Kirjoittaja Aihe: 2 VUODEN ODOTUS OHI  (Luettu 1600 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
2 VUODEN ODOTUS OHI
« : 16.07.04 - klo: 16.30 »
Oltiin kaverin (Jouni Hiltunen) kanssa eilen ajamassa (lavangossa) ja minä pääsin puikkoihin ekaa kertaa 2 vuoteen ja täytyy sanoa että polttis on selvästi ykkös laji. Tosin rata oli mitä oli mutta kaiken kruunasi se että ei ollut pienintäkään ongelmaa, johtuukos se että minun ajo kalusto on vanhentunut tai mikä. Täytyy sanoa että polttis on siistiä :wink:  
Jerry

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
Jerry
« Vastaus #1 : 16.07.04 - klo: 17.05 »
Käyppäs heti ilmoitautumassa salon kisaan ollaan vähän ihmetelty missä luuraa Jery

Mika R

  • Vieras
2 VUODEN ODOTUS OHI
« Vastaus #2 : 16.07.04 - klo: 21.01 »
Loistavaa, Lavankoon huomenna ?! VAU kerhokisat. Vaikka tänään itse muita katsellessa alkoi tuntua siltä että a) pannu b) kuski c) auto eivät oikein riitä... well, voihan sitä yrittää.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
2 VUODEN ODOTUS OHI
« Vastaus #3 : 16.07.04 - klo: 22.04 »
Joo äsken varmistui että pääsen huomenna lavankoon kisamaan,  no ei se kai mikään SM:n tason ole mutta jostain on aloitettava.
Jerry

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
2 VUODEN ODOTUS OHI
« Vastaus #4 : 16.07.04 - klo: 22.29 »
Pakko kysyä mistä tämä kahden vuoden odotus on oikein johtunut? Käsittääkseni olet kuitenkin polttiskrossin puikoissa ollut aikaisemminkin kisaamassa, joten siis miksi olet pitänyt "taukoa" ? ;)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: 2 VUODEN ODOTUS OHI
« Vastaus #5 : 16.07.04 - klo: 22.41 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Oltiin kaverin (Jouni Hiltunen) kanssa eilen ajamassa (lavangossa) ja minä pääsin puikkoihin ekaa kertaa 2 vuoteen ja täytyy sanoa että polttis on selvästi ykkös laji. Tosin rata oli mitä oli mutta kaiken kruunasi se että ei ollut pienintäkään ongelmaa, johtuukos se että minun ajo kalusto on vanhentunut tai mikä. Täytyy sanoa että polttis on siistiä :wink:  
Jerry


MÄÄ ARVASIN ETTÄ SE OLET SINÄ :D Mä arvasin.,!!  :D

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
2 VUODEN ODOTUS OHI
« Vastaus #6 : 16.07.04 - klo: 23.05 »
ÖÖÖ mitäs arvasit :roll: ......
Joo tuossa kuin tuli hankittua 2 lasta maailmaan ja ne kuin tulivat tiettyyn ikään ne silloin juoduin lopettamaan kisaamisen :evil: , mutta nyt kuin jätkät on 5v ja 3v voin yhtä hyvin ottaa klaperot mukaan tuonne kisa paikalle :lol: . Kyllä oli pojat siistii päästä puikkoihin pitkän tauon jälkeen, sormet syyhyää jo. AAAA Jose kertoa äsken että PÄÄ finaali ajetaan 60min pituisena :lol:  onko kenties eka Suomessa tuon pituisena vaikkakin on treeni kisat....
Jerry