Kirjoittaja Aihe: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut  (Luettu 551442 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1410 : 23.05.09 - klo: 20.56 »
Oijoi! Alkaako team kyllönenkin ajamaan polttiksella? :lol: eipä ainakaan vielä ole kuulunut mitään vr:ltä. Varmaan 5minuutin välein tsekannu hotmailin oisko tullu vastausta. Taitaa sekin olla kielteinen. :/

Team kyllönen suunnitteli DM-1 autoa jo silloin kun se ei vielä ollut Team kyllönen. Eli viime syksystä on haettu sopivaa kalustoa mutta raha ongelmat työttömän asuntovelallisen taloudessa haittaa harrastuksia. :grin:

Muita mahdollisia vehkeitä radioiden lisäksi on 1/5 bansa rataraaserit! :shocked:

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1411 : 23.05.09 - klo: 21.51 »
 Pientä palautetta.

 Kiitosta vaan tämän päivän ajelijoille imurointi innokkuudesta. En sitten alkanu ittekään kun ei näyttäny muitakaan kiinnostavan.
  :evil:

 Koetima velipojan kansen puhua meille uusia harrastajia niistä parista mopoilijasta.
  :grin:

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1412 : 23.05.09 - klo: 22.35 »
Kiitoksia Juupelille joka tekee "armo"tonta rekrytointia!  :p

Imurointi ois ollut kyllä hyvä homma!  :huh:

Mä mahdollisesti käyn koskella ennen lauantaita ja otan imurin mukaan (käytän sitä myös).

Löysin mahdollisesti radion jonka osat sopii mun vanhaa "vintage" radioon, aattelin tilata ja ottaa osat siitä! http://rc10.fi/index.php?topic=36476.0 Semmonen futaban hienous!

Tää asfalttirata homma alkaa stressaan ku joka paikka väistelee ja luistelee, vastauksia ei saa oikein mistään. No mullahan ei oo ess kalustoa mutta kerho tarttee sen kuitenkin!

Pitäs vissiin pitää jonkinmoinen "teemailta" ja keskustella kesän ja syksyn systeemeistä, vai?

Taidan mennä saunaan ja nykästä tölkin ohraista pirtelöä mutta en ala elvisteleen!  :shocked:
« Viimeksi muokattu: 24.05.09 - klo: 11.25 kirjoittanut kemi »

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1413 : 24.05.09 - klo: 00.50 »
Kumpiko liene hankinnan arvoinen noista GT autoista...honkkari vai kyösti....

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1414 : 24.05.09 - klo: 11.45 »
Viimeksi tänään mainontamme tuotanut kyselyjä! Oli kiinnostunut enimäkseen sähkö/rata touhuista lähinnä siisteyden takia, tottahan se on!

No asiaan!

Alkuviikolle luvassa vaihtelevaa säätä, siis onko viikolla ajoja??

Milloin me pidetään se meetinki suunnitelmista?

Otetaanko asfalti paikaksi se amitsun takapiha? Jorma kävi eilen ja varottelin asiasta. Kerto samalla että pinnotus tehty todella myöhään syksyllä josta johtuu "rosoisuus".

Vr siis kyselyn alla, onko muita paikkoja? Kysytäänö vanhan prisman pihaa ihan tosissaan?? Kiinnostaako yhtiöiden (tyhjenevät) parkkipaikat? Onko muut metsästäneet ratapaikkaa ku MEGAP ja mä?

Entä tuleva syys/talvikausi, paremmat matot, parempi paikka, kierroslaskenta??? Ja tietenkin lisää harrastajia!!

Tähän pitää nyt saada potkua, yritän päästä kuntien/kaupunkien kanssa päästä parempaan tulokseen paikoista ja tuista, olemme kuitenkin alueen ainoita riippumattomia ajanvietettä tarjoavia yhteisöjä ja kaikella tapaa sitoutumattomia!!! Se on aika harvinaista tänäpäivänä!!

On väläytelty harrastemessuja Kemi/tornio alueelle ja meitä pyydetty myös mukaan!! Olen ilmoittanut kiinnostuksen asiaan ja luvannut vähintään yhtä hienon kalusto esittelyn kuin Coronassa, lisäksi lupasin (paikasta riippuen) ajonäytöksen/mattoradan!

Että näin sateisena sunnuntaina, Makke

Poissa tuusita

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1415 : 24.05.09 - klo: 21.00 »
Käytiin tänään Arpelan porukalla ajelemassa polttisautolla merkiltään Citroen Berlingo. Radion kantama oli melko pitkä mutta tuossa Haaparannalta Luulajaan suunnatessa kuitenki katosi signaali. Onneksi käytössä oli manuaaliohjaus.  :grin:

Mutta joo, näyttää siltä että polttisautokausi polttelee ovella. Itteä kyllä vieroksuttaa tommonen nitrokone, mutta bensalla käyvää vois harkita. Tosin kiinnostais enemmän tuommonen maapohjalla ajettava auto kuin asfalttipeto. Joku tommonen kuin alaraudan SC10. Niitähän on kyllä myös sähköversioita tarjolla...

Jos vertaa vaikka samankokoisia sähkö- ja nitroturisteja, niin onko niissä suorituskyvyltään eroa keskenään? Meinaan että jos muilla on nitroautot niin kannattaako tulla sähköautolla elvistelemään?  :huh:
Niin ja onko samassa kokoluokassa (mitä teillä ne nitroautot nyt on) bensamoottorilla varustettua vaihtoehtoa tiedossa?

Nimin. Nitrolle katkeroitunut.
 :roll:
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut
Walkera CB100-kopo, Tamiya Mini Cooper, LRP Sharkki Monsteri ja Turisti

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1416 : 25.05.09 - klo: 00.05 »
On muuten koulujen päättäjäis viikonloppu, vaikuttaako se meillä ajoihin? :huh:

Roopella aamulla "bileet" joten me tullaan (jos on kalustoa) aikasintaan 12 aikoihin!

Millasia bensoja ArMo team on kattellut ja mistä? :roll:

Moni sähkö kulkee lujempaa kuin polttis mutta kyllä siitä pitää lähtee muukin ääni kuin sähkiksen "vikinä". Ja on se sähkö ulkona muutenkin niin hajuton ja mauton!! :lol:

Poissa lapiska

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1417 : 25.05.09 - klo: 10.56 »
Mulle ei pitäs vaikuttaa mitenkään (tietääkseni), et pitäs päässä normaalisti ajamaan.
Meri-Lapin pienoisautoilijat RY
Associated 1/12 12R5.1 Factory Team Kit - Associated LRP SXX Competition Speed Control - LRP Shark FT - Acoms Technisport 2,4 ghz

Poissa Habaku

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1418 : 25.05.09 - klo: 12.44 »
Team armo !! Vois olla baja 5 kaupan! Mutta ei ole juuri nyt ajokunnossa. Pitäs laittaa kampuranlaakerit uudet. Kaasarinkurkku oli halki ja impannu hietaa sisuksiin. Uusi sylinteri onkin hyllyssä ja mäntiä 3 kpl. Taito tietysti osais sanoa onko kiertokangenlakutkin sökönä. Jos on niin kirtokankikin vaihtoon. Ja kytkin.

100,- remppa ois jos kiertokanki pitää vaihtaa.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1419 : 25.05.09 - klo: 13.11 »
Ne vastas mulle sieltä vr:ltä ja oli se käsittelijä täti laittanut ratahallintokeskukselle asian menemään ja lupasivat vastata mahdollisimman nopeasti. Toivoa on vielä jäljellä!  :angel:

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1420 : 25.05.09 - klo: 13.37 »
Ne vastas mulle sieltä vr:ltä ja oli se käsittelijä täti laittanut ratahallintokeskukselle asian menemään ja lupasivat vastata mahdollisimman nopeasti. Toivoa on vielä jäljellä!  :angel:

Vielä on myös kesää jäljellä, HIENO HOMMA megap!!  :lol:

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1421 : 25.05.09 - klo: 18.13 »
Jep.

Mä oon semmonen vähää vaille 40 pojan kolli Kemistä kun viritteli vanhan harrasteen taas tulille.
Tulin sitten valinneeksi menopeliksi Tamiyan Ford F350sen ja sitä rassannu pihan perällä ja vähän juutuubiinkin laittanu video clippejä.
http://www.youtube.com/watch?v=wmNp5zn7On0 tällasii. Josko jotakuta kiinnostaa.  tongue

Ja ku vahingossa sitte eksyin tälle saitille ja aattelin tulla moikkaan ja kattoon onks kellään samallaista maasturii. Jonku kerran käyny Elijärvellä ajaan ja Tammisen montulla mut semmonen sopivan kankainen ja kivikkoinen maasto vielä hakusessa.

Vielä vähän aikaisemmista.
"Penskana mull oli ekaks Tamian semmonen (kömpelö) rantakirppu ja sittemmin (2) Kyoshon Tomahawkia. 1 rovi on viel jopa tallella.

Että sähköautoja. No, sähkömiehellä sähköautot. heh.


Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1422 : 25.05.09 - klo: 18.52 »
No hep vaan!

Taitaa olla nykyisistä kaikilla lähempänä 40 ku teini ikä!

Ei taida kellään olla tommosta "voortia" mutta tervetuloa mukaan vaan.

Meillä virisi harrastus vanhemman poijaan kiinnostuttua ja siitä se ajatus sitten lähti!

Ilmeisesti viimeistään lauantaina ajetaan taas porukalla Kosken nuorisotalolla Länsikoskella. Me tullaan poijan kanssa hienan alkua myöhemmin!

Itse olen aloitellut joskus 80-luvun alkupuolella ja mukana taas kuin peräpukama.

Tuu kattoon viikonloppuna koskelle!

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1423 : 25.05.09 - klo: 18.54 »
Joo, katotaas miten pystyy irtoon. Mut jos ei nyt nii johan sitä tuonnempanakin ehtii.  :wink:
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1424 : 25.05.09 - klo: 20.04 »
Ihan silkkaa uteliaisuuttaan.

Vieläkö Peters hobby shop on haaparannalla olemassa?
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1425 : 25.05.09 - klo: 20.37 »
En oo varma mutta luulen että on kuollut ja kuopattu ajat sitten!

Luulajassa ja umeassa on hyviä liikkeitä mutta hinnat korkeemat kuin meillä, edes kurssi ero ei kompensoi hintoja!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1426 : 25.05.09 - klo: 20.40 »
Mulla on lifti, mutta se on vähän rojektin alla ja taitaa tulla unimoggi sittenkun kerkee värkkäileen sitä! Niin ja onhan Spin:illäkin hilifti.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1427 : 25.05.09 - klo: 20.44 »
 Moi Manny ja tervetuloa joukkoon.

 Ei ole ollu vissiin piiiiitkään aikaan Haaparannalla mitään RC liikettä. Vaikka en ole ite käynyt koskaan kyseisessä putiikissa niin oon kuullu kyllä aikanaan moisesta.

 Ite oon "kuolannu" tuota Fordsonia ennen kun valitsin Tamiyan Scanian, noin 3 vuotta sitte, rc harrastukseen tutustumis välineeksi. Ois kiva nähä tuommonenki livenä joku kerta. Niin että ilmottele jos "raskas kalusto" kiinnostaa ja oot tulossa Koskelle. Ei siellä ole "pakko" matto autolla ajaa.

  :wink:

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1428 : 25.05.09 - klo: 20.57 »
[quote .....
Niin ja onko samassa kokoluokassa (mitä teillä ne nitroautot nyt on) bensamoottorilla varustettua vaihtoehtoa tiedossa?
......
[/quote]

Tuolta löytyy tommosia halpissarjalaisia: http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showdetail,19298,e,1243273540-19380,angebote.allgem_sonderangebote,c5_rtr_solo_sa,,Tshowrub--angebote.allgem_sonderangebote,.htm ...ovat tosin 1/5 -kokoluokkaa. Bajalla asfaltilla ajaneena täytyy todeta, että "suurikin" parkkis käy tuon kokoluokan vehkeelle aika äkkiä pieneksi:)

Ei nuo DM One autot näköjään niin tautisen kalliita ole. Saman summan on saanut upotettua Bajaan jo pariin otteeseen, kun on innostunut hommaamaan rengassettiä ja muuta kiivaa siihen. Jos pistäis myllyn myyntiin ja hommais tommosen ja jonkun sähköminin tilalle....

Miten noissa GT vehkeissä piisaa maavara parkkiksella?

Poissa Manny

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1429 : 25.05.09 - klo: 21.23 »


 Ite oon "kuolannu" tuota Fordsonia

  :wink:
Juu, ennenku laitoin Fordin sitä ekaks katteli 2 timmaa youtubesta videoita. Ja sit sitä sano vaimolle, että nyt saa piisata videot ja menin sohvalle kattoon mobilella youtube videoita. Autokuume paranee vain autolla.
Toki. Pitää tulla kattoon teidän mattokuviot ja ottaa tuo Muuli mukaan. Maasturijätkäthän vois tehä tärät vaikka Elijärven soramontuille. Siel ainaki on lääniä ja maisemia. Viel ku jaksas penkoo ne sivutiet... Mitä löytäs?
Mut niinku sitä tulee sanottuu: Viritellään.
Ford F350 Uplift mofo party plan
ɹǝʎɐןs sɐxxɐɹʇ

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1430 : 25.05.09 - klo: 21.45 »
Vois tulla kattomaan joku kerta kun ajatte. Ei ole koskaan tullut nähtyä livenä noita kamppeita....

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1431 : 25.05.09 - klo: 23.25 »
Ei nuo DM One autot näköjään niin tautisen kalliita ole. Saman summan on saanut upotettua Bajaan jo pariin otteeseen, kun on innostunut hommaamaan rengassettiä ja muuta kiivaa siihen. Jos pistäis myllyn myyntiin ja hommais tommosen ja jonkun sähköminin tilalle....

Bajat näkyy maksavan 600-1000 euroo ja DM-onen saa noin 400 eemelin hintaan. Siis bajan hankinta hinnalla saa 2 dm-1 autoa varaosineen ja vielä jää nitroon rahaa, tietenkin edellyttäen että radiot on omasta takaa. Ja ajaminen on VARMASTI huolto vapaampaa juin bajalla ajo. DM kylläkin edellyttää suht tasaista asfalttia allensa mutta varmasti semmonenkin vielä löytyy täältä meiltäkin (joskus).

Joko amitsun takis on korkattu? Laitetaanko virallinen lupa vetämään asiasta? Käykääpä kokeilemassa niin yritetään saada "virallinen" rata sinne. VR:n päätös kuitenkin venyy vaikka lupasivat nopeaa etenemistä!

Iigor, tuu vaan kattoon ku panto ja keppis saa kauden avattua ja alkaa puskeen ihan tosissaan, ihan kivan näköstä hommaa.

Huomattu että ei oo rata hommat helppoja siellä "etelässäkään" vaikka porukkaa enemmän ajamassa kuin meillä!

Olen laittanut TAAS copterille viestiä siitä omasta osiosta mutta mitään ei taaskaan oo tapahtunut, nyt alkaa ihan oikeesti VITUTTAMAAN! En viitti ees tehä sensuuriä!!

Milloin palaverin paikka kerhon asioista ja missä, koskella?

Makke

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1432 : 25.05.09 - klo: 23.39 »
Juu, kertokaa sitten kun teillä on GT -kauden avajaiset:) Ei oo helppoa ei.... pitää kuulostella oisko jälkikasvukin innokasta mukaan. Tuntuu olevan ajopaikat hakusessa...

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1433 : 26.05.09 - klo: 09.54 »
Pidetäänkö palaveri silloin kun joudumme purkamaan Kosken? Muutkin ajankohdat sopii minulle, ilmoita vain päivämäärä milloin kokoonnutaan.

Milloin puretaan koski, pitää olla tyhjä viimeistään 17 päivä aamuslla.

Näillä näkymin mulle sopii, lähes kaikki ajat!

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1434 : 26.05.09 - klo: 10.06 »
Kattokaas mitä 1 mies saa aikaan kun kunta on suosiollinen!!  :shocked:

Edit: linkki siis jäi pois, sori!
http://rc10.fi/index.php?topic=35185.0][url]http://rc10.fi/index.php?topic=35185.0[/url]

No on siinä muutama muukin mukana!!  :lol:

Porukalla myös sisäcrossi käytössä!

Mitäskö mennä riehuun ihan tosissaan tonne kaupungintalolle, ei tää voi olla näin vaikeeta.  :grin: :cry:

Mahtavia kirjoitusvirheitä.  :grin:
« Viimeksi muokattu: 26.05.09 - klo: 17.25 kirjoittanut kemi »

megapaula

  • Vieras
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1435 : 26.05.09 - klo: 10.15 »
Joko amitsun takis on korkattu? Laitetaanko virallinen lupa vetämään asiasta? Käykääpä kokeilemassa niin yritetään saada "virallinen" rata sinne. VR:n päätös kuitenkin venyy vaikka lupasivat nopeaa etenemistä!

Milloin palaverin paikka kerhon asioista ja missä, koskella?


Ei ole vielä korkattu. Tilasin eilen polttoaineet ja ne on varmaan keskiviikkona täällä. Pitää katsoa jos viikonloppuna sais otettua DM:stä ekasavut.

Pidetäänkö palaveri silloin kun joudumme purkamaan Kosken? Muutkin ajankohdat sopii minulle, ilmoita vain päivämäärä milloin kokoonnutaan.
mulle kelpaa kanssa milloin vaan,alkoi kesäloma! :cool: pitää kattoa paljon ne piffaa mulle kesäloma rahaa,jos sitä sais itsekkin viimein dm-1 tilattua.. :D ilmoitas panto milloin meet,voisin tulla kuolaamaan. :P

Poissa Iigor

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1436 : 26.05.09 - klo: 21.13 »

[/quote] mulle kelpaa kanssa milloin vaan,alkoi kesäloma! :cool: pitää kattoa paljon ne piffaa mulle kesäloma rahaa,jos sitä sais itsekkin viimein dm-1 tilattua.. :D ilmoitas panto milloin meet,voisin tulla kuolaamaan. :P
[/quote]

Oottelen jo Montukan avaimet kourassa, koska lähetään kattomaan Kemiin GT autoa :wink:

Poissa juupeli72

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1437 : 26.05.09 - klo: 22.56 »
 Hojo hojo.

 Eilen ja tänään suoritettu pientä M-Lpa mainostusta, Konevoima yhdistyksen suosiollisella avustuksella.

 Arpelan ja Vojakkalan ala-asteilla eilen sekä tänään Raumon yläasteella, kävin maamoottori miesten mukana esittelemässä vanhaa moottori tekniikkaa. Mainostettiin tulevan kesän tapahtumaa (11-12.7) joka siis Ruottalan kylällä. Siinä sitten mainitsin myös M-Lpan osallistuvan tapahtumaan.

 Niin että jotakin on koitettu tehä sitte taas tuolla rekry puolellakin. Se vaan että kun on tällainen pieni ja huomaamaton, niin pitää kiljua vaan kovasti että saa äänensä kuuluviin.

  :embarrassed:

 Ajokkeja mulla ei ollut mukana mitään, sillä ois voinu ne maamoottorit jäädä nuorisolla kattomatta....

Poissa Zippo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1438 : 27.05.09 - klo: 00.36 »
Rekrya tai ei... Ilmoittaudun siitä huolimatta mukaan ajeluporukkaan.
Talvella tuli hommattua Tamiyan DF-01 alustalla oleva Cayenne maasturi ja pari viikkoa sitten sille kaveriksi käytetty TA-02 Calibra.
Tai no. Ensin hommasin Porkeen vaihtokopaksi Audi "ur"Quattron, mutta eihän se sopinu. Akseliväli kopassa liian lyhyt.
Urkki piti saaha liikenteeseen ja siihen tarkoitukseen ebaysta huusin tuon TA-02:sen.

Homma lipee pikkuhiljaa käsistä, sillä viimeviikolla tilasin Carsonin c5 alustaisen Mustangin.
Sähkikset kulkee vielä mukavasti pihalla, mutta jahka bensapäristin saapuu kotio niin pitää ruveta katteleen asiallisempaa ajopaikkaa.
Polttomoottori: Keksintö joka muuttaa polttoaineen pakokaasuksi.

Poissa kemi

  • Meri-Lapin Pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kemi-Tornion RC-autolijoiden keskustelut
« Vastaus #1439 : 27.05.09 - klo: 09.10 »
Noo.. kyllä se rekryä jossain tapauksessa, ainakin juupelille jos saa jonkun kiinnostumaan toiminnastamme ja innostaa harrastamaan mukavaa yhdessäoloa "pikku"autoilun lomassa.

AnyWay kiva ku ilmottauduit ja tervetuloa joukkoon sekalaiseen. Kokoontuminen siis Länsikoskella Kosken nuorisotalolla Keminmaassa lauantaina ilmeisesti 10->, itse tulen ilmeisesti vasta 12 aikoihin (pojan päättäjäiset aamulla).

Asiasta eteenpäi! Löysin myynti palstalta ikivanhan futaban radion ja ostin sen siinä toivossa että saan siitä ne ratin toppari omaani radioon. Futaban tehtaan mukaan siinä pitäisi olla samat osat kun asiaan talvella tiedustelin. No jokatapauksessa tappio on 25 euroa, jolla saa 2 toimivaan radiota (27) ja vastarit!! Voi laittaa sitten vaikka johonkin aloittelijan revittäväksi (lue kerhoautoksi) koskelle. Eli vintage crossi etenee ja nyt siis täytyy hommata nopari ja muutama sopiva lipo siihen, niin rassi ois iskussa.

Aikaista kysyä mutta ketä ketä koskella viikonloppuna?

Oliko muilla ku henulla HUBEJA 18 turistiin, ois ees 1 varalla.

Niin taaskaan ei Suomesta löytynyt osia, no tilataan ulkoa. Kohta tilaan kaikki RC-kamat ulkomailta koska toimtus yhtä nopea kuin suomesta, halvempi hinta, parempi saatavuus ja hyvän palvelun lisäksi saa normi takuun! Turhaa on sitten suomi myyjien valittaa ettei kannata! Onneksi mun tilaukset on niin pieniä että tuskin kaataa yhtään kauppiasta mutta pelottaa vaan jos kaikki aattelee samoin niin alkaa jossain tuntua.

Joko Henu sai osatturistiin?

Että tämmöstä tänä aamuna, Makke!