Kirjoittaja Aihe: TeknoRC SCT410 ShortCourse  (Luettu 102613 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #90 : 06.08.13 - klo: 18.16 »
Millaisen servon tuo SCT410 vaatii? Olin ajatellut ostaa Savoxin sc 1258TG:n (12kg/0.08). Nuo oli kuitenkin Hobbyfactorista loppu, ja muutenkin sieltä suositeltiin voimakkaampaa 1256TG -servoa (20kg/0.15). Epäilyttää kuitenkin tuo nopeus. Eikö 12kg riitä SCT410:lle? Se olisi melkein puolta nopeampi..
Tekno SCT410

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #91 : 06.08.13 - klo: 18.29 »
No tottakai suosittelivat tuotetta joka löytyy varastosta mutta 1258 Savöxi on itselläni kestänyt jo pari vuotta, ensin Losissa ja viimeiset 6-7kk Teknossa.

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #92 : 06.08.13 - klo: 18.51 »
No tottakai suosittelivat tuotetta joka löytyy varastosta mutta 1258 Savöxi on itselläni kestänyt jo pari vuotta, ensin Losissa ja viimeiset 6-7kk Teknossa.

Ja 12kg on ollut tarpeeksi?
Tekno SCT410

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #93 : 06.08.13 - klo: 18.55 »
Polttikseen kantsii laittaa 20kiloisen, joku huippukuski voi ehkä hyödyntää 12 kiloisen nopeutta 1/10 crossarissa. Polttiksessa suomen ihan kärkikuskit on ajanut 20 kiloisella, eli eiköhänsen nopeus ole ihan riittävä. Tekno on varmaan lähempänä polttista kuin 1/10 crossari, eli mä laittaisin varmaan kyllä sen 20 kiloisen. Mutta molemmat servot siis kyllä toimii tossa autossa varmaan hyvin.  :smiley:
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #94 : 06.08.13 - klo: 20.11 »
Polttikseen kantsii laittaa 20kiloisen, joku huippukuski voi ehkä hyödyntää 12 kiloisen nopeutta 1/10 crossarissa. Polttiksessa suomen ihan kärkikuskit on ajanut 20 kiloisella, eli eiköhänsen nopeus ole ihan riittävä. Tekno on varmaan lähempänä polttista kuin 1/10 crossari, eli mä laittaisin varmaan kyllä sen 20 kiloisen. Mutta molemmat servot siis kyllä toimii tossa autossa varmaan hyvin.  :smiley:

No kai tuo mulle sitten juuri ja juuri riittää  :grin:
Kiitos vastauksesta!
Tekno SCT410

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #95 : 07.08.13 - klo: 09.23 »
Saakos tähän varaosia Suomesta?

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #96 : 07.08.13 - klo: 13.45 »
Varaosia ei ole suomesta saatavilla mutta eipä niitä kyllä tarvitakaan. Kuluvia osia kuten vanteita, vetarien pinnejä ja laakereita toki saa muidenkin merkkien kaupoista. Itse olen keränny pikkuhiljaa osia varastoon ja monenlaista löytyy jo. Käytännössä olen vaihtanut laakereita, iskarin  ja diffien o-renkaita ja niitä pinnejä vetareihin. Pyöränakseleita meni keväällä muutama poikki kun ulos päästiin mutta viimeisin hajosi kesäkuun alussa. Takakardaanin olen vaihtanut kun sen tapit oli jo melko kuluneet. Etukardaani on suorassa eikä se käytännössä kulu.

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #97 : 07.08.13 - klo: 13.50 »
No mulla meni se renkaan akseli poikki tai toi on jo kolmas, ekat tuli teknolta suoraan takuuseen.
Nytkin jo tilasin mutta meinasin et Suomesta ois saanu nopeemmin,
mut nyt ei auta ku ootella..

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #98 : 09.08.13 - klo: 15.00 »
Tervehdys Teknolaiset!

Mulla on mm. noita akseleita, kun ekoissa erissä oli ollut valmistusvirhe.
Olen luonnut varaosalistan Google-driveen ja siihen ovat kaikki tervetulleita mukaan. Näin jokainen näkee mitä varaosia porukalla on ja voi ostaa/lainata ne odottaessanpakettia ulkomailta.

Laittakaa yv:llä sähköpostiosoite sekä omat yhteystiedot ja kerätään tiedot yhteen :-)

T: Mara

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #99 : 09.08.13 - klo: 15.19 »
Polttikseen kantsii laittaa 20kiloisen, joku huippukuski voi ehkä hyödyntää 12 kiloisen nopeutta 1/10 crossarissa. Polttiksessa suomen ihan kärkikuskit on ajanut 20 kiloisella, eli eiköhänsen nopeus ole ihan riittävä. Tekno on varmaan lähempänä polttista kuin 1/10 crossari, eli mä laittaisin varmaan kyllä sen 20 kiloisen. Mutta molemmat servot siis kyllä toimii tossa autossa varmaan hyvin.  :smiley:

No kai tuo mulle sitten juuri ja juuri riittää  :grin:
Kiitos vastauksesta!

Ellet ole jo hankkinut servoa, niin suosittelen katsomaan myös muita vaihtoehtoja Savoxin sijasta. Syynä on servon rakenne sen yläkannen kohdalta joka on korkea.
Tekno on suunnitellut servon työntötangon kulkemaan alakautta ja sopivaa alumiinista armia ainakin Savoxin kanssa on vaikea löytää. Kuvassa on oma hässäkkä Hot Bodiesin armin kautta. Toivottavasti siitä selviää idea ja se mitä yritän selittää ;-)

HUOM: ottamalla ne värinänvaimentimet pois servon korvien alta, servoa saa taas hieman alemmaksi.
« Viimeksi muokattu: 10.08.13 - klo: 23.20 kirjoittanut mamyllyn »

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #100 : 09.08.13 - klo: 22.04 »
Polttikseen kantsii laittaa 20kiloisen, joku huippukuski voi ehkä hyödyntää 12 kiloisen nopeutta 1/10 crossarissa. Polttiksessa suomen ihan kärkikuskit on ajanut 20 kiloisella, eli eiköhänsen nopeus ole ihan riittävä. Tekno on varmaan lähempänä polttista kuin 1/10 crossari, eli mä laittaisin varmaan kyllä sen 20 kiloisen. Mutta molemmat servot siis kyllä toimii tossa autossa varmaan hyvin.  :smiley:

No kai tuo mulle sitten juuri ja juuri riittää  :grin:
Kiitos vastauksesta!

Ellet ole jo hankkinut servoa, niin suosittelen katsomaan myös muita vaihtoehtoja Savoxin sijasta. Syynä on servon rakenne sen yläkannen kohdalta joka on korkea.
Tekno on suunnitellut servon työntötangon kulkemaan alakautta ja sopivaa alumiinista armia ainakin Savoxin kanssa on vaikea löytää. Kuvassa on oma hässäkkä Hot Bodiesin armin kautta. Toivottavasti siitä selviää idea ja se mitä yritän selittää ;-)

Savox tuli jo ostettua. Metallinen servoarmi myös. Tällä on korkeutta 6mm, joten ei taida olla ihan niin korkea kuin tuo sun. Katsotaan sitten miten sopii, kun pääsen kasaamaan.
Tekno SCT410

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #101 : 10.08.13 - klo: 01.31 »
Moi,
Tässä vielä esimerkkinä Ofnan armilla.

PJ löysikin jo Teknon oman armin niiden shopista! Ei ole itse tullut testattua, mutta se kannattaa varmaan ottaa auton kanssa :-)

Tässä linkki 25T-malliin:
http://www.teknorc.com/shop/tkr5253-aluminum-servo-horn-25t-spline/#!prettyPhoto

Tekno RC SCT410
# 96
« Viimeksi muokattu: 10.08.13 - klo: 15.51 kirjoittanut mamyllyn »

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #102 : 10.08.13 - klo: 09.15 »
Jos voitte niin punnitkaa teknon eri osia esim pohjalevy ja sivu muovit, joihin sähköt tulee jne.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #103 : 11.08.13 - klo: 18.31 »
Jos voitte niin punnitkaa teknon eri osia esim pohjalevy ja sivu muovit, joihin sähköt tulee jne.

Osta ja punnitse ;-)
Tee siitä sit exel jokaisesta osasta.

