Kirjoittaja Aihe: TeknoRC SCT410 ShortCourse  (Luettu 101913 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #60 : 26.03.13 - klo: 07.23 »
Mää tilasin TowerHobbies, mutta sieltäkin näyttää olevan loppu. Tein sinne tunnarit eka ja oottelin et saan tarjouskoodin jolla sai sit $400 tilauksesta $100 alennusta.

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #61 : 26.03.13 - klo: 19.29 »
Onkos kellään menny renkaan akselia (TKR5570) poikki viellä? Mää kävin radalla ajaas muutaman ringin ja het poikki..

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #62 : 26.03.13 - klo: 19.45 »
Luin jostain että kakkoserän autoihin oli tullut viallisia akseleita. Laita spostia Teknolle ja vaikka kuva mukaan, ovat ainakin amerikkalaisille lähettäneet uudet maksutta.

Omaani olen rääkännyt vaikka kuinka enkä ole saanut yhtään rikki.

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #63 : 26.03.13 - klo: 20.51 »
Luin jostain että kakkoserän autoihin oli tullut viallisia akseleita. Laita spostia Teknolle ja vaikka kuva mukaan, ovat ainakin amerikkalaisille lähettäneet uudet maksutta.

Omaani olen rääkännyt vaikka kuinka enkä ole saanut yhtään rikki.

Juu laitin sinne postia ja pari kuvaa kuvaa mukaan, nyt vaan ootellaan kuuluuko mitään. Toivottavasti laittavat kaikki sit uusiksi..

Eilen illalla tuli meiliin vastaus että niillä on johonkin autopakettien mukaan menny yks tai kaks heikkoa akselia.. Sit piti laittaa osoite tiedot niille ja olivat yöllä vastanneet että lähettävät kaksi akselia tilalle ja meilissä oli myös seuranta koodi. Oli kyllä tosi hyvää ja nopeeta palvelua  :cool:
« Viimeksi muokattu: 27.03.13 - klo: 06.31 kirjoittanut Hartsa24 »

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #64 : 02.04.13 - klo: 19.46 »
Olisko jotain pakollisia varaosia , mitä pitäis/kannattais tilata samalla, kun tilaan auton ?
axial jeep
tamiya m05

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #65 : 03.04.13 - klo: 23.14 »
Olisko jotain pakollisia varaosia , mitä pitäis/kannattais tilata samalla, kun tilaan auton ?
Kuulema alumiininen servohorni. Sen pitää kai olla vähän erillainen kuin normi servohorni jotta sopii teknoon?
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #66 : 04.04.13 - klo: 11.11 »
Olisko jotain pakollisia varaosia , mitä pitäis/kannattais tilata samalla, kun tilaan auton ?
Kuulema alumiininen servohorni. Sen pitää kai olla vähän erillainen kuin normi servohorni jotta sopii teknoon?

Alu servohorni ja aluheksit, vakiot on komposiittia...

Oma auto alkaa olla hiljalleen nipussa, ite jouduin vähän säätämään että sain robitronicin hornin kiinni, tänään saa ehkä auton ajokuntoon. :)


Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #68 : 11.04.13 - klo: 10.21 »
Taisi olla nyrkkisääntö se että SCT mahtuu modaamalla, SCTE mahtuu ilman modeja, mulla on EuroRCltä ostetut Louisen vanteet ja mahtuu pyörimään aika hyvin, pari raitaa näkyy vanteen sisäpuolella edessä, ilmeisesti se on sen verran löysä että elää ja se ruuvvi joskus ottaa kosketusta, ajossa tätä tosin ei huomaa.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #69 : 11.04.13 - klo: 11.01 »
Näitä DE vanteita voi suositella

http://www.racersrcshop.com/trinidad-wheels-for-team-losi-tenscte22sct-p-1535.html

Tuli tilattua tälläset eivätkä sit mahtuneet pyöriin, pitää vähän modata niitä..
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_26_2353_1253/products_id/199110/n/DE-Racing-Trinidad-SC-Rear-Wheels-White-2-XXX-SCT
Tuo XXX- sct on vanha Losin takavetomalli ja siinä on hieman eri offset kuin Ten SCTE nelkussa. Kannattaa olla tarkkana ostoksilla.

Poissa Hartsa24

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #70 : 12.04.13 - klo: 08.24 »
Mikkäs alu hexit tohon menee? Onko muita ku teknon omat? Tuli yhdet tilattua ja sit vasta huomattua et akseli oli 6mm eikä 5mm :D

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #71 : 12.04.13 - klo: 17.29 »
Parhaiten taitaa sopia Teknon oma, Slashiin tehty hexi eli TKR1654X. Komposiittihexit ovat olleet yllättävän hyvät, ei ongelmia vaikka vanteita on jonkun verran sohlailtukin edes takasin. Ostin itselle varalle toisen sarjan muovisia kun noita alumiinisia ei tunnu helposti löytyvän.

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #72 : 12.04.13 - klo: 23.26 »
Harmittaa kun vihdoinkin sain nuo alennuskoodit towerille
niin autot oli loppu ....... pitää ootella ainakin toukokuuhun et saa laittaa tilausta menemään .
axial jeep
tamiya m05

Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #73 : 13.04.13 - klo: 22.01 »
Tiksin endurancessa muoviheksit oli kyllä se kompastuskivi tosin se ei olisi mennyt ellei mutteri olisi päättänyt hävittää kierteitään yhdessä jarrupaikassa... muuten noin 500 kierroksen ja 4h ajon jälkeen autossa ei ole vielä missään tukivarressa löysää ja kaikki muut osat kesti.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #74 : 14.04.13 - klo: 08.14 »
Mielestäni on hyvä että mutterin löystyttyä hajoaa se markan hexi eikä vanne. Isompi homma on alkaa irrottaa kumia, jos vielä hyväkuntoiset, kuin vaihtaa se hexi. Tosin voihan siinä molemmatkin hajota jos ei ajoissa huomaa.

Kohta 3kk ajoa sisällä enkä ole yhtä laakeria enempää vieläkään joutunut autoon vaihtamaan. Olen kuitenkin availlut diffejäkin useamman kerran kokeillessani eri öljyjä eikä mistään ole vielä korkannut kierteitä yms. Sais jo kesä tulla niin pääsis laittaan auton tosi testeihin polttisradalle.


Poissa sakucee

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #75 : 14.04.13 - klo: 15.58 »
Louisen vanteita ei näemmä kande laittaa tuohon autoon, liian heppoiset.. mistä saa suomesta DE racingin vanteita?

Poissa kipi

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #76 : 14.04.13 - klo: 17.32 »
Tuoltahan racers rc shopista löytyy.
eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
sillä aikaa kun te mietitte,mä oon tehny jo viis virhettä

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #77 : 30.04.13 - klo: 15.57 »
Moi,

Olen kokenut ihan saman homman ja se hyväpuoli on tosiaan muovihexeissä, että vanne ei mene p*skaksi. PJ:llä meni tällä kaudella Losissa kolme-neljä vannetta rikki, kun mutterit pääsivät irtoamaan ja metallihexit rikkoi vanteet. Itse tilasin ekoina varaosina juuri uudet muoviset hexit, nyt mietin haluanko metallisia vai en edellä mainituista syistä johtuen.

Autolla on nyt ajettu paljon sisällä ja ulkorataa odotan vesi kielellä. Auton kestävyys on mieletön ja ainoan miinuksen annan kitin mukana tulevalle muoviselle servoarmille. Sen tilalle metallinen ja auto on todellakin POMMIN KESTÄVÄ LAITOS :-)

Ps. Tämän sanoi vielä entinen SCTE-mies, eli kokemusta on jo aiemmin kestävästä autosta.

Mielestäni on hyvä että mutterin löystyttyä hajoaa se markan hexi eikä vanne. Isompi homma on alkaa irrottaa kumia, jos vielä hyväkuntoiset, kuin vaihtaa se hexi. Tosin voihan siinä molemmatkin hajota jos ei ajoissa huomaa.

Kohta 3kk ajoa sisällä enkä ole yhtä laakeria enempää vieläkään joutunut autoon vaihtamaan. Olen kuitenkin availlut diffejäkin useamman kerran kokeillessani eri öljyjä eikä mistään ole vielä korkannut kierteitä yms. Sais jo kesä tulla niin pääsis laittaan auton tosi testeihin polttisradalle.

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #78 : 30.04.13 - klo: 16.10 »
Olisko tuo servo arm nyt tuo servovarsi ?
onko muuten nuo ohjaus linkin osat mitä materiaalia ?
axial jeep
tamiya m05

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #79 : 30.04.13 - klo: 17.19 »
Muutaman akullisen ajoin pihalla ja vihdoin sain ensimmäisen osan rikki autosta. Kuukausikaupalla on törmäilty mutta ulos meneminen ja pari piikkiä isompi pinioni niin vauhtia alkaa olla sopivasti. Ensimmäisenä tarpeekseen sai etuiskarinvarsi joka napsahti poikki kieltämättä ihan kohtuullisen kolarin seurauksena.

Ohjauslinkistö on kokonaan komposiittia, vanttiruuveja lukuunottamatta toki.

Poissa Totte

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #80 : 30.04.13 - klo: 17.47 »
saisko tuohon alumiiniset ohjauslinkit  ?
millä servovarsilla olette ajelleet , kun toi alkuperäinen ei kuulemma kestä ?
axial jeep
tamiya m05

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #81 : 30.04.13 - klo: 19.09 »
En nyt tiedä mitä tarkoitat ohjauslinkeillä mutta alkuperäiset muoviset ovat kyllä vähintään riittävän kestävät? Vanttiruuveja saa toki alumiinisena tai titaanisena.

Oma servonvarsi taitaa olla Hudyn tekele  mutta onhan noita alumiinisia saatavilla suomestakin vaikka kuinka paljon. Katsoo vain että on sopiva booritus omaan servoon.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #82 : 01.05.13 - klo: 18.04 »
Kyllä ulkona ajamisessa on puolensa...




Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #83 : 01.05.13 - klo: 19.01 »
Hah. Itse olen niin laiska putsailemaan autoja että ajan vaan kuivilla keleillä 😃
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #84 : 26.05.13 - klo: 11.23 »
Yksi hieno ominaisuus tässä autossa on sähköjen helppo riisuttavuus. Ohjauslinkki ja moottori irti, muutama ruuvi pohjasta ja koko sivupaneeli lähtee irti esim. siivousta varten.

Eilisen kisan jälkeen puhdistin auton ja tarkistin kunnon.


Takakardaani tuntuu olevan ainoa kuluva osa voimansiirrossa. Tapit oli kuluneet joten vaihdoin uuteen.


Etutukivarret ovat saaneet hieman osumaa ja reuna hieman repsottaa mutta ei haittaa vielä mitään. Iskarinhattuihin tein reiät mutta jätin ruuvin pois joten bladderit pääsevät hengittämään. Seuraavan huollon yhteydessä lisään pienet palat vaahtomuovia korkin sisään bladderin päälle.


Linkinpäät hioutuvat joillakin vanteilla hieman ja onhan tuo jo vähän huolestuttavaa kun noin paljon materiaalia on kadonnut? Linkeissä ei muuten ole vieläkään yhtään väljää.

Poissa Hanski82

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #85 : 25.07.13 - klo: 09.24 »
Tähän ei taida saada varaosia mistään nopealla toimitusajalla?

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #86 : 25.07.13 - klo: 09.31 »
Jenkeistä saa kahden päivän toimituksella UPS:n kautta. Eli saa nopeasti, mutta maksaa.

Poissa peejii_h

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #87 : 25.07.13 - klo: 22.38 »
Mistä on porukka hommannu näitä autoja ?

Mä tilasin tuolta:

http://www.wartelle-shop.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=TKR5500&type=25&code_lg=lg_fr&num=8

Mutta taisin ostaa viimeisen kappaleen sieltä koska 'IN STOCK' hävisi.

Paketin lähetysvahvistus tuli aika hätäseen tilauksen jälkeen.

Towerilla on international super saver kamppis käynnissä, ehkä sieltä sais?

Sulla sujui tilaus hyvin? Minä tilasin viikko sitten mutta sen jälkeen ei mitään. Olen lähetttänyt mailin ja soitinkin sinne. Täti joka vastasi ei osannut englantia. :/

Poissa andetee

  • PRCA
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #88 : 26.07.13 - klo: 18.54 »
Mistä on porukka hommannu näitä autoja ?

Mä tilasin tuolta:

http://www.wartelle-shop.com/boutique/fiche_produit.cfm?ref=TKR5500&type=25&code_lg=lg_fr&num=8

Mutta taisin ostaa viimeisen kappaleen sieltä koska 'IN STOCK' hävisi.

Paketin lähetysvahvistus tuli aika hätäseen tilauksen jälkeen.

Towerilla on international super saver kamppis käynnissä, ehkä sieltä sais?

Sulla sujui tilaus hyvin? Minä tilasin viikko sitten mutta sen jälkeen ei mitään. Olen lähetttänyt mailin ja soitinkin sinne. Täti joka vastasi ei osannut englantia. :/

Eipä yllätä yhtään, kun tietää mistä maasta on kyse...  :wink: Eiköhän se sieltä omalla painollaan tule tai sitten niillä on varasto loppu ja sitä ne ei osaa sanoa englanniksi.
 
Omani lähti valumaan suomeen towerista, katotaan onko kämpillä ennen talvikautta :azn:
XRay XB4, Tekno SCT410.3, EB48.3

Poissa peejii_h

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: TeknoRC SCT410 ShortCourse
« Vastaus #89 : 27.07.13 - klo: 19.50 »
Peruin Wartellen tilauksen ja ostin myös Towerista.