Kirjoittaja Aihe: thunder tiger  (Luettu 33661 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #210 : 27.04.05 - klo: 05.51 »
Niin mutta minullapas ei mennyt, vauhtipyörä otti kiinni toiseen jarrulevyyn...matalammilla moottoripukeilla se olisi kyllä sopinut!

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #211 : 27.04.05 - klo: 11.05 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Niin mutta minullapas ei mennyt, vauhtipyörä otti kiinni toiseen jarrulevyyn...matalammilla moottoripukeilla se olisi kyllä sopinut!


Jaa jaa, mulla kun ei vielä tuota takajarrua ole. Kaipa tässä itekkin joutuu sorvaushommiin sitten. Toivottavasti ei.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #212 : 27.04.05 - klo: 22.07 »
Niin J-P, sinulla ei sitten käsittääkseni ole keskidiffiä ollenkaan tigrussa, itse nimittäin juuri keskidiffin takia jouduin sorvaamaan lastua vauhtipyörästa...no nyt tilasin uuden vauhtipyörän...

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #213 : 27.04.05 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Niin J-P, sinulla ei sitten käsittääkseni ole keskidiffiä ollenkaan tigrussa, itse nimittäin juuri keskidiffin takia jouduin sorvaamaan lastua vauhtipyörästa...no nyt tilasin uuden vauhtipyörän...


On keskidiffi, mutta takajarru uupuu vielä. Älä hukkaa tuota sorvattua vauhtipyörää, voisin ostaa pois jos ei muuten mahdu takajarru.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Rokkijumala

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.student.oulu.fi/~ttollil
Thunder tiger
« Vastaus #214 : 01.05.05 - klo: 16.24 »
Itselläni ei ole ko. valmistajasta ole ku huonoja kokemuksia..
Oon yrittänyt saada TT:n marine GP-15MX -konetta käymään jo moneen otteeseen.. ei vaan tunnu starttaavan.. en tiedä, teenkö jotaki väärin vai en.. mut vaikee moottori tuntuu olevan..

tietäskös joku muuten tyhjäkäynnin säätöruuvista, paljon sen pitäs olla auki?

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #215 : 01.05.05 - klo: 18.28 »
Kaasarin kurkun pitäisi olla n. 1 millin auki.

Poissa -SS-

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.rc-foff.net
Thunder Tiger
« Vastaus #216 : 01.05.05 - klo: 19.34 »
Thunder Tiger on paras merkki mitä tiedän, sillä luottoa löytyy sekä paljon hyviä puolia..

 Joissakin Thundereissa on vaikeammat säädöt kuin muissa polttiksissa, mutta lopputuloksena ärhäkkä ja todella tehokas polttis.

 Itselläni on tuommoinen 80-luvun :

 Thunder Tiger Silver Fox Gold Edition, ja pelaa loistavasti, vanhahkolla, mutta mielettömän ärhäkällä ketjuvedolla.
 
 Nyt teoksena siihen jarrulle oma servo, ja autoa ajettaisiin sitten Traxxasin 3taajuus ohjaimella..

 Loistava merkki ja laatua mahtavaa..

Poissa Rokkijumala

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://www.student.oulu.fi/~ttollil
thunder tiger
« Vastaus #217 : 01.05.05 - klo: 20.27 »
Pitää vielä säätää ton koneen kanssa..

Miten muuten saatte vetokäynnistimellä koneen käyntiin, jos puristuksia on ihan sikana.. löysäättekö tulppaa?
TT:stä viel, eli onko tässä kuvassa toi poikittainen neula tyhjäkäynnin säätöä varten? ja missä ihmeen asennossa sen pitäs olla?  :wink:



oon alottelija polttisvehkeiden suhteen  :oops:

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #218 : 29.06.05 - klo: 20.03 »
Onkos joku muu vaihtanut eb4 s2:en vetostarttimottiin moottorin perälevyä, itse piti tuossa vaihtaa, mutta näyttäisi kiertokangen akseli ottavan levyyn kiinni...hermot alkaa oleen kohta lopussa, kun osiakin saa ensin odotella kuukausitolkulla :evil:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #219 : 29.06.05 - klo: 20.14 »
???...

No miks ihmeessä meet siihen vaihtamaan jotain kantta mikä ei siihen käy?
Miks ylipäätään vaihdat?

Jos vaihdat levyn umpinaiseen malliin eli jätät vetostartin ja rotot yms. pois niin sit ymmärrän.

Sillon siin äon vaan semmonen ongelma että pitää poistaa se tappi siitä kampuran päästä. Muuten ei käy.

Jos taas ongelma on tosiaan tuo että kiertokanki ottaa kiinni eikä siis kampura niin sitten sulla on täysin väärä päätylevy ja homma on vähän sama kun yrittäisit tunkea palikkatestissä neliötä ympyrän muotosesta reiästä sisään.

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #220 : 29.06.05 - klo: 20.31 »
*ajattelee itsekseen...otappas ihan rauhallisesti mika*

Kuten tuossa huhtikuussa olen tänne kirjoittanut, niin vetostartti oli tarkoituksena vaihtaa boxiin, eli vastaukseni on umpinainen levy.
Alkaa olemaan noita ongelmia vaan aivan tarpeeksi muutenkin, perheellisen miehen vapaa-aika on kovin rajallinen, ja ajamaan olisi kova mieli...luultavastikin heitän kohta tiikerin seinään ja vaihdan merkkiä hobaoon...

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #221 : 29.06.05 - klo: 20.35 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Onkos joku muu vaihtanut eb4 s2:en vetostarttimottiin moottorin perälevyä, itse piti tuossa vaihtaa, mutta näyttäisi kiertokangen akseli ottavan levyyn kiinni...hermot alkaa oleen kohta lopussa, kun osiakin saa ensin odotella kuukausitolkulla :evil:


Juu, näyttäis olevan kampiakseli toista mallia mitä tuossa vetostartittomassa mallissa. AA0265 kampura vetostartissa ja AA0264 ei-vetostartissa. L. taidan vielä korjailla tuon vetostartin(vaihtaa ykssuuntalaakeri), ja kun se seuraavan kerran hajoaa, niin linkasen motin hatelikkoon ja ostan uuden(esim. tuon tällä palstalla hehkutetun samurain). Pitää vaan samalla ostaa starttiboksi ja matalat moottoripukit. Ja jossain vaiheessa kunnon pilli.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #222 : 29.06.05 - klo: 20.45 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
*ajattelee itsekseen...otappas ihan rauhallisesti mika*

Kuten tuossa huhtikuussa olen tänne kirjoittanut, niin vetostartti oli tarkoituksena vaihtaa boxiin, eli vastaukseni on umpinainen levy.
Alkaa olemaan noita ongelmia vaan aivan tarpeeksi muutenkin, perheellisen miehen vapaa-aika on kovin rajallinen, ja ajamaan olisi kova mieli...luultavastikin heitän kohta tiikerin seinään ja vaihdan merkkiä hobaoon...



No otappas rauhassa joo...  :lol:

Siihen päätylevyyn siis ei ota kiertokanki kiinni vaan kampuran päässä oleva tappi.
Eli siinä keskellä oleva tappi joka työntyy vanhasta kannesta läpi ja johon se yks suuntalaakeri ottaa kosketuksen.

Dremeli käteen ja tappi pois.

Ja katso nyt sitten että otat oikean tapin pois että saat vielä sen kiertokangen paikalleensa operaation jälkeen.

Otat tosiaan rauhallisesti ja mietit edes sekunnin niin varmasti tajuat tuon itsekkin.

uskomattoman hätästä porukkaa täällä.

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #223 : 29.06.05 - klo: 21.39 »
minähän olen itse rauhallisuus, tänään on vain mennyt muutenkin kaikki reisille...olen pahoillani jos joillakin on mennyt yöunet tiuskimisestani :wink:
Huomasin nyt kun tuo koneeni on osissa, että kiertokangen alalaakerissa on pikkasen väljää...suuri klappi ei siinä ole, mutta on kuitenkin hieman.
Koneella on ajettu sen verran että en enään tuota rupea siihen uusimaan, koska uusi tulisi luultavastikin melkein saman hintaiseksi, joten minä poikapa tilaan sitten uuden koneen...tämä loppukesä mennään vielä tiikerillä, ja syksyllä hommataan Hobao...siitä tuntuu kaikilla ainakin olevan hyvää sanomista...

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #224 : 29.06.05 - klo: 21.49 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
*ajattelee itsekseen...otappas ihan rauhallisesti mika*

Kuten tuossa huhtikuussa olen tänne kirjoittanut, niin vetostartti oli tarkoituksena vaihtaa boxiin, eli vastaukseni on umpinainen levy.
Alkaa olemaan noita ongelmia vaan aivan tarpeeksi muutenkin, perheellisen miehen vapaa-aika on kovin rajallinen, ja ajamaan olisi kova mieli...luultavastikin heitän kohta tiikerin seinään ja vaihdan merkkiä hobaoon...



No otappas rauhassa joo...  :lol:

Siihen päätylevyyn siis ei ota kiertokanki kiinni vaan kampuran päässä oleva tappi.
Eli siinä keskellä oleva tappi joka työntyy vanhasta kannesta läpi ja johon se yks suuntalaakeri ottaa kosketuksen.

Dremeli käteen ja tappi pois.

Ja katso nyt sitten että otat oikean tapin pois että saat vielä sen kiertokangen paikalleensa operaation jälkeen.

Otat tosiaan rauhallisesti ja mietit edes sekunnin niin varmasti tajuat tuon itsekkin.

uskomattoman hätästä porukkaa täällä.



Se tappi siinä TT:n vakiokoneessa, mikä menee takalevystä läpi ja jonka toiseen päähän tulee yksisuuntalaakeri on mallia irtoava. Eli veikkaisin, että se kietokangenakselinpää ottaa siihen takalevyyn kiinni, niin kuin drillmaster arveli. Eli tarvii mitata siitä kampiakselin päästä lohkon reunaan ja sitten mitata se takalevyn "syvyys" ja laskea paljonko tarvii ottaa pois.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #225 : 29.06.05 - klo: 22.00 »
Mikäli takakansi on koneeseen oikea niin saa olla koneen laakerit ja kiertokangen laakerit totaalisen loppu että ottaa takalevyyn pahasti kiinni.

Kai siinä koneessa oli vauhtipyörä edelleen kiinni?

Ja hellurei kun tulee hyvä jos meinaa ruveta tilaa työstämään.
Kiertokangesta siivua veke... Hyvä idea.
Takalevystä siivua pois... lähes yhtä hyvä idea.

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #226 : 29.06.05 - klo: 22.10 »
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Mikäli takakansi on koneeseen oikea niin saa olla koneen laakerit ja kiertokangen laakerit totaalisen loppu että ottaa takalevyyn pahasti kiinni.

Kai siinä koneessa oli vauhtipyörä edelleen kiinni?

Ja hellurei kun tulee hyvä jos meinaa ruveta tilaa työstämään.
Kiertokangesta siivua veke... Hyvä idea.
Takalevystä siivua pois... lähes yhtä hyvä idea.

Huoh. Et sitten ollu yhtään mukana. Ei ollu takoitus koskea siihen kiertokankeen vaan vaan siihen kampiakselin kiertokangenakseliin, jota piti lyhentää. Kuitenkin niin, että mitta riittää vielä kertokangelle.

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #227 : 29.06.05 - klo: 22.13 »
no ei ne nyt niin loppu ole...se mikä tuossa kanittaa on juurikin tuo vetostartin tappi mikä on kampiakselissa, samassa tapissa on kiertokanki kiinni, eli tappi on nyt tuon 4mm liian pitkä kun siinä ei ole enää tuota vetostartin akselia mukana...ja se väljyys on semmoinen että sen juuri ja juuri huomaa, kokoluokkaa 1/6mm.
Kone on muuten kasassa, ainoa mikä puuttuu on juurikin tuo takalevy!

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #228 : 29.06.05 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Se väljyys on semmoinen että sen juuri ja juuri huomaa, kokoluokkaa 1/6mm.


Kannattaa kävästä kyselemässä laakeriliikkeestä uutta laakeria. Voi olla jonkin verran halvempi tai ainakin laadukkaampi(mikäli esim. SKF) mitä joku vinkuinkkari-laakeri.

Tuosta merkin vaihdosta, niin on käynyt myös mielessä. Tässä kun saa nuo radiot kuntoon(pari Hitek 5925MG-servoa ostettua) ja muut menot pois alta, niin auto menee melko tod.näk. vaihtoon. Ajellaan tuolla nyt minkä kestää, ens vuonna vois jo harkita kisoihin osallistumista(melko suurella todennäköisyydellä en tuolla autolla).

BTW, päivittelin tuossa nuo kylmänkelin tukivarret joustavuuden toivossa ja keittelin huvikseni vanhat tukivarret. Noista vanhoista tuli pikkasen joustavammat mitä nuo kylmänkelin on. Pitäis varmaan tehä uusiks taannoinen penkkiä päin ajo :roll: , näkis kestäiskö nuo alapallo-nivelet paremmin murtuilematta. Vakiona nuo ei sitä kestä.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #229 : 11.07.05 - klo: 21.04 »
Moro!

Tuli taasen laiteltua tuota autoa(tsi-hiilikuituosaa ja uusi moderni-desing ohjausservoasennus), ja huomasin että lasikuitujarrulevyllä(myös tee-se-itse, tuohon käy ehkä myös sanderssonan kauppaamat) tuo vauhtipyörä mahtuu olemaan sellasenaan paikallaan vaikka on nuo korkeat moottoripukit käytössä. Jää jopa reilu milli väliäkin. Saa tuo vetostartti-moottori olla vielä toistaseksi tuossa, hommailee sitten ajan kanssa starttilaatikon ja uuden moottorin(ja matalat pukit tai sitten jonkun bling-bling-moottoripukin).
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #230 : 11.07.05 - klo: 21.11 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
no ei ne nyt niin loppu ole...se mikä tuossa kanittaa on juurikin tuo vetostartin tappi mikä on kampiakselissa, samassa tapissa on kiertokanki kiinni, eli tappi on nyt tuon 4mm liian pitkä kun siinä ei ole enää tuota vetostartin akselia mukana...


Tuli mieleen, että tuon tapin vois hioa sopivan mittaseksi esim. dremelillä(tai jollain vastaavalla karahiomakoneella). Jos olet moottoria vaihtamassa, niin ei tuo kokeilu ainakaan hukkaan mene. Samaan hiontaan kannattaa hioskella tuon moottorin sylinteri-holkin kanavat, ovat aika huonolla viimeistelyllä. Omassa moottorissa ero oli huomattava, hävisi keskikaasun miettiminen kokonaan. Hyvät ohjeet tuohon hommaan löytyy täältä.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #231 : 17.07.05 - klo: 17.59 »
Vois laittaa vähän kuvaa noista TSI-hiilariosista ja modernimmasta ohjausservon asennuksesta:

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=61102

Ja koko auto ilman koppaa:

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=61101
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #232 : 17.07.05 - klo: 18.36 »
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #233 : 17.07.05 - klo: 20.50 »
Tux10, paljon painaa tuolla hiilarivarustuksella?

Oma painaa ajokunnossa 3432g, tankkikuivana.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #234 : 17.07.05 - klo: 21.24 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Tux10, paljon painaa tuolla hiilarivarustuksella?

Oma painaa ajokunnossa 3432g, tankkikuivana.


En oo punninnut!
Autossa oli vielä sitten kevennettyä osaa ja kaikkea muutakin Pro osaa ennen kun se myin pois...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #235 : 09.09.05 - klo: 19.33 »
Moro!

Täällä kun vaikuttaa porukkaa joilla on tuo uusi EB-4 S3:n, niin löytyykö sen räjäytyskuvat/osanumerot jostain netistä? Ihan mielenkiinnolla kattelisin mitä sen osat kustantaa, tiedä vaikka sellaisen tulisi hommattua ensikesälle.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #236 : 10.09.05 - klo: 01.19 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Moro!

Täällä kun vaikuttaa porukkaa joilla on tuo uusi EB-4 S3:n, niin löytyykö sen räjäytyskuvat/osanumerot jostain netistä? Ihan mielenkiinnolla kattelisin mitä sen osat kustantaa, tiedä vaikka sellaisen tulisi hommattua ensikesälle.


Eipä taida kovin montaa vaikuttaa. TT:n varaosatkin tuntuvat olevan kiven alla. Hommaa vaan Hobao niin pääset helpommalla.  8)

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #237 : 10.09.05 - klo: 09.27 »
Lainaus käyttäjältä: "Tom Byron"
Eipä taida kovin montaa vaikuttaa. TT:n varaosatkin tuntuvat olevan kiven alla.


Juuri tuon osien saatavuuden/hinnan takia tahtoisinkin löytää ko. värkin räjäytyskuvat/osalistat. Tuohon S2:en saa ihan ok osia, pikkasen harvinaisempaa bling-bling osaa saa sitten odotellakkin parisen viikkoa. Yleensä osat on tullu ihan parissa päivässä. Kesällä sai odotella pitempään kun just ennen crässiä hovihankkija(hobbypeople) jäi kesälomalle(tuonkin huomasin vasta tilauksen jätettyä viikon päästä), ja tilasin tuohon S2:en pehmeemmät tukivarret joita ei ollut hyllyssä.

Tuohon kun sais jostain edullisesti(70-80€ pari ei ole edullinen) taakse nivelvetarit, niin ei välttämättä tarvitsis olla vaihtamassa. Eikä tuosta S2 ole enään mennyt pahemmin mitään rikki(BMX-rata on ihan kiva, vielä kun oppis hyppäämään) kun on päivittänyt sen jo lähes Pro:ksi. Ainoo on että takana koiranluu-vetarit kuluu aivan h****tin nopeesti.

Lainaus käyttäjältä: "Tom Byron"
Hommaa vaan Hobao niin pääset helpommalla.  8)


Juu, on tuo Hyper7 DTQ Pro myös listalla. Noissa olis edulliset varaosat, mutta kun periaatteena on erottua massasta niin sen takia tuo TT on korkeammalla sijalla.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa eSATA

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #238 : 10.09.05 - klo: 11.40 »
EB4 S3:n räjäytyskuvat ja osalistat löytyy netistä muistaakseni www.ace-hobby.com:ista.Omasta S3:sta on hajonnut n.kahdeksan litran ajossa vain ohjauksen kulmavipu ja varaosia löytyy RC-SABE:sta suoraan hyllystä sekä S2 jaS3 malleihin.
Cannondale Scalpel Team Replica

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #239 : 10.09.05 - klo: 16.25 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Lainaus käyttäjältä: "Tom Byron"
Eipä taida kovin montaa vaikuttaa. TT:n varaosatkin tuntuvat olevan kiven alla.


Juuri tuon osien saatavuuden/hinnan takia tahtoisinkin löytää ko. värkin räjäytyskuvat/osalistat. Tuohon S2:en saa ihan ok osia, pikkasen harvinaisempaa bling-bling osaa saa sitten odotellakkin parisen viikkoa. Yleensä osat on tullu ihan parissa päivässä. Kesällä sai odotella pitempään kun just ennen crässiä hovihankkija(hobbypeople) jäi kesälomalle(tuonkin huomasin vasta tilauksen jätettyä viikon päästä), ja tilasin tuohon S2:en pehmeemmät tukivarret joita ei ollut hyllyssä.

Tuohon kun sais jostain edullisesti(70-80€ pari ei ole edullinen) taakse nivelvetarit, niin ei välttämättä tarvitsis olla vaihtamassa. Eikä tuosta S2 ole enään mennyt pahemmin mitään rikki(BMX-rata on ihan kiva, vielä kun oppis hyppäämään) kun on päivittänyt sen jo lähes Pro:ksi. Ainoo on että takana koiranluu-vetarit kuluu aivan h****tin nopeesti.

Lainaus käyttäjältä: "Tom Byron"
Hommaa vaan Hobao niin pääset helpommalla.  8)


Juu, on tuo Hyper7 DTQ Pro myös listalla. Noissa olis edulliset varaosat, mutta kun periaatteena on erottua massasta niin sen takia tuo TT on korkeammalla sijalla.


Itsellä ainakin paloi käämit lopullisesti, kun odottelin toista kuukautta osia TT EB4 S2:n, puolet osista tuli, loppuja en viitsinyt enää odotella ja vaihdoin suosiolla merkkiä.  :lol: