Kirjoittaja Aihe: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.  (Luettu 45893 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #30 : 04.07.13 - klo: 21.23 »
No joo, mutta huvittavaa tuotesuunnittelua siltä osin että aika moni auto kärsii siitä että kivi/sora menee esim. päärattaaseen. Seurauksena ajon loppuminen ja aika paljon purkamista ja kasaamista sen koomisen hintaisen muovisen rattaan lisäksi. Montaa minuuttia ei mennyt kun muutti rakennetta niin ettei se enää ole ko. operaation jälkeen kymmenien ajokertojen myötä aiheuttanut ongelmaa. Nyt on päässyt tilanteeseen josta zx-5 autossa kuluu lähinnä renkaat ja lexan-kori, vaikka koko auto saakin osumaa ihan kivasti osakseen ajojen aikana.

Myös ohjeistusta voisi kehittää- jossa muistutettaisiin tästä kivi/sora-ongelmasta ja mikä on oikeanlainen ajopaikka tai maasto. Asfaltillakin ajaessa meni kerran uudenkareaa autoa kokeillessa parissa minuutissa pikkukivi huonoon paikkaan yleisesti tunnetuin seurauksin.

Varsinainen vikahan on tuotesuunnittelussa ja myynnissä, sekä käytön opastuksessa. Jälkimarkkinointi voisi hoitaa asiakkaan tyytyväiseksi ja palauttaa asian sitten ketjun alkupäähän korjattavaksi.

Ehdin silloin miettiä auton vaihtoa tuollaiseen koteloidun tyyppiseen malliin, mutta näköjään siinäkin menee päärattaaseen kivi/hiekka ja lisäksi syntyy hankalia moottorin tuuletusongelmia ja taas uusi lisäratas (moottorin tuuletus) joka voi jumiutua. Parempi ratkaisu oli dremelöidä vanhaan autoon pohja sellaiseksi ettei kivet enää aiheuttaneet ongelmia ajoon ja koriin sopivia reikiä mahdollistaen ilman läpikulku.

Voin kyllä kuvitella 8 vuotiaan pettymyksen.. Mutta ei muuta kun auto läjään ja jonnekin paikalliselle radalle ajamaan aloittelijavuoroille :).  Ei olisi kyllä kauhean kalliiksi tullut myyjäliikkeelle pistää takuuseen tuo moottori ja opastaa harrastuksta asiakasta sopivammasta ajoalustasta.. mikä olisi kyllä pitänyt tehdä jo autoa myydessä. Ei ihme että jengi sitten siirtyy nettikauppojen asiakkaiksi. Tyhjän saa pyytämättäkin.

Olikin ostettu jälleenmyyjältä (luin uudelleen). No olishan varmaan joo.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #31 : 04.07.13 - klo: 21.25 »
Sand on hienoa hiekkaa.. gravel on soraa.. Hieno hiekka on niinku biitsillä.. menikö se siellä rikki?

RC autot menee enemmin tai myöhemmin rikki soralla.. valitan

Siinä on kanssa yks oikea kössiritari joka on heti puolustamassa suuresti kunnioittamaansa merkkiä :grin: :grin: :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #32 : 04.07.13 - klo: 21.27 »
Hohhoijaa.. oliks muuta.

"Heti.. "  täähän on sata vuotta vanha topikki...

nyt vasta palasin tohon sand vs. gravel asiaan ku se nousi äsken esiin.
R/C autoja ei vaan ole tehty soralle. Nimi sand viittaa johonkin muuhun.

Mutta enemmän leluhan tuo auto on.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa usagi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #33 : 04.07.13 - klo: 22.19 »
Myynnin moka kun ei ole kerrottu missä sillä autolla kuuluu ajaa. Ja viimeistään se pitäisi lukea käyttöohjeissa niin ettei asiasta jää epäselvyyttä. Mutta näitähän suorastaan myydään mainstreamille ajettavaksi pihoilla ja urheilukentillä. Harva kuitenkaan viitsii sitten könytä aina ajamaan jonnekin radalle, missä on vain sopivan kokoista hiekkaa tai kiviä. Jäisi varmaan moni r/c auto ostamatta jos ostaja tietäisi sen ennen kun latoo useamman satalappusen tiskiin..

Mutta tollanen RTR auton vakio moottori on niin naurettavan halpa, että halvin eteenpääsy myyjälle olisi ollut vaikka maksaa se moottori itse jos sitä ei olisi muka voinut kyoshon takuuseen laittaa ja samalla opastaa asiakasta ajamaan jossain missä ei ole kiviä/soraa. Siinä olis saattanut olla sitten riski että asiakas innostuukin harrastamaan kunnolla juniorin kasvu-iän ja tuomaan satasia reilummin kaupan kassakoneeseen..

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #34 : 04.07.13 - klo: 22.29 »
Olet oikeassa.

Monesti ostetaan kuitenkin se halpa vailka myyjä kertoo toista.
Ei ehkä tosin tässä tapauksessa.

En tiedä mihin tuo malli on tarkoitettu, rakenteluun optoilla kai, ehkä vähän
liian japanilainen juttu jotta ymmärtäisin.

Joku traxxas olisi parempi malli vasta-alkajalle.
Tai sitten joku vähän kalliimpi Kyoshon VE malli.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Pasi S.

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #35 : 15.08.13 - klo: 22.22 »
Mulla ja veljelläni on niin hyviä kuin huonojakin kokemuksia. Harmittavaa on, että ajokeissa tai oheislaitteissa ilmenee vikaa ja keskeyttää ajon, mutta nyttemmin ollaan saatu äärimmäisen hyvää palvelua.
Hyvällä palvelulla tarkoitan myös sitä, että myyjä ohjeistaa seikkaperäisesti mitä ja MIKSI, ja antaa muutaman tosielämän esimerkin.
Oma Kyosho aiheutti muutaman kovaäänisen  perhekeskustelun ja useita itkuja (poika10v), kun ajokerrat keskeytyi useaan peräkkäiseen kertaan.
Nyt asiat on reilassa.


Poissa JPSaaristo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #36 : 17.08.13 - klo: 18.54 »
DRX nyt toistamiseen liikkeessä katsottavana ja ensimmäinen kerta oli 10min. ajon jälkeen kun autosta hävis virrat täysin, eli ei tehnyt mitään. Syyksi paljastui virtajohto joka oli jätetty kannen väliin puristuksiin ja näin ollen oli jo valmiiksi poikki. Hassuinta tässä oli se, että vika yritettiin kaataa mun niskaan "oot jättänyt noi johdot tuonne kun oot ruuvannut".

Nyt tämä toinen tapaus on sellainen, että laitettiin 3s akku kiinni ja hetken ajon jälkeen auto lakkasi kulkemasta mutta ohjaus toimi, lämpösuoja siis varmaan puuttui peliin? Samalla huomattiin ettei säätimen puhallin toiminut ollenkaan, propellin välissä kumminkaan ei ollut mitään mikä sen pyörimistä olis estänyt.
Kävin ostamassa uuden puhaltimen liikkeestä mutta siltikään puhallin ei toimi :undecided:
Nyt siis auto on liikkeessä ja ystävällisesti myyjä totesi, että katsoo sitä tämän tai huomisen päivän aikana. Myyjä epäili että propellin välissä olisi kumminkin ollut ollut joku asia, mikä olisi tuon ongelman aiheuttanut...
Ikävää tässä vaan on se, että mua pidettiin niin "tyhmänä" siellä liikkeesä, piti oikein selittää että myös auton moottori palaa jos esimerkiksi istun sen auton päälle ja painan liipasimen pohjaan :shocked:
Kieltäni purien sai kiitettyä myyjää poistuin liikkeestä jääden odottelemaan soittoa mikä autossa on vialla
« Viimeksi muokattu: 18.08.13 - klo: 09.22 kirjoittanut JPSaaristo »

Poissa JPSaaristo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #37 : 18.08.13 - klo: 17.59 »
Eipä ollutkaan autossa vikaa vaan uusi puhallin ilmeisesti valmiiksi sökönä. No ens viikon keskiviikko/torstaina saan auton takaisin :azn: maltan tuskin odottaa,että pääsee tyhjään akkuja taas :cheesy:

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #38 : 18.08.13 - klo: 18.03 »
Eipä ollutkaan autossa vikaa vaan uusi puhallin ilmeisesti valmiiksi sökönä. No ens viikon keskiviikko/torstaina saan auton takaisin :azn: maltan tuskin odottaa,että pääsee tyhjään akkuja taas :cheesy:

Jep,se on inhottavaa kun pitää odottaa että pääsee taas ajamaan  :afro:
EXC125

Poissa -AP-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #39 : 18.08.13 - klo: 22.29 »
Mulla eka auto ikinä zx-5 rtr jotain pientä päivitetty ja kestäähän se hyvin kun tällänen noviisi ollu kahesti lavangossa. Menty kärrynpyörää, landätyy ohi ku hypitty miten sattuu silti tuotu auto ehjänä himaan.
Yksi rtr vantti petti ku hyppy ei oikein onnistunu
Auto n. 5 vuotta vanha.
-Xray xb9 spec. 2013-Savöx-Team Orion-sanwa-Novarossi-

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #40 : 20.08.13 - klo: 16.04 »
:)

torstaina baanalle ?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa -AP-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #41 : 20.08.13 - klo: 16.59 »
Jep, olin aamulla antamas kyytiä autolle sai ihan privana vetää reilu pari timmaa.. Onhan se vaan haukaa kun tulee uusia juttuja ikuiselle pikkupojalle.
-Xray xb9 spec. 2013-Savöx-Team Orion-sanwa-Novarossi-

Poissa -AP-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #42 : 20.08.13 - klo: 17.01 »
siis on hauskaa
-Xray xb9 spec. 2013-Savöx-Team Orion-sanwa-Novarossi-

Poissa JPSaaristo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #43 : 26.08.13 - klo: 21.35 »
Jepulis, eli uusi puhallin tosiaan oli rikki, uusi paikallee ja homma toimi taas. Näyttäis nuo Kyoshon uudet puhaltimet olevan samoja mitä bebec myy... runko ja itse propelliosa samanlaiset ainaki (5-lapaa vanhan 7:n tilalla).

Poissa Reinhard

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #44 : 25.04.14 - klo: 17.10 »
Jaahas. Kevät saapui. Sattui tämä aihe silmiin joten jospa itsekin raapustaisi.

Itsehän ostin DBX VE 2.0 auton joka iloisesti paloi noin kahden minuutin ajon jälkeen. Pikku kikkailujen kautta onneksi tuo palanut nopari vaihdettiin uuteen (parempaan vesitiiviiseen) ja laitettiin paikalleen Kyöstin toimesta. Kiitos siitä. Pieni pahamaku asiasta tosin jäi kun sniiduilivat sen verran että uutta sisäkoppaa eivät viitsineet laittaa vaikka mukavasti se siellä olikin palanut. Tiedoksi kaikille, palanut muovi haisee pahalle kerrostalon kaapissa. Tämä kaappi siis ei ole mikään verkkokellari koska sieltä koko auto nyysittäisiin alta kuuden minuutin. Joten kärsittiin hetki huumaavasta muovin tuoksusta kunnes kyllästyin ja ostin uuden kopan ihan ite. WINWIN.

Seuraavaksi pitikin alkaa hommaamaan viriviriviriosia tms. Muistelin kun myyjä iloisesti kertoi että oli tehnyt minulle tilin tuonne kyöstin omalle sivulle, sieltä kuulemma löytyy ja löytyikin minun autoni rekisteröitynä. Kyseinen palveluhan on ideana vallan mainio. Löytyy vain omaan autooni sopivat osat jotta ei tarvi pähkäillä. Noh, ensin uudet alu tukivarret, ei ongelmia. Seuraavaksi laitettiin alu servo saver listalle. Ei muuta kun odottamaan notta tuo servo saverin palikat saadaan. Ja saatiinhan ne, mutta sitten tuli surua puseroon. Eihän nää osat käyneet niin millään. Alle laitoin pientä postikeskustelua aiheesta. Tähän en viitsinyt kuvia lisäillä, joten lukija käyttäköön tarkkanäköisyyttään.

"Moro.

Katselin tuolta rekisteröidyn tilin puolelta autooni servosaverin. Siellähän pitäisi olla vain minun autooni sopivat osat. Eipä muuten ollut. Jospa joku tietäisi miten tuon saverin saa kyseiseen autoon kiinni, olisin kiitollinen. Tuote numero on R246.3005. Ongelmana on se että tässä sähkö mallissa tuo servo on tavallaan renkaiden suuntaisesti. Nitrossa taitaa olla poikittain, jolloin asennus onnistuu. Eli alkuperäinen on kuvan imag0213 kaltainen. Tämä alumiininen on taas 90 asteen mutkalla. Onko hyviä vinkkejä asennukseen, vai oliko turha ostos? Onko kenties sivustolla virheellinen tieto osan sopivuudesta?"


Tähän saatiinkin vastaus pienen muistuttamisen jälkeen

"Terve!
 
 
 
Pitäisi kyllä sopia, mutta selvitän meidän huollosta asian ja palaan heti kun tiedän!"


Jälleen pientä kyselyä että missä vaiheessa tuo projekti on. Kunnes saapui väärä vastaus.

"Morjens
 
Helpoin ratkaisu olisi korvata väärässä kulmassa oleva alumiininen ylävipu alkuperäisosalla. Se käy yhteen metalliosien kanssa. Jos vanha servosaver on tallessa niin siitä saat osan kyseisen osan, jos ei niin jumbon liikkeestä löytyy hyllystä osanumerolla TR113B (7,90€). Pahoittelut jos olet odotellut vastausta ja hyvää aamunjatkoa!"



Tähän vastasin että tuo alkuperäinen vipu ei sovi tuohon koska reiän halkaisija johon osa kiinnitetään on väärä. Toiseksi, eihän tuo muovi alu muovi yhdistelmä ole mitenkään oikea ratkaisu jos puhtaasti alumiinia halutaan ja kyselin että jospa voitaisiin sopia jotain muuta tähän ratkaisuksi.

Tämän jälkeen en saanut enään yhtään viestiä. Suomen Kyoshon ratkaisu oli vain ottaa tuo alumiininen saveri pois kaupan listalta koska se ei tuohon autoon todistettavasti käynyt. Kakkahan tästä jäi maistumaan. Saman palvelun olisin saanut pyytämättäkin. Onneksi tuon osan sai kaverin kanssa vaihdettu herkulliseen Snackyn Heavy Monster ateriaan. Siinä olikin kaikki mitä siitä takaisin sain.

Tarinan opetus. Jos haluat näppärää palvelua myös ostosten jälkeen, kannattaa ne ostaa netistä ja ulkomailta. Saat halvemmalla ja palvelu saksalaisen nettimyymälän kanssa on todennäköisesti vähintään samalla tasolla.

Kiitos jaksamisesta ja kovaa ajoa.
Ps. Autossa ei mitään vikaa itsessään. Ihan hyvä vehe ainakin omaan käyttöön ollut. Joskus vaan kaikki ei mene ihan tuubiin.
 

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #45 : 25.04.14 - klo: 20.44 »
Matkustaja?
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #46 : 25.04.14 - klo: 20.50 »
No siltä tuntuis. Eipä itsellä oo tuollaisia kokemuksia :grin:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #47 : 25.04.14 - klo: 21.48 »
Jep, tää jantteri jolla on pari muutakin hahmoa
http://rc10.fi/index.php?topic=20931.msg674569#msg674569

no mutta jos ei niin iloa harrastuksen parissa  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #48 : 25.04.14 - klo: 22.13 »
Voi hesus.. Taitaa olla siinä asiat liian hyvin tai ruuvi löysällä :tongue: kun on noi isot ongelmat kuin tuossa linkissä.
No hyvä että voidaan tuottaa elämään sisältöä :grin: :grin: :grin:

Poissa Reinhard

  • Tulokas
    • Profiili
Re: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #49 : 26.04.14 - klo: 11.49 »
Minullapa ei ole kuin tämä alias. Lähinnähän tuossa vuodattamisessa oli kyse periaatteista joilla asiat hoidetaan. Osathan eivät olleet kalliit. Siitä ei ole kyse. Joskus vain pienet asiat olisi hyvä hoitaa loppuun paremmin kuin vain suurinpiirtein. Tälläinen noobi kuitenkin luottaa siihen että osat ovat oikeat jotka myydään. Ja jos osat eivät ole sopivat niin silloin oikea vastaus ongelmaan ei ole että käytä vain osa niistä uusista osista.

Sent from my C6833 using Tapatalk 2


Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #50 : 26.04.14 - klo: 13.58 »
Omalla kohdalla näin ei ole koskaan käynyt, mutta asioinnin hoidan yleensä naamatusten liikkeessä.
Sinulla on vain käynyt tosi potaska mäihä. Jollain ollut siellä se päivä kuukaudesta.

Poissa Slider

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #51 : 26.04.14 - klo: 19.51 »
Omat kokemukset on positiivisia.

Ostin DMT:n uutena. Huomasin muutaman tankillisen jälkeen että syö ikävästi kytkinakselin päässä olevia prikkoja kun leipää.

Laitoin myyjäliikkeeseen mailia että mistähän johtuu, epäilin itse että kampiakseli olis kiero, sanoivat siellä että tuskin, että kytkinakseli varmaan. Lähettivät kytkinakselin ilmaiseksi kirjeenä.

Ongelma ei korjautunut kytkinakselilla, mutta huomasin että vauhtipyörä ilmeisesti koneistettu senverran kieroon että aiheuttaa kytkinakseliinkin heittoa. Mailasin tästä taas myyjäliikkeelle ja laittoivat teräksisen vauhtipyörän kirjeenä.

Kulut 0e, vaivaa toki jonkunverran itselle, kun joutui purkamaan ja kasaamaan. Fakta taitaa kyllä olla että polttisten kanssa merkistä riippumatta pääsee tutustumaan koneen toimintaan kohtuu nopeastikkin oston jälkeen.

Myyjäliike oli vajaan 300km päässä niin mielelläänhän tuota itse selvitteli. :P

Omalla kohdalla ei kertaakaan väitetty että olisin itse rikkonut, tai muutenkaan kyseenalaistettu hommia.

Poissa Konstal

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #52 : 07.08.14 - klo: 10.47 »
Oman mini infernon jossain ohje/varoitus lapussa luki että ei saa ajaa hiekalla tai muilla alustoilla mistä irtoo moskaa. Eli kun rattaat/moottori menee rikki hiekan/muun kuran takia, minä joudun sen korjaamaan. Ihan järkevää. Hos haluaa ajaa hiekalla ilman ongelmia, on olemassa elkumelmu :)

Poissa usagi

  • Jäsen
    • Profiili
Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #53 : 08.08.14 - klo: 21.49 »
Onhan tollanen ihan syvältä. Jos luvataan että osa sopii eikä sovikkaan niin se on lunastettava ja palautettava rahat..

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #54 : 08.08.14 - klo: 22.19 »
Haloo .. Ehkä kannattais katsoa päiväyksen viimeisestä postauksista ja lukea pari edellistäkin viestiä. :evil:
Aina  saa ruikutusta kuulla , mutta positiiviset jätetään sanomatta.
Tervetuloa palvelu yhteiskuntaan suomalaisittain  :tongue:

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #55 : 08.08.14 - klo: 23.09 »
just näin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa JPH

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #56 : 19.02.16 - klo: 16.44 »
Morjens !

Itse aloittelin tuossa jonkinmoisen tauon jälkeen pihasudittelua taas kavereiden kanssa, tuli hankittua aika pikaiseen tahtiin muutama auto, ja kolme niistä Kössejä.

Eka auto (Fo-xx) toimi täysin moitteitta, ja toimii edelleen  :afro:.
Tuli sitten haettua pari psychoa, toinen kaverille, toinen itselle.

Ei muutakun ajelemaan ja pari akkuparia ja ekasta hajos vakioservo. Ei tietenkään mikään ihme että rtr servo ilmoittautuu eläkkeelle melko pian, joten paikallisen Kössi edustajan juttusille takaisin ja sieltä tulikin täysin mukisematta aavistuksen parempi servo tilalle.

Taas ajamaan rallia, 2-3 akkuparia ja servosta toimintasavut pihalle, muutaman kerran heitti ensin renkaat linkkuun ja sitten savut. No tästä kiinostuneena mittasin bec:in (6.18v) mielestäni täysin normaali. Nokka kohti Kössikauppaa rikkinäinen servo taskussa. Tovin keskusteltuamme ehdoitin että noparin vaihto, ehdotin vielä että ottaisin sen paremman vaihtoehdon jos maksan ovh. hintojen erotuksen ja tämäkin kävi mukisematta.. Senjälkeen auto rokannut.

No sitten tää toinen kaveri pääs mukaan (joka siis osti toisen psychon) ja muutama akullista siinä ajeltiin ja rtr servo taas juntturiin. Nokka kohti kauppiasta ja sieltä uutta parempaa servoa taskuun ilmaiseksi.. Sitten alkoi ongelmat vastarin kanssa, testailin muutaman muun noparin kanssa samaa vastaria, muutaman vastarin kanssa tän kyseisen auton noparia ja totesin että noparissa jotain feelua. Ei muutakun taas edustajalle kiukuttelemaan ja homma hoitui samalla kaavalla kun ekankin Psychon kanssa..

Täytyy sanoa että ei oo takuuhommat pelannu minkään asian kanssa samalla kaavalla ja ihmetyttääkin että kun kyseessä laitteet jotka varmaan ainakin 90% todennäköisyydellä hajoaa käyttäjän virheiden johdosta niin ei voi kun hattua nostaa ! Tottakai asiaa käytiin läpi siltäkin osin että oltaisko tehty jotain väärin. Mutta ei kyllä ollut havaittavissa mitään "syyttelyä".

Kiitokset siitä Kyosho Jumbo:n henkilökunnalle. Laitteet rokkaa nyt !   :cool:

-Joni

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #57 : 19.02.16 - klo: 19.03 »
Jumbossa homma toimii!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kokemus Kyoshon jälkimarkkinoinnista.
« Vastaus #58 : 19.02.16 - klo: 20.05 »
Jumbossa homma toimii!

Kyllä saman voi sanoa Lempäälän Ideaparkin liikkeestä.