Kirjoittaja Aihe: Suuri kännykkä keskustelu!  (Luettu 310983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #720 : 24.12.09 - klo: 20.06 »
se nokia5500 on maailman PARAS puhelin heitin sen meijä ikkunast me asutaan kutos kerrokses ja se viel toimi iha hyvi sen jälkee mä latasin sen ja kaikki oli kunnos ps ostakaa nokia5500  :smiley:
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #721 : 24.12.09 - klo: 20.13 »
Nokia 2100 on maailman paras. Nokian 1100 on yhtä hyvä. Kannattaa ostaa. Jos ei löydy enää kaupoista niin laita vaikka YV niin saatan kovan hintaan luopua vaikka molemmista :roll:

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #722 : 24.12.09 - klo: 20.47 »
iphone on maailman paras
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing


Narmer

  • Vieras
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #724 : 28.12.09 - klo: 12.57 »
Mullakin on Nokian 5800. Tosi hyvä puhelin!

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #725 : 28.12.09 - klo: 13.01 »
Nokian puhelimet on maailman huonoimpia puhelimia..!
son loppu ny.

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #726 : 28.12.09 - klo: 13.05 »
iphone on maailman paras

http://www.digitoday.fi/tiede-ja-teknologia/2009/12/17/tutkija-iphonen-kayttajilla-on-tukholman-syndrooma/200925753/66

5800 nokialainen on maailman PARAS

No ei mulla mielestäni mitään tukholman syndroomaa ole, koska löydän iPhonesta paljon ärsyttäviä puutteita(huono kamera, flash-tuen puuttuminen..). En myöskään halua mitenkään puolustella Applen typeriä ratkaisuja, mutta kun suurin osa noista puutteista on korvattavissa kolmannen osapuolen sovelluksilla, niin eivät ne mua oikeastaan häiritse. 5800 nokialaisen (kyllä, olen kokeillut) iLuuri kuitenkin hakkaa mun asteikolla 6-0. Sen käyttöliittymä kun on AIVAN omassa luokassaan vrt. 5800..
« Viimeksi muokattu: 28.12.09 - klo: 13.36 kirjoittanut Lapio »
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Narmer

  • Vieras
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #727 : 28.12.09 - klo: 13.11 »
Olen minäkin kokeillu iPhonea ja Nokia on mielestäni helpompi käyttää ja parempi.

Poissa Lapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #728 : 28.12.09 - klo: 13.32 »
Myönnän että hintalaatusuhde on Nokiassa parempi. Muuten 5800<iPhone  :grin: Turha näistä jutuista on kuitenkin väitellä koska kukaan ei ole valmis muuttamaan mielipidettään.
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #729 : 29.12.09 - klo: 22.44 »
Onkos kellään muulla täälä nokia N97??

Onko teillä ollut senkanssa ongelmia, minulla oli, tiletti eikä toiminut kunnolla.
Puhelin vietiin huoltoon ja sen jälkeen on pelittänyt, takuuhuollon raportissa kuitenkin luki että puhelin on vain ohjelmoitu/päivitetty uudelleen.
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa sjos

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #730 : 02.01.10 - klo: 22.08 »
Tuli itekkin päivitettyä kalustoa. Nyt viikon verran kokemusta Nokia n900:sta.

Todella loistava laite

Meinasin kompata myös, mut woiton wei kuitenkin Samsung Omnia Pro.

Tosin saa vielä hetken odotella..

Eipäs tullutkaan ostettua Samsung Omnia Pro:ta, vaan Omnia 2:nen.
Ja hyvältä vaikuttaa, jopa niin hyvältä etten enää edes ko/(u)s***aan nokialaisiin.
Tosin vaihto symbian -> windows tekee omansa.
son loppu ny.

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #731 : 02.01.10 - klo: 23.06 »
Nokia 2730 tjsp. tuli tuossa keskiviikkona hommattua. Aiemmin ollu Samsung X160? (oli kait tälle joku tarkempikin merkintä?) jäi varalle. Ja onhan mulla vielä tallessa ennen tuota Samsungia ollut Siemens CX70 vai 75:nenkoha se oli.. noh jotain sinne päin ainaki... Sekä Samsung, että toi Siemens on ihan toimivia, Siemenssiin ei vaan oo akkua...
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa cornelius

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • Lahden UA
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #732 : 03.01.10 - klo: 01.32 »
samsung i8910 (kansankielellä tutummin omnia hd)
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

Poissa LaNi5

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #733 : 03.01.10 - klo: 18.08 »
Onko kellään Nokia 3720? Vaikuttaa ihan jämäkältä, mutta onko muuten toimiva?

Poissa Juuso_St

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #734 : 03.01.10 - klo: 21.02 »
Itselläni Nokia 5530Xm ,tyytyväinen olen.

jokke19

  • Vieras
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #735 : 14.06.10 - klo: 11.15 »
itselläni nokia 6220 classic 5.0 mega pixelin kameralla. ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #736 : 14.06.10 - klo: 22.03 »
Itsellä Nokai 5730 ExpressMusic. En ole tyytyväinen. Välillä tilttailee, ei muuta äänenvoimakkuutta aina, kaijutin yhtäkkiä hiljentää, ja isontaa ääntä itsestään.
Kerran akkukin meni yhtäkkiä tyhjäksi...
Tähänasti toiminut ihan ok, mutta nyt tuntuu olevan jotain vialla.  :shock:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #737 : 14.06.10 - klo: 23.01 »
Mulla on nokia 5530 On toiminu hyvin välillä käynnistyy uudelleen mikä johtuu lämpenemisestä.

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #738 : 14.06.10 - klo: 23.12 »
samsung sgh i-780 ihan toimiva kapistus. ainut ongelma oli ettei gps toiminu Win 6.0 mutta 6.1 rupestoimiin.

HTC Legend tulossa kuhan saunalhti niitä joskus saa varastoon. :angry:

Nokialaisia on ollu 3110 vai mikäse oli, 5110,3210 ja mikälie banaani olikohan 7110. kelpo puhelimia oli niin kauan kun hajosivat ystiseti aina viikonloppuna. :laugh:


Poissa Einiinopee

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #739 : 15.06.10 - klo: 00.20 »
Mulla Nokia 5610 Express music, muuten oon tyytyväinen ollu mutku kuuntelen musaa niin useimmiten tilttaa, käynnistyy uudelleen ja alkaa päivittään kirjastoa. Tota tapahtuu useammin kun laittaa tuubista ladattuja mp3 kipaleita. Mistä johtuu?
Moa crawleri.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #740 : 15.06.10 - klo: 01.12 »
Youtubesta ei kannata ladata :P
Itellä laatu ainaki melko heikkoa. Ja myöskin sama ongelma, pätkäsee kappaleen yhtäkkiä, ja vaihtaa itestään seuraavaan kappaleeseen.  :huh:
X6 sen olla pitäis, jos ExpressMusic, tai sitten joku Nokia 86 MP8
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #741 : 15.06.10 - klo: 08.27 »
Nokia 2610, erittäin kamalan elämän kokenut! :wink:  :roll:
hiekassa ja vedessä uiskennellut, ottanut lähituntumaa asfalttiin jne jne.
Passiivista harrastelua

Poissa Peku

  • Veteraani
    • Profiili
    • Large Scale Finland
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #742 : 17.06.10 - klo: 17.11 »
Monen monituista merkkiä ja mallia on ollut käytössä (edelleen), ensimmäisenä mainittakoon kaikkein huonoin,
huonoin siksi että ei oikein aja asiaansa puhelimena eikä myöskään "tietokoneena" ja maksoikin niin %&/¤#"& (2007):
http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=687&view=1&c=htc_advantage_x7500_htc_athena_100

Yksi parhaimmista ("nykypuhelimista") joita itselläni on ollut, niin ehdottomasti Nokia E71.
Vaikka näppäimistön painikkeet näyttävät olemattoman pieniltä ja ensimmäisenä herää ajatus että
montakohan nappulaa menee kerralla pohjaan. Yllätys oli suuri kun testasin ja ihastuin, näilläkin
k***änipuilla pystyy kirjoittamaan ilman virhelyöntejä, toiseksi puhelimen ohjelmisto toimi hyvin.
Kaikin puolin hyvä kampe, ohut ja kestävä. (hukkui venerantaan sunnuntaina, harmittaa).

Parhaillaan gamala kosketusnäyttöNokia taskussa, joku E-sarjalainen mennee hankintalistalle...

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!; Nokia C5
« Vastaus #743 : 24.06.10 - klo: 21.26 »
Pojalle hankittiin nimpparilahjaksi Nokian uunituore C5, jolla muuten nytkin selaan, koska omassa E90:ni oleva Sonera on näillä main melko kuollut. C5 vaikuttaa melko pätevältä peliltä hintaisekseen. Youtube toistuu DNA:n hitaimmallakin liittymällä nykimättä ja yllättävän hyvällä laadulla. Samoin navigointiominaisuudet yllättivät käytettävyydellään.

Mitäs mieltä palstalaiset ovat dataliittymistä? Mikä toimii luotettavasti? Soneralla tuntuisi olevan ehkä huonoimmat verkot. Joskus itsekin saan kotikaupungissani ollessani omaan puhelimeeni "Tervetuloa Venäjälle" viestejä, vaikka rajalle on matkaa ainakin 50 km, jos ei enemmänkin.

Poissa OskuK

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #744 : 24.06.10 - klo: 21.29 »
Pari erilaista Siemensiä, ja kolmantena Benq-Siemens. Nyt ei taida saada enää kummallakaan nimellä puhelinta. Salolaisena Nokia ei luonnollisestikaan kiinnosta.

Poissa Bonzer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #745 : 24.06.10 - klo: 21.38 »
Noista dataliittymistä. Mulla on acdemica liitymä jossa on 128KB/s yhteys ja toimii moitteetta.

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #746 : 26.06.10 - klo: 20.11 »
mulla on nokia x6 comes with music ja siinä on se saunalahden netti ( se missä saa känyyn ja tietokoneeseen netin)ja se on nopee lataa sivut nopeasti
Biltema on miesten ikea

Poissa nokia

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #747 : 01.07.10 - klo: 00.50 »
Olisko se halpis Nokia 5630 hyvä ? Näyttää Shopitista saavan 149 Eurolla
HL Mad Truck HL Sprint Lazer ZX-5 Ready Set TF-5 Ready Set.

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #748 : 04.08.10 - klo: 14.30 »
MInulla nyt käytössä Samsung Jét (S8000) ja siihen olen erittäin tyytyväinen! Todella nopea ja näyttö (AMOLED) on sanoinkuvaamaton. Väriskaala on todella laaja, ja resoluutio suuri. Enään en nokialaisen tuotteisiin koske ollenkaan! :smiley:
Siinä vierekkäin vanha luuri (Nokia 5800) ja Jét (alempi)

« Viimeksi muokattu: 04.08.10 - klo: 14.41 kirjoittanut kynamies »

Poissa Jessev

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Suuri kännykkä keskustelu!
« Vastaus #749 : 05.08.10 - klo: 00.38 »
Tuli tartuttua tuohon Saunalahden Galaxy S -tarjoukseen. Eli samsungin galaxy s + matkapuhelinliittymä + mobiililaajakaista 16,9e/kk. Varsinkin kun puhelin on tuolla tavalla halvempi kuin suoraan kaupasta ostaessa ja itselläni ei oo tapana vaihtaa kovin usein kännykkää (nykyinen 4,5v) tai liittymää (varmaan 8v ollut jo sama) niin ei tuo 24kk määräaikaisuus haittaa. :)

http://saunalahti.fi/galaxys/