RC Center

Kirjoittaja Aihe: Xray XB4 4WD krossiauto  (Luettu 87727 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kaitsu82

  • EPUArc
    • Profiili
    • Kerhokisat
Tamiya m06, Tamiya mini x2, Tamiya F104, Tamiya TT-01, axial scx10,
http://kerhokisat.fi http://racingfactory.fi http://epuarc.fi/

Poissa Heuli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #31 : 11.01.13 - klo: 19.39 »
Dodii loistavaa! Pääsee kasaamaan uuden auton sitten samantien oikeilla osilla  :grin:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #32 : 11.01.13 - klo: 20.06 »
Siinon taas monelle merkille opittavaa asiakastyytyväisyyden saralla...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #33 : 11.01.13 - klo: 20.48 »
Kauanpa ehti auto kuluttajien hankittavana olemaan, ennenkuin alkaa jo päivityspakettia tulla  :cool:
| JQ racing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Team Associated B5M |

Poissa JiiIii

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #34 : 11.01.13 - klo: 22.26 »
"...have reported minor issues in crash situations"  :grin: :grin: :grin:
I race what ever the marketing department tells me is fast.

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #35 : 12.01.13 - klo: 00.41 »
Juuri tästä varmaan on kyse. Autoja paiskotaan miten sattuu ja ihmetellään kun ei kestä. No, onneks tämäkin on nyt huomioitu.
Flying Calacucco

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #36 : 12.01.13 - klo: 12.15 »
No miks ei testata laajemmalla torstien määrällä, jos halutaa oikeasti kestävä auto! Nyt on herra hudylla päässyt muutama lapsus eteenpäin. No mutta hyvä että kuitenkin reagoitu nopeasti. Itselläni (torstilla) on hajonnut aikamoinen nippu osia, joista huolestuttavin 2kpl etu diffiboxeja ja 2 settiä muovirattaita takadiffin sisältä, nyt on metalliset rattaat, jotka ovat kestäneet.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #37 : 12.01.13 - klo: 18.51 »
No herra laittaa kuitenkin nuo veloituksetta kaikille omistajille, toisin kuin esimerkiksi surullisen kuuluisan Team C:een valitettavasti ostaneille uudet versiot etupään osista.. Tai muiden melkein joka ajokerralla hajoavien muoviosien.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #38 : 12.01.13 - klo: 21.01 »
Minä en ole onnistunut hajottamaan omastani vielä yhtään osaa vaikka ihan omien sunnuntaikuski kykyjeni rajoissa sitä olen paiskonut menemään. Diffin rattaiden ajattelin kestävän, koska slipperi on löysällä kunnes tajusin, että se oli kireämmällä kuin ajokaverin Durangossa. Auto on lentäny aika näyttävästi muutaman kerran, mutta kääntö riittää ja ajoa. Omasta mielestä tuo on ihan yhtä kestävä kuin kaikki muutkin hyvät autot ilman mitään vahvistelusettejäkin.

Ne metalliset diffinrattaat hommasin kyllä varalle ja vaihdan sitten, kun noista muovisista aika jättää, joten taitaa mennä tuossa päivityssetissä tulevat varaosapakkiin.

Poissa KooBee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #39 : 13.01.13 - klo: 08.50 »
No herra laittaa kuitenkin nuo veloituksetta kaikille omistajille, toisin kuin esimerkiksi surullisen kuuluisan Team C:een valitettavasti ostaneille uudet versiot etupään osista.. Tai muiden melkein joka ajokerralla hajoavien muoviosien.

Tuskin tarkoitus on aloittaa "sotaa", mutta silti melko reilusti yleistät. Eipä noita muoviosia melkein jokaisella ajokerralla hajoa, ei sen useammin kuin muiltakaan merkeiltä.

Tamiyaan (TRF501) ei myöskään saanut ilmaiseksi uusia ylälinkkien pidikkeitä, tai iskarinvarsia, tai hihnoja, eikä moneen muuhun esim tukivarsia. Myöskään DB01R:ään tai TRF511:een ei saanut ilmaiseksi TRF501:n tukivarsia. Losin nelkkucorriin ei myöskään tainnut saada kaiken maailman tappeja jne (tai mitä siellä nyt olikin) ilmaiseksi mitkä ensimmäisessä versiossa hajoili.

Yleensä kaikki varaosat on pitänyt kaikkiin ihan itse ostaa kaikkiin autoihin, ja se on ollu vain hyvä asia jos osaa on päivitetty paremmaksi tai parempia on ollut tarjolla kun seuraavan kerran moisen ostaa. Usein myöskin menee niin, että korvaavaa osaa ei edes tehdä, vaan suositellaan suoraan ostamaan alumiininen hopup osa tilalle tms.

Muutenkin tällainen on mielestäni melko suuri poikkeus normaalista (positiivinen sellainen toki) että osien uusia versioita tarjottaisiin ilmaiseksi, vaikka uudella versiolla korjattaisiinkin kestävyysongelmia.

Poissa Heuli

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #40 : 13.01.13 - klo: 18.48 »
Ihan normaalia tuo on Xrayllä että parannetaan ilmaiseksi jos on suunniteltu jotain huonosti. Eiköhän se ollut sanomattakin selvää että Xrayn ensimmäinen sähköcrossari ei tule olemaan ensimmäisenä versiona pommin kestävä. Minulle tosin riittää että se on yhtä kestävä kuin muut autot mutta Xrayn laadulla ettei tarvitse dremeliin koskea - sen se näyttäisi ainakin täyttävän  :azn:

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #41 : 13.01.13 - klo: 19.33 »
No miks ei testata laajemmalla torstien määrällä, jos halutaa oikeasti kestävä auto! Nyt on herra hudylla päässyt muutama lapsus eteenpäin. No mutta hyvä että kuitenkin reagoitu nopeasti. Itselläni (torstilla) on hajonnut aikamoinen nippu osia, joista huolestuttavin 2kpl etu diffiboxeja ja 2 settiä muovirattaita takadiffin sisältä, nyt on metalliset rattaat, jotka ovat kestäneet.

Tästä huolimatta auto on aivan LOISTAVA! Sekä konstruktioltaan, laadultaa, että ajettavuudeltaan!!

Suosittelen ehdottomasti!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #42 : 15.01.13 - klo: 18.20 »
No miks ei testata laajemmalla torstien määrällä, jos halutaa oikeasti kestävä auto! Nyt on herra hudylla päässyt muutama lapsus eteenpäin. No mutta hyvä että kuitenkin reagoitu nopeasti. Itselläni (torstilla) on hajonnut aikamoinen nippu osia, joista huolestuttavin 2kpl etu diffiboxeja ja 2 settiä muovirattaita takadiffin sisältä, nyt on metalliset rattaat, jotka ovat kestäneet.

Mä vähän luulen että enemmän koko hommassa on kyse siitä että kaikki olettivat markkinoille tulevan yyber kestävän auton.
Polttiskrossari on tunnetisti nimenomaan muoviosiltaan kestävimmäksi haukuttu... Ei sillä että muissakaan vikaa kestävyyden suhteen välttämättä olisi, mutta reiskan muovi on krossarissa ollut naurettavan kestävää.

Nyt sitten kaikki odotti että reiskalta tulee sähkökrossari joka on suunniteltu pomminkestäväksi...
Miten mulla on sellanen fiilis että auto on kuitenkin suunniteltu sillä tähtäimellä että se olisi nopeampi kuin muut.
Autoa on varmasti testannut kuskit jotka ovat nopeita ja nimenomaan siitä syystä että autosta halutaan nopea, eikä pomminkestävää harrastelija autoa.

Hudy sentään nimenomaan pyrkii korjaamaan välittömästi mahdolliset heikot kohdat mikäli jotain tällaista havaitaan, ja kuten nytkin huomataan niin vieläpä erittäin nopeasti.

Harva merkki tekee mitään vaikka olis jo vuoden huomattu että joku kohde on selkeästi autossa heikko lenkki kun sillä perusjantterit treenailee pyörillä pysymistä.  :police:


Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #43 : 19.01.13 - klo: 20.18 »
Ohjeet ja vinkit päivitysosiin liittyen:
http://www.teamxray.com/teamxray/news/newsdesc.php?news_id=2995&kategoria=2995&catName=XRAY%20XB4%20Free%20Upgrade%20Package

RCTechissä on ollut muutamia kokemuksia ulostulojen hajoamisesta.
Vinkiksi on kerrottu laittaa lisää sisäänjoustoa estäviä o-renkaita/prikkoja iskarin varteen, jolloin vetarin pää ei pääse lyömään ulostuloa rikki.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Destiny & V-Dezign 1:12, Team Xray XB2 Dirt & XB4 2016, Orion&Sanwa&Muchmore

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #44 : 19.01.13 - klo: 23.04 »
Tänään säätelin hieman Rempan autoa ja auto parani selkeästi.

Yksi asia minkä heti tein, oli ulosjoustorajoitukset takaa kokonaan pois ja iskarin alapäätä hieman auki... niin että kierrettä näkyy reilun millin.

Eikä myöskään O renkaita iskarinvarteen pohjaanlyöntikumeiksi.

Eteen toki ulosjousto rajoitusta noin 3 milliä, mutta ei tullut sinnekään sisäänjoustoa rajottavia O renkaita vaan nekin heitettiin mäkeen.

Aika korkealta ja kovaa sitä autoa vietiin muutama akullinen... Saa nähdä montako akullista vielä menee ennen kuin ulostulon kanssa on ongelmia.

En ainakaan nähnyt autoa ropatessa kyseisessä kohteessa sellaista että olisi tosissaan tarvinnut sisäänjoustoa rajoittaa.

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #45 : 21.02.13 - klo: 18.20 »
Mun autossa heiluu etupyörät ihan holtittomasti. Oon kiinnittäny siihen itse huomiota ja pari ajokaveria myös ihmetellyt, kun näyttää että olis suurinpiirtein rengas tippumassa. Auto näyttää kyllä tuolla Kankaan radalla eriltä kuin esim. Durango tai Schumi, joten nelkulle tyypillisestä ominaisuudesta ei kai ole kyse. 

Kävin läpi tuota etupäätä, mutta normaalin ohjauksen klapin lisäksi en mitään ihmeellistä löytäny. Vaihdoin sisemmät ohjauspalan laakerit ja vetarin pinnit, mutta eipä ne tuntunu juuri vaikuttavan. Pientä ylä-ala klappia on siinä hubin ja ohjauspalan välissä (siinä on ne eri mittaiset puslat välissä), voisko johtua siitä?

Lisäksi näyttäs erityisesti etupään lähtö sieltä slipperiltä vähän kulahtaneen kololle... voisikohan sekin selittää? Pitäs vaihtaa se kardaanin pinni (tai koko kardaani).

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #46 : 21.02.13 - klo: 18.45 »
Tarkista loput laakerit myös. Sekä onko vetoakselit suorat? Entäs etukardaani? Xrayn ohje myös neuvoo laittamaan niihin niveliin tarpeeksi rasvaa, muuten kuluu ja voivat mennä jumiin.

Sen lisäksi varmista että ohjauskelkka on kasattu oikein.
Siellä päissä olevat "nystyt" tulevat alaspäin, estäen ohjauksen "ylikääntymisen".

Mulla myös ekalla ajokerralla jäi eturenkaat vapisemaan etenkin kun auton oli kaatanut.
Syyksi osoittautui (hiiletön) servo, jossa ehkä tullut kilometrit täyteen.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Destiny & V-Dezign 1:12, Team Xray XB2 Dirt & XB4 2016, Orion&Sanwa&Muchmore

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #47 : 22.02.13 - klo: 10.18 »
Tarkista loput laakerit myös. Sekä onko vetoakselit suorat? Entäs etukardaani? Xrayn ohje myös neuvoo laittamaan niihin niveliin tarpeeksi rasvaa, muuten kuluu ja voivat mennä jumiin.
Muut laakerit oli ihan kunnossa, akselit eivät "heittäneet" moottoria pyörittäessä. Nivelet oli kuivanu, mutta ei nyt varsinaisesti jumissa. Lisäilin kuitenkin nyt reilusti rasvaa.

Lainaus
Sen lisäksi varmista että ohjauskelkka on kasattu oikein.
Siellä päissä olevat "nystyt" tulevat alaspäin, estäen ohjauksen "ylikääntymisen".
Ohjauskelkka on oikein kasattu.

Tosiaan tuossa etukardaanin ulostulossa (slipperiltä) oli jo melkoinen välys. Se kääntyi valehtelematta pari milliä ennenkuin alkoi ottamaan. Pinnit oli kuluneita ja ulostulossakin jo lovet. Etupuoli oli erityisesti kulunut, takana parempi. En tiedä miten tuo vaikuttaa, mutta vaihdoin osia ja huomenna pääsee testaamaan. Täytyy alkaa tarkkailemaan noita pinnien kulumisia, ettei ulostulot mene pilalle.

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #48 : 22.02.13 - klo: 10.39 »
En ole omalla autolla päässyt ajamaan kuin alle 10 akkua niin en osaa kommentoida tuohon kulumiseen mitään.
Ehkä slipperin säädöt vaikuttavat tuohon asiaan?

Sisäkrossi yleisesti ottaenhan on kovempaa rääkkiä autoille, sen takia moni taitaakin ajaa pääosin vain tuuppiautolla.

http://www.hudy.net/xhudy/products/proddesc.php?prod_id=271&kategoria=0
Pinnejä voi vaihtaa vetareihin tuollaisella työkalulla. Ei tosin omakohtaisia kokemuksia...
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Destiny & V-Dezign 1:12, Team Xray XB2 Dirt & XB4 2016, Orion&Sanwa&Muchmore

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #49 : 22.02.13 - klo: 10.51 »
Rasvatksa nyt hyvänenaika sentään niitä niveliä säännöllisesti.
Vetarit ja kardaanit molemmista päistä kerran päivässä.
Siihen loppuu kuluminen.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #50 : 22.02.13 - klo: 11.04 »
Mikä nuihin muuten olisi paras rasva? Itse olen käyttänyt moottoripyörän ketjurasvaa (Bel-Ray), se on sitkostettua eikä lennä pois kovin helposti.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #51 : 22.02.13 - klo: 11.35 »
Musta (mos2) vaseliini, sitä kun säännöllisesti sipaisee nilviäisiin niin kestää melkoisen pitkään. Oppirahat maksoin aikoinaan drifterissä, uusi auto ja kahden akun jälkeen kardaanit täysin loppuun kuluneet.

Käykää hakemassa apteekista 5ml lääkeruisku, pyydätte samalla neuloja ja kerrotte käyttötarkoituksen ettei tule liian pienireikäistä neulaa. Katkaise neula noin 10-15mm mittaiseksi Dremelin laikalla ja laita lyhennetty neula ruiskuun, joka siis täytetään mustalla rasvalla. Annostelu on tarkkaa, helppoa ja mahtuu rasvaamaan purkamatta autoa, ei tule liikaa rasvaa joka roiskuu minne sattuu ja voimansiirron rasvauksessa ei mene aikaa mun minuutti.
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #52 : 22.02.13 - klo: 14.17 »
Se paras rasva tuohon kohteeseen on HUDY graphite grease.

Kaikki mahdollinen on testattu kaikenmaailman teollisuus tuubeista lähtien...
Ja aina on joutunut huomaamaan että Hudy on keksinyt jostain rasvan joka hoitaa homman yksinkertaisesti parhaiten.
Ylimääräiset lentää pois, mutta pintaan jää silti voiteleva kerros.
Muita rasvoja voi sitten käyttää muissa kohteissa, mutta jos haluaa sen parhaan ja oikeasti toimivan niin se on hudy...

Kertokaa joku ihmeessä jos joskus löydätte minkä valmistajan rasva se on... jos sais isossa tuupissa jostain vaikka ostettua.

Vastaavia mustia rasvoja on näkynyt ja yksi lähes samalta tuntuva... mutta käytössä huomaa että ei se ollut sitten taas sekään.

Käytän kyseistä rasvaa jopa polttiskrossarissa ilman suojauksia.
Toimii... Ei mene hiomatahnaks jne.

Ruiskulla laittaa ihan vaan pisaran kaks kerran ajopäivässä vetoakselin tapin koloon ja pyräyttää muutaman kerran vetarin ympäri niin rasva lähtee leviämään... Eli ei tarvitse pläärätä ympäri niveltä.
Diffin päässä pyyhkäsen ihan vaan ulostulojen urat rasvalla.

