Kirjoittaja Aihe: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!  (Luettu 2827 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pexter

  • Tulokas
    • Profiili
Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« : 14.03.13 - klo: 12.06 »
Olisiko ideaa laittaa ilmoituksen tekiälle oikeus kirjoittaa tuon 2vk jälkeen omaan ilmoitukseen jokin vastaus niin saisi nostettua oman ilmoituksen etussivulle niin ettei tarvitse uutta ilmoitusta tehdä?

Näin olen itse tottunut monella muulla foorumilla tekemään ja mielestäni toimisi hyvin täälläkin..

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #1 : 14.03.13 - klo: 12.30 »
Ihan hyvä että tehdään uus ilmoitus, pysyy ilmoitukset laadukkamapina ku on vähän enempi vaivaa.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #2 : 14.03.13 - klo: 13.06 »
Kopioi vanhan ilmoituksen ja merkitsee sen poistettavaksi. Sitten vaan uusi ilmoitus vanhalla sisällöllä. Ei paha rasti tehdä kahden viikon välein, samalla voi tarkistaa tekstiä ja hintaa jos kalusto ei mene kaupaksi.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #3 : 14.03.13 - klo: 13.10 »
Meneekö tavara ihan oikeasti paremmin kaupaksi jos ilmoitusta nostellaan?
Jos mä etsin jotain tiettyä kampetta, niin se on ihan sama löytyykö se ensimmäiseltä sivulta tai viimeisestä... :roll:

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #4 : 14.03.13 - klo: 17.13 »
Aloin tuossa kuukausi sitten auttamaan noiden poistettavaksi merkittyjen poistamisessa. Tein siihen itselleni webbisivun, joka kerää "myydyiltä näyttävät" ilmoituksen yhteen listaan:
http://rc10tools.pirkka.cloudbees.net/myydyt

Tuon avulla noiden deletoiminen on niin helppoa, ettei tuosta ainakaan vaivaa enää ole. Huom! Tuo minun sivuni ei anna kenellekään mitään oikeuksia tänne foorumille - se vain etsii myydyltä näyttävät ilmoitukset.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa Pexter

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #5 : 14.03.13 - klo: 17.46 »
Ok, tämä oli vain tämmöinen ajatus..

Muutamalla muulla foorumilla, missä on aika tiukat säännöt minkälainen tuo ilmoitus pitää olla tai saa esim. viikon bannia, niin toimii vaan aika hyvin tuo nosto systeemi..
Mutta en rupea siitä sen enempää vääntämään, ylläpito tekee niin kuin parhaakseen näkee.

Siitä että meneekö tavara nopeammin kaupaksi etusivulta vai viimeseltä niin en tiedä mitä tilastot sanoo, mutta itse monesti tämmöisenä heräteostoksien harrastajana selailen vain uusia ilmoituksia ja jos jotain kiinnostavaa löytyy niin ei muuta kun kaupoille.
Näin minä tähän rc harrastukseenkin lähdin, ensin lähti edelliset heräteostokset kiertoon ja seuraavana päivänä jo olikin auto levällään keittiön pöydällä... Joku tykkäs taas siitäkin ;)

Poissa rämeairo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #6 : 03.05.13 - klo: 12.26 »
Itse olen sitä mieltä, että nostelu kannattaisi sallia mutta sopivin välein. 2vko on ihan ok nostelu väli.

Toinen asia josta näytetään lipsuvan on ilmoituksen sisältö. Tuote, hinta,rata-alusta, yhteystiedot ja sijainti. Toinen forumi jota seurailen teki ihan pohjan myynti ilmoituksen tekoon.

Kolmas parannus idea olisi torin alueen rajaaminen auton käyttötarkoituksen mukaan. Tai koon.

Uutena lajiin tutustujana toi myydään rc autoja sivu on yhtä tuskaa selailla. Ei sit hajuakaa 80% mitä noil laitteil tehdään...
TeamC: TM2 TC02C TC02EVO TC02 ja drifteriä kuolaillaan... Moottorit on sit mitä sattuu kuten kuskitkin.

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #7 : 03.05.13 - klo: 13.09 »
Ei sit hajuakaa 80% mitä noil laitteil tehdään...

Se on kyllä aika omituista, että ihmiset tekee niin huonoja ilmoituksia. Sen on pakko vaikuttaa kauppojen syntymiseen, kun ilmoituksesta ei ollenkaan tajua, mitä on kaupan. :roll:

Noiden ilmoituksien poistamisesta vielä: Myytyjen poistaminen perustuu nyt tietokoneohjelmaan, joka löytää myydyt. Jos on erityisen innovatiivinen ja ei laita otsikoksi vain "myyty" niin se viesti ei välttämättä löydy ja silloin se saadaan poistettua vasta, kun vahingossa törmään siihen itse.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Myynti- ja ostoilmoituksen nosto!
« Vastaus #8 : 30.07.13 - klo: 18.32 »
Kopioi vanhan ilmoituksen ja merkitsee sen poistettavaksi. Sitten vaan uusi ilmoitus vanhalla sisällöllä. Ei paha rasti tehdä kahden viikon välein, samalla voi tarkistaa tekstiä ja hintaa jos kalusto ei mene kaupaksi.

Joo, myöhään vastaan, mutta...

Voihan hinnat ihan hyvin tarkistaa myös siinä noston yhteydessä ja vaikkapa muokata samalla siihen ekaan viestiin. Tai jos vaan yksi myyntituote, niin pistää hintapäivityksen vaikka siihen uppausviestiin.
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja