Kirjoittaja Aihe: thunder tiger  (Luettu 33670 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
thunder tiger
« Vastaus #30 : 12.06.04 - klo: 21.11 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Okay Antti. Millainen akkupaketti sulla on käytössä?


Ite kolvasin sellasen 1700mAh paketin. Ja tietenkin 5kennoo että saa sen 6volttia!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #31 : 12.06.04 - klo: 21.15 »
Tota olen itsekin suunnitellit. 5x vartan 1,2v 2100mah AA kennoja kolvilla toisiinsa kii. Toivoin että olisit keksiny valmiin ratkaisun....
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #32 : 13.06.04 - klo: 03.36 »
Kaveri tilasi EB4 s2 pro rtr malliin metallisen päärattaan joka ei tuohon sopinutkaan koska se vaatii keskidiffin mitä ei kyseisessä mallissa ole! Outoa että se mainitaan vielä Optional osissa!

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #33 : 13.06.04 - klo: 09.35 »
Miksei sopinu? Mikä siinä mätti vastaan?  Pitäis hommata itsellenikin sellainen...
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #34 : 13.06.04 - klo: 10.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Miksei sopinu? Mikä siinä mätti vastaan?  Pitäis hommata itsellenikin sellainen...



katso vaikka varaosakirjasta niin se on aivan erilainen kun toi muoviratas. Reiät ei osu kohdalleen ja keskireikä on muovisessa iso ja metallisessa pieni. Jos joku on kyseisen osan saanut sopimaan niin hyvä! Selvitin myyjältä että miksi tuo ei sovi niin hän otti selvää ja Ruotsin puolella sanottiin että sopii, mutta myöhemmin sanottiinkin että ei sovi kun ei ole keskidiffiä. Ei taida tietää itsekään! Muutenkin tuolla pro Kit ja pro RTR mallilla on eroa kun yöllä ja päivällä. Onnistuipa kauppias pissittää meikäläistäkin silmään tuolla kuuluisalla mainoslauseellaan...!!!!

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #35 : 13.06.04 - klo: 10.36 »
Mistäs autosi ostit?
Omalla kohdallani tiesin että ei ole kaikkia leegoja kii,mutta en silloin tiennyt että niitä kaipaisi...
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #36 : 13.06.04 - klo: 10.39 »
JR-hobbystä

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #37 : 13.06.04 - klo: 10.49 »
Samoin. Netin mainoslauseet on kyllä "hieman" liioteltua.
Itse olen ihan tyytyväinen tohon autooni. Eikä se niin kallis ole vieläkään,vaikka on tullu hankittua lisää roinaa siihen.
Silloin setti tais maksaa 441 euroa.
Toki jos haluaa suoraan auton jossa on lähes kaikki,ostaa kyösti Kanain...... auto 699,kone 309, vantit 90......  jne,ja kaikki dollareita ja pitää tilata jenkeistä....
Tohon on kuitenkin vielä pitkä matka.....

Mutta kunhan S3 tulee myyntiin,niin sit....
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #38 : 13.06.04 - klo: 11.20 »
Kysyn tässä lähipäivinä tarjouksen lähes kaikista puuttuvista/paremmista osista ja sen mukaan katteellaan mitä ton kanssa tehdään.

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #39 : 13.06.04 - klo: 13.09 »
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
diffi..
« Vastaus #40 : 13.06.04 - klo: 16.17 »
Kuinka herkästi etu ja takaperien pitäisi pyöriä?
Onko normaalia että pyöritettäessä "kardaanista" tuntee kun perä nyppii hampaalta toiselle. Ei siis pyöri mitenkään jouheasti.
Molemmat perät on samanlaisia pyörimään.
Auto on RTR.
Normalia?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa make72

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #41 : 13.06.04 - klo: 19.36 »
laitan tämän viestin tännekkin jonka kirjoitin tuonne toiseen rc foorumiin. "tt:n jarruista jotku ovat moittineet ettei ne pidä minulla on tuo rtr paketti ja korvasin alkuperäisen kaasarin vivustossa olevan jousen hiukan hennommalla (kuulakärkikynän) jousella jarrut menee nyt ihan suttiin asfaltilla joten ne ei sen paremmat tarvi olla. ja tuosta rtr:n mukana tulevasta radiosta varmaan rittää jokaisella ainakin pihasuditteluun kantama on niin pitkä ettei autoa näe enää. paremmat servot kosteuden kestoltaan kun perus futaba servo esim. 3003 muista servoista ei ole kokemusta. ja kun avaatte etu ja taka periä niin ruuveja ei pidä kiristää liian tiukkaan itse huomasin kun laitoin öljyt diffeihin liialla kirimisellä alkaa pieni kartio hammasratas painaan planeettapyörää ja pidemmän päälle ei varmaan ole hyväksi" eli oletko avannut itse periä ja kiriny ne liika tiukkaan?tai voihan niissä toki olla liikaa välystäkin.

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #42 : 13.06.04 - klo: 21.06 »
Eipä ole auki ollut,enkä ruuveja kiristänyt.
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa make72

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #43 : 13.06.04 - klo: 21.34 »
kyllä ne jouheasti pitäs pyöriä.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Re: diffi..
« Vastaus #44 : 13.06.04 - klo: 23.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Kuinka herkästi etu ja takaperien pitäisi pyöriä?
Onko normaalia että pyöritettäessä "kardaanista" tuntee kun perä nyppii hampaalta toiselle. Ei siis pyöri mitenkään jouheasti.
Molemmat perät on samanlaisia pyörimään.
Auto on RTR.
Normalia?


Ei ole normaalia!
Kannattaa avata kaikki diffit ja simmata välyydet pois!
Muuten se syö kohta ne rattaa vaihtokuntoon....
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #45 : 14.06.04 - klo: 08.10 »
Onnistuuko säätö ilman että joutuu hankkimaan säätölevyjä,vai vaan siirtämällä simmejä puolelta toiselle?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Mika R

  • Vieras
thunder tiger
« Vastaus #46 : 14.06.04 - klo: 08.32 »
Shimmeillä pitäs saada siirrettyä diffiä kotelossaan sen verran suuntaan tai toiseen että pyörii nätisti vetoakselien kanssa, automerkistä riippumatta.

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #47 : 14.06.04 - klo: 10.26 »
Sain tarjouksen viriosista mm. keskidiffi, toinen jarru, nivelvetarit ym... Taitaa jäädä ostamati kun hinta oli lähemmäs 400£ ! Sillä voi vaihtaa vaikkaa koko auton, jossa nuo ovat valmiina.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Re: diffi..
« Vastaus #48 : 14.06.04 - klo: 11.32 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Kuinka herkästi etu ja takaperien pitäisi pyöriä?
Onko normaalia että pyöritettäessä "kardaanista" tuntee kun perä nyppii hampaalta toiselle. Ei siis pyöri mitenkään jouheasti.
Molemmat perät on samanlaisia pyörimään.
Auto on RTR.
Normalia?


Ei ole normaalia!
Kannattaa avata kaikki diffit ja simmata välyydet pois!
Muuten se syö kohta ne rattaa vaihtokuntoon....



Ellei ole jo syönyt niitä rattaita!! :wink:
Kun auto on paikalla ja lähdet kiihdyttämään niin kuuluuko sieltä jotain rahinaa silloin?
Toinen vaihtoehto on se että välys on liian pieni eli tekee tiukkaa kun vääntää sitä kardaania
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #49 : 14.06.04 - klo: 15.12 »
Ajaessa ei pidä ääntä,mutta käsin pyörittäen on ku olis pykäliä. Pitää myös ääntä jos työntää lattialla autoa.  Puran ja katson.
On viimeinen RTR auto jonka ostan....
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
thunder tiger
« Vastaus #50 : 14.06.04 - klo: 16.17 »
Ettei sulla vaan olis kone liian lähellä pääratasta! kokeiles ottaa kone pois ja sit työntää lattialla...
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #51 : 14.06.04 - klo: 17.00 »
Ei nyt sentään....    
Takaperän säätö oli päin peetä. Pikkuvetopyörää kun otti vähän ulospäin,ääni katosi ja samoin nypyttäninen.
Samalla varmistui että tasauspyörästöissä on vain vaseliinia.
Nyt vaan pitää odotella että diffiöljyt saapuu postissa perille...

On muuten aika sitkeää tuo vaseliini. Samaa tatinaa pitää laittaa välitykseen vähän reilummin ku kasaa lopullisesti. Oli aika vähän tehtaan jäljiltä.
Mitähän mahtoi olla,pitänee selvittää....
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Mika R

  • Vieras
thunder tiger
« Vastaus #52 : 14.06.04 - klo: 17.12 »
Diffirasva ajaa saman kuin diffiöljy, ainakin noin suurinpiirtein. Öljy tosin säilyy paremmin kun ei roisku pois rattailta. Tuskin vaseliinia kuitenkaan tämä rasva vaan silikonirasvaa.

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #53 : 14.06.04 - klo: 20.10 »
Kuis perusteellisesti pitää vaseliinit pestä tasauspyörästön sisältä pois ennen öljyllä täyttämistä?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa make72

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #54 : 14.06.04 - klo: 20.59 »
minkäverran tuo pro 21 moottori kestää? tuntuu että itellä on lopun edellä eikä ole kovin paljoa ajettu.ei käy ku hetken ja on sen jälkeen tosi kuuma ja puristuksia ei ollenkaan,liekkö se normaalia.oli kyllä yks laakerin suoja viallinen ja pääsi imeen sitä kautta pölyä koneeseen..... HoBao Hyper 21 8 Port motti on tilattu.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
thunder tiger
« Vastaus #55 : 14.06.04 - klo: 23.31 »
Lainaus käyttäjältä: "make72"
minkäverran tuo pro 21 moottori kestää? tuntuu että itellä on lopun edellä eikä ole kovin paljoa ajettu.ei käy ku hetken ja on sen jälkeen tosi kuuma ja puristuksia ei ollenkaan,liekkö se normaalia.oli kyllä yks laakerin suoja viallinen ja pääsi imeen sitä kautta pölyä koneeseen..... HoBao Hyper 21 8 Port motti on tilattu.


Mulla kesti yhden ajokauden! Ja sit oli jo väljä eli ei se mikään maailman kestävin motti ole!!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa totaer90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/totaer
thunder tiger
« Vastaus #56 : 15.06.04 - klo: 10.19 »
Argh, onko kellään muulla ollu ongelmia jaguarin radioiden kanssa, mulla tekee silleen että ku ajaa niin painaa kaasun pohjaan niin se joskus jää sinne, ohjauksessa sama homma. vastarin virran pois käyttämisen jälkeen kaikki on niinkuin pitääkin.
Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #57 : 15.06.04 - klo: 12.43 »
Katkaisijan kanssa on ollut ongelmia, mutta poistin sen käytöstä niin taas pelaa. Olen ajanut tolla motilla n.4l ja taitaa olla jo entinen. Toi kaasuservon neula ottaa koriin kiinni aina kaasua painaessa.

Poissa totaer90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/totaer
thunder tiger
« Vastaus #58 : 15.06.04 - klo: 16.29 »
Ei johdu katkisimesta. Mä oon ajanu n.13l, ja hyvin pelaa.
Kyosho Mirage 1/18  Thunder Tiger MTA-4 1/8 HoBao hyper 7 TQ.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
thunder tiger
« Vastaus #59 : 15.06.04 - klo: 20.10 »
Lainaus käyttäjältä: "totaer90"
Argh, onko kellään muulla ollu ongelmia jaguarin radioiden kanssa, mulla tekee silleen että ku ajaa niin painaa kaasun pohjaan niin se joskus jää sinne, ohjauksessa sama homma. vastarin virran pois käyttämisen jälkeen kaikki on niinkuin pitääkin.


Kuulostaa pelottavalta, mulla ei ole ollut onkelmia vielä sähköjen kanssa. MTA4 omistajat kandee tarkastaa kartaanien CVD nivelten tappien kireys, iteltä lähti keväällä etupäästä tapit, nyt oli niin nätti keli että oli pakko käydä vähän ajelee sitten kevään jälkeen vaikka vaan etuvedolla, ni eikös putos etukartaani kokonaan. Lähti kanssa tapit, sen voitte uskoa että sienne lorisee punasta lukitetta ku saan uudet tapit, samalla tilasin alumiiniset ohjauspalat.

http://koti.phnet.fi/vainiot/MTA_kartaani_huolia/
Kyosho Inferno MP9e