Kirjoittaja Aihe: Myyty/Ostettu  (Luettu 9335 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #30 : 03.08.13 - klo: 14.08 »
Mun mielestä tuossa ei ole mitään väärää, eikä muutenkaan mitään järkeä kirjoittaa samoja tekstejä moneen paikkaan, varsinkin kun se linkin painaminen ei kestä kun silmänräpäyksen.

Kuten ei copy+ pastekaan foorumin sivuille sieltä huuto.netistä... Ei se varmastikkaan ole keneltäkään pois jos suoraan ilmoituksesta näkisi mitä myydään ja mihin hintaan, vaikka kaupat sitten huuto.netissä tehtäisiinkin.

Poissa ajv

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #31 : 03.08.13 - klo: 14.36 »
Kuten ei copy+ pastekaan foorumin sivuille sieltä huuto.netistä... Ei se varmastikkaan ole keneltäkään pois jos suoraan ilmoituksesta näkisi mitä myydään ja mihin hintaan, vaikka kaupat sitten huuto.netissä tehtäisiinkin.
No nyt menee jo ihan offtopic (modet voinee pilkkoa tämän omaksi keskusteluksi, jos häiritsee), mut ei tule ne muotoilut saatikka kuvat  sieltä ihan copy/paste. Jotuu itseasiassa näkemään aika paljon vaivaa, jos tänne haluaa hyvät kuvat, kun liitteiden koko on rajoitettu - siinä missä noihin myyntipaikkoihin voi suoraan kameran muistista ladata isot kuvat, kun softa siellä serverillä sitten tekee niistä oikean kokoiset.
« Viimeksi muokattu: 03.08.13 - klo: 14.42 kirjoittanut ajv »
Team Durango DESC410 || MCD RRV4
Riihimäen PA-klubi

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Myyty/Ostettu
« Vastaus #32 : 04.08.13 - klo: 08.30 »
Onhan noissa teidän ideoissa perää. Minulla ei kyllä ole pienintäkään aikomusta alkaa valittamaan huonojen ilmoituksien tekijöille, että ne ilmoitukset ovat huonoja. Siitä minun pitäisi saada palkkaa.

Olen ihan varma, että huonoilla ilmoituksilla ei mene tavara kaupaksi, joten luulisi niiden sitäkin kautta vähenevän. Toisaalta, aina on jonkun ensimmäinen kauppa menossa ja toisaalta joskus näköjään vanhatkin körmyt hajoilee myyntiosastolla. Mutta eipä ole niilläkään ilmoituksilla tainnut kauppoja tulla.

Huutonetti linkit ovat minulle aivan yhdentekeviä - mutta copter ja muu varsinainen ylläpito saa päättää niistä. Jos ne kielletään voin alkaa poistamaan kaiken, missä on linkki huutonettiin. Jos tätä haluaa, kannattaa ehkä lobata tuolla viesti ylläpidolle säikeessä, tuskin tätä keskustelua luetaan,

Kannattaa muistaa, että kauppa kyllä käy: minulle on eilisen jälkeen tullut taas 10 poistettavaa ilmoitusta.  :smiley:
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi