Kirjoittaja Aihe: KM baja t1000  (Luettu 2424 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa clute

  • Jäsen
    • Profiili
KM baja t1000
« : 27.01.13 - klo: 16.02 »
Elikkäs tänne vois laittaa keskustelua noista KingMotorin kiina bajoista  :wink:

Oma autoni toiminut miltein moitteettomasti. Saiskos noihin jotain pientä äänenvaimenninta putkeen, kun pitää niin h*lvetinmoista meteliä  :angry:

Poissa s4m1

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #1 : 27.01.13 - klo: 16.21 »
Tuollasta JetPro:n vaimenninta olen katsellut.


Poissa clute

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #2 : 27.01.13 - klo: 16.34 »
Vaikuttais aikalailla hyvältä. Äskön olin ajelemässä ja hyvin lyö tyhjää, kun on tollanen 2 vaihteinen setti kiinni  :wink:

juhamatti

  • Vieras
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #3 : 27.01.13 - klo: 20.19 »
Näille kopio bajoillekkin on oma kohtansa.
http://rc10.fi/index.php?topic=55778.0
Lyö varmasti hyvin tyhjää jos renkaissa ei ole nastoja kiinni vaikka olisi 4-vaihteinen :laugh:

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #4 : 28.01.13 - klo: 11.17 »
Itse en ole ymmärtänyt koskaan tuon kaksi vaihteisuuden päälle. Mitä niillä saavutetaan muuta kuin kevyempi kukkaro ja se kytkennän ääni kiihdyttäessä? GTB:n 2 vaihteinen kitti taitaa maksaa melkein 200 dollaria. Kun Hostilen 17-57 setti maksaa 27 dollaria.

Välitykset noissa varmaan menee jotenkin:

ykkönen 16T - 58T
kakkkonen 21T - 53T

Itse käytän 17T - 57T välitystä. Jolla autosta löytyy sopivasti vääntöä ja kulkuja. Huippunopeus on varmaan jotain satasen pintaan mikä on vähintäänkin riittävästi, missään järkevissä ajo olosuhteissa sitä ei kuitenkaan saavuteta. Ja vaikka nyt talvella on 1cm pitkät piikit renkaissa niin monta metriä hakkaa tyhjää paikaltaan lähdettäessä.



Älkää käsittäkö väärin.  :embarrassed: Minun puolestani jokainen saa ajaa ja rakentaa autoaan niinkuin itse haluaa.  :wink: Itse en vain näe noissa vaihteissa mitään järkeä. Jos jotain hajoaa niin korjaus lasku on vain suurempi.  :undecided:

Jokatapauksessa on hienoa että bensa autot kasvattaa suosiotaan. Itse ollut aina sitä mieltä että pelit kulkee polttoaineella (vaikka sähköistä saataisiinkin ihan simona tehoa)

Nitrot on kivoja mutta kyllä bensat on vielä miesten vehkeitä  :grin:

« Viimeksi muokattu: 28.01.13 - klo: 11.21 kirjoittanut Lerppu86 »
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

juhamatti

  • Vieras
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #5 : 28.01.13 - klo: 12.01 »
Samaa mieltä..
Tosin jos sit ajaa asfalttia ja pelkkää suoraa niin sit voi toki laittaa vaikka sen 4-vaihteisen..
http://www.fidracing.com/products/78.html
Mut onko puuduttavampaa touhua rc-autolla kuin sahata pelkkää suoraa :shocked:

Poissa clute

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #6 : 28.01.13 - klo: 15.57 »
Itse en ole ymmärtänyt koskaan tuon kaksi vaihteisuuden päälle. Mitä niillä saavutetaan muuta kuin kevyempi kukkaro ja se kytkennän ääni kiihdyttäessä? GTB:n 2 vaihteinen kitti taitaa maksaa melkein 200 dollaria. Kun Hostilen 17-57 setti maksaa 27 dollaria.

Ostin tuon oman bajani käytettynä, enkä itse ole laittanut siihen mitään vaihteita.  :wink:
Mukana tuli joku lappu missä luki, KM 2 speed kits. Minkäs hintanen setti tollanen mahtaa olla??  :grin:

juhamatti

  • Vieras
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #7 : 28.01.13 - klo: 16.15 »
Googlellahan tuon löytää, mutta etsin sen jo valmiiksi.
http://www.kingmotorrc.com/2_Speed_Kit_p/km43.htm

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: KM baja t1000
« Vastaus #8 : 28.01.13 - klo: 19.13 »
..
TRKMANS racing