Kirjoittaja Aihe: Musiikkitapahtumat  (Luettu 1482 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Musiikkitapahtumat
« : 19.06.04 - klo: 00.31 »
Eli tänne voitte sijoittaa tietoja millä tapahtumilla olette olleet ja/tai minne olette menossa. (Huom! Lähiaikoina, ei Jerzi kaikkia, niitä sulla on kuulemma paljon.)

Avaan pelin: G3-Satriani, Vai, Fripp - Siellä olin juuri hetki sitten. (18.6) Meno oli melko kova. Poninhäntää ja pitkätukkaa näkyi kaikkialla. Hyvä visiitti, mutta tiukimmat vingutukset menivät mössöksi jäähallin huonon akustiikan ja kovan volyymin takia. Kannatti käydä!

Pori jazzeille olisi tarkotus mennä. Siellä tullut lyhyen iän aikana tullu käytyä jo hmm... 12~13kertaa. Ainiin ja uusi tuttavuus Keitele jazz.
Mikäköhän siellä on meininki.  :D
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Mika R

  • Vieras
Musiikkitapahtumat
« Vastaus #1 : 19.06.04 - klo: 07.27 »
Tätä ei kukaan halua kuulla mutta Heinäkuussa Savonlinnaan kattoo Mattilaa lentsikalla Hki-savonlinna-Hki, mielenkiintoinen keikka voi olla.

Vilkkumaa kiinnostais mutta sen keikat meni just stadissa.

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Musiikkitapahtumat
« Vastaus #2 : 19.06.04 - klo: 10.04 »
Nojoo..Tämä nyt ei ehkä ole musiikkitapahtuma, mutta mainitaan nyt kuitenkin...
Eli Bomber Weekend 04:seen olen tänään menossa.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Musiikkitapahtumat
« Vastaus #3 : 19.06.04 - klo: 12.36 »
Ruottissa kierrellään ja kattellaan heinäkuun puolvälin jälkeen jos siellä on jotain tapahtumia. Täytyy nyt katsoa jos sieltä löytyy ylipäänsä mitään.
PoriJazziin oli tarkoitus mennä, mutta just ollaan silloin ruottissa joten jää tänä vuonna väliin.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa 2 fast 4 u

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://khendricksson.1g.fi/kuvat/
Musiikkitapahtumat
« Vastaus #4 : 19.06.04 - klo: 14.27 »
Provinssiin ois tehny mieli mennä, mut ei siitä sit tullu mitään :?
Mutta rockperryyn mä meen, vaikka väkisin :mrgreen:
>>Death Race Pilots<>WSA Freeriders<<

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Musiikkitapahtumat
« Vastaus #5 : 21.06.04 - klo: 11.55 »
Minä olin just MYÖTÄTUULI ROCKISSA, tosin valokuvaamassa siellä. Ruisrockin POMO näki minun valokuvia mitä olin ottanut aikaisemmin niin hän tarjosi työtä tuonne RUISROCKIIN ja ANKKA ROCKIIN mikä tulee luultavasti olemaan minun uran huippu kohtia. Tänään RUISROCK ilmoittaa että tuo vanha ANDYN kaveri IGGY POP tulee RUISROCKIIN mikä on ihan helkkarin makee juttu. Kävikös joku MTR festarilla?
Jerzi