Kirjoittaja Aihe: Muutoksia Rc-Navetan liiketoiminnassa.  (Luettu 10418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rc-Navetta

  • Aluevalvoja
    • Profiili
    • Rc-Navetan Verkkokauppa
Muutoksia Rc-Navetan liiketoiminnassa.
« : 26.04.13 - klo: 09.51 »
Moi kaikille.

Nyt on sopimukset allekirjoitettu, joten on aika virallistaa hieman tätä aihetta, josta hieman maininnut jo olenkin.

Rc-Navetta on myyty Hobbypartner Oy:lle liiketoiminta kauppana. Vaihdossa sainkin sitten uuden osakeyhtiön osakkeita.

Myynnin tarkoitus oli vahvistaa meidän asemaamme markkinoilla, jonka luulen onnistuvan hyvinkin. Aika näyttää lopputuloksen sitten aikanaan.
Saamme kaupan myötä isommat resurssit ostamiseenkin, eikä koko toiminta ole minun henkilökohtaisen rahan varassa. Toivottavasti tulevaisuudessa tulen saamaan palkkani tästä, ihan kokopäiväisenä työnä.
Kaupan mukana meille tuli myös liiketila Noormarkussa, jossa aiemmin oli pelkkä Rckauppa.fi:n toimipiste. Toki vielä menee tovi kun kaikki on hyllyissä ja näytillä asianmukaisesti, sitten voikin pitää jonkinmoiset epäviralliset Grand Opening hässäkät sen kunniaksi.
Tästä ilmoitellaan sitten erikseen tätä samaa foorumia ilmoituskanavana käyttäen. Toki asiasta laitan sitten uutiskirjeenä meidän asiakkaillemmekin, kun ajankohta on selvillä.

Sitten hieman lisätietoa aiheesta vielä kiinnostuneille.

Hobbypartner Oy on vastaperustettu osakeyhtiö, joka on saanut alkunsa rckauppa.fi ja Halpanetti-toiminimen tiimoilta. Tosiaan siis kyseisen liikkeen toimitila on jo pidempään ollut Noormarkussa S-Marketin takana.
Neuvottelut alkoivat ajatuksesta mahdollisesta yhteistyöstä viime vuoden joulun välipäivinä, jonka seurauksena muutamien mutkien kautta päädyimme yhteistyökumppaneiksi hieman alkuperäistä suunnitelmaa laajemmassa muodossa.
Minun osuus Rc-Navetassa toki jatkuu ihan kuin ennenkin, vaikkakin nyt toiminimen sijasta hallinnoin osakeyhtiössä.
Toki myös minun osaani kuuluu parantaa Rckaupan asiakaspalvelua ja kehittää muutenkin meidän toimintaa ja tuotevalikoimaa. Itselläni on pyrkimys, että vuoden sisällä saisin palkkani tästä kyseisestä toiminnasta ja voisin lopettaa oman päivätyöni.

Tarkoituksena on myös lisätä tuotevalikoimaamme, uusia merkkejä on siis tulossa. Aikataulu vielä on tältä osin hieman auki, mutta kaikki aikanaan.


Ajorikasta kevättä toivotellen!

Jarno Rajala
Rc-Navetta/Hobbypartner Oy
Sanwa - OS-Engines - Hobao - HongNor - Himoto - Savöx - Axial - Byron fuels - G-Force - Gens Ace - Traxxas - Tamiya - SAB
www.rckauppa.fi