Vuoden vedetty Durangolla ja kaikki nivelet ovat uskomattoman hyvässä kunnossa.
Ja on tosiaan saanut paaaaaljon ajoaikaa.
Vetareiden tapit ja diffejen ulostulot on edelleen alkuperäiset eikä ole kulunut montulle mistään.
Kaverit ympärillä kiroaa kun vetoakselistot jne kuluu hirveetä vauhtia...
Sanon että laittaa hudy rasvaa niin loppuu kuluminen... ei usko tai laittaa jotain muuta ja valittaa kun kuluu silti.

Kokeilkaa ja hämmästykää.

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #53 : 22.02.13 - klo: 14.45 »
Ruiskulla laittaa ihan vaan pisaran kaks kerran ajopäivässä vetoakselin tapin koloon ja pyräyttää muutaman kerran vetarin ympäri niin rasva lähtee leviämään...
Mikä on vetoakselin tapin kolo?

Lainaus
Diffin päässä pyyhkäsen ihan vaan ulostulojen urat rasvalla.
Mulle ei ihan aukea miten rasva tuossa välissä auttaa, kun kyse on vain mekaanisesta "kampeamisesta", jossa se pinni vääntyy ulostulon raossa, mutta voihan siitäkin olla hyötyä. Tekeekö joku muukin näin?

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #54 : 22.02.13 - klo: 15.24 »
Tekeekö joku muukin näin?

Usko nyt vain HOKEa, itsellä loppui juuri kuluminen XB4:ssa HOKEn oppien myötä.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #55 : 22.02.13 - klo: 18.23 »
Tekeekö joku muukin näin?
Usko nyt vain HOKEa, itsellä loppui juuri kuluminen XB4:ssa HOKEn oppien myötä.
En oo niitä tyyppejä, jotka tosta vaan uskoo... oikeastaan yhtään mitään ;).

Mutta joo, kun sitä miettii, niin siinähän on varmaan aika paljon hankausta jousituksen toimisessa, kun vetarin asento muuttuu ulostuloon nähden ja veto on päällä. Voihan siinä tosiaan rasva auttaa. Slipperiltä lähtevissä kardaaneissa tätä asennon muutosta ei tule ja sieltä oli eniten kulunut. Varsin yksityiskohtainen XB4:sen ohje ei sano mitään vetarin ulostulojen rasvauksesta, mutta kyllä sitä ny on kokeiltava.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #56 : 22.02.13 - klo: 19.09 »
Aina kun kaksi metallipintaa hankaa toisiaan vasten ilman voitelua, tapahtuu kiinnileikkaaminen ja metalli kuluu silmissä. Aina, ja poikkeuksetta, voidellaan/rasvataan liikkuvat pinnat, ajetaan siististi sisällä tai rapaisena ulkona.

Kylätason RC-kuski.

Poissa hmort

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #57 : 22.02.13 - klo: 19.28 »
Meidän sivuilta löytyy Setup sheet jos on halukkuutta kokeilla....
JQRacing

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #58 : 22.02.13 - klo: 22.08 »
Ehdottomasti myös slipperin ulostuloihin ja tosiaan ihan vaikka joka päivä ennen ekaa akullista pieni määrä.
Kuluminen vähenee niin paljon että voi melkein sanoa kulumisen loppuvan kokonaan.

Poissa msuomal

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Xray XB4 4WD krossiauto
« Vastaus #59 : 24.03.13 - klo: 16.31 »
Meidän sivuilta löytyy Setup sheet jos on halukkuutta kokeilla....
Etsin googlella PKSRCA ja löysin kyllä sivuston, mutta en sheettiä. Oisko suoraa linkkiä?

Mites muut auton omistajat, millaisia kokemuksia on kertynyt? Jkl WJ:ssä onnistuin rikkomaan toisen V1 etudiffiboxin, mutta huomasin sen vasta kotona. Nyt vaihdoin V2:seen.

Auto toimi hyvin, pitoa oli riittävästi ja suoritus jäi vain kuskista kiinni. Katselin muiden autoja ja rupesin kuitenkin miettimään, että lähdin jostain tilanteesta autoa säätämään ja hioin sitä siitä eteenpäin, mutta pitäisiköhän nyt pistää pakka kokonaan uusiksi ja lähteä etsimään uutta, ehkäpä nopeampaa, setuppia. Tällä hetkellä tuo on aika pitkälti kopioitu noista isojen poikien setupeista maailmalta, mutta ne ajaa näköjään pelkästään mattoradoilla ja jkl:ssä on betonilattia.