:P

Tekno RC SCT410
# 96


Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #104 : 13.08.13 - klo: 12.39 »
Ajaako Teknon tiimi kuskit kuinka vakioilla autoilla? Onko kisa autojen painoa saatu alas?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #105 : 17.08.13 - klo: 17.27 »
Moi,
Tein sadepäivän aikana listauksen mahdollisista lisäosista, jota auton hankkiva voi haluta hankkia:

https://docs.google.com/document/d/1X29xxNVNAiBLdQRQAI1eNE7fUKVcTaZyphkMjnL5diQ/edit?usp=sharing

Kommentoikaa jos jotain puuttuu/ korjausehdotuksia.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #106 : 17.08.13 - klo: 18.33 »
Itse hommasin talvella ennen kitin saapumista MBX6:n titaaniruuvisarjan jossa oli lähes kaikki tarvittavat ruuvit yläosaan. Pohjaan hommasin erikseen M4x10, M4x12 ja M4x15 titaaniruuvit. Painonsäästöä ei tullut punnittua kun kasasin auton suoraan näillä ja alkuperäiset teräsruuvit keräsin pusseista talteen myöhempää käyttöä varten. Tekno tekee itse autoon alumiiniruuvisarjaa jota on kehuttu.

Alkuperäinen laakerisarja on hyvä ja kestävä, toki jossain vaiheessa tulee niillekin kilometrit täyteen ja itselläni oli ennestään Amainin omia Protek laakereita joita myydään kymmenen erissä dollarin kappale, koosta riippumatta. Näitä olen vaihdellut pariin kertaan puolen vuoden aikana kun ne eivät juuri mitään maksa.

Vetarien remppasetti kannattaa pitää käsillä mutta erikseen kannattaa hankkia 2x10mm pinnejä joita voi vaihdella näihin ja 3x11 pinnejä (alkuperäiset pinnit 3x10,75mm joita en löytänyt puolen minutin googlauksella) joita voi vaihdella vetareiden ja kardaanien päihin.

Joku aika sitten Tekno esitteli uuden takadiffiboksin jossa pinionin laakeria oli suurennettu ja nostettu yläviistoon jolloin takakardaanin kulma pieneni huomattavasti ja pinnien kuluminen varmasti rauhottuu.

EB48:sta julkaistiin EB48.2 versio melko pienillä muutoksilla jotka pitäisi sopia tähänkin autoon. Lähinnä muutoksia diffinrattaissa, sisällä ja ulkona. Loput uudistukset lähinnä vanhoja hopuppeja jotka tulee suoraan kittin.

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #107 : 19.08.13 - klo: 16.08 »
Ei varmaan sisällä mitään uutta tietoa tms, mutta silti on pakko pistää!

Olihan se hyvä setti kasata ja (sisään)ajaminen oli kivaa. Innolla kyllä odotan, että pääsee kisaamaan. Kerhon nopeimman Tekno-kuskin viittaa tuskin koskaan saan, mut jos vaikka toiseksi nopeimmaksi pääsis joskus...  :grin:

Auto oli kyllä pakettisetupilla hyvä ajaa. Se, että auto ei kääntynyt riittävästi selittyi täysin omalla spedeilyllä ruuvien suhteen! Kyllä se nyt kääntyy. Hypyt kyl vaatii vähän hienosäätöä sekä ajajaan että koriin, jossa oli siis koritolppien reikien lisäksi 0 muuta reikää.

Seuraavaa ajokertaa innolla odottaen!
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #108 : 19.08.13 - klo: 21.51 »
Kummalla tapaa olette nuo iskarit kasanneet, eli vented vai emulsion? Ekaa kertaa kasaan kittiä ja meni siinä kohtaa sormi suuhun, kun en osannut päättää miten noi tekisi. Ja jos vented niin miten noiden reikien kanssa? Korkin yläosaan reikä vaan läpi ja sivuun bleeder?  Vai vaan yhdellä reiällä? Hmm..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

Tekno SCT410

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #109 : 19.08.13 - klo: 22.09 »
Yks reikä korkin yläosaan ja vented mallin mukaan bladderi paikalleen ilman ruuvia.

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #110 : 24.08.13 - klo: 01.48 »
No niin, juuri sain auton valmiiksi  :azn: Tai no mitä nyt pitää vielä kori maalata, mutta muuten kunnossa. Ei ollut suurempia ongelmia servoarmin kanssa, kun laitoin sen suosiolla menemään yläkautta toisin kuin ohjeissa sanotaan.

Noiden pinjonien kanssa oli puolestaan vähän säätöä. Mulla on 6,5t moottori jossa on 3mm akseli. Siihen en suoraan mod1 pinjonia löytänyt vaan piti ostaa sovitepala 3mm-->5mm, jotta sain laitettua kiinni 5mm askelille tarkoitettuja mod1 pinjoneita. Onneksi ostin samalla hieman useamma pinjonin sillä ohjeissa sanottu 11t oletuspinjoni ei yltänyt edes koskettamaan keskidiffin rattaaseen vaikka moottori oli niin lähellä kuin saa. Tätä jäin aika paljon ihmettelemään. No onneksi ostin myös 15t pinjonin ja se tuntui sopivan melko hyvin. Tälle moottorille sopivista välityksistä ei sitten olekaan vielä mitään käsitystä. Kovin tuntuu muuten kolisevan pinjoni diffin rattaan kanssa pyöriessään. En oikein saanut selvää mistä tuo johtui ja onko normaalia. Ei se ainakaan rikki näyttänyt menevän mitä pihalla näin yöllä hieman testailin  :roll:
Tekno SCT410

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #111 : 26.08.13 - klo: 10.25 »
Nähtävästi ihan normaalilla tasolla tuo rattaiden ääni ainakin mitä muiden YouTube-videoihin vertasin. Edelliseen autoon (B4.1) verrattuna ääni oli vaan niin roisi, että heti tuli epäilys onko kasaamisessa mennyt jokin pieleen.. No mut ei muuta kuin kovaa ajoa!
Tekno SCT410

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #112 : 30.08.13 - klo: 22.42 »
No niin, juuri sain auton valmiiksi  :azn: Tai no mitä nyt pitää vielä kori maalata, mutta muuten kunnossa. Ei ollut suurempia ongelmia servoarmin kanssa, kun laitoin sen suosiolla menemään yläkautta toisin kuin ohjeissa sanotaan.

Noiden pinjonien kanssa oli puolestaan vähän säätöä. Mulla on 6,5t moottori jossa on 3mm akseli. Siihen en suoraan mod1 pinjonia löytänyt vaan piti ostaa sovitepala 3mm-->5mm, jotta sain laitettua kiinni 5mm askelille tarkoitettuja mod1 pinjoneita. Onneksi ostin samalla hieman useamma pinjonin sillä ohjeissa sanottu 11t oletuspinjoni ei yltänyt edes koskettamaan keskidiffin rattaaseen vaikka moottori oli niin lähellä kuin saa. Tätä jäin aika paljon ihmettelemään. No onneksi ostin myös 15t pinjonin ja se tuntui sopivan melko hyvin. Tälle moottorille sopivista välityksistä ei sitten olekaan vielä mitään käsitystä. Kovin tuntuu muuten kolisevan pinjoni diffin rattaan kanssa pyöriessään. En oikein saanut selvää mistä tuo johtui ja onko normaalia. Ei se ainakaan rikki näyttänyt menevän mitä pihalla näin yöllä hieman testailin  :roll:

Suosittelen tohon kyllä 4-pole moottoria. En tosin ole itse ajanut lussummalla, mutta saa tossa painossa jo voimaa olla.

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #113 : 30.08.13 - klo: 23.13 »
Suosittelen tohon kyllä 4-pole moottoria. En tosin ole itse ajanut lussummalla, mutta saa tossa painossa jo voimaa olla.

Juu radalla tuli todettua kone alitehoiseksi tuolle massalle. Pitänee hommata vähän lisää potkua. Itse autosta jäi kyllä muuten erittäin positiivinen maku.
Tekno SCT410

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #114 : 02.09.13 - klo: 13.31 »
No niin, juuri sain auton valmiiksi  :azn: Tai no mitä nyt pitää vielä kori maalata, mutta muuten kunnossa. Ei ollut suurempia ongelmia servoarmin kanssa, kun laitoin sen suosiolla menemään yläkautta toisin kuin ohjeissa sanotaan.

