Kirjoittaja Aihe: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!  (Luettu 5147 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rambler

  • Tulokas
    • Profiili
varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« : 21.05.13 - klo: 16.05 »
kyseinen henkilö ei lähettänytkään moottori comboa joten älkää tehkö sen kanssa kauppoja!!!!
lrp blast tx,traxxas ken block,big bear,atx touring,t1,t1r

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #2 : 29.05.13 - klo: 10.49 »
Jep.
En ole saanut koria,jonka maksoin....

Seuraava askel onkin sitten kohti Polliisilaitosta.....

 :evil: AngryBarbie  :evil:
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #3 : 24.06.13 - klo: 21.19 »
Olen ollut yhteydessä asianosaisiin. En käy täällä kauppaa ennenkuin saan sairauteni hoidettua ja pystyn toimittamaan tuotteet asianmukaisesti ajoissa. Kysymyksessä ei ole huijaus, voin laittaa osista vaikka kuvat tähän. Mutta en ole MISSÄÄN nimessä hoitanut kaupankäyntiä asiallisesti.  :undecided:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #4 : 24.06.13 - klo: 22.29 »
Voisit informoida aikataulusta missä tulet hoitamaan asiat kuntoon. On hyvä että olet ollut yhteydessä tahoihin kenen kanssa olet käynyt kauppaa. Foorumin linja on tiukka epärehelliseen kaupankäyntiin, joten toivon pikaista asioiden selvittämistä.

Poissa Luigi54/vielä vanhempi

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #5 : 07.07.13 - klo: 09.21 »
Olen ollut yhteydessä asianosaisiin. En käy täällä kauppaa ennenkuin saan sairauteni hoidettua ja pystyn toimittamaan tuotteet asianmukaisesti ajoissa. Kysymyksessä ei ole huijaus, voin laittaa osista vaikka kuvat tähän. Mutta en ole MISSÄÄN nimessä hoitanut kaupankäyntiä asiallisesti.  :undecided:

Olet ollut yhteydessä kyllä,mutta mitään ei ole asialle tapahtunut,eli puhetta,puhetta....
Minä ainakin vien asian eteenpäin,enpä enää jaksa kuunnella katteettomia lupauksia ja selityksiä.
-Barbie-
Tamiya Mini; Poikien Barbie , Tosimiesten Barbara....

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #6 : 16.07.13 - klo: 23.58 »
Olen ollut yhteydessä asianosaisiin. En käy täällä kauppaa ennenkuin saan sairauteni hoidettua ja pystyn toimittamaan tuotteet asianmukaisesti ajoissa. Kysymyksessä ei ole huijaus, voin laittaa osista vaikka kuvat tähän. Mutta en ole MISSÄÄN nimessä hoitanut kaupankäyntiä asiallisesti.  :undecided:

Olet ollut yhteydessä kyllä,mutta mitään ei ole asialle tapahtunut,eli puhetta,puhetta....
Minä ainakin vien asian eteenpäin,enpä enää jaksa kuunnella katteettomia lupauksia ja selityksiä.
-Barbie-

Noh esim. Ramblerin combo on perillä ja Barbien kori on edelleen postittamatta. Tosta voin heittää esim ton sevron kaupan päälle. http://postimg.org/image/mxfnjaqrl/ ja se että ei oo pystynyt postittaan niin en jaksa avautua.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: varokaa myyjää fbzero on huijari!!!!
« Vastaus #7 : 30.07.13 - klo: 19.13 »
kyseinen henkilö ei lähettänytkään moottori comboa joten älkää tehkö sen kanssa kauppoja!!!!

Miksi et laittanutkysymystäsi tänne.

http://rc10.fi/index.php?topic=22726.2970

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