Kirjoittaja Aihe: TeamC TC10  (Luettu 17215 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
TeamC TC10
« : 04.11.13 - klo: 20.42 »
http://fi.eurorc.com/product/5134/teamc-110-touring-car-chassis#.UnfpPRD9MkI

Tuli ostettua kyseinen auto, autoa en ole alottanut kasaamaan vielä,
laittelen kasaus kokemuksia kun homman alotan.
 
-Mika
« Viimeksi muokattu: 04.11.13 - klo: 20.53 kirjoittanut pylvis »

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TeanC TC10
« Vastaus #1 : 04.11.13 - klo: 20.48 »
On tuossa tullut jo itse ajeltua muutama viikko Protolla ja uskallan kyllä jo kehua laadukkaaksi autoksi. Ei jäänyt auton vauhdista homma kiinni lahden kisoissakaan. Säkää ei vain käynyt tällä kertaa yhtään. :)

En autoni mukana setupsheettiä saanut, mutta koitan muistaa kaivaa moisen jostain digitaalisessa muodossa ja jakaa teille, niin saatte hyvän lähtökohdan setuppeihin.

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #3 : 05.11.13 - klo: 11.20 »
EuroRC / TEK

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #4 : 05.11.13 - klo: 11.59 »
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/TC10_EditableSetupSheet%20%28LTCC%29.pdf

Tuossa lahdessa käyttämäni setuppi ulkomuistin syövereistä heitettynä. Pitäisi olla aika kohhdallaan.

Auto oli todella hyvä ajaa ja nopea. Kolme keskeytystä finaaleissa oli vaan liikaa tuloksen kannalta. :) Autoa ei voi suoraan näistäkään syyttää vaan kolaroinneistahan tuokin hajoaa kun kunnolla osumaa saa..
Best läppi taisi olla alle 10sek mullakin.

Taka aurausta ainakin tuossa protossa oli todella paljon vakiona ja siihen tosiaan vaihdoin serpentin takapalan, että sain kuriin. Eiköhän TC:ltäkin pian tule omia palikoita millä tuota säätää. Pienillä radoilla tuo vakio aurauskin on kyllä mainio, ei lähde perä irti vahingossakaan. :) Isommilla baanoilla taas alkaa porokone hyytyä suoralla noilla aurauksilla.

Kyselkää jos epäselvyyksiä. :)

-Niko

edit: Droopit on tosiaan mitattu akselien päistä.
« Viimeksi muokattu: 05.11.13 - klo: 12.04 kirjoittanut nikoprkl »
EuroRC / TEK

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #5 : 06.11.13 - klo: 20.52 »
http://fi.eurorc.com/product/5134/teamc-110-touring-car-chassis#.UnfpPRD9MkI

Tuli ostettua kyseinen auto, autoa en ole alottanut kasaamaan vielä,
laittelen kasaus kokemuksia kun homman alotan.
 
-Mika

Rupesin liimailemaan pohjalevyä, ja kiinnitin huomion pohjan leveyteen joka on 82mm leveä, mielestäni pohja on melko kapea.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #6 : 11.11.13 - klo: 21.18 »
http://fi.eurorc.com/product/5134/teamc-110-touring-car-chassis#.UnfpPRD9MkI

Tuli ostettua kyseinen auto, autoa en ole alottanut kasaamaan vielä,
laittelen kasaus kokemuksia kun homman alotan.
 
-Mika



Rupesin liimailemaan pohjalevyä, ja kiinnitin huomion pohjan leveyteen joka on 82mm leveä, mielestäni pohja on melko kapea.


Kasailin auton viikoloppuna kasaan, osat kävi paikalleen hyvin, eikä mitään ongelmia esiintynyt kasauksessa.

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #7 : 18.11.13 - klo: 18.40 »
Kävin radalla sunnuntaina ensikertaa testaamassa-autoa, ja yllätyin positiivisesti kuinka hyvä auto oli ajaa, setuppi oli melko lähellä toi minkä niko laitto aikasemmin esille, ajoin vakio vetareilla-aluksi, auto kääntyi hyvin niillä, ja vaihdoin tuplanivel vetarit eteen, autoi kääntyi vieläkin paremmin, eteen olisi ratasdiffi pakissa jota meinaan koittaa jossain vaiheessa.

-Mika

Poissa r1205

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #8 : 28.12.13 - klo: 13.31 »
https://dl.dropboxusercontent.com/u/66064270/TC10_EditableSetupSheet%20%28LTCC%29.pdf

Tuossa lahdessa käyttämäni setuppi ulkomuistin syövereistä heitettynä. Pitäisi olla aika kohhdallaan.

Auto oli todella hyvä ajaa ja nopea. Kolme keskeytystä finaaleissa oli vaan liikaa tuloksen kannalta. :) Autoa ei voi suoraan näistäkään syyttää vaan kolaroinneistahan tuokin hajoaa kun kunnolla osumaa saa..
Best läppi taisi olla alle 10sek mullakin.

Taka aurausta ainakin tuossa protossa oli todella paljon vakiona ja siihen tosiaan vaihdoin serpentin takapalan, että sain kuriin. Eiköhän TC:ltäkin pian tule omia palikoita millä tuota säätää. Pienillä radoilla tuo vakio aurauskin on kyllä mainio, ei lähde perä irti vahingossakaan. :) Isommilla baanoilla taas alkaa porokone hyytyä suoralla noilla aurauksilla.

Kyselkää jos epäselvyyksiä. :)

-Niko

edit: Droopit on tosiaan mitattu akselien päistä.

Ite ajan 3mm taka aurauksella (renkaan menosuuntaan 3mm sisään ja vastaisesti renkaan taaksepäin 3mm ulos) kokemukset hyviä auto kulkee hyvin ei valittamista.

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #9 : 22.01.14 - klo: 08.52 »
Team C tuuppikrossarilla ajaneena tottui edullisiin varaosiin, mutta mikä tämän tourinki auton varaosista tekee niin perhanan hintavia?

Poissa eurorc.com

  • Veteraani
    • Profiili
    • EuroRC
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #10 : 22.01.14 - klo: 10.12 »
Team C tuuppikrossarilla ajaneena tottui edullisiin varaosiin, mutta mikä tämän tourinki auton varaosista tekee niin perhanan hintavia?
Hintapolitiikka ulkomailla :( tuotteista saa kyllä järkevät alennukset, että kustantaa saman kuin muilla merkeillä.

t. Axel
HobbyWing | Xray| Gens Ace | Pro-Line | Corally | Hudy | Yokomo | FTX | HPI
EuroRc.com - Facebook

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #11 : 04.10.14 - klo: 22.16 »
Mitkä tuplanivel vetarit sopii tähän autoon? Team C:n omia en ole löytänyt mistään kaupan.

Xrayn T3/T4 vetarit sopii suoraan.

-Niko
EuroRC / TEK

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #12 : 09.10.14 - klo: 14.44 »
Onhan sulla sielä ohjauspalassa vetarin nivelen puolella se matalampi laakeri jolla vetarille tulee lisää tilaa?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #13 : 09.10.14 - klo: 14.57 »
10 x 5 x 3, tulee yleensä vetarien mukana noi laakerit, mutta toki käytetyissä ei varmaan ole ollut. Tuommoset laakerit on käytössä kaikissa Xray/Yokomo/Tamiya jne. tuplanivelien yhteydessä ohjauspalan sisäpuolella.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #14 : 09.10.14 - klo: 17.15 »
http://www.eurorc.com/product/2763/yokomo-double-joint-inside-bearing
Tuommoiset kun tilaat niin saat tuplanivelet autoon. Tilaa sitten Spec-R, CSO, 3racing tai ihan mitkä vaan yhteensopivat tuplanivel vetarit niin nuo matalemmat laakerit tulee tarvitsemaan jokatapauksessa.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #15 : 09.10.14 - klo: 17.17 »
¨
Huomioikaa se, että reiskan vetareita on myös 50 mm pitkänä.
305331 ECS DRIVE SHAFT 50MM WITH 2MM PINS - HUDY SPRING STEEL™ (1)

Vetarien mukana ei tule laakereita, eihän reiskalla voida tietää mihin kaikkialle niitä ollaan laittamassa  :cool:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TeamC TC10
« Vastaus #16 : 09.10.14 - klo: 20.06 »
Omassa TC10:ssä näyttäisi toisessa autossa olevan nimenomaan nuo Xrayn 50mm:n tuplanivelet kiinni (edellisen omistajan jäljiltä), ja ihan vakioilla 10x5x4 pyöränlaakereilla.