Kirjoittaja Aihe: Solid Axle Monster Truck. No indys here...  (Luettu 272904 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #570 : 24.08.14 - klo: 22.14 »
Eli jos tuo käy niiin sitten vielä se itse startti kapula
Jep.

Ite käytän ihan akkuporakonetta, ja tein jostain ohuesta koiranluu vetarista itse sen starttikärjen.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #571 : 24.08.14 - klo: 22.16 »
Ja jos vielä saan vaivata niin millainen tuon kapulan pitäis olla? Eli jos vaivautuisit linkkaamaan niin hyvä juttu :smiley:
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #572 : 24.08.14 - klo: 22.25 »
Ei ole näistäkään kokemusta kuin kymmenen vuoden takaa, mutta eiköhän mikä vaan tämmöinen käy, minkä vaan halvimmalla löytää.
http://www.ebay.com/itm/310963285432

Jos tuo kärki ei suoraan käy, niin pikku viilaamisella ainakin, mutta luultavasti käy ihan suoraan. Tuohon vehkeeseen tarvii sitten vielä akunkin erikseen.

Helpoimmalla kyllä pääset kun tilaat vaan tuollaisen irtokärjen, ja jos ei kotoota löydy valmiiksi akkuporakonetta, niin käy sitten lähimarketista jonkun halvan rimpulan ostamassa. :wink:

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #573 : 24.08.14 - klo: 22.28 »
Kyllä porakone löytyy. Mutta vielä kysyn että minkä kärjen? Teenko itse vai?
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #574 : 24.08.14 - klo: 22.30 »
Kyllä porakone löytyy. Mutta vielä kysyn että minkä kärjen? Teenko itse vai?
Tuommonen mikä tuossa linkin kuvassa on tuon rotovehkeen alapuolella. Pitkä tikku vaan missä on koiranluuvetarin näköinen pää.

Laitat ebayn hakuun roto starter, niin eiköhän sieltä niitä tikkuja ala löytymään.  :wink:

EDIT: No kävin hakemassa linkin sulle: http://www.ebay.com/itm/231312800731
« Viimeksi muokattu: 24.08.14 - klo: 22.35 kirjoittanut Pauli4x4 »

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #575 : 24.08.14 - klo: 22.42 »
Asia harvinaisen selvä. Otan jonkun koiran luun mikä löytyy ja tee tuollasen.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #576 : 24.08.14 - klo: 22.46 »
Asia harvinaisen selvä. Otan jonkun koiran luun mikä löytyy ja tee tuollasen.
Eipä tuollainen valmiskaan kallis ole jos sellaisen haluaa. Jos teet vetarista, niin se pitää olla suht pientä kokoa, kun esim Madin koiranluut on ihan liian suuria tuohon hommaan. Mulla oli joku sellanen vähän hentosempaa kaliiberia oleva tikku mistä tein, ja siitäkin joutui jonkun verran vielä sitä kuulaa dremelöimään että sain sen käymään.

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #577 : 01.09.14 - klo: 21.43 »
Tänään olen harjoitellut beadlock-kehä V2:n tulostamista, ja todellakin meinaa olla edelleen harjoittelua tuo tulostus, eli ei mitään helppoa hommaa, varsinkaan tuo kaksi värinen printtaus...

No, tämmöisiä se vehje on tänään työntänyt ulos. Noita siis pystyn tulostelemaan erilaisilla värikombinaatioilla, tottakai.


Tulostettu pinta on siis aina tuollaista röpelöä vaikka mitä tekisi, mutta alkaa nuo jo ihan kohtalaisilta näyttämään! Nuo pultin kannat on tarkoituksella vähän ylisuuret, niin tulostuvat paremmin. :smiley:


Seuraavaksi pitäisi koittaa planeettanavasta tehdä vastaava kaksväriversio, joten harjoitukset vielä jatkuu! :grin:

Miltä näyttää yleisön silmään? :smiley:

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #578 : 01.09.14 - klo: 22.23 »
No komiat nuo on;)
En yhtään ihmettele vaikka jonoksi asti olisi tilauksia :grin:
Minkälainen tulostin sulta löytyy? Siis merkiltään :roll:

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #579 : 01.09.14 - klo: 22.30 »
No komiat nuo on;)
En yhtään ihmettele vaikka jonoksi asti olisi tilauksia :grin:
Minkälainen tulostin sulta löytyy? Siis merkiltään :roll:
No hyvä että näyttää hyvältä, kun itse olen vähän liikaakin perfektionisti, niin tuollainen 3D-tulostin ei sinänsä oikein sovi mulle, kun täydellistä tulosta ja täysin tasaista pintaa on mahdoton saada aikaiseksi. :grin:

Tämmöinen vekotin mulla on. Flashforge Creator Pro, eli hiukan parannettu versio Makerbotista. :smiley:

Poissa valtteri_s

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #580 : 02.09.14 - klo: 14.36 »
Täällä ilmoittautuu viimeksi nuorena RC-autojen kanssa pulannut, nykyään 35-v lapsenmielinen aikuinen, joka on alkanut kaivata jotain rauhoittavaa ja zen-henkistä puuhastelua iltojen vietteeksi. Näin ollen hankin projektiksi (ilmeisesti) 1st gen Mad Force -nitroauton!

Omaan pienoisautohistoriaan mahtuu sekä slotti- että RC-autoja ja viimeiset 15 vuotta onkin mennyt 1:1 autojen parissa. Nyt on aika palata skaalassa vähän eri suuntaan. :) RC-historiani käsittää seuraavat:
-Marui Big Bear, jolla koko homma aloitettiin
-Tamiya Monster Beetle
-Tamiya Clod Buster

Monster Beetle oli se todella kova juttu, ja vieläkin muistan Pienoismalli-lehden kannen, jossa Monster Beetle hyppää villisti. Clod Buster oli kuitenkin tuolloin se next-level -auto ja Tieto-Nikkariin tuli aikanaan kannettua kaikki viikkorahat. Muistan vieläkin niitä mekaanisten nopeudensäätimen juottamisia ja koska olin lukenut RC Car Action -lehteä ja imenyt ison maailman ideoita, kytkin kerran Clodiin kaksi 7.2V-akkua vahingossa sarjaan. Clodi kyllä liikkui perhanan lujaa, mutta myös savu karkasi nopeasti!  :azn:

Clodia on tullut aina säännöllisesti surffailtua ja Monster Jameissa uskollisesti käytyä. Ehkä reilu kuukausi sitten aloin jo kyttäämään eBayta ja muutamia biddauksia on tehty Clodeista sekä tietysti Monster Mash -moottoreista, jollaiset ostin aikanaan uutena Model Exposta Jäähallista. Eniten olen kytännyt alkuperäisiä kasaamattomia Clod-kittejä, mutta hinnat shippauksineen ovat tuntuneet vielä toistaiseksi hieman kovilta, joten en vielä ole Clodia onnistunut hankkimaan. Ajatuksena olisi siis entisöidä Clodi täydelliseen alkuperäiseen '87 asuunsa ja virittää sitä ainoastaan period perfect -osilla. Jos siis joku haluaa myydä Clodi-aihion, ostan kyllä pois!

Nyt kuitenkin katseltuani Pauli4x4:n superhienoja Youtube-videoita, tajusin, että nitro-monsterihan se on nyt saatava! Pärinä ja savu kuuluvat näihin laitteisiin ja oikeastaan Paulin Mad Force- ja Grave Digger -videot lopulta sinetöivät hommat. Että kiitos vaan Pauli!  :grin:

Mad Force on nyt siis hankittuna:


Tulkitsen, että tämä on ensimmäistä sukupolvea siksi, että sen akseliväli on paketin mukaan noin 315-326mm, joka tekisi siitä tämän lyhyemmän version, eikö? Paketissa lukee tosin "readyset" eli tulkitsen, että tämä on tullut valmiiksi kasattuna. Olen kuitenkin jostain lukenut, että ekat Mad Forcet olisivat olleet kittejä. Tämä on myös hurja DOUBLE-SHOCK -versio. :laugh: Osaako kukaan valottaa, että minkä aikakauden laite voisi olla kyseessä?

Joka tapauksessa, Clodin renkaat ja valkoiset vanteen on tilattu jo, kuten myös Parman '57 Chevy-pikkiksen kori. Vielä ei ole selkeää ajatusta siitä, minkänäköiseksi laitteen haluaisin tehdä, mutta kasarityylinen Bigfoot-kori on kyllä kieltämättä pyörinyt päässä jo pitkään. Osaako kukaan sanoa, kannattaa tähän lyhyempään Mad Forceen ostaa 1:10 vai 1:8 -koreja akselivälin ja muutenkin mittasuhteiden kannalta?

En ole vielä ikinä nitroautolla ajanut ja siksi kysyn tätä: liikuttaakohan tuo vakio-.21-moottori autoa "riittävästi"? Olen sitä koulukuntaa, että voimaa ei koskaan voi olla riittävästi ja aina puuttuu 100 heppaa, mutta mitä mieltä olette? Ajatuksena on purkaa moottori ensin, tutkia sen kunto ja tehdä päätöksiä joko huollosta tai suoraan virittämisestä.

Kaiken kaikkiaan on hauskaa, että solid axle -miehiä tuntuu löytyvän täältäkin ja kunhan ehdin auton kimppuun, päivittelen tilannetta!

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #581 : 02.09.14 - klo: 15.03 »
1:10 kopat on passeleita tuolle "vanhalle" akselivälille, renkaista päätelle tuo näyttäisi toisen sukupolven autolta, ensimmäiset oli kittejä joissa pyöräkoko oli 2,6" niinkuin Clodissakin.
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #582 : 02.09.14 - klo: 15.11 »
Monster Beetle oli se todella kova juttu, ja vieläkin muistan Pienoismalli-lehden kannen, jossa Monster Beetle hyppää villisti. Clod Buster oli kuitenkin tuolloin se next-level -auto ja Tieto-Nikkariin tