Kirjoittaja Aihe: Novarossi uutuudet saapuneet varastoomme  (Luettu 1482 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Future-RC

  • Aluevalvoja
    • Profiili
    • Future-RC Finland Oy
Novarossi uutuudet saapuneet varastoomme
« : 15.02.13 - klo: 15.34 »
Novarossi moottoreilla voitettiin kaudella 2012 sekä rata- ja crossi-luokkien Euroopan- ja Maailmanmestaruudet. Uudistunut moottorimallisto saapuu varastoomme viikolla 9.

Tässä luokkakohtaiset suosituksemme:

Kilpakäyttöön GT-8 luokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI .21 BUGGY P5 CXLT, hinta 189,00 €, tarjouksessa 169,00€

- Novarossin täysin uusi P5 on yhdessä Adam Draken kanssa kehitetty.
-Täysin uusi lohko, kaasutin, kampiakselin ajoitus ja uusi kevennetty / madallettu jäähdytyskansi yhdessä tuovat jopa 2 minuttia pitemmän tankin keston edeltäjäänsä nähden.
-5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden.
-Erinomainen hinta/laatusuhde.
-Pilliksi suosittelemme uutta EFRA 2052 mallia, NN51011.

NOVA ROSSI .21 N21R7 RALLY GAME, hinta 199,00 €, tarjouksessa 189,00€

Tehokas 7-porttinen Rally game moottori, joka on suunniteltu GT-8 luokkaan.
- Tilavuus 3,49cc
- 7-porttinen
- Maksimiteho kierrosluvulla 37000, Practical range: 6.000-45.100 R.P.M
- Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
- Kaasuttimen halkaisija 9,0mm
- Kampiakselin halkaisija 14,00mm
- Turbo Tulppa C6TF
-Pilliksi suosittelemme uutta EFRA 2052 mallia, NN51011.


Kilpakäyttöön Crossiluokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI .21 BUGGY P5 CXLT, hinta 189,00 €, tarjouksessa 169,00€

- Novarossin täysin uusi P5 on yhdessä Adam Draken kanssa kehitetty.
-Täysin uusi lohko, kaasutin, kampiakselin ajoitus ja uusi kevennetty / madallettu jäähdytyskansi yhdessä tuovat jopa 2 minuttia pitemmän tankin keston edeltäjäänsä nähden. -5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden.
-Erinomainen hinta/laatusuhde.
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti uutta EFRA 2096 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI .21 BUGGY PLUS 21-4BTT/A TUNED, hinta 289,00 €, tarjouksessa 259,00 €.

-Novarossin uusi-kilpamoottori on päivitetty versio suositusta PLUS4 TEAM-moottorista. -4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden.
-Paras teho/polttoainetalous suhde.
-Uusi madallettu jäähdytyskansi on entistä kevyempi ja tulee entistä alemmas lohkon ympärille.
EM 2. 2011.
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti uutta EFRA 2096 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI .21 BUGGY KEEP-OFF.21-4, hinta 355,00 €, tarjouksessa 299,00 €.

Novarossin uusi KEEP-OFF 4 on päivitetty versio 2012 MM ja EM voittokoneesta PLUS 21-4BTT-moottorista. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Paras teho/polttoainetalous suhde. Uusi patentoitu pienellä sisäkehällä oleva Keraaminen takalaakeri tekee moottorista kierrosherkemmän ja nostaa maksimi kierroksia.
* Tilavuus 3,49cc
* 4-porttinen
* Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 36000
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
* Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
* Tuplasuojattu etulaakeri
* Kevennetty ja optimoitu ”tuned” kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 14,00mm
* Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
* Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa
* Uusi patentoitu Keraaminen takalaakeri
* Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
-Pilliksi suosittelemme EFRA 9901 mallia joka tarjoaa suuren väännön ala- ja keskikierrosalueelle tai vaihtoehtoisesti uutta EFRA 2096 mallia, joka tarjoaa lineaarisemman tehon ja korkeamman huippunopeuden.

NOVA ROSSI .21 BUGGY BONITO.21-7XLB/A, hinta 325,00 €, tarjouksessa 249,00 €.

7-porttia takaavat laajan tehoalueen ja hyvän polttoaine talouden. Uusi madallettu jäähdytyskansi on entistä kevyempi ja tulee entistä alemmas lohkon ympärille.
Euroopan mestari 2011!!!
* Tilavuus 3,49cc
* 7-porttinen
* Maksimiteho 2,97 hv, kierrosluvulla 36300
* Pitkäiskuinen kilpamoottori 15,88mm x 17,60mm
* Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
* Tuplasuojattu etulaakeri
* Kevennetty ”tuned” kampiakseli
* Kampiakselin halkaisija 14,50mm
* Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
* Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa
* Mukana 4 kaasuttimen kurkkua


Kilpakäyttöön TP-10 luokkaan suosittelemme:

NOVA ROSSI N12LL3/11, hinta 199,00 €, tarjouksessa 185,00€.
-Uusi edullinen pitkäiskuinen kilpamoottori on täysin päivitetty vuodelle 2011.
-Uusi kaasutin ja CNC-koneistettu mäntä ovat vain muutama uusista päivityksistä.
-Vastaavaa teho/hinta/laatu suhdetta et löydä muualta.
Loistava valinta Touring-polttiskuokkaan.

NOVA ROSSI PLUS 12 TURBO, hinta 245,00 €
-Novarossin suosituin moottori touring-luokkaan. -Kaksinkertainen Euroopanmestari.

NOVA ROSSI FLASH.12 PT/A TUNED, hinta 360,00 €, tarjouksessa 319,00 €.
-Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio.
-Tasapainoitettu kampiakseli
-Uusi madallettu jäähdytyskansi, joka on aiempaa alempana lohkon ympärillä.

NOVA ROSSI FLASH.12 PT TUNED, hinta 399,00 €, tarjouksessa 359,00 €.
-Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio. -Moottorissa keraaminen takalaakeri, joka lisää maksimikierroksia
-Tasapainoitettu kampiakseli
-Uusi madallettu jäähdytyskansi, joka on aiempaa alempana lohkon ympärillä.

Muista myös katsoa edulliset pilli-tarjouksemme.

« Viimeksi muokattu: 26.02.13 - klo: 13.41 kirjoittanut Future-RC »

Poissa Future-RC

  • Aluevalvoja
    • Profiili
    • Future-RC Finland Oy
Vs: Novarossi uutuudet saapuneet varastoomme
« Vastaus #1 : 26.02.13 - klo: 13.42 »
Uudistunut moottorimallisto on saapunut varastoomme.