Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?  (Luettu 15110 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vihrea

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rcee.has.it
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« : 28.05.04 - klo: 18.09 »
Joo o, eli en oo muistaakseni tavannu tällästä aihetta tän 2,5v ajalta. Eli mikä teiät sai mukaan tähän vauhdikkaaseen lajiin? Ja koska se alko?

Ittelläni oli ensi sellane 2v kipinä kyoshon polttikseen, unelmoin usein "tollane ois sairaan mahtava!!" mut äiti selitti että liia kallis lelu :)

Sitten pari talvea sitten ostin ekan autoni (yokomo mr-4) vai mikä olikaan, touringi. Siinä meni sitte pari kuukautta ku sain kaikki välineet kasaan ja eka kokeilu tapahtu soralla :D

Sen jälkeen oon käyny kerholla ajelemassa ja kiertäny yhen A-8 sarjanki. Mun piti ajaa fintrakki talvella mut kiinnostus loppus yhtäkkiä, taitaa johtua tästä iästä (16v). Mut nyt kävin tänään shellin parkkiksel vähä kokeilemas tota assoa (tc3) ni jopas se meni kovaa! :D

Ajattelin lähteä radalle ajelee nyt jokupäivä!
----------------------------------------------------------

Kirjotelkaas omii juttui ja jos joskus kiinnostus on lähteny niin miksi?

:Lauri aka Vihrea

(anteeks jos o kirjotusvirheit, en jaksa tarkistaa viestii sen tarkemmi :P )
Galant VR-4

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #1 : 28.05.04 - klo: 18.58 »
Sain 5-vuotiaana lahjaksi Marui Shogunin ja omistin sillä kaikkien Nikot. Faijan kanssa käytiin Model Expossa melkeinpä vuosittain.
Ikää alkoi karttumaan ja sitten alkoi kinnostus polttiksia kohtaan kasvamaan. Laitoimme jollekkin firmalle Traxxaxen tilaukseen, mutta ne vaan selitti ja selitti. Vastaavasti minä odotin ja odotin. Sitten kyllästyin ja päätimme faijan kanssa laittaa homman kuntoon. Tietonikkarin ovikello kilahti.
Lähdin sieltä sitten mp-6 sport kainalossa, jota koottiin kotona ja hidasta oli. Faijan kielitaito on mitä on ja mä olin liian pieni vielä, jälkeenpäin todettuna. No homma saatiin kasaan ja ajeltiin aina välillä, kun faija sattui kotona olemaan. Koskaan ei autoa saatu säätöihin ja jotain, kun oltiin ostamassa kyseltiin Nikkarista apua ja siellä neuvottiin ottamaan yhteyttä Sami Sjöberg (tjsp.) nimiseen kaveriin. Hänen avullaan auto saatiin kuosiin, mutta sitten säädöt taas katosivat. No itse sitä räpellettiin ja väsättiin ja eräänä kauniina päivänä hajosi autosta jotain. (Jälkeenpäin todettuna neulalaakeri kytkimestä ja pääratas sileäksi.) Tuohon aikaan luulimme vikaa suureksi ja auto päätyi kaappiin. Nyt yhtäkkisesti innostuin taas autosta ja aloitin tämän harrastuksen nyt 4v kaapissa lojuneella autolla. Kiitos tämän foorumin alan tajuta rc-autoilusta jotain ja tulihan sitä Laukaassakin 15.5 käytyä. Kisahomma vain on liian vakavaa minulle, eikä ole kulkuvälineitä kiertää kisoissa. Tässä minun tarinani tämän lajin parissa ja mukava lajihan tämä on!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #2 : 28.05.04 - klo: 19.27 »
Kaverilla näin hurjaa menoa Asson TC3:lla... Siitä innostuin niin, ja ostinkin ensimmäisen ja ainoan autoni Asson T3:n. Ostin truckin, koska ajattelin sillä pääsevän vähän kovemmassakin maastossa :)

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #3 : 28.05.04 - klo: 19.33 »
Jaa-a. Muistakseni kuopiossa kun ollaan ajeltu niin kerran näin siellä Askartelu kulma nimellä olevan liikkeen ikkunassa rc-auton ja meniin sisään. Myyjä kertoi autoista ja antoi minule vuoden vanhan Kyoshon luettelon ilmaiseksi. No siitä autoon päästyäni aloin selaamaan sitä luetteloa ja ihailin monta päivää enkä muuta tehnyt(paitsi pakolliset). Sitten Oulussa menin Pro Hobbyyn ja ihailin tätä puretenia mutta polttiksena. Menimme liikeeseen isän kans ja isä katsoi kans polttistä kunnes myyjä sanoi että niissä on paljon huoltamista... Isä sanoi sitten että ostetaan sähkis jos jotain ostetaan ja sitten piti tyytä sähkikseen. Tälläistä reilu n.1,5 vuotta sitten...
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Erkhart

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #4 : 28.05.04 - klo: 20.31 »
Ite innostuin joskus 3-4v sitten. Isoveljen kaverilla oli Bigbear, ja kerran se otti sen meille mukaan ja voi että kun oli hieno! Keulis ja kaikkee! No Siitä vähän aikaa niin sälli kyllästy bigbeariin ja ostettiin se ja sälät mulle. No ajelin sillä vähän aikaa ja sitten ostettiin mulle pureten alpha sähkis. Siitä se sitten kunnolla alkoi.
Hpi nitro rs4 3, Micro

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #5 : 28.05.04 - klo: 20.37 »
No emt. Jostain tuli sellanen hetkittäinen polttis into ja jäin sit koukkuun. Olen  riippuvainen enkä halua hoitoa.
-EhtoollisWeli

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #6 : 28.05.04 - klo: 21.23 »
Mä n. vuosi sitten kuulin kavereiden koulussa juttelevan rc-polttiksista ja sitten ne näytti mullekkin niitä ja innostuinkin vähäsen ja rupesin miettimään niitä. Pari päivää se vain pyöri päässäni, kunnes kerroin äidille ja isille mitä olin haluamassa, no he tyrmäsivät ajatukseni heti. Sitten kerroin parhaalle kaverilleni, joka myös innostui vähän ajan selittelyjen jälkeen, sitten yhdessä aloitettiin puretenit ostamalla. Kaveri osti uuden ja mä käytetyn. Siitä se lähti ja on jatkunut tähän asti yhtä hohdokkaana. Yhtäkään päivää en ole ollut ajattelematta rc:täni!

Poissa Rc-Poika

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.muuttojokinen.fi/niklas
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #7 : 28.05.04 - klo: 21.24 »
Aikanaan juttu meni näin..  Kinusin Kodin Anttilasta uutta, hienoa ja kiiltävää New Bright:in sähkömaasturia, joka oli oikeasti ISO, mutta tehoton. No isäpappa sitten osti auton joululahjaksi ja jouluyönä sitten akkua latailin ja mitään ei tapahtunut vaikka kaikki piti olla kunnossa.. No.. Auto vietiin huoltoon sitten ja saatiin pienoisena korvauksena pienoismalli.. No meni siinä sitten kuukausi ja toinenkin ja lopulta olu 5½ kk mennyt ja isäpapalta meni äly, että missä se auto oikein viipyy.. No mentiin sitten hakemaan rahat takaisin ja saatiin vielä vähän ylimääräistä.. Sitten huomasin Jyväskylässä Impact Store nimellä silloin olleen RC/Airsoft-liikkeen ja menin sisään ihastelemaan vermeitä.. No sieltä sitten tarttui Kyoshon Pureten EP mukaan ja sillä päästelin aikani.. Jne..  :D
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Poissa jippii

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #8 : 28.05.04 - klo: 22.25 »
Olin pieni poika kun muutettiin kaupunkiin. Meidän naapurilla oli sellainen radio-ohjettava lentokone. Sitä minä aina siellä ihailin ja katsolin. Joskus 10v vai oliko hiukan myöhemmin ostin itselleni sellaisen trainerin. Kaikki muut paitsi se runko olivat kyseisen naapurin osia.
Sitten sitä mentiin lentokentälle lennättämään ja hyvinhän se ilmaan nousi. harmikseni sitten tuli kääntymisen aika ja se hän kääntyi hiukan liiankin hyvin. Lopputuloksena oli kone säpäleinä maassa. :roll:
Näin keltaisessapörssissä ilmoituksen: "Myydään hyvä..." se oli samanlainen kuin se ensimmäinen kone. Sitä en ole vielä tänäkään päivänä uskaltanut nostaa ilmaan. Ajellut vain järvessä. Haluaako joku ostaa hienon trainerin :lol:
Sillä naapurilla oli Kyoshon kuvasto. Sitä ihailin. Lueskelin tätä samaista saittia reilu vuosi takaperin. Lopulta päätin ostaa Hobaon...
Sen kasasin kaikessa rauhassa. Hienot radiotkin tilasin siihen.
Kun tuli kevät ei ollutkaan rahaa tilata moottoria. Auto vaan hyllynpäälle ja ulos. Tuossa reilu kuukausi sitten tuli kaverini käymään ja ihaili autoa. Meinasi sen ostaakkin, mutta päätyi Kyoshoon. Harmittelin ettei se ostanut auto. Lopulta pienessä paineessa tilasin autooni moottorin. Pienten sotkujen jälkeen se lopulta tuli. Nyt olen täysin taas kerran hurahtanut näihin leluihin. Tuossa olen juuri vanttiruuveja laittamassa.

Btw. Tällä hetkellä olisi oikeastaan autoni ajokunnossa, toisin kuin kaverini "paras" Kyosho :mrgreen:  Kyllä on ainakin meillä kestänyt Hobao paremmin, kuin Kyösti :twisted:  Tilanne on että kaveri on vaihtamassa seuraavaksi kaudeksi Hobaoon  :wink:

Mika R

  • Vieras
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #9 : 28.05.04 - klo: 23.00 »
Aloitin jotain -80 Tamiyoilla, hienoja pelejä ja rahaa ei ollu kuin silloisiin sähkiksiin just ja just (autot halvimmasta päästä 6V akku jne) .. no kyllähän ne parani siinä matkan varrella, kunnes sijoitin oikeen pirusti johonkin uuteen malliin ja se oli pettymys ja homma jäi .. myin kaikki veks muiden uusien harrastusten tieltä. Mut jotain jäi kai kytemään.. etenkin polttikset, niitä oli tullu aina ihailtua silloisessa stadin Askiksessa vitriinin lasin takaa.. (Askartelukeskus Mikonkadulla).. muistan hyvin mm. WildWillyn ja ekas rc10 Asson sieltä...

.. Ja 2000 luvulle tultaessa homma lämmitettiin uudelleen pojan kaa.. no nythän mä selkeesti itse harrastan tätä hommaa enemmän kuin jälkikasvu ja vihdoin, aaaaaaahhhh, niillä POLTTIKSILLA ... !

-Mika

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #10 : 28.05.04 - klo: 23.02 »
Vauhti ja vaaralliset tilanteet!!!!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #11 : 28.05.04 - klo: 23.03 »
Ite "ihastuin" tähän harrastukseen kun näin elektroniikka-kaupan ikkunassa marui hunterin! Se piti tietenkin käydä ostaas, ja siitä se sitte lähti. Niin ja vuosi tais olla -97.
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #12 : 28.05.04 - klo: 23.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Antti S"
Vauhti ja vaaralliset tilanteet!!!!


Samat sanat!!!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #13 : 29.05.04 - klo: 00.39 »
Kaverin kanssa duunissa viime vuoden lopulla jostain saatiin päähän että pitää tälläiset autot hankkia .. Lopputulos on sinänsä mielenkiintoinen. Tästä voitte katsoa viestin jonka laitoin samana päivänä kun hommasta kiinnostuttiin: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=4915.

Lopputuloksesta tosiaan sen verran, että tällä kaverilla on nyt Thunder Tiger polttis. Itselläni 2kpl 1:10 sähkötourinkeja ja yksi 1:10 sähkökrossari. Itselleni polttis tulossa lähipäivinä. Sähkötouring kisaaminen vei mennessään kun siihen päätin perehtyä ennen "varsinaista koitosta", eli polttiksia. ;)

Mika R

  • Vieras
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #14 : 29.05.04 - klo: 00.47 »
ONNITTELUT Copter! Mikä...?

Annas olla.. veikkaan että Asso tai Serpent, koska sulla on Losia (ei polttiksia), Assoa (polttis olis sit niiden ainokainen rata NTC3) ja Xrayta (polttispuolella Serpent, esim 710), eli vastaukseni olisi Asso NTC3 ehkäpä jopa tämä uusi Team Versio, jossa on paaaljon sinistä alua jo valmiiksi :-D

Menikö metsään?

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #15 : 29.05.04 - klo: 10.44 »
Itse aloitin harrastuksen 3,5 vuotta sitten. Isäni on 90-luvulla rakentanut polttisveneeseen metrin pitkän ja puolimetriä leveän rungon, esikuvana F1-veneet. On vieläkin lampun päällä kaikkien ihailtavana. Isäni kavereilla on PureTenit ja he tulivat 4 vuotta sitten näyttämään minulle autojaan. Sitten mars kohti Team Haataista ja ulos kävelin onnesta soikeana PureTen kainalossa. Pääsimme kotiin, tarrat liimattiin, akku ladattiin ja eikun baanalle. Oli kylläkin talvi ja lumi roiskui. Sitten kiinnostus lopahti ja auto oli melkein käyttämättömänä hyllyssä 3 vuotta, kunnes löysin tämän forumin, ja innostuin uudelleen. Sitten veljelle tilattiin Traxxas Bandit, ja ai että kun meni kovaa. Oman autoni moottorista kuuluu tällä hetkellä jotain rutinaa. Uutta moottoria olen meinannut tilata jo pitkään, ja kyllä sen varmaan joskus ostankin. Banditista on jo kumit loppu viikon ajon jälkeen. Auton ruopii asvaltilla yli 5 metrin matkan kiihdytyksessä...
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #16 : 29.05.04 - klo: 13.15 »
No oma kiinostus heräsi ku näin kyoshon mainoksen aku ankan taka kannessa ja siinä sitte rupesin kuvastoa tilaamaan. Sitten kun kuvasto vihdoin tuli ja sitä rupesin selaamaan niin kiinnostus heräsi vielä enemmän ja päätin ruveta keräämään rahaa koska vanhemmat ei antanu. No ja sitte keräsin ja keräsin vissiinki vuoden tai puoltoista vuotta kunnes vihdoin oli rahaa kasassa ja sain mummolta vielä lisää jotta vihdoin saan auton. Tähän mennessä oli autokin melkein päätetty eli ultima tai pureten. Ja sit kun mentiin hesaan niin mentiin samalla reissulla käymään hobby pointissa noh ultima tarttu mukaan enkä ole hetkeäkään katunut päätöstäni. Siinä sitten kolmisen vuotta ultimalla ajelin ja jonkin aikaa sitten huomasin tämän foorumin mistä kiinnostus rupesi heräämään lisää ja koska olin pitkään haaveillut crossarista ostin kanai kolmosen ja harrastus jatkuu. Vaikka mikäs siinä kun on aivan loistava harrastus! :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #17 : 29.05.04 - klo: 13.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
ONNITTELUT Copter! Mikä...?

Annas olla.. veikkaan että Asso tai Serpent, koska sulla on Losia (ei polttiksia), Assoa (polttis olis sit niiden ainokainen rata NTC3) ja Xrayta (polttispuolella Serpent, esim 710), eli vastaukseni olisi Asso NTC3 ehkäpä jopa tämä uusi Team Versio, jossa on paaaljon sinistä alua jo valmiiksi :-D

Menikö metsään?

Hobao tulossa, siis krossari. Polttistouring on kyllä kanssa kiikarissa, mutta sitä nyt en ole vielä kerennyt sen enempää miettimään. Sähköpuoleltahan löytyy touringit Losi XXX-S grafiittipaloilla, Xray T1 Evo2 ja Asson B2 krossari.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #18 : 29.05.04 - klo: 13.37 »
Olisit ostanu sinäkin infernon niin olisit saanu laatu auton.  :wink:
No mutta mikä hobao eli hyper 7 mutta mikä malli?
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Mika R

  • Vieras
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #19 : 29.05.04 - klo: 15.53 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"

Hobao tulossa, siis krossari. Polttistouring on kyllä kanssa kiikarissa, mutta sitä nyt en ole vielä kerennyt sen enempää miettimään. Sähköpuoleltahan löytyy touringit Losi XXX-S grafiittipaloilla, Xray T1 Evo2 ja Asson B2 krossari.


Jaahas, käsitin viestistäsi että onroad.. OK.

Hobao, OK.. et sitten malttanut Xray -miehenä jäädä odottelemaan uutta MB8 :ia ... ;-) no se taitaakin olla täällä vasta ensi kesänä. Hobao on niiden omalla port seiskallako?

Mika R

  • Vieras
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #20 : 29.05.04 - klo: 15.53 »
Lainaus käyttäjältä: "rala.p"
Olisit ostanu sinäkin infernon niin olisit saanu laatu auton.  :wink:
No mutta mikä hobao eli hyper 7 mutta mikä malli?


Sä sitten jaksat...

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #21 : 29.05.04 - klo: 16.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "rala.p"
Olisit ostanu sinäkin infernon niin olisit saanu laatu auton.  :wink:
No mutta mikä hobao eli hyper 7 mutta mikä malli?


Sä sitten jaksat...

Kyosho kuskit ei väsy ikinä!! :D

Poissa Mage

  • Jäsen
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #22 : 29.05.04 - klo: 16.24 »
Joku 10 vuotta sitten sain hienon Nikko bighomerin tjsp. ja siitä lähtien olen ajellut nikoilla ja onhan noita jo läjä. Taitaa olla joku Asahin ja jonkun muun valmistajan autokin. Viime talvena rupesi kiinnostamaan "oikeat" radio-ohjattavat ja polttishan se piti saada. Ostin T2m serie 5000 auton, mutta radioita ei kylläkään vielä ole.
Marko

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #23 : 29.05.04 - klo: 18.07 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Hobao, OK.. et sitten malttanut Xray -miehenä jäädä odottelemaan uutta MB8 :ia ... ;-) no se taitaakin olla täällä vasta ensi kesänä. Hobao on niiden omalla port seiskallako?

Pro versio pitäisi olla (viimevuoden Pro-R käsittääkseni) ja koneena Sirio .21 Kanai edition. Hobao nyt sattui tulemaan kohdalle "sopivasti" ja Xrayn auto kun ei vielä ole saatavilla, niin mitä sitä suotta odottelemaan. ;)

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #24 : 29.05.04 - klo: 21.01 »
Olin joku 7-8 vuotias pikkupoika, ni innostuin nikko autoista... Sitten vaan hommasin rahat itte, ku porukat ei suostunnu maksaa yhtää... Ja ajelin sillä ehkä vuoden. Sitten oli parin vuoden tauko, kunnes hyvä ystäväni Pekka V  näytti minulle näitä paikkoja, ensin ajattelin ,että tämäkin rc-netti on ihan huuhaa paikka, mutta sitten kirjauduin sisään, ja näin hyvän ostoilmoituksen. Ja tartuin kiinni tilaisuuteen. On vieläkin se sama tamiya mulla... Ja kyllä kulkee hyvin, kunhan lataa akun täyteen (aluksi latasin akkua liian vähän, joten kulki hiljempaa). Tälle tielle olen jäänyt, kiitos luultavasti kuuluu tälle rc10.fi palstalle, muuten en harrastaisi rc:etä..
Joka päivä ja jokaikinen yö.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #25 : 29.05.04 - klo: 21.15 »
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
On vieläkin se sama tamiya mulla... Ja kyllä kulkee hyvin, kunhan lataa akun täyteen (aluksi latasin akkua liian vähän, joten kulki hiljempaa).
Köhköhhaiskahtaakusetukseltaköhkröhkö.....................( http://rc10.fi/viewtopic.php?t=7141 )

Ja jottei ihan OT:ksi menisi,niin minut tähän harrastukseen koukutti isäni,joka joku kerta (v.2000) innostui näistä autoista,ja minulle haettiin Kyosho Stadium Baja Beetle-sähkis.
Ilmeisesti halusi itsekin jotain vaihtelua,kun onhan se noita lennokeita lennätellyt jo usempia vuosikymmeniä.
Kyllähän sillä leikki,mutta tässä toissavuonna iski taas RC-kuume,joka tosin hoitui ilman lääkitystä,rahat meni kalastusvehkeisiin.
Sitten viime vuoden puolella iski kuume jälleen,ja pitkällisen mainostusprojektin jälkeen sain hieman rahoitusta vanhemmilta,ja HoBao tilattiin................ja matka jatkuu.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #26 : 29.05.04 - klo: 23.47 »
No itse olen harrastanut lennokkeja, nykyään "sähkösellaisia".
Viime talvena tuli kaverini kanssa mentyä lennättämään konettani, no pakkasta oli sellaiset viisi astetta mutta tuuli kohtalaisen lujaa.
No parikymmentä minuuttia siinä paljain käsin "väännettyä" tuli laskun aika, kauhukseni huomasin että sormet eivät enään "totelleetkaan" kunnolla enään.
Tuuli heitteli konetta ja väkisin se vain alas ja epätoivosta "vääntämistä", ja thumps.
Kone oli onneksi ehjä ja silloin tuumasin että ei tätä talvella viitsi harrastaa, jotain muuta on keksittävä.
No RC harrastajana valinta olikin suht helppo, autoilla ei haittaa vaikka sormet ei enään toimisikaan (ei tule ainakaan "romua").
Sitten googleen haku ja tämä foorumi löytyi samantien, siitä se lähti.  :mrgreen:
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #27 : 30.05.04 - klo: 12.50 »
Aluksi näin yhellä kaverilla nikko auton sitten siitä innostuin ja kinuin aika kauan ja sitten minä ja isoveljeni saatiin nikko autot. (noin 6-7v)
Hetken päästä kuulin kyosho merkistä ja kävin sivuilla ja sitten 10 vuotiaana kävimme isäni kanssa turun askartelukeskuksessa ja siellä kaupassa oli hyllyllä muutamia autoja marui hunter, kyosho ultima st. Isäni kysyi halpaa ja hyvää autoa myyjä otti sen huntterin ja näytti sitä minulle mutta sen ulkonäkö ei oikein miellyttänyt mun silmää ja katoin sinne hyllylle ja sanoin mikä toi on (ultima) sitten myyjä alko selittää siitä ja sanoi että se on hiukan kalliimpi mutta halusin sen se piti tilata jostain.
Isäni sanoi että saan ostaa sen jos menen yhdelle tyhmälle leirille 3 päiväksi ja sitten menin sinne ja isä kävi tilaamassa sen ja kun tulin leiriltä sen tulemiseen kuulemma kesti vielä viikko no ootin sen ja sitten se tuli kävin nostamassa mun tililtä 1200mk ja isä makso 300mk siitä ja käytii sitte hakee se. Aluksi auto toimi aika hyvin mutta sitten se ailkoi sekoilla ja multa palo pinna ja sanoin autoa huonoksi ja yritin myydä kamuille mutta eivät ostaneet sitten auto oli kaapissa varmaan 2v ja sitten 13vuotiaana innoistuin taas siitä ja annoin isälle että vie korjaukseen ja nyt olen jäänyt täysin koukkuun taas uusi motti nopari.. on hankittu. Ja uutta autoa odottelen kesä loman aikana...  :wink:

Ps. tulipa tekstiä joten laatu on sen mukaista sori kaikki virheet! toivottavasti joku saa ees selvää.  :)

Mika R

  • Vieras
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #28 : 30.05.04 - klo: 15.50 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Hobao, OK.. et sitten malttanut Xray -miehenä jäädä odottelemaan uutta MB8 :ia ... ;-) no se taitaakin olla täällä vasta ensi kesänä. Hobao on niiden omalla port seiskallako?

Pro versio pitäisi olla (viimevuoden Pro-R käsittääkseni) ja koneena Sirio .21 Kanai edition. Hobao nyt sattui tulemaan kohdalle "sopivasti" ja Xrayn auto kun ei vielä ole saatavilla, niin mitä sitä suotta odottelemaan. ;)


Juuri näin. Toi Sirio on varmaan aika pyssy! Itsellä oli vaihtoehtona Novarossi tai Sirio uutena tohon Superiin, tosin saatavuuden takia päädyin sitten .15 Novarossiin. Timolta olisin ostanut .18 Sirion mutta kun se Sirio T-maxx pannu oli ainoa saatavilla oleva vaihtoehto niin en sitten ottanut sitä. Olisi kyllä kiinnostanut, ehdottomasti.
http://www.snrt.net/new.html

Poissa aneboy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä sai sut kiinnostumaan näistä autoista?
« Vastaus #29 : 30.05.04 - klo: 19.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "aneboy"
On vieläkin se sama tamiya mulla... Ja kyllä kulkee hyvin, kunhan lataa akun täyteen (aluksi latasin akkua liian vähän, joten kulki hiljempaa).
Köhköhhaiskahtaakusetukseltaköhkröhkö.....................( http://rc10.fi/viewtopic.php?t=7141
Lainaus


Haista sinä mursu pa#ka
Joka päivä ja jokaikinen yö.