Kirjoittaja Aihe: Team C TM2  (Luettu 29934 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Team C TM2
« : 29.12.12 - klo: 15.51 »
Ajattelinpa tämän jo valmiiksi aloittaa, kun tuli ennakkotilattua ko. auto.


[edit]

Laitanpa vielä linkin valmistajan kotisivulle: http://www.teamcracing.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=819&category_id=68&option=com_virtuemart&Itemid=71
« Viimeksi muokattu: 29.12.12 - klo: 15.55 kirjoittanut mascot »
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #1 : 29.12.12 - klo: 18.17 »
Mattoradalla tai turffilla jees vehe. Muualla voi vähän harmittaa ajella.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TM2
« Vastaus #2 : 29.12.12 - klo: 18.39 »
Mattoradalla tai turffilla jees vehe. Muualla voi vähän harmittaa ajella.
Niin no se on erikoisesti suunniteltu semmosia ratoja varten ja ulkomailla haettu jo ylivoimaisia voittoja.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #3 : 29.12.12 - klo: 19.00 »
Voisi olla kova luu kaakelillakin. Kohta varmaan nähdään?

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #4 : 29.12.12 - klo: 19.09 »
Tässä vaan koittanu mietiskellä millaista välitystä tuohon kannatteis lähteä kokeilemaan. Manuaalin mukaan vakiona tulee 21/85 rattaat. Onkohan tuo hyvä lähtökohta Viper VST 8.5T koneelle pienellä radalla, vai pitäiskö heti alkuun muuttaa johonkin suuntaan välejä.
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TM2
« Vastaus #5 : 29.12.12 - klo: 20.29 »
Voisi olla kova luu kaakelillakin. Kohta varmaan nähdään?
Ajettiin jo testiä tikkurilassa syksyllä, vaikee sitä oli saada liukkaalla kaakelilla toimimaan.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #6 : 29.12.12 - klo: 21.35 »
Voisi olla kova luu kaakelillakin. Kohta varmaan nähdään?
Ajettiin jo testiä tikkurilassa syksyllä, vaikee sitä oli saada liukkaalla kaakelilla toimimaan.
Tiksin krossiradan pito on nykyään mielestäni paljon parempi kuin syksyllä...

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TM2
« Vastaus #7 : 29.12.12 - klo: 21.55 »
Tiksin krossiradan pito on nykyään mielestäni paljon parempi kuin syksyllä...
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että parempi tuoda oikee kalusto oikeelle alustalle, ei tarvii väkisin tapella kun on parempiakin vaihtoehtoja :) Eli jos on ok pito niin sit suoraan vaan tc02 evo/tc02c. TM2 on tehty todella kovapitoiselle pinnalle mitä matto- ja astroradat ovat. Tässä esimerkkiä mitä tarkoitetaan kovapitoisella radalla:

http://eos.redrc.net/2012/10/video-2wd-buggy-a-main-leg-3/
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #8 : 05.01.13 - klo: 15.29 »
Oliver Scholz on pitänyt hyvää vauhtia TM2:lla meneillään olevassa EOS kilpailussa.

Q1
Team C driver Oliver Scholz.  The German National Champion was on a Top 4 pace until a crash lost him a massive 10-seconds and he will certainly be one to watch over the remaining 3 rounds of qualifying.

Q2
Completing the Top 6 in Q2 was factory Team C driver Oliver Scholz despite three mistakes each of which required his TM2 to be marshalled.

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TM2
« Vastaus #9 : 05.01.13 - klo: 15.46 »
Q3:ssa kolmas... Oliverhan voitti Neumann:n Saksan mestaruuskisoissa joten vauhtia riittää pojalla.

18v ja iskä mekkaa aika duo.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #10 : 05.01.13 - klo: 16.17 »
Meno senkun paranee.  :angel:

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #11 : 05.01.13 - klo: 18.37 »
7. ruutu tuli.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #12 : 05.01.13 - klo: 19.59 »
Kova nousu 7ruudusta kolmanneksi A-mainin ekalla legillä..
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #14 : 06.01.13 - klo: 17.09 »
Jokohan me nyt tulevalla viikolla päästään hypistelemään  :tongue:
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #15 : 05.03.13 - klo: 22.25 »
TM2:een päivitetty korimalli:


Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #16 : 11.03.13 - klo: 08.13 »
Tähän erään ruudusta 3 lähtee TM2, ihan näppärästihan tuo matolla liikkuu...

TLR Spektrum Euro Offroad Series Rd3 - 2wd buggy A-main 3

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #17 : 14.03.13 - klo: 22.13 »
Noniin... Kyllä tästä vielä lauantain salivuorolle ajokuntoinen valmistuu... Meinaa vaan nämä työhommat taas häiritä harrastustoimintaa...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #18 : 15.03.13 - klo: 17.11 »
Huhhuh... on tuossa ruuvattavaa... Toistaiseksi ei ole ollut mitään muita viallisia osia ku yks kupukantaruuvi jonka kanta oli tukossa ja yhdessä pussissa piti oleman kaksi 10mm pitkää uppokantaruuvia, vaan siinä oli toinen uppokanta ja toinen kupukanta.

Enää ei olisi muuta ku iskareitten kasaaminen ja sähköjen asennus... Eiköhän tuolla huomenna pääse jo koeajolle...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #19 : 15.03.13 - klo: 20.54 »
Dodii... sähköjä vaille valmis...

Pikkusen oli puutetta kitissä. Etuhexit on mallia todella kapeat ja akselit on normaalit tuupin akselit. Eli vaatii shimmaamista melko reilusti, jotain 0.8mm luokkaa, mutta kitissä ei tule etuakselille shimmejä mukana. No onneksi omasta hyllystä löytyi riittävästi shimmejä.

Vastaanotin mulla menee uusiksi, koska Futaban 603FS ei mahdu keulan topdeckin alle (n. 0.5mm liian korkea se piirilevyllä olevan antennin patti)

Muta eiköhän tuolla huomena kuitenkin testiajolle pääse...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #20 : 15.03.13 - klo: 21.49 »
Dodii... sähköjä vaille valmis...

Pikkusen oli puutetta kitissä. Etuhexit on mallia todella kapeat ja akselit on normaalit tuupin akselit. Eli vaatii shimmaamista melko reilusti, jotain 0.8mm luokkaa, mutta kitissä ei tule etuakselille shimmejä mukana. No onneksi omasta hyllystä löytyi riittävästi shimmejä.

Vastaanotin mulla menee uusiksi, koska Futaban 603FS ei mahdu keulan topdeckin alle (n. 0.5mm liian korkea se piirilevyllä olevan antennin patti)

Muta eiköhän tuolla huomena kuitenkin testiajolle pääse...

Kapeat hexit on varmasti päivitetty kittiin jotta olisi kisalaillinen (vakiot 5mm, saatavilla 4mm jotka varmaankin tuli auton mukana?)..

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #21 : 16.03.13 - klo: 00.47 »
Joo näin minäkin olen ymmärtänyt, ja laitoinkin ne shimmit sinne E-clipin alle
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #22 : 16.03.13 - klo: 19.13 »
Koeajot tuli ajettua... Puskee mutkissa, parani pikkasen ku irrotti vakaajan takaa, mutta vielä pitäs jotaki keksiä että loppus tuo puskeminen... Ehkäpä kokeilla 25asteisia C-hubeja... Nyt on 30:set paikallaan...

Onhan tuo ihan veikeä auto ajella. Ihan erilainen ku tu TS2 mikä mulla oli aiemmin rossiautona...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #23 : 16.03.13 - klo: 21.55 »
Puskeeko tuommonen kaasupäällä?
Vastaheitolla voittoon.

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #24 : 17.03.13 - klo: 09.06 »
Just nimenomaan kaasupäällä puski ja heti ku pikkasen hölläsi kaasua nii sitte käänty ja rajusti. Mutta tuossa selailin nuitten ulkomaisten rattimiesten setuppeja nii kaikilla näytti olevan keulassa lisäpainoja n.40g. Taidanpa itekki laittaa ja kokeilla seuraavan kerran ku kerkiän radalle...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Team C TM2
« Vastaus #25 : 17.03.13 - klo: 16.02 »
Kapeat hexit on varmasti päivitetty kittiin jotta olisi kisalaillinen (vakiot 5mm, saatavilla 4mm jotka varmaankin tuli auton mukana?)..
Briteissa on tosi ahdas boksi, joten briteissa ajetaan yleensä 4mm hexeillä että mahtuu varmasti keulasta.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #26 : 17.03.13 - klo: 16.23 »
BRCA 2013:
23.3 The dimensions must conform to the following:-
Maximum length - 460mm inc. bumpers
Maximum width - 250mm at any point of suspension travel in a vertical plane.
Minimum weight - 1474grams for 2WD, 1588grams for 4WD complete and ready to race. The minimum weight(s) include fixed Personal Transponder but exclude Auto-powered (hand-out) Transponder. A maximum of two wings can be used: one at front, one at rear. Maximum wing sizes are :- Front – 127.0 mm wide with a chord of 63.5 mm max. Rear -- 177.8 mm wide with a chord of 76.2 mm max. Wing side-dams :- Height 50 mm max., length 100 mm max.

AKK 2013:
2.5. Tekniset säännöt
Autojen sallitut mitat M2-10 ja M4-10 luokissa:
- pituus max 460mm
- leveys max 250mm (jousituksen kaikissa asennoissa)
- korkeus (pl. antenni) max 200mm (jousitus alaspainettuna)
- siipijänteen pituus max 80mm
- siiven leveys max 220mm
- siiven kulma max 45°
- minimipaino M2-10 1474g
- minimipaino M4-10 1588g

On ne Suomessakin ahtaita.

Liikaa Kyoshoja

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #27 : 17.03.13 - klo: 16.57 »

On ne Suomessakin ahtaita.
Se on vaan briteissä oikeasti paljon lähempänä 250 milliä kuin täälläpäin käytetty boksi...

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #28 : 17.03.13 - klo: 17.15 »
Niin on ahtaita, varsinkin viimekesänä oli ahdas boxi Hesan maastosarjan kisassa. Boxissa ei ollut mitään vikaa ennenkuin yhden kisajärjestäjän auto ei siihen mahtunut.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team C TM2
« Vastaus #29 : 17.03.13 - klo: 17.43 »
Helsingissä ei ole maastosarjan kisoja ihan lähivuosina ajeltu.

Ja se käytetty boksi todistettiin moneen kertaan mittaamalla oikean kokoiseksi.