Noiden pinjonien kanssa oli puolestaan vähän säätöä. Mulla on 6,5t moottori jossa on 3mm akseli. Siihen en suoraan mod1 pinjonia löytänyt vaan piti ostaa sovitepala 3mm-->5mm, jotta sain laitettua kiinni 5mm askelille tarkoitettuja mod1 pinjoneita. Onneksi ostin samalla hieman useamma pinjonin sillä ohjeissa sanottu 11t oletuspinjoni ei yltänyt edes koskettamaan keskidiffin rattaaseen vaikka moottori oli niin lähellä kuin saa. Tätä jäin aika paljon ihmettelemään. No onneksi ostin myös 15t pinjonin ja se tuntui sopivan melko hyvin. Tälle moottorille sopivista välityksistä ei sitten olekaan vielä mitään käsitystä. Kovin tuntuu muuten kolisevan pinjoni diffin rattaan kanssa pyöriessään. En oikein saanut selvää mistä tuo johtui ja onko normaalia. Ei se ainakaan rikki näyttänyt menevän mitä pihalla näin yöllä hieman testailin  :roll:

Suosittelen tohon kyllä 4-pole moottoria. En tosin ole itse ajanut lussummalla, mutta saa tossa painossa jo voimaa olla.

Ei tuo polen määrä asiaan vaikuta paljonko tehoa/voimaa on.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa peejii_h

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #115 : 03.09.13 - klo: 11.50 »
Jos haluat lähes 540-kannun kokoon potkua niin magneettien määrä vaikuttaa myös tehon vaikutelmaan.

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #116 : 03.09.13 - klo: 12.04 »
Teknoon on nyt tulossa Tekin PRO4 HD 4300kv moottori. Jospa siinä olisi tarpeeksi potkua :wink:
Nopari pitänee vaihtaa samalla. Reventon PRO 6,5T kombo saa mennä johonkin kevyempään autoon.
Tekno SCT410

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #117 : 03.09.13 - klo: 14.49 »
Teknoon on nyt tulossa Tekin PRO4 HD 4300kv moottori. Jospa siinä olisi tarpeeksi potkua :wink:
Nopari pitänee vaihtaa samalla. Reventon PRO 6,5T kombo saa mennä johonkin kevyempään autoon.
Itse tilasin tänään omaan SC10 4x4 Assoon tuon saman HD koneen paitsi 3000kV version kun ajan 3S akuilla.. Kerro siis tänne ihmeessä omia kokemuksia sitten tuosta 4300kV mallista. Molemmat autoista kun painaa "kohtuullisesti"  :smiley: Itellä ESCnä tuo MMP.

Mistä muuten tilasit ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Mikko_

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #118 : 04.09.13 - klo: 20.52 »
Teknoon on nyt tulossa Tekin PRO4 HD 4300kv moottori. Jospa siinä olisi tarpeeksi potkua :wink:
Nopari pitänee vaihtaa samalla. Reventon PRO 6,5T kombo saa mennä johonkin kevyempään autoon.
Itse tilasin tänään omaan SC10 4x4 Assoon tuon saman HD koneen paitsi 3000kV version kun ajan 3S akuilla.. Kerro siis tänne ihmeessä omia kokemuksia sitten tuosta 4300kV mallista. Molemmat autoista kun painaa "kohtuullisesti"  :smiley: Itellä ESCnä tuo MMP.

Mistä muuten tilasit ?

A Main Hobbiesilta Laborday-koodilla.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_1890_2892_2893_2897/products_id/255575/n/Tekin-Pro4-HD-4-Pole-Brushless-550-Motor-w-5mm-Shaft-4300kV
Tekno SCT410

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #119 : 04.09.13 - klo: 21.31 »
Teknoon on nyt tulossa Tekin PRO4 HD 4300kv moottori. Jospa siinä olisi tarpeeksi potkua :wink:
Nopari pitänee vaihtaa samalla. Reventon PRO 6,5T kombo saa mennä johonkin kevyempään autoon.
Itse tilasin tänään omaan SC10 4x4 Assoon tuon saman HD koneen paitsi 3000kV version kun ajan 3S akuilla.. Kerro siis tänne ihmeessä omia kokemuksia sitten tuosta 4300kV mallista. Molemmat autoista kun painaa "kohtuullisesti"  :smiley: Itellä ESCnä tuo MMP.

Mistä muuten tilasit ?

A Main Hobbiesilta Laborday-koodilla.
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1889_1890_2892_2893_2897/products_id/255575/n/Tekin-Pro4-HD-4-Pole-Brushless-550-Motor-w-5mm-Shaft-4300kV
Kuin myös  :wink: Katotaan kumpi saa eka  :grin:
« Viimeksi muokattu: 05.09.13 - klo: 07.29 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG