Kirjoittaja Aihe: Mamba Monster 2 waterproof esc  (Luettu 52409 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #90 : 15.01.14 - klo: 17.06 »
Onkos porukalla kokemuksia. Castle linkillä säädettävästä Advanced --> Start power (low, med, high). Onko kellään kokemuksia tuon käytöst suuntaan tai toiseen. Low itsellä päällä ja kyllä toi aika innokkaalta silti vaikuttaa vaikka paikaltaan lähtee, mietin vaan että yleensä kyllä kaikki rajottimet ollu itellä pois käytöstä, että pitäneekö tuokin vääntää maksimille.

Autona Savage flux 200A jatkuvaa virtaa tarjolla ja 4s paketilla mennään vakio 2200kv koneella. Välitykset muistaakseni 20piikkisellä tällä hetkellä, tarkotus kyllä pidentää varmaan 22-25piikkisellä pinjonilla.

Poissa Munkki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #91 : 15.01.14 - klo: 19.34 »
Saakohan näitä ohjelmointikortteja autoihin suomen kaupoista? Ostin väärän...  :huh:
♦ Traxxas Rustler VXL ♦ Tamiya TT-01 ♦

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #92 : 16.01.14 - klo: 07.56 »
Saakohan näitä ohjelmointikortteja autoihin suomen kaupoista? Ostin väärän...  :huh:
Tossa nyt esimerkki http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=34_215&products_id=26878
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #93 : 23.01.14 - klo: 14.42 »
Ostin power_hobby nimisestä ebay storesta tän escin. nyt sitä pitäs lähetellä huoltoon mutta eivät laittaneet kuittia ostoksen matkaan. Olen nyt 4-5 kertaa laittanut viestiä sinne power_hobbylle että laittasivat sen kuitin mulle sähköpostiin. Mitään ei tapahdu ja castle tuskin korjaa kuititonta takuun puitteissa.

Mitä ihmettä teen? Kielin Ebay:lle? mistä sen voin tehdä. Jhumalauta menee hermo.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #94 : 23.01.14 - klo: 14.43 »
Ostin power_hobby nimisestä ebay storesta tän escin. nyt sitä pitäs lähetellä huoltoon mutta eivät laittaneet kuittia ostoksen matkaan. Olen nyt 4-5 kertaa laittanut viestiä sinne power_hobbylle että laittasivat sen kuitin mulle sähköpostiin. Mitään ei tapahdu ja castle tuskin korjaa kuititonta takuun puitteissa.
Tai kysy ne mitä oon ostanu ja kerroin, sit kysy maili osotetta ja annoin sen niille mutta nyt sitten ei tapahdu mitään eikä viesteihin enää vastata. fak mii!

Mitä ihmettä teen? Kielin Ebay:lle? mistä sen voin tehdä. Jhumalauta menee hermo.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #95 : 24.01.14 - klo: 09.39 »
Jos ostit netistä, teit tilauksen, ja sait tilausvahvistuksen. Siinä tilausnumero.
Maksoitpa suoraan itse tai paypalilla, on sinulla makstapahtuma ja viite. Ne riittää.

Ainoa vaikea olisi käteisellä kuititta. Silloin ratkaisee noparin valmistussarja.
Jos noparisarjaa ei ole edes tehty kuin takuun aikana, menee "warranty claim" läpi
selittämällä myyjä ja pvm.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #96 : 24.01.14 - klo: 09.59 »
Jos ostit netistä, teit tilauksen, ja sait tilausvahvistuksen. Siinä tilausnumero.
Maksoitpa suoraan itse tai paypalilla, on sinulla makstapahtuma ja viite. Ne riittää.

Ainoa vaikea olisi käteisellä kuititta. Silloin ratkaisee noparin valmistussarja.
Jos noparisarjaa ei ole edes tehty kuin takuun aikana, menee "warranty claim" läpi
selittämällä myyjä ja pvm.

Mailasin Castlen Charles Chaselle ja hän meinas että kuitti pitäs olla, vaikka ei ole edes vuotta kulunut siitä kun ko. laite julkaistiin (takuuttomia säätimiä ei voi olla olemassa). Mutta kiitti vinkistä kanootti, kaivelenpa nuo mainitsemasi tositteet, muistaakseni visalla maksoin. Anteeksi offtopic, siirrytään asialinjalle takaisin.
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #97 : 24.01.14 - klo: 10.05 »
Mailasin Castlen Charles Chaselle ja hän meinas että kuitti pitäs olla, vaikka ei ole edes vuotta kulunut siitä kun ko. laite julkaistiin (takuuttomia säätimiä ei voi olla olemassa). Mutta kiitti vinkistä kanootti, kaivelenpa nuo mainitsemasi tositteet, muistaakseni visalla maksoin. Anteeksi offtopic, siirrytään asialinjalle takaisin.

Ainahan se ärsyttää kun on rahat pelissä. :)
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #98 : 29.01.14 - klo: 12.30 »
Mulla on ollut nyt 5 päivää takuuna saapunut mm2 wp, ja tää korjattu on erilainen toiminnaltaan ku sinne lähtenyt.
1.
 Vanhaa perus MMM versiota olen ajanut 2s lipolla, ja se toimii. Sitä olen ajanut harjalliseksi conffattunakin, 2s-6s alueella.  Tätä mm2 wp:tä ekaa koeajoin 2s akuin, ja toimi kuten aiemmatkin, harjallisella puolella.
 Korjaamolta tulleessa sen sijaan ei ole mitään mahkuja tehdä nättiä crawler-liikkeellelähtöä 2s akuiin.
Pienin kaasu on puolet rpm:mät!
Jos laittaa 6s lipot, saa ajella täysin nätisti lähtevää crawlerajoa. Jopa summitin nopealla vaihteella voi ryömittää väännön varassa.
Pistin mailia Castlelle ja kyselin et onko enää 2s tuettu, mutta vastas kyselemällä auton setuppia.
Ei ollut autosta kii. Ei koneestakaan, kun kolmella koitin. Eikä 3 eri radioparia vaikuttanut. Vain lipojen S-luku.

2.
Softa sanoo olevansa uusin virallinen.  Tähän on kuitenkin ilmestynyt linkkisetuppiin TORQUE rajotin.
Siellä kokeiluversioissa jossain mainittiin tuo. Pitäs antaa koneen olla kiinni ja tehdä joku testi, ni saa rajottaa. Koittamatta.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #99 : 29.01.14 - klo: 12.59 »
Mulla on ollut nyt 5 päivää takuuna saapunut mm2 wp, ja tää korjattu on erilainen toiminnaltaan ku sinne lähtenyt.
1.
 Vanhaa perus MMM versiota olen ajanut 2s lipolla, ja se toimii. Sitä olen ajanut harjalliseksi conffattunakin, 2s-6s alueella.  Tätä mm2 wp:tä ekaa koeajoin 2s akuin, ja toimi kuten aiemmatkin, harjallisella puolella.
 Korjaamolta tulleessa sen sijaan ei ole mitään mahkuja tehdä nättiä crawler-liikkeellelähtöä 2s akuiin.
Pienin kaasu on puolet rpm:mät!
Jos laittaa 6s lipot, saa ajella täysin nätisti lähtevää crawlerajoa. Jopa summitin nopealla vaihteella voi ryömittää väännön varassa.
Pistin mailia Castlelle ja kyselin et onko enää 2s tuettu, mutta vastas kyselemällä auton setuppia.
Ei ollut autosta kii. Ei koneestakaan, kun kolmella koitin. Eikä 3 eri radioparia vaikuttanut. Vain lipojen S-luku.

2.
Softa sanoo olevansa uusin virallinen.  Tähän on kuitenkin ilmestynyt linkkisetuppiin TORQUE rajotin.
Siellä kokeiluversioissa jossain mainittiin tuo. Pitäs antaa koneen olla kiinni ja tehdä joku testi, ni saa rajottaa. Koittamatta.
Auttaako jos säädät kaasukäyrää ohjaimesta tai sitten castle linkillä tuon 2Sn kohdalla ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #100 : 29.01.14 - klo: 14.49 »
Kaasukäyrä kokeiltu -ei auta  . Punhin kaikki arvot kokeiltu -ei auta.  vastarin optus ei muuttanut mitään.
(eikä vaikutusta, et käyttikö radiosähköinä sisäistä vai ulkoista, eikä sen volttien muuttelu)

Mut en mä sitä 2s-taitoa tarvii, toi nopari on summittia varten hommattu ja 6s akkuja varten, joten opiskelu loppui. 6s lipoilla jopa edellistä nätimpi lähtövääntö jo vakiolla kaasukäyrällä. Kunhan erilaisuutta ihmettelin.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #101 : 30.01.14 - klo: 11.04 »
Mailasin Castlen Charles Chaselle ja hän meinas että kuitti pitäs olla, vaikka ei ole edes vuotta kulunut siitä kun ko. laite julkaistiin (takuuttomia säätimiä ei voi olla olemassa). Mutta kiitti vinkistä kanootti, kaivelenpa nuo mainitsemasi tositteet, muistaakseni visalla maksoin. Anteeksi offtopic, siirrytään asialinjalle takaisin.

Ainahan se ärsyttää kun on rahat pelissä. :)

No niin Charles on taas vastaillut posteihin ja kävi ilmi että tilausvahvistus(kuten kanoottiko se oli? sanoi) kelpaa tositteeksi ostoksesta ja näin ollen saan pukata postiin tuon escin matkalle kohti maailman upeinta demokratiaa. ;)
Nyt tuli tilattua vaan se Trackstar 200A opto esci, katsoo sitten kummalla tulee ajettua ja toinen myyntiin tai hommaan kakkosauton. Todennäköisesti ajellaan tuolla "ylimitoitetulla" escillä 6s akuilla jolloin eletroniikka ei ole niin kovilla. Eikä välitysten hinkkaus optimiksi ole varmaan tarpeellista. Sillähän mulla oksensi nuo konkat tuosta MMM2 säätimestä kun oli liian pitkät välitykset. Tuo Leopardin 4274 2000kv on vaan niin amppeerin nälkäinen kapistus ettei sille tunnu perus 120-150A säätimet riittävän.
« Viimeksi muokattu: 30.01.14 - klo: 11.08 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #102 : 30.01.14 - klo: 15.12 »
Takerrun tohon! Tasavirtaa saa piuhassa kulkea vaikka kuinka monta amppeeria, ja konkat kestää.
Siinä konkat joutuu töihin jos työ notkuttaa ko virransaantia. Syy voi olla heikko liitin, alimitoitettu piuha, tai vaikka kylmyyden heikentämä lipojen kuormitettavuus.
Ja nimenomaan akun ja konkkien välisen yhteyden notkunta.

Tietty fettien oikkaroinnit ja magneetittomaksi kuumeneva kome tekee lopulta mahdottomaksi toimittaa riittävästi notkumatonta virtaa myöskin...
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #103 : 30.01.14 - klo: 17.06 »
4wd, mikset oo laittanu sitä uusinta beta ohjelmaa mitä mmm tarjoaa? Se voinee parantaa asioita. Ite ainakin mennyt aina sillä uusimmalla BETALLA.

tuplaesa1, kyllähän välitykset kannattanee optimiks joka tapauksessa hioa, muuten joku paikka tykkää aina pahaa :)

Tollasella koneella jo ongelmaksi tulee äkkiä akkujenkin virran tarjoilu. Konkat ei tosiaan siitä välitä paljonko siitä ohi virtaa menee, en tiedä hajoileeko mmm konkat käytännössä sen takia että ovat huonoa laatu vai liekkö syy joku muu.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #104 : 31.01.14 - klo: 09.07 »
4wd, mikset oo laittanu sitä uusinta beta ohjelmaa mitä mmm tarjoaa? Se voinee parantaa asioita. Ite ainakin mennyt aina sillä uusimmalla BETALLA.

tuplaesa1, kyllähän välitykset kannattanee optimiks joka tapauksessa hioa, muuten joku paikka tykkää aina pahaa :)

Tollasella koneella jo ongelmaksi tulee äkkiä akkujenkin virran tarjoilu. Konkat ei tosiaan siitä välitä paljonko siitä ohi virtaa menee, en tiedä hajoileeko mmm konkat käytännössä sen takia että ovat huonoa laatu vai liekkö syy joku muu.
Uskoisin syyn olevan joku muu, tai sitten tässä uudessa ne on huonommat kuin vanhassa ei "roisketiiviissä" mallissa. Itselläni nyt 3 vuotta kestänyt 6S ajoa tuo normi MM tuolla 2200kV koneella  :smiley: Itse en toki aja pakkasessa eli olisko sit just toi kylmyyden heikentämä lipojen kuormitettavuus ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tuplaesa1

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #105 : 31.01.14 - klo: 10.01 »
Muutaman kerran kun noita konkkia on mennyt mulla HW:n tai nyt tämän castlen kikkareesta, on tilanne ollut ns. high-torque, eli ryömitetty portaita ylös, tai ajettu rannalla tosi pitkillä välityksillä. Silloin ne yleensä on oksentaneet.
Sähkö-oppia en ole lukenut, mitään muuta kuin rc10:n huru-ukkojen kirjoittamaa ja loput näemmä kuvitellut itse.
Pitäs ihmisille laittaa täällä foorumilla nikin viereen joku symboli jos kaveri taitaa sähköopin, ei kuka tahansa voisi väittää mitä tahansa. Mutta kiitos korjauksesta, mielelläni opin uutta(ja oikeellista) asiaa. :)

Aah, ja se oli muuten touko-kesäkuuta kun tämä mämbä hajosi dampilla rannalla ajaessa, ei silloin edes lentänyt vesi, että kylmyys ei ainakaan siinä tapauksessa hajottanut.
(ja noista välityksistä olisi tietenkin pitänyt kirjoittaa että ei ole niin tarkkaa saada niitä juuri oikeiksi, mutta lähelle olemassa olevilla rattailla säätämällä)
« Viimeksi muokattu: 31.01.14 - klo: 10.07 kirjoittanut tuplaesa1 »
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #106 : 31.01.14 - klo: 11.10 »
Olen elänyt semmosessa uskomuksessa, että betoihin koskevat vastaavat kokeilujensa seurauksista, jollei ole testikuski- sopparia...

Tosta sähköopista: riittähän oikokytkennän osaaminen?
 - teho korvaa taidot ja savu näyttää tehon määrän :-)
 Vai kuuluko sen tulla renkaista sillon  ei varmaa m..

Mulla koko 2s:llä nykiminen jäi tarpeettomien tietojen puolelle,
Ku huomasin 6s toimivan moitteetta!
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa Hannu83

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #107 : 31.01.14 - klo: 15.36 »
Takerrun tohon! Tasavirtaa saa piuhassa kulkea vaikka kuinka monta amppeeria, ja konkat kestää.
Siinä konkat joutuu töihin jos työ notkuttaa ko virransaantia. Syy voi olla heikko liitin, alimitoitettu piuha, tai vaikka kylmyyden heikentämä lipojen kuormitettavuus.
Ja nimenomaan akun ja konkkien välisen yhteyden notkunta.

Tietty fettien oikkaroinnit ja magneetittomaksi kuumeneva kome tekee lopulta mahdottomaksi toimittaa riittävästi notkumatonta virtaa myöskin...
Jos puhutaan harjattomista moottoreista jotka ovat periaattessa 3-vaihemoottoreita. Joissa käämeihin kytketään jännite eri tahtiin. Silloin akusta ei oteta kovinkaan tasaisesti virtaa vaan aika piikkimäisesti.
Joka vaiheella on oma konkkansa tasoittamassa virtapiikkiä (tämän takia 3 konkkaa). Konkalla on oma resistansinsa eli Ekvivalenttinen sarjaresistanss (ESR). Tämän avulla konkalle voidaan laskea maksimi virta mitä se voi päästää läpi. Uskoisin että konkka särkyy sen takia koska sitä rasitetaan ja se kuumenee ja sisäällä oleva eletrolyytti neste kiehuu ja konkka poksahtaa.
Castlen tehtaalla laitetaan varmasti se kaikista halvin juuri ja juuri speksit täyttävä konkka sinne.
Tämähän on yleinen käytäntö kaikille eletroniikka laiteille nykyään. Itse olen pari näytön virtalähdettä korjannut vain konkat vaihtamalla.

Tuossa vähän luettavaa.
http://gallia.kajak.fi/opmateriaalit/yleinen/honHar/ma/ELE_BY-PASS_konkat.pdf

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #108 : 31.01.14 - klo: 16.27 »
Jep, sellaista noparia ei taida markkinoilla olla missä konkat ois järkevästi mitoitettu. Onneksi kuitenkin akut on kehittyneet huimasti joka tietysti säästää konkkia eikä näin ollen joudu koville rasituksille jos akku kyykkäisi jatkuvasti.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #109 : 31.01.14 - klo: 16.28 »
Nyt tämäkin on vanha malli kun TRX toi jo uuden vesitiiviin kehään "uudessa" monsussaan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #110 : 31.01.14 - klo: 18.34 »
Tässä traxxasin mamba monster 2 eli mxl-6s. Väri ei sovi kyllä yhtään omaan silmään!! Yhdistettynä traxxasin harmaaseen pohjaan, näyttää autot aika leluilta :laugh:

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #111 : 31.01.14 - klo: 21.20 »
Jep, sellaista noparia ei taida markkinoilla olla missä konkat ois järkevästi mitoitettu. Onneksi kuitenkin akut on kehittyneet huimasti joka tietysti säästää konkkia eikä näin ollen joudu koville rasituksille jos akku kyykkäisi jatkuvasti.

Tätä ketjua kun on lukenut, niin ei voi kun ihmetellä miten noita ongelmia voi olla noin paljon. Mulla on tällähetkellä 9kpl 1/8 säätimiä, eikä yhdenkään kanssa ole ollut mitään ongelmia.. Saatika että ois ihan hajonnut. WP-säätimillä olen lumessa ajanut ja ajon jälkeen pessyt auton suihkulla. Kesähelteillä ajan radalla 1/8 Buggylla ja ilman ongelmia..
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #112 : 01.02.14 - klo: 06.54 »
Jep, sellaista noparia ei taida markkinoilla olla missä konkat ois järkevästi mitoitettu. Onneksi kuitenkin akut on kehittyneet huimasti joka tietysti säästää konkkia eikä näin ollen joudu koville rasituksille jos akku kyykkäisi jatkuvasti.

Tätä ketjua kun on lukenut, niin ei voi kun ihmetellä miten noita ongelmia voi olla noin paljon. Mulla on tällähetkellä 9kpl 1/8 säätimiä, eikä yhdenkään kanssa ole ollut mitään ongelmia.. Saatika että ois ihan hajonnut. WP-säätimillä olen lumessa ajanut ja ajon jälkeen pessyt auton suihkulla. Kesähelteillä ajan radalla 1/8 Buggylla ja ilman ongelmia..
Tästä en itse niin tiedä kun en omista mutta ainaki normi MM toiminut täydellisesti  :smiley: Voihan olla, että tässä on huonosti tehty tuo suojaus ja ne yrittää nyt tällä uudemmalla R/C95:n linkkaamalla sitten korjailla.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #113 : 18.02.14 - klo: 16.11 »
Castlelta näemmä tuli ulos SideWinder 8 ja uusi 2200kv mosa eli halvempi versio Mamba Monster setistä. Amainissa combon hinta on 187$ http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1355/products_id/275625/n/Castle-Creations-Sidwewinder-8th-1-8-Scale-Brushless-Car-Package-2200kV eli hyvinkin voi kilpailla kiinasähköjen kanssa. Kestää 6s, on vedenpitävä ja on myös kohtuu vahva sisäinen becci.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #114 : 18.02.14 - klo: 16.18 »
Sen verran halpa että pakkohan toi on tilata kun sitä sitten saa.
EXC125

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #115 : 18.02.14 - klo: 16.20 »
Castlelta näemmä tuli ulos SideWinder 8 ja uusi 2200kv mosa eli halvempi versio Mamba Monster setistä. Amainissa combon hinta on 187$ http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_1355/products_id/275625/n/Castle-Creations-Sidwewinder-8th-1-8-Scale-Brushless-Car-Package-2200kV eli hyvinkin voi kilpailla kiinasähköjen kanssa. Kestää 6s, on vedenpitävä ja on myös kohtuu vahva sisäinen becci.
Siinä mielessä hyvä ratkaisu mutta jos tässä ei ole 4 kuukauteen kohta saanut 1515 2200kV Repair Kittiä niin mites ton moottorin käy missä ilmeisesti on sama roottori  :wink: ? Tosin toi on nyt sitten 1515B.. WHAAT ?!?!
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #116 : 18.02.14 - klo: 16.25 »
Toi moottori on halvempi, eikä ota amppeereita samalla tavalla kun toi toinen, koska sidewinder 8 näyttää kestävän jatkuvaa 90A eli ei toi mosa noita vanhoja tule korvaamaan. Toi on vaan budjettiluokan mosa ja nopari

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #117 : 17.06.14 - klo: 10.13 »
.
« Viimeksi muokattu: 02.03.15 - klo: 08.08 kirjoittanut rc autoilija »

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #118 : 01.03.15 - klo: 18.31 »
Onko muilla käynyt näin tän noparin kanssa?  Kannattaako lähtee tyrkyttää takuuseen? Nopari noin 8kk vanha.




www.youtube.com/watch?v=GKe2bOPSfAk&feature=youtu.be
« Viimeksi muokattu: 01.03.15 - klo: 18.58 kirjoittanut wille86 »
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T

Poissa wille86

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mamba Monster 2 waterproof esc
« Vastaus #119 : 01.03.15 - klo: 18.47 »
.
Savage Flux XL, Savage XL 5.9, Losi 5ive T