Kirjoittaja Aihe: Suuri kännykkä keskustelu!  (Luettu 311046 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1080 : 31.08.12 - klo: 21.03 »
tuli sitten itsekkin hommattuu samsung galaxy s3 luuri vaikka vannoin hetki sitten et ei mulle tule yli 200€ luuria.tahtoo olla mun käytössä kulutuskamaa....olikos tänä saatavilla sellaista hyvää suojakuorta joka oikeasti suojaa?

nyt sitten vaan odotellaan et operaattori saisi uuden SIMmin lähetettyy.
Kesämies!

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1081 : 01.09.12 - klo: 00.10 »
kelvoton n95 meni verkon painoksi vuosi sitten  :cool:
nyt mennään rootatulla motorolan defyllä eikä voi moittia valintaa  :cool:
on kestänyt tiputtelua ja sateita,näyttö on pieni mutta se on itselle vain plussaa,kulkee hienosti taskussa.
kyseisellä puhelimella seilattu viroon ja koluttu suomen eteläinen-läntinen rannikko.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa re1ated

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1082 : 01.09.12 - klo: 11.22 »
tuli sitten itsekkin hommattuu samsung galaxy s3 luuri vaikka vannoin hetki sitten et ei mulle tule yli 200€ luuria.tahtoo olla mun käytössä kulutuskamaa....olikos tänä saatavilla sellaista hyvää suojakuorta joka oikeasti suojaa?

nyt sitten vaan odotellaan et operaattori saisi uuden SIMmin lähetettyy.

Itsellä tällainen ollut nyt viikon käytössä ja tykännyt kyllä.
Element Enduro | Carisma SCA-1 2.1 Range Rover | Axial Exo Terra | 3x Tamiya TT-02

Poissa Garrett

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1083 : 03.09.12 - klo: 21.55 »
Laiskuuttani en jaksanut kahlata koko ketjua läpi...

Poika se sitten keksi, että tuollaiseen Samsung GT-S5660 puhelimeen on kiva laittaa se näppäinlukon kuvio. Arvatkaas uudestaan muistuuko se enää mieleen?  :angry:

Saako tuon kotikonsteilla auki vai pitääkö mukamas jonnekkin huoltoon lähettää?
Jostain luin, että googlemail:n tilin kautta sen saa avattua. Kovasti sälli vastaan väittää, kun kysyttiin onko mitään tilejä luonnut tai minnekkään rekisteröityn.

Ohjekirjat yms. on varmassa tallessa, ei vaan muistunut mieleen että missä  :embarrassed:

Poissa Maxximo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1084 : 04.09.12 - klo: 17.09 »
tuli sitten itsekkin hommattuu samsung galaxy s3 luuri vaikka vannoin hetki sitten et ei mulle tule yli 200€ luuria.tahtoo olla mun käytössä kulutuskamaa....olikos tänä saatavilla sellaista hyvää suojakuorta joka oikeasti suojaa?

nyt sitten vaan odotellaan et operaattori saisi uuden SIMmin lähetettyy.
Mulla ollu Body Glove Drop Suit käytössä jo tovin. Oikein hyvältä vaikuttaa, vaikken oo viittiny mitään pudotustestejä siltikään suorittaa.  :laugh: On lisäksi aika päheen näköinen.  :afro:

"Short Course" Hyper 8 Pro @ harjaton Tekin T8 1550kv, Xerun 150A, 6S-4,5Ah A-spec, HN Torsen F&C - "Audi S1Q" Cyclone Pro @ T3.0 Nitro Star, CF Mod - Rallygame 1/8 Porsche 911 @ TT EB-4 S2, harjaton


Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1086 : 04.09.12 - klo: 21.48 »
Laiskuuttani en jaksanut kahlata koko ketjua läpi...

Poika se sitten keksi, että tuollaiseen Samsung GT-S5660 puhelimeen on kiva laittaa se näppäinlukon kuvio. Arvatkaas uudestaan muistuuko se enää mieleen?  :angry:

Saako tuon kotikonsteilla auki vai pitääkö mukamas jonnekkin huoltoon lähettää?
Jostain luin, että googlemail:n tilin kautta sen saa avattua. Kovasti sälli vastaan väittää, kun kysyttiin onko mitään tilejä luonnut tai minnekkään rekisteröityn.

Ohjekirjat yms. on varmassa tallessa, ei vaan muistunut mieleen että missä  :embarrassed:
Ootko ladannu mitää google playsta? Jos olet niin silloin on oltava se googlemail hökötys

Poissa Garrett

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1087 : 04.09.12 - klo: 21.57 »
Laiskuuttani en jaksanut kahlata koko ketjua läpi...

Poika se sitten keksi, että tuollaiseen Samsung GT-S5660 puhelimeen on kiva laittaa se näppäinlukon kuvio. Arvatkaas uudestaan muistuuko se enää mieleen?  :angry:

Saako tuon kotikonsteilla auki vai pitääkö mukamas jonnekkin huoltoon lähettää?
Jostain luin, että googlemail:n tilin kautta sen saa avattua. Kovasti sälli vastaan väittää, kun kysyttiin onko mitään tilejä luonnut tai minnekkään rekisteröityn.

Ohjekirjat yms. on varmassa tallessa, ei vaan muistunut mieleen että missä  :embarrassed:
Ootko ladannu mitää google playsta? Jos olet niin silloin on oltava se googlemail hökötys

Pojan puhelin siis oli kyseessä. Tuon sai ainakin buutattua tehdas asetuksille.. Taas pelittää  :wink:

Poissa kaistapää

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1088 : 04.09.12 - klo: 22.19 »
tuli sitten itsekkin hommattuu samsung galaxy s3 luuri vaikka vannoin hetki sitten et ei mulle tule yli 200€ luuria.tahtoo olla mun käytössä kulutuskamaa....olikos tänä saatavilla sellaista hyvää suojakuorta joka oikeasti suojaa?

nyt sitten vaan odotellaan et operaattori saisi uuden SIMmin lähetettyy.

simmi tuli ja voe tokkiinsa miten on hienon oloinen luuri.nyt pukkasi vaan ongelman et miten saan vanhasta luurista/kortilta numerot uudelle simmille/puhelimeen.siirsin kaikki nro:t muistikortille ja laitoin sen uuteen puhelimeen mutta eipä tunnista.oiskos apuja?en löydä millään valikosta valintaa käytettävälle muistille.
Kesämies!

Poissa Hyrsleri

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1089 : 04.09.12 - klo: 22.23 »
Koita lähettää bluetuutilla käyntikortteja...niin mä omat siirsin
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1090 : 12.09.12 - klo: 22.16 »
Oisko kenelläkään iPhone 4s telefinlandin liittymällä? Tarttis saada noi verkkoasetukset kuosiin kun ei liiku mms-viestit. Koitin kyllä viestillä tilata asetukset mutta ei kuulemma löytynyt tuohon malliin...
Looking for faster transponder...

Poissa LiukuLaakeri

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1091 : 15.10.12 - klo: 08.26 »
Moi. Tuli nyt sitten hankittua Nokia Lumia 800, ja nyt viikon käytön jälkeen voi sanoa, että puhelin on erinomainen verrattuna iPhoneen. Se on todella sulava käyttikseltään, ja käynnistys on erittäin nopeaa. Alkuperäiskuulokkeet ovat ihan ok, paremmatkin voisi olla. Ei kovin erikoisia soittareita, mutta onneksi niitä voi aina itse laittaa synkronoimalla ZUNE:sta. Elikä arvosanaksi antaisin 9- .   

Tästä tuli nyt tällänen arvosteluviesti, mutta toivottavasti tämä auttoi jotain.

T: Joakim
TeamC TR2 Brushless Short-Course Truck

Poissa Olli2001

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1092 : 15.10.12 - klo: 08.54 »
Oisko kenelläkään iPhone 4s telefinlandin liittymällä? Tarttis saada noi verkkoasetukset kuosiin kun ei liiku mms-viestit. Koitin kyllä viestillä tilata asetukset mutta ei kuulemma löytynyt tuohon malliin...
iPhone 4S iOS 5.1.1
Ei autoja (vielä);)

Poissa Olli2001

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1093 : 15.10.12 - klo: 11.17 »
Olen tässä miettinyt että mikähän se todellinen syy oli vetää Pebble bluet SGS3:t markkinoilta. Väitehän oli että etu- ja takapuoli
olivat eri sävyiset. Heh, omassa on etupuoli sininen lukuunottamatta violettia fyysistä näppäintä ja takakuori on aikas lailla
violetti toki riippuen vähän valaistuksesta. Olisipa takakuori ollut etupuolen värinen = sininen...
EDIT: laitteessa on yhteensä neljää sävyä siis (eihän sillä sikseen mitään väliä tosin ole) :laugh:
lähde?
iPhone 4S iOS 5.1.1
Ei autoja (vielä);)

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1094 : 04.11.12 - klo: 12.09 »
Nonniin,tulipa tuossa pari viikkoa sitten hommattua heräteostoksena vanhan hyvin palvelleen iPhone 4 tilalle valkoinen Samsung Galaxy S3.
Upea luurihan tai no paljon enemmän kun luuri tuo on mutta iPhonen pitkän käytön jälkeen tuo Androidi maailma on vähän liian laaja ja sekava.Androidissa kaikki pitää/voi säätää mieleisensä mukaiseksi kun taas iPhonessa kaikki on mietitty valmiiksi eikä kovin paljon säätöä vaadi/pysty edes tekemään.
Moni voi ja saakin olla eri mieltä mutta niin ikävä tuli vanhaa luuria että kaivoin sen laatikosta takas käyttöön.
Nyt on tuo uudenveroinen Galaxy S3 tarpeettomana jos vaikka jotakuta sattuu kiinnostamaan.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1095 : 06.11.12 - klo: 16.24 »
Joku asiasta enemmän tietävä varmaan osaisi sanoa,että kun nuissa monissa Androideille ladattavissa ohjelmissa on vaatimus,että pitäisi olla täydelliset internet oikeudet (sovellus luo verkko vastakkeita) tms. eli jotenkin tuollain lukee.Mulla ei ole kännykässä nettiä,mutta kotona voin ottaa netin kotiverkosta,joten tarvitsenko välttämättä sen netin kännykässä,jos sovellus vaatimuksissa on tuo kertomani juttu.
Eli jos siis esim. tulee mainoksia tms. niin repiikö se puhelin niihin mainoksiin netin jostakin väkisin.

Poissa Roko

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1096 : 06.11.12 - klo: 17.00 »
Joku asiasta enemmän tietävä varmaan osaisi sanoa,että kun nuissa monissa Androideille ladattavissa ohjelmissa on vaatimus,että pitäisi olla täydelliset internet oikeudet (sovellus luo verkko vastakkeita) tms. eli jotenkin tuollain lukee.Mulla ei ole kännykässä nettiä,mutta kotona voin ottaa netin kotiverkosta,joten tarvitsenko välttämättä sen netin kännykässä,jos sovellus vaatimuksissa on tuo kertomani juttu.
Eli jos siis esim. tulee mainoksia tms. niin repiikö se puhelin niihin mainoksiin netin jostakin väkisin.

Omassa en ole huomannut mitään ehtoja verkosta, mutta peleissä joissa on mainoksia, näkyvät vain kun on wifissä.
Ex Rousku, mutta se ymmärrettävästi sekoitettiin Juha Rouskuun

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1097 : 06.11.12 - klo: 17.15 »
Ookoo. Nuo ns. ehdot näkyy,kun menee nyt esim. sen pelin minkä haluaa ladata kohtaan:
1. Painaa asenna
2.Tulee teksti Hyväksy ja lataa ja sen alapuolella teksti käyttöluvat ja siellä litaania noista.

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1098 : 06.11.12 - klo: 18.05 »
Joku asiasta enemmän tietävä varmaan osaisi sanoa,että kun nuissa monissa Androideille ladattavissa ohjelmissa on vaatimus,että pitäisi olla täydelliset internet oikeudet (sovellus luo verkko vastakkeita) tms. eli jotenkin tuollain lukee.Mulla ei ole kännykässä nettiä,mutta kotona voin ottaa netin kotiverkosta,joten tarvitsenko välttämättä sen netin kännykässä,jos sovellus vaatimuksissa on tuo kertomani juttu.
Eli jos siis esim. tulee mainoksia tms. niin repiikö se puhelin niihin mainoksiin netin jostakin väkisin.

Tuo täydet internet oikeudet tarkoittaa, että sovellus saa käyttää rajoituksetta puhelimen internet yhteyttä. Se ei ota kantaa mikä yhteys on. Eli myös Wlan käy hyvin.

Kannattaa huomioida, että sinulla todennäköisesti on matkapuhelinliittymällä myös internet yhteys/mahdollisuus sen käyttöön (lähtökohtaisesti on, jos ei ole erikseen tilattu dataestoa). Jos Wlan yhteyttä ei ole käytettävissä, käyttää sovellus silloin tätä yhteyttä, joka ilman datapakettia voi olla aika kallista.

Matkapuhelinliittymän datankäyttö voidaan estää puhelimesta kytkemällä dataverkko pois käytöstä (Hieman vaihtelee eri Android versioissa, mutta karkeasti näin): Asetukset -> Langattomat ja verkot -> Matkapuhelinverkot -> Käytä pakettitietoja -> ruksi pois.
Jos haluaa olla varma menee vielä eteenpäin, kohtaan Yhteyspisteiden nimet (voi olla myös tukiasemien nimet) , valitsee Internet yhteyden ja kirjoittaa Yhteyspiste (APN) kohtaan jotain puppua. Sitten ei mene varmasti matkapuhelinverkon kautta nettiin.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa Joo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1099 : 06.11.12 - klo: 20.54 »
Kokeilinpa tuota Yhteyspisteiden nimet,mutta tarkoititko siis,että kun...
Mulla on siellä sivulla wap,mms(multimedia)ja internet. Menen nyt esim. siihen internet kohtaan ja valitsen sieltä Yhteyspiste(APN) ja kirjottelisin siihen sitten jotain.
Kirjoitin tarinat nyt wap:in ja internet:in kohdalle ainakin ens alkuun.
Kiitos

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1100 : 07.11.12 - klo: 06.36 »
Hyvin meni.
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa stoone

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1101 : 07.11.12 - klo: 16.46 »
Samsungin galaxy s plussalla rokkaillaan täällä. Varsin tyytyväinen oon ollu, paitsi että onnistuin näytöstä lasin säpälöimään muutaman kuukauden käytön jälkeen..  :embarrassed:

Nyt viimisen viikon aikana tuo on ruvennut hitailemaan ja aika usein käynnistyy itekseen uudestaan, onko kellään ollu vastaavia kokemuksia?

Poissa an7t1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1102 : 07.11.12 - klo: 16.50 »
Itsellä ollut lumia 610 nyt parikuukautta ja ihan tyytyväinen olen ollut. Pari miinusta: Kamerassa surkea tarkennus,todella pieni ram-muisti ja sovelluksia marketissa vähän.Android on minusta parempi kun tuo windows mutta sen kanssa on elettävä.
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

timberjack

  • Vieras
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1103 : 08.11.12 - klo: 01.08 »
Nokian C7 käytössä jo puoltoista vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän puhelimeen  :smiley:
Ei mitään vikoja ole ilmennyt ja on toiminut moitteetta tähän asti.
Varaluureina E7 ja Lumia 900.

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1104 : 08.11.12 - klo: 17.20 »
Nokian C7 käytössä jo puoltoista vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen tähän puhelimeen  :smiley:
Ei mitään vikoja ole ilmennyt ja on toiminut moitteetta tähän asti.
Varaluureina E7 ja Lumia 900.

mitäs olet tykännyt lumia 900 luurista onko hyvä ?
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1105 : 08.11.12 - klo: 20.21 »
Samsungin galaxy s plussalla rokkaillaan täällä. Varsin tyytyväinen oon ollu, paitsi että onnistuin näytöstä lasin säpälöimään muutaman kuukauden käytön jälkeen..  :embarrassed:

Nyt viimisen viikon aikana tuo on ruvennut hitailemaan ja aika usein käynnistyy itekseen uudestaan, onko kellään ollu vastaavia kokemuksia?
Samanlaisia ongelmia ollut. Jumittaa kokoajan
hong nor x1

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1106 : 08.11.12 - klo: 21.12 »
Samsungin galaxy s plussalla rokkaillaan täällä. Varsin tyytyväinen oon ollu, paitsi että onnistuin näytöstä lasin säpälöimään muutaman kuukauden käytön jälkeen..  :embarrassed:

Nyt viimisen viikon aikana tuo on ruvennut hitailemaan ja aika usein käynnistyy itekseen uudestaan, onko kellään ollu vastaavia kokemuksia?
Samanlaisia ongelmia ollut. Jumittaa kokoajan
Mulla tuo ei plus versio ja alussa oli sammumisonkelmia.

Poissa gbvb28

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1107 : 08.11.12 - klo: 23.23 »
Olen edelleen tyytyväinen Htc Seansation:iin :)
Puhelin ei ikinä ole temppuillut,tehoa on vaikka muille jakaa ja muutenkin puhelin on erittäin hyvä.
Toisaalta inaa isompi näyttö  alkaisi kiinnostamaan,kun tuon 4.3 on huono pelatessa Fps pelejä (first person shooter)
Satunnainen ajaja.

timberjack

  • Vieras
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1108 : 08.11.12 - klo: 23.40 »
mitäs olet tykännyt lumia 900 luurista onko hyvä ?
on laatu puhelin. vaati ensin vähän totuttelua mutta nyt hieman enemmän käyttäneenä voin sanoa
että on todella helppo käyttää. ja windows ei ole muuten kaatunut vielä kertaakaan eli
voin suositella  :laugh:

Poissa Jerzuuh34

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #1109 : 14.11.12 - klo: 17.08 »
Onkos kenelläkään Samsung Galaxy Ace Plussaa? Aattelin että vois ostaa joskus, meinaa hermot mennä tähän C6:een, koska S60V5.

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/S7500BLUE/samsung-galaxy-ace-plus-s7500-alypuhelin-sininen
-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi