Kirjoittaja Aihe: Lappeenranta?  (Luettu 1170 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa meize79

  • Jäsen
    • Profiili
Lappeenranta?
« : 01.02.13 - klo: 21.20 »
Tervehdys kaikille tasapuolisesti. Tuossa koittanut selvitellä mahdollisia ajopaikkoja/ratoja 1/8 nitro monsu  sekä 1/5 bensa  krossille, mutta hyvin epävarmalta vaikuttaa...  tai en vaan osaa etsiä... Olisko ketään asioista tietävää informoimaan?

Poissa MonsTTer

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • KyPak
Vs: Lappeenranta?
« Vastaus #1 : 01.02.13 - klo: 22.50 »
(o\_!_/o)

Poissa Slider

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lappeenranta?
« Vastaus #2 : 01.02.13 - klo: 23.57 »
Tervehdys myös naapurikunnasta. (Taipalsaari) Itse olen mietiskellyt samaa asiaa kun aloittaja.

Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY:n nettisivuilla ja tuossa topicissakin näyttää lukevan että noilla radoilla saa ajaa vain sähköautoilla.

Sähköautoihin taas ei juurikaan itsellä ole intressiä.

Miten lie sitten muukko tai imatra?

Itse en kyllä muutenkaan etsi välttämättä mitään rataa vielä tässävaiheessa, jos aloittaja keksii jonkun hyvän paikan niin vinkkiä saa laittaa. Vuodenaika ei kyllä muutenkaan ole ehkä sopivin mahdollinen ajopaikkojen etsimiseen..

Poissa meize79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Lappeenranta?
« Vastaus #3 : 02.02.13 - klo: 00.56 »
Aivan totta pienoisautoilijat ry sivuilla lukee ainoastaan 1/10 sähköille ja imatran rata tarkoitettu lähinnä m8 autoille ... Mutta kyllähän muukosta aina joku montun reuna varmaan kesällä löytyy missä päristellä... Tällein talvella tietyst huonommin, jostain joku parkkipaikka esim. raviradan luona oleva...? Mutta lähinnä itsekkin ajattelin josko joku olisi johonkin montulle tai jonnekkin väsännyt radan tai paikan kyseisille kalustoille...