Kirjoittaja Aihe: Speedpassion nopari/motti.  (Luettu 6518 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SchTS

  • Jäsen
    • Profiili
Speedpassion nopari/motti.
« : 15.04.13 - klo: 12.20 »
Palautteita? Näyttää olevan hyvänlaatusia, mutta kuitenkin kyseleen palautetta tässä. Joten onko järkevä ostos tai se on rahan polttoa?


Esimerkki: http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/speed-passion-reventon-pro-esc-grey-v3-0-7-5r-combo-3349.html

Discuss.
| Schumacher | Speed Passion | Futaba | Thunder Power |

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #1 : 15.04.13 - klo: 12.27 »
Olen nyt 2kk tuollaisella ajanut ja ei voi muuta kuin tyytyväinen olla. Ei pienintäkään ongelmaa ja tuntuma on erittäin hyvä tuolla mod2 eli offroad softalla. Hinta myös paketilla kohdallaan.



Poissa SchTS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #2 : 15.04.13 - klo: 14.17 »
Olen nyt 2kk tuollaisella ajanut ja ei voi muuta kuin tyytyväinen olla. Ei pienintäkään ongelmaa ja tuntuma on erittäin hyvä tuolla mod2 eli offroad softalla. Hinta myös paketilla kohdallaan.
Ok, mukava kuulla. Lisää palautetta vaan olipa negatiivinen tai positiivinen
| Schumacher | Speed Passion | Futaba | Thunder Power |

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #3 : 15.04.13 - klo: 16.26 »
Eipä tämä oikeastaa palautetta ole mutta tuommoisen 8,5 compon olin ajatellu hommata DESC210:iin heti kun budjetti/taidot antaa myöten. Helppo vaihtaa kun kaikki piuhat käy suoraan paikoilleen.

Poissa Blaze

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #4 : 15.04.13 - klo: 16.33 »
Asia peli tuo on. Hintakin pieni jos vertailee muihin. Sai lrp ja hobbywing kyytiä ku ton ostin

Poissa SchTS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #5 : 15.04.13 - klo: 18.17 »
Juu laitoin ostoon, 7.5 Lankasen, kun eipä noita valituksia oikei löydy ja tolla o champion shippei, laitan tähän threadii feedbackkii kun saan kokeiltua
| Schumacher | Speed Passion | Futaba | Thunder Power |

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #6 : 15.04.13 - klo: 18.34 »
Kokemuksia koneista tuuppi crossissa löytyy parin vuoden verran. 8,5t hieman liian löysä ja 7,5t on ok. Koneiden liittimet löystyy suht nopeasti ja alkaa irtoilemaan ja lämpeämään. Muuten ok koneita.

Poissa SchTS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #7 : 16.04.13 - klo: 11.54 »
Kokemuksia koneista tuuppi crossissa löytyy parin vuoden verran. 8,5t hieman liian löysä ja 7,5t on ok. Koneiden liittimet löystyy suht nopeasti ja alkaa irtoilemaan ja lämpeämään. Muuten ok koneita.
Riippuu välityksistä, että mikä on hyvä yhdistelmä tietyn lankasen kanssa :), juu ton liittimien kanssa on tullut hieman itkua, mutta jesari korjaa asian laittaa vaan taakse palasen nii ne pysyy siinä. Ainakin näin jotkut ehdottelivat toisissa foorumeilla, eikös nohin motteihin saanukki perään jonkilaisen suojan? Ainaki joissa v2 sarjoissa oli se suoja en oo varma tost v3 sarjasta. Mutta saapii saa nähä mitä tapahtuu.
| Schumacher | Speed Passion | Futaba | Thunder Power |

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #8 : 16.04.13 - klo: 22.13 »
Jos liittimet löystyy, niin niitä saa uusia tai sitten voi kolvata/kolvauttaa liittimet mottiin kiinni.
Itellä oli V3-motti aikanaan ja sen liittimet tuli kolvattua koneeseen kiinni, jonka jälkeen palveli vielä pitkään.

Poissa SchTS

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #9 : 24.04.13 - klo: 12.24 »
Unohdin päivitellä, eilen kolvailin johdot kiinni tänää skolen jälkeen ensi testeille!


Omg, tuo speedpassion on mahtava äske just testasi paree kuin mun novak 5.5lankanen lol, lähtee kovempaa vaikka 2lankaa enemän xD +++ tolle setille
« Viimeksi muokattu: 24.04.13 - klo: 18.40 kirjoittanut SchTS »
| Schumacher | Speed Passion | Futaba | Thunder Power |

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #10 : 14.10.13 - klo: 18.56 »
Nelkkucrossiin oisin comboa vailla ja mietin tuota Reventon pro säädintä 6.5 V3 moottorilla. Onko hyviä kokemuksia? Hinta vaikuttaa ihan asialliselta, 139€. Orionin R10 pro, VST2 6.5 moottorilla kustantais 300€ ja kyseisestä merkistä mulla on hyviä kokemuksia, mut jostain pitäis säästää :)
Onko Speed Passion vs Orion eroja tehossa ja kestävyydessä?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #11 : 14.10.13 - klo: 19.05 »
Itse olen ajellut kesäkauden tuollaisella paketilla Reventon Pro / 6.5t -moottori Schumin Catissä ja hyvin on paketti pelannut. Nykyään noista kaikista paketeista saadaan riittävästi tehoja ulos, joten suorituskyvyssä ei ole siinä mielessä eroja. SP:n säätimellä voi ajaa myös sensorittomana, kuten itse vahingossa alkukauden ajoin. =)

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #12 : 14.10.13 - klo: 19.23 »
Itse olen ajellut kesäkauden tuollaisella paketilla Reventon Pro / 6.5t -moottori Schumin Catissä ja hyvin on paketti pelannut. Nykyään noista kaikista paketeista saadaan riittävästi tehoja ulos, joten suorituskyvyssä ei ole siinä mielessä eroja. SP:n säätimellä voi ajaa myös sensorittomana, kuten itse vahingossa alkukauden ajoin. =)

Schumin Cattiin juurikin olen comboa katselemassa :) Onko sulla se perus 6.5t vai MMM 6.5t?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #13 : 14.10.13 - klo: 19.42 »
Tämä combo on kyseessä:

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/speed-passion-reventon-pro-esc-grey-v3-0-6-5r-combo.html

Sensorittomana ainoa miinus on ns. nollalähdöt, jolloin lähdössä on harmillinen pikkuviive. Osalla radoista tuollaisia mutkia ei ole, jossa nelkun renkaat joudutaan täysin pysäyttämään (kesän radoista Vaasa, Joensuu), mutta Oulussa oli yksi "takavinkkeli", jossa tuon huomasi. Sensorillisena säädin toimii luonnollisesti tarkasti kaikissa paikoissa.

Poissa kksaffy

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #14 : 16.03.14 - klo: 13.08 »
En saa ohjelmoitua noparia...
Mitähän teen väärin..?

Asensin koneelle sen ohjelman kotisivuilta..
Ja kytkin noparin koneesseen.. Mut en pääse etusivulta mihinkään..
Käskee vaan kytkeä noparin..

Toi usb johto on pleikkarista, toimii ainakin hobbywingillä..
Tossa parikuvaa..
HOBBYFACTORY ASSOCIATED

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #15 : 16.03.14 - klo: 14.14 »
Eikö noparissa pitäis olla akku kiinni ja virrat päällä?

Poissa unkka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #16 : 16.03.14 - klo: 14.26 »
Eikö noparissa pitäis olla akku kiinni ja virrat päällä?

Ei Reventonissa. vanhoissa kylläkin. Eli jos PC:ssä kiinni ei akkua.

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #17 : 16.03.14 - klo: 14.28 »
Eikö noparissa pitäis olla akku kiinni ja virrat päällä?

Ei, jos akku kiinni noparissa ja ohjelmointikortin USB liitin on yhtäaikaa kiinni tietokoneessa, niin ohjelmointikortti voi vaurioitua (ohjelmointikortti saa tuolloin virtaa USB liittimestä ja akusta yhtäaikaa -> ei välttämättä kestä).

Poissa seinäkello

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #18 : 23.03.14 - klo: 23.42 »
Saako tuohon Reventon pro v.1.1 turbo softan jotenkin. silleen että olis myös normi ennakko käytössä?

Poissa kksaffy

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Speedpassion nopari/motti.
« Vastaus #19 : 04.04.14 - klo: 18.50 »
Mikä softa kannattaa laittaa Reventon pro säätimeen..?
Laitan sen tuuppi crossiin..
HOBBYFACTORY ASSOCIATED