Kirjoittaja Aihe: Aloitus mielessä  (Luettu 2331 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Aloitus mielessä
« : 17.05.13 - klo: 20.47 »
Hei!Tässä olisi taas yksi lajista kiinnostunut jolla olisi auton osto mielessä. Rahaa minulla ei hirveästi ole mutta saako noin satasella yhtään niin sanottua kokeilu-autoa jolla pääsisi vähän niinkuin lajin sisälle. Auton ei tosiaankaan tarvitse olla mikään kisavehje kunhan sillä pystyy ajamaan eikä akku ihan viiden minuutin ajon jälkeen simahda.Itse olen katsellut tälläista mallia https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=470253&langId=-11&parent_category_rn=20379&top_category=20362&selectedTopCategory=20244&selectedSecondLevel=20362&selectedThirdLevel=20379&categoryId=20379&searchMethod= en tiedä että onko tuo ihan lelu mutta siihen joku viisas voi vastata. Kiitos vastauksista etukäteen PS.olen ihan uusi tällä foorumilla joten laittakaa viestiä jos tein jotain typerää!!

Poissa andy98

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #1 : 18.05.13 - klo: 10.07 »
Auto on lelu. Tuollaisen auton kanssa se kiinnostus juuri loppuu kun aina joutuu odottelemaan uusia osia. Auto on myös todella pieni. En siis suosittele!
hong nor x1

Poissa goos

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC kauppa
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #2 : 18.05.13 - klo: 10.39 »
satkulla ei juuri saa muutakuin 1/18 tai 1/24 autoja.

Semmoisella noin 300e panostuksella saa jo oikean auton, laturin ja lipo akut. Tosin tässäkin pitää olla tarkkana mitä ostaa että saa varaosia Suomesta ja sähköt jotka kestää.

Jos haluaa vähemmän sijoittaa niin tulee yleensä kalliiksi kun siitä raakiletta sitten korjataan ja päivitetään. Pahimassa tapauksessa ajohetkiä tulee vähän mutta laskua reilummin sitten.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Poissa resistance

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #3 : 18.05.13 - klo: 10.40 »

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #4 : 18.05.13 - klo: 11.54 »
okei, no nyt alkaa sitten tiukka säästö kuuri. Jos saan sinne kolmensadan kieppeille säästettyä niin mitä sinne olisi hyviä ehdokkaita? Ja kiitos muuten vastauksista

Poissa pijokela

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #5 : 18.05.13 - klo: 12.26 »
okei, no nyt alkaa sitten tiukka säästö kuuri. Jos saan sinne kolmensadan kieppeille säästettyä niin mitä sinne olisi hyviä ehdokkaita? Ja kiitos muuten vastauksista

Sellainen juttu vielä, että kun se auto on ostettu, niin siihen pitää olla rahaa varaosien ostamiseen ja sen sellaiseen. Eli vaikka aloitus on isompi investointi, niin myös harrastaminen vie rahaa.

Katso tuolta minkä auton ostan aiheesta:
http://rc10.fi/index.php?topic=21016.2790

Pari uusinta sivua kun katsot läpi niin varmasti on joku muu kysynyt juuri tuota.
Tamiya DF-03Ra | Xray T3 2011 | HPI Blitz | CRC gen xi

Poissa temppa.kk

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Aloitus mielessä
« Vastaus #6 : 18.05.13 - klo: 20.24 »
miten ois tuo traxxas slash 1/16 4wd. Onko tuo liian pieni vai pärjääkö tolla ihan perus piha ajossa. Ja miten nuo tehot? Itse pidän todella paljon tuosta korimallista mutta käsitykseni on että niitä voi vaihtaa?