Kirjoittaja Aihe: Myyty/Ostettu  (Luettu 9336 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Myyty/Ostettu
« : 14.02.13 - klo: 18.10 »
josko vois näin pistää infoa että kun olette myyny/ostanut taikka haulatte poistaa ilmoituksen
niin painakaa sieltä omasta ilmoituksesta: ilmoita valvojalle ja syy poistoon niin ne poistavat
ilmoituksen.

eikö se näin pitäis mennä niin poistuu noin turhat ilmoitukset? :police:

Poissa DIY-man

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #1 : 14.02.13 - klo: 18.55 »
Lainaus säännöistä:


"Lisäksi olisi erittäin toivottavaa että myytyjen tuotteiden ilmoituksien otsikoksi vaihdetaan "Myyty" mahdollisimman pian kaupan toteutumisen jälkeen, ostopuolella luonnollisesti "Ostettu"

Jos poistat tavaran myynnistä, vaihda otsikoksi "Pois"."


Eli ei siinä minun tietääkseni mitään erillisiä ilmoituksia tarvii eikä edes haluta, modit poistaa automaattisesti terpeettomiksi käyneet ilmoitukset otsikoiden perusteella.
Kyosho: Twin Force Trial-Modified 4x4x4, Optima, Inferno Kanai-VE, Zaboon 4wd - Valtra Valmet HiTech 6850 1:18 - Scania 140 Bigfoot 1:10

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #2 : 14.02.13 - klo: 20.05 »
selvähän tämä on jos kerran niin sanot. oisko marraskuulla viimenonen myyty ilmoitus eikä vielä poistettu

edit: lueppas tuosta bluebeetlen vastaus asiaan, vai onko sekin muuttunut?
http://rc10.fi/index.php?topic=43146.450
« Viimeksi muokattu: 14.02.13 - klo: 20.12 kirjoittanut risla78 »

Poissa DIY-man

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #3 : 14.02.13 - klo: 21.05 »
Mielenkiintoista...

Mä luulin olevani etevä sillä, että noudatan "taululle" kirjoitettuja sääntöjä  :sad:   :shocked: .
Kyosho: Twin Force Trial-Modified 4x4x4, Optima, Inferno Kanai-VE, Zaboon 4wd - Valtra Valmet HiTech 6850 1:18 - Scania 140 Bigfoot 1:10

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #4 : 15.02.13 - klo: 21.05 »
Poisteleminen olisi PALJON helpompaa jos myytyjen tavaroiden otsikoksi muokattaisiin pelkkä myyty - ilman mitään tähtiä tai muitakaan merkkejä..

Ja vielä helpompaa se olisi jos käyttäjä klikkaisi sitä ilmoita valvojille-nappia, kuten eräät ansiokkaasti ovat toimineet. Mikään kiveen hakattu sääntö se ei ole, eikä varmaan ikinä semmoiseksi muotoudukaan mutta helpottaa kummasti...
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa DIY-man

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #5 : 15.02.13 - klo: 21.54 »
Ok. No mulla on sitten ollut väärä käsitys aiheesta tässä kohtaa. Kun mä olen ymmärtänyt, että yleisesti kaikkien eri netin toimijoiden asiakaspalveluissa työskentelevät toivoisivat, että se netti pelaisi mahdollisimman automaattisesti ja kyselyiden/viestien/raporttien tulva pysyisi kurissa ja hallittavissa. Mutta täällä asia tuntuu olevan toisin päin, eli raportteja/viestejä tulee niukasti ja moderaattorit toivoisivat niitä enemmän, että informaatiota saataisiin lisää. Tää oli ihan uusi juttu mulle.
Kyosho: Twin Force Trial-Modified 4x4x4, Optima, Inferno Kanai-VE, Zaboon 4wd - Valtra Valmet HiTech 6850 1:18 - Scania 140 Bigfoot 1:10

Poissa JR33

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #6 : 16.02.13 - klo: 14.01 »
Jos ylläpitäjät haluaa, että myydystä tuotteesta ilmoitetaan valvojille, niin miksi ette ole laittanut sitä tuonne myyntialueen sääntöihin?

Itse ainakin toimin aina noiden sääntöjen mukaan, mutta siellä ei lue, että olisi suositeltavaa ilmoittaa myydystä tuotteesta, joten en sitä ole tehnyt.

Tästä lähtien alan kyllä ilmoittamaan myydystä/ostetusta tuotteesta.

Traxxas bandit vxl

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #7 : 16.02.13 - klo: 16.13 »
Se riittää että muokkaa otsikon myyty/ostettu-muotoon - MITÄÄN MUUTA EI TARVITSE TEHDÄ.

T: Ylläpito

Poissa Hada

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #8 : 16.02.13 - klo: 17.47 »
kumpi voittaa heuli vai bluebeetle?

ei nää tiä ees itte enää mitä kirjoittaa.

http://rc10.fi/index.php?topic=65518.0
« Viimeksi muokattu: 16.02.13 - klo: 18.10 kirjoittanut Hada »

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #9 : 16.02.13 - klo: 18.50 »
Se riittää että muokkaa otsikon myyty/ostettu-muotoon - MITÄÄN MUUTA EI TARVITSE TEHDÄ.

Tässähän nyt ei kuitenkaan kielletä käyttämästä sitä raportointi-toimintoa, eikö näin?

Kuitenkin pientä ristiriitaa on havaittavissa: Tuota raportointi-toimintoahan on useampaan otteeseen moderaattorien toimesta pyydetty käyttämään ja sen on toiminutkin erinomaisesti - yleensä muutamassa minuutissa on ilmoitus hävinnyt.
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #10 : 16.02.13 - klo: 18.57 »
Tuo ilmoita valvojille linkki on tarkoitettu sitä varten että sillä ilmoitetaan foorumin ylläpidolle kiireelliset tapaukset mihin tarvitaan ylläpidon toimia. Jos joku näkee että oman myynti-ilmoituksen poistaminen on kiireellinen asia niin klikkaa linkkiä, jos maltat odottaa hetken niin älä paina.

Poissa Hada

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #11 : 16.02.13 - klo: 19.29 »
mikäs tää hetki niinko noin on? 3kk?

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #12 : 16.02.13 - klo: 19.31 »
Pääasia että jollain tapaa informoi ylläpitoa että haluaa viestinsä poistettavan. Asioista ei ole pakko tehdä vaikeita, maalaisjärjen käyttö on sallittua  :wink:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #13 : 16.02.13 - klo: 20.06 »
Juuh, tuo oli lähinnä minun oma mielipide tuon raportoinnin käyttö, ei välttämättä kaikki ylläpitäjät jaksa katsella niitä myytyjen tuotteiden raportteja...

Mutta jos edes sen otsikon saisi muokattua - niinkuin aika moni nykyään saakin - oikeaan muotoon niin homma helpottuisi huomattavasti.

Eli jatketaan niinku säännöissä sanoo, sano.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #14 : 16.02.13 - klo: 20.25 »
tästähän mukava keskustelu tuli.

eilen kattelin noita myydään osia niin about 80 ilmoitusta ois poistoa vaillaja vanhin oliko loka-marraskuulta?
ite käytän just siksi tuota reporttia ettei niitä kasaantusi hirveesti.

mutta jos sitten teen kuin muut eli muutan vaan otsikon

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #15 : 16.02.13 - klo: 23.36 »
Sehän se on kun nää ( yleensä teinit ) keksii jotain fiksua tuonne ilmoitukseensa, kuten "sold" tai "mä niin siis lol sain massit et voisitniikupoistaa tai daah taijotaitaisilläniiväliäoo"...

Enemmänkin häiritsee semmoset asiat, kun klikkaat ilmon auki, niin siellä on saatn linkki vaan jonnekin muualle.. huutonettiin tai nettimarkkinaan.. jos täällä myydään niin voiskos sitten tehdä myynti-ilmoituksen tännekin.. sama kun jossain k-marketin ilmoitustaululla on "myydään jopo - käy katsomassa s-marketin ilmoitustaulu"

Monilla foorumeilla tämä tapa on yksiselitteisesti kielletty, kuten myös pakollinen pitäisi olla pyyntihinta - kyllähän se myyjä nyt tietää suunnilleen mitä kamoista pitäis saada.. voihan sinne laittaa esim. että hp. 100 € / tarjoa  :shocked:

Tai / JA  sitten pitäisi olla mahdollisuus kommentoida myynti / ostoketjuun - monilla on ihan räikeitä virheitä siellä, ja ne olisi helpompi korjata kommentoimalla myyjälle suoraan viestiketjuun - ei koskaan ole tullut mieleen lähettää myyjälle yv:tä tyyliin, että "sulta puuttuu tuosta ilmoituksesta semmonen oleellinen tieto, että montako hammasta tuossa sun myymässä pinjonissa on" - ne yv:t kun ei jää muitten näkyviin - tietäis että tämäkin epäkohta on jo "hoidossa"

Selitykseksi ei kelpaa, että viestiketjut venyy tai myyjän ilmoitus nostetaan aiheettomasti aiheettomilla kysymyksillä tms. - ylläpitohan on sitä varten, että jos joku siellä sössii urakalla, niin banaania tai jotain muuta hedelmää kehiin.. ei tommonen yks myynti-ilmoitus voi kovin isoksi paisua - toisin kuin tällä foorumilla hemmetin usea "perusketju" ( varsinkin aloittelijoiden näkökulmasta ). Moni aloittelija varmaan lopettaa harrastuksen, kun eteen tulee joku "aloittelija: lue ensin tämä" tai "noobikysymyksiä", joissa on vähimmillään varmaan toista sataa alasivua ( en just nyt tarkistanut oikeaa lukumäärää ), ja sitten kun jotain kysyy, niin "oletko lukenut sen ketjun AJATUKSELLA läpi"... "sori ei kerkee, kun pitäis valmistua peruskoulusta vielä tällä vuosikymmenellä"

Tämmöstä - anteeksi ja kiitos - modet voi poistaa, kunhan avauduin.. asiasta tosin.. olenhan juonut Angry Birds limua terästettynä  :angry:

Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #16 : 16.02.13 - klo: 23.58 »
Olen samaa mieltä siitä, että ilmoitukset jotka sisältävät pelkän linkin jonnekin huutokauppaan tms. voisi kieltää.

Samoin hintapyyntö, sekin voisi olla pakollinen mielestäni.

Onko sitten muilla ylläpitäjillä intoa moisiin muutoksiin onkin kokonaan toinen juttu, pitänee kysellä.

Muuten homma pelaa hienosti nimenomaan niin että ilmoituksiin ei saa kommentoida, onpahan edes joku alue vapaa turhasta väännöstä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #17 : 17.02.13 - klo: 07.36 »
Ryhtyykö SixStars myyntialueiden uudeksi sheriffiksi? Voit sitten bannata mut kun mulla on näin huono ilmoitus missä ei kerrota hintaa eikä ole kuviakaan.  :police:

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #18 : 17.02.13 - klo: 08.00 »
Ryhtyykö SixStars myyntialueiden uudeksi sheriffiksi? Voit sitten bannata mut kun mulla on näin huono ilmoitus missä ei kerrota hintaa eikä ole kuviakaan.  :police:

Eikös tuollainen linkin laitto myynti ilmoitukseen muussa kuin myyntiosiossa ole kielletty?  :police:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #19 : 17.02.13 - klo: 08.21 »
Pointti onkin siinä että jos edes foorumin ylläpito ei osaa tehdä SixStarsin standardein myynti-ilmoitusta niin miten Ville-Valtteri 12-v osaisi?

Ei foorumin ylläpidon päätehtävä ole valvoa myyntialueita vaan keskustelua. Toki jos nykyinen myyntialuesysteemi nähdään huonona niin voidaan laittaa lukkoon/poistaa ja siirtää kaupankäynti jollekin muulle sivustolle niin loppuu turha itkeminen.

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #20 : 17.02.13 - klo: 08.30 »
Juu, kyllä tajusin mitä tuossa haettiin, heitin vain läppää.

Tietysti mielipiteitä on niin monta kuin on vastaajiakin, mutta mielestäni myynti/osto alue toimii nykyisellä systeemillä varsin mallikkaasti.

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #21 : 17.02.13 - klo: 10.43 »
Ryhtyykö SixStars myyntialueiden uudeksi sheriffiksi? Voit sitten bannata mut kun mulla on näin huono ilmoitus missä ei kerrota hintaa eikä ole kuviakaan.  :police:

No en toki  :laugh:, ja tuohan on hyvä ilmoitus, tuosta nyt ymmärtää ettei hinnanasettaminen ole ihan yksinkertaista - paketti kun on "modifioitavissa", ja kysymällä saa toki lisätietoa.. mutta se kysyminen olisi vaan niin paljon helpompaa suoraan tuohon myyntilankaan..

Ja jos se villevaltterin ilmoitus on seuraanvanlainen: "Myydään tuuppikrossi, tarjoa", niin eikös siinäkin tapauksessa kaikille muillekin aukeasi paremmin tuo myynnin kohde, kun joku siitä kuitenkin kysyy, että "minkäs merkkinen ? rullaavana / rtr ?, uusiko vai vanha ? jne.. " Sais villevaltterin isän poikakin varmasti tuuppikrossinsa helpommin myytyä..

Ei kai se ylläpidolta suuria uhrauksia vaadi, jos avataan se myyntiketju kommentointia varten - eihän sinne ole pakko kirjoittaa eikä niitä ole pakko lukea, niinkuin ei mitään kenenkään koskaan missään.. Eikös se ilmon poisto mennyt kuitenkin, niin että myyjä muuttaa sen otsikon "myyty" tjsp. - eli ihan sama vaiva kun tähän asti..

Jos joku sitten kokee myynti-ilmoituksensa menneen pilalle aiheettoman kommentoinnin takia, niin olkoon sitten näin, vaatikoon rahansa takasin ja valittakoot tuomioistuimeen, tuskin noita kauheasti tulisi - mutta väitän ostajan ja myyjänkin vinkkelistä tämän avoimen langan olevan parempi..

Mutta niinkuin bluebeetlekin tuolla aiemmin komppasi, niin hinta mieluummin näkyviin kuin ei ollenkaan ( = eli saa laittaa, mut ei ol pakko hei ). Ja se ilmoitus jossa ei ole MUUTA kuin se linkki sinne muulle saitille pitäisi vaan kieltää... se nyt ei vaadi kuin tuommoisen tekstin kirjoittamisen sääntöihin ja alussa varmaan joutuu muutamia muistuttelemaan asiasta ( jonka voi hoitaa myös me "tavan" käyttäjät, jos sinne lankaan voisi kommentoida.. ).

Voihan sinne laittaa linkin LISÄKSI, että kuvat, lisätietoa tms. osoitteessa veeveeveepistehuutokuppapistecom, mutta tuo pelkkä osoite myynti-ilmossa - ei ei .. kaikki varmaan tietää, että tämmöset nettimarkkinat ja huutonetit on olemassa, ja ostaja varmaan niissäkin surffaa jos aiheelliseksi katsoo, mutta itse olen aina suosinut näitä ko. laitteen / harrastuksen omien foorumeiden myyntipalstoja, koska täällä "näkee myös vähän myyjän taustaa", eli onko aiempia viestejä jne..

Noissa yleisnettimarkkinoissa näkee epäillyttäviäkin ilmoituksia tyyliin "myydään varast.., eikun vahattu uudenveroinen polkupyörä, merkkiä en muista, mutta käyn katsomassa, nyt 200 euroa ( uusi 1500 e )" - suurin osa varmaan kuitenkin ihan ok, mutta kuitenkin mieluummin ostelen mm. tältä foorumilta ..

Tehkää kui parhaaksi katsotte, mutta tämähän on keskustelufoorumi ja mielipiteitä saa esittää - kenenkään ei tartte vetää sitä vihreetä pyöreetä nenäänsä ( vaikka kasvikset terveellisiä onkin ) - ketään en ole arvostelllut kuitenkaan - I rest my case  :lipsrsealed: ( niin, ja hymiöitä pitäis saada lisää   :wink: )
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #22 : 18.02.13 - klo: 09.43 »
Ryhtyykö SixStars myyntialueiden uudeksi sheriffiksi? Voit sitten bannata mut kun mulla on näin huono ilmoitus missä ei kerrota hintaa eikä ole kuviakaan.  :police:

Onko myyntiosaston siivoajan paikka vapaana? Voin poistaa poistettavaksi tarkoitettuja ilmoituksia. Ketään en ala bannaamaan tai nuhtelemaan. Jos tarjous kiinnostaa, niin YV:llä yhteyttä.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #23 : 18.02.13 - klo: 13.24 »
Kun olin foorumilla valvojana niin itse toivoin että myydyistä/ostetuitsta ilmoituksista painettaisiin sitä ilmoita nappia.

Silloin valvojalle tulee suora linkki kyseiseen ilmoitukseen.
Eli oli niin yksinkertaista että painoi linkkiä... poista... ok
Muuten tarttee käyttää hakua jolla sitten taas tulee kaikki.
Ja kun ei foorumin softa ainakaan silloin taipunut siihen että olis voinu valita ne kaikki ja poistaa kaikki kerrallaan niin oli hieman kankeaa poistella kymmenen tai joskus useampikin kymmentä viestiä yksi kerrallaan.

Sillä haku toiminnolla onnistuin myös pari kertaa poistamaan ilmoituksen missä olikin vain osa tavaroista myyty.
Se myyty sana kun löytyi otsikosta niin poisto urakkaa tehdessä ei tullut kaikkia otsikoita toljotettua niin tarkasti.

Ilmoita valvojalle linkkiä käyttäessä sai monesti poistettua viestin naurettavan nopeasti... Siitä kun tuli sähköpostiin linkki... Kännykkä sanoi bling... uusi sähköposti...
Jahas... olis myyty ilmoitus poistettavaksi... linkkiä töks... poista... jep

Hoitui siis jo vähän vanhemmallakin kankeammalla kännykällä erittäin näppärästi kun ei tarvinut hakua käyttää ja pieneltä näytöltä tihrustella.

Oon jo aikaa ja aikaa sitten maininnut Heulille että mä voin klikkailla noita myyntialueen vanhoja viestejä pois kun kuitenkin foorumilla vähintään jokatoinen päivä pyörähdän.
Mutta ilmeisesti vanhat myydyt/ostetut ilmoitukset eivät ole ongelma.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #24 : 18.02.13 - klo: 17.01 »
Nyt on saatu lisävahvistusta ilmoitukset-alueita valvomaan: http://rc10.fi/index.php?topic=65518.0

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #25 : 03.08.13 - klo: 09.14 »
Nostetaanpas tämä aihe taas esille. Nyt kun minä olen noita viestejä poistellut, niin sen otsikon muokkaaminen on kyllä paljon parempi vaihtoehto kuin viestin lähettäminen. Parasta on, jos muokkaa otsikoksi myyty, niin kuin ohjeessa lukee. Etenkin viestin lähettäminen niin, ettei ollenkaan muokkaa otsikkoa tai viestiä on todella huono vaihtoehto.

Miksi?

Jos saan vain viestin jostain myyntiaiheesta, jonka otsikkoa ei ole muutettu, oletan asian koskevan jotain asiatonta ilmoitusta tms. Tällöin pitää pari kertaa klikkailla ja lukea selitys viestistä. Ei ehkä kuulosta paljolta, mutta noita viestejä saa poistaa usein parikymmentä päivässä.

Jos olet lisännyt sanan myyty otsikkoon ja viestiäsi ei poisteta alle viikossa, voit kirjoittaa minulle YV:n tai vaikka vastata tähän, niin koitan parantaa toimintaani. :smiley:
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo: 10.18 kirjoittanut pijokela »
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #26 : 03.08.13 - klo: 09.48 »
Mielestäni myös hintojen laitto pakolliseksi.Eikä niin kuin nyt myyndään vene :angry:

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #27 : 03.08.13 - klo: 12.33 »
Itseäni lainaten ". Asiahan ei varsinaisesti minulle kuulu (sanoi jo pätkä aikoinaan) mutta jos olisin ylläpidossa niin ehdottomasti kieltäisin nämä "myydään sitä sun tätä, täältä löytyy ja sitten linkki ulkopuoliseen kauppapaikkaan" ei näin. Jos nyt jotain on näiden foorumien kautta myymässä, niin eikö sen vertaa löydy viitseliäisyyttä että laitetaan kunnon ilmoitus mielellään kuvineen (kuvat saa savumerkeillä/morsetuksella lähinnä vain ärsyttää joten liitetään ilmoitukseen jos kuvia on olemassa) ja selkeä HP tarjoa/ehdota/keksi hinta on myös mielestäni lähinnä laiskuutta myyjän taholta...mutta jälleen kerran vain mielipide, viisaammat päättäkööt miten täällä toimitaan"

Poissa diezel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #28 : 03.08.13 - klo: 13.18 »
Myös myynti-ilmoituksen tekstin poisto/editointi kun tavara on myyty on tyhmää. Vaikka tuotteen on jo myynyt miksi se teksti pitää mennä poistamaan? Jos pelkkään otsikkoon laitetaan myyty teksti ja ilmoitus jätettäisiin, voisi hieman seurata eri tavaroiden pyyntihintoja.

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #29 : 03.08.13 - klo: 13.32 »
Jos nyt jotain on näiden foorumien kautta myymässä, niin eikö sen vertaa löydy viitseliäisyyttä että laitetaan kunnon ilmoitus mielellään kuvineen (kuvat saa savumerkeillä/morsetuksella lähinnä vain ärsyttää joten liitetään ilmoitukseen jos kuvia on olemassa) ja selkeä HP tarjoa/ehdota/keksi hinta on myös mielestäni lähinnä laiskuutta myyjän taholta...mutta jälleen kerran vain mielipide, viisaammat päättäkööt miten täällä toimitaan"

Esim. huuto.nettiin kun laittaa ilmoituksen, niin muistaakseni sitoutuu olemaan myymättä sitä muuta kautta. Ja itse olen monta kertaa myynyt tavaraa huuto.netin kautta "lähtöhinta 0€, ei HV" -tyylillä ja mainostanut sitä täällä RC10:ssä. Jokaisella kerralla ostaja (ja suurin osa huutelijoistakin) on ollut foorumilainen, eli sanoisin, että kyllä tuo enemmän foorumilaisia palvelee kuin häiritsee.

Mun mielestä tuossa ei ole mitään väärää, eikä muutenkaan mitään järkeä kirjoittaa samoja tekstejä moneen paikkaan, varsinkin kun se linkin painaminen ei kestä kun silmänräpäyksen.

Edit: ja monesti nuo "linkin takana" olevat ilmoitukset ovat paljon laadukkaampia, kun foorumin ilmoitukset, kun niissä yleensä jonkunlaiset perustiedot (toimitustavat, maksut, sijainti, yhteystiedot yms.) ovat pakollisia tietoja.
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo: 13.37 kirjoittanut ajv »
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi