy tamiyan nuppeja ym rc-tavaraa, eräänlainen saksan biltema mutta vähän laadukkaampaa tavaraa
Hongnor SCRT - Axial Wraith - Tamiya M03

Poissa Scaniamamma

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Rc kauppa Bremenissä
« Vastaus #2 : 20.11.12 - klo: 14.30 »
Danke! Harmi, kun kyseinen kauppa on tuon verran keskustan ulkopuolelle, että kuluu arvokasta shoppailuaikaa ;) Mutta eiköhän tuonne taksilla huristele nopeasti kuitenkin. Näytti olevan hyvin kaikenlaista siellä. Lähinnä ajattelin ostaa nyt nuo "vehkeet", joilla auto saadaan liikkeelle :) Akut, ohjaimet, servot jne. Saavat iskän kanssa katsoa valmiiksi, mitä ostan. Nopeuttaa huomattavasti asiointia.
Osaatko suositella valikoimasta, minkälaista näistä vaihtoehdoista kannattaisin ostaa?