Kirjoittaja Aihe: Suuri kännykkä keskustelu!  (Luettu 311045 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #600 : 30.12.07 - klo: 20.47 »
Maksa lasku  :mrgreen:

Ei vaan itellä oli joskus ko homma ja kortin uusinta autto.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #601 : 30.12.07 - klo: 21.33 »
Taitaa olla verkossa vika kun en ole ainoa kenellä täällä kännykät tökkii. Kaikilla joilla on Elisan verkossa toimiva liittymä, ei kännykkä toimi nyt. Pari tuntia sitten toimi muutamia minuutteja

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #602 : 31.12.07 - klo: 16.43 »
Samsungille pojot löytyy SGH-E730 ja isosiskolta SGH-E720
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #603 : 15.02.08 - klo: 18.05 »
Itsellä tällä hetkellä E90 ja N73.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #604 : 19.02.08 - klo: 20.08 »
OT
« Viimeksi muokattu: 02.03.08 - klo: 11.19 kirjoittanut PROpioneer »
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #605 : 19.02.08 - klo: 21.40 »
mun känny oli joku nokia mut en muista mikä mutta huippu kamera siin kuiteki on 0,000000000000000001 megapixelii.. kuva otta aika surkee pitää mennna 50 cm päähä et saa tavallisen koko sen kuvan
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #606 : 19.02.08 - klo: 21.41 »
onks kellää Vadafonee?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #607 : 19.02.08 - klo: 22.09 »
onks kellää Vadafonee?

kylläpähän mulla parikin oli mutta nyt on maailmalla.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #608 : 20.02.08 - klo: 14.20 »
Itsellä nykyään nokia 6110 navigator ja siihen olen tyytyväinen kyllä=) Ja työpuhelimena nokia 1600 :grin: :grin:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #609 : 20.02.08 - klo: 14.26 »
jaajaa ajattelen ostaa jonku puhelimen mikä toimis hyvi mp3:sena ku ei tota mp:eet tuu paljoo kuunneltuu ku tulis vaikeeks vastata puhelimee jos sois ku sen huomaa heti jos joku soittaa vaikka kuuntelis musaa
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #610 : 20.02.08 - klo: 16.26 »
jaajaa ajattelen ostaa jonku puhelimen mikä toimis hyvi mp3:sena ku ei tota mp:eet tuu paljoo kuunneltuu ku tulis vaikeeks vastata puhelimee jos sois ku sen huomaa heti jos joku soittaa vaikka kuuntelis musaa

n73 music edition >> suosittelen
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #611 : 20.02.08 - klo: 17.43 »
selvä tai sit ajattelin toto nokian music expressii ku siin ois 8 gigaa muistii  nii mahtus biisii
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #612 : 20.02.08 - klo: 21.03 »
selvä tai sit ajattelin toto nokian music expressii ku siin ois 8 gigaa muistii  nii mahtus biisii

kukas niitä piisejä sinne miljoonittai tunkee :) no omapahan on valintas. itselläni riitti hyvin tuo 3 gigan muisti kun meni mp3 sia vähä yli 300 ja sen päälle joku 1500-2000 kuvaa parhaimmalla laadulla sen mitä siitä irti saa.

E: ihmettelin tällästä:
sonyericssonin 5mpx kamera oli suunnilleen yhtä hyvä parhaalla laadulla kun qtek 1.3mpx kameralla. eroja oli ainoastaan että 5mpx oli pikkusen terävempi kun 1.3 ja tuossa qtekissä on huonompi zoom. mutta kun tuo sony on kuvapuhelin ni luulis siitä tulevan yhtä hyvät kuvat kun 5mpx digikamerasta muttei tullut kun huonompia aina.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #613 : 20.02.08 - klo: 21.40 »
E: ihmettelin tällästä:
sonyericssonin 5mpx kamera oli suunnilleen yhtä hyvä parhaalla laadulla kun qtek 1.3mpx kameralla. eroja oli ainoastaan että 5mpx oli pikkusen terävempi kun 1.3 ja tuossa qtekissä on huonompi zoom. mutta kun tuo sony on kuvapuhelin ni luulis siitä tulevan yhtä hyvät kuvat kun 5mpx digikamerasta muttei tullut kun huonompia aina.

Kuullostaa oudolta, koska qtekissä pitäis olla halpisoptiikkaa, ja SE:ssä kuitenkin sonyn valmistamaa. Mikä SE kyseessä? Automaattitarkennus?
 
Megapixelit ei kerro siitä laadusta mitään, mielummin 2 laadukasta kun 12 huonoa. Zoomiakaan ei kannata verrata, ellei ole optista. Digitaalinen zoomi on nimittäin aivan sama asia kun jos leikkaisit kuvaa koneella, eli ei kannata käyttää, ja sitä valmistaja voi mielensä mukaan laittaa vaikka 40x jos haluaa. Kuvaaminen on vaan sillon hieman tuskaa, eikä lopputuloksesta saa mitään selvää..

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #614 : 20.02.08 - klo: 23.11 »
Sony Ericsson K850i oli kyseessä. eipähä siinä ollu paljoa qtekkii eroa ja q tekki on omasta mielestä paljon parempi vaikkei kameran osalta niinkään :) itse tykkään noista tietokone puhelimista missä on wlan ni saa wifillä surfailla ilman hirveitä kuluja.

En niinkään välitä kuinka halpoja osia siinä on. paljon paremmin se on kestänyt kun aikoinaan sonyericsson p800 josta hajos kosketus näyttö koskettamalla. tätä saa hakata että saa rikki muttei kyllä tekis mieli hajottaa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Juubis

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #615 : 21.02.08 - klo: 11.18 »
mulla ainaki o nokia 5500 sport ja hyvi o pelannu :cool: (hyvin on pelannu ainakin ne 3 kuukautta ku on mulla ollu :mrgreen:)
mini inferno ST (ei viri moottoria)
ja joku helikopteri+jotai pientä sälää

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #616 : 22.02.08 - klo: 21.15 »
sputnik o kova radio kanava kannattaa kuunnela jos sää yhteyden sinne puhelimesta...
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #617 : 23.02.08 - klo: 10.29 »
sputnik o kova radio kanava kannattaa kuunnela jos sää yhteyden sinne puhelimesta...
:shocked: :shocked: :shocked: :shock: :shock: :shock:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #618 : 26.02.08 - klo: 22.38 »
radio kanava mikä on venäläine sit sielt tulee uutisii ja kaikkee yht hauskaa ;DD ku ne vähä hölöttää kaikkee
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #619 : 26.02.08 - klo: 23.16 »
radio kanava mikä on venäläine sit sielt tulee uutisii ja kaikkee yht hauskaa ;DD ku ne vähä hölöttää kaikkee

Sä voisit lopettaa ton turhan hölöttämisen täällä foorumilla..

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #620 : 27.02.08 - klo: 11.45 »
selvä selvä mut nojaa..
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa tontsa96

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #621 : 27.02.08 - klo: 19.29 »
onkos kellää kokemusta nokia n76:tosesta,? kaipisin vähä tietoja ennen ku ostan se?
losi 8ight rtr/os v-spec/hobao shop/sanwa/byron/spektrum

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #622 : 27.02.08 - klo: 23.44 »
onkos kellää kokemusta nokia n76:tosesta,? kaipisin vähä tietoja ennen ku ostan se?

Todella hyvä puhelin. ainut puhelin nokialta (uusia)joka ei ole seonnut meidän käytössä. musiikin kuuntelu ominaisuudet todella hyvät. itsellä ei tätä puhelinta ole mutta isäntä osti tuollasen n kk sitten.

E: toisinsanoen tässä ei ole mitään huonoja puolia ainakaan vielä ilmennyt. aina toimii kun niin halutaan ja akku kestää sen viikon
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #623 : 28.02.08 - klo: 00.56 »
akku kestää sen viikon

Viikon? Ihanko oikeasti kestää viikon, olet itse koittanut?
Itelläni aika uus nokialainen missä on isompi akku, pienempi näyttö ja sekä puhe että valmiusaikaa on luvattu enemmän.. Akku kestää just ja just 2 päivää todellisuudessa..

Nokiashopissa sanoivat että ei oikeastaan ole olemassa symbianpuhelinta missä akku kestäisi 3 päivää pidempään käyttöä, ja sekin kuulemma tekee tiukkaa. Kyselin siis akunkestosta kun olin ostamassa puhelinta, ja tässä piti olla parempi akunkesto kun missään n sarjalaisessa..

Tämä ei siis *ittuiluna, vaan lähinnä sen takia että tontsa ei ylläty siitä todellisesta akunkestosta, verrattuna sun ilmoittamaan. Joillekkin toi akunkesto tuntuu olevan aika isokin asia nimittäin..


Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #624 : 28.02.08 - klo: 19.48 »
akku kestää sen viikon

Viikon? Ihanko oikeasti kestää viikon, olet itse koittanut?
Itelläni aika uus nokialainen missä on isompi akku, pienempi näyttö ja sekä puhe että valmiusaikaa on luvattu enemmän.. Akku kestää just ja just 2 päivää todellisuudessa..

Nokiashopissa sanoivat että ei oikeastaan ole olemassa symbianpuhelinta missä akku kestäisi 3 päivää pidempään käyttöä, ja sekin kuulemma tekee tiukkaa. Kyselin siis akunkestosta kun olin ostamassa puhelinta, ja tässä piti olla parempi akunkesto kun missään n sarjalaisessa..



Tämä ei siis *ittuiluna, vaan lähinnä sen takia että tontsa ei ylläty siitä todellisesta akunkestosta, verrattuna sun ilmoittamaan. Joillekkin toi akunkesto tuntuu olevan aika isokin asia nimittäin..



juu itse olen testannut ja se sen viikon pelas tosin piipitti että akku tyhjänä 1 päivän.   mutta jos verkkoa käyttää paljon ni akku ei kestä ku sen 2-3 pv tuossa.  mutta minun/isän soitot on sellasia 0-5 puhelua päivässä joten eipähä sitä pahemmi oo tullu puheltua. nyt itse käytän omassa puhelimessa niin paljon wlania että akku kestää max päivän
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #625 : 28.02.08 - klo: 19.50 »
nokia n73 akku kestää puhua melkei koko ajan ja viikon kestää akku. tosin se akku pitää sitte käyttää ihan loppuun kuten ohjeissa lukee.
veljeni käyttää nokia 6020 läppistä ja akku kestää 1,5 vk ja jätkä ei puhu/ käytä kun sen yhen kerran puhelinta siinä ajassa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #626 : 28.02.08 - klo: 22.35 »
nokia n73 akku kestää puhua melkei koko ajan ja viikon kestää akku. tosin se akku pitää sitte käyttää ihan loppuun kuten ohjeissa lukee.
veljeni käyttää nokia 6020 läppistä ja akku kestää 1,5 vk ja jätkä ei puhu/ käytä kun sen yhen kerran puhelinta siinä ajassa.
Syö pääs, mun 6300 ei kestä akku viikkoa, mun veljen N80 ei kestä akku viikkoa, kaverin N82 ei kestä akku viikkoa. Ne joissa akku kestää viikon on niitä 50e halpamalleja. Varsinkaan N seriesin palikat kestä ees 3 päivää ilman että vinee akusta.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #627 : 28.02.08 - klo: 22.36 »
Mulla on N73, akku kestää 4-5 päivää jos ei soita ku muutaman puhelun.
| Academy | Axial |

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #628 : 29.02.08 - klo: 09.54 »
kumpi ois parempi Nokia N73 vai sit Nokia N70?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #629 : 29.02.08 - klo: 11.29 »
futaba.. ajakko aina akun tyhjäks? :cheesy:  ja lataat sitte täytee? tolla tyylillä kesti mulla sen viikon aina. ja en puhu paljoa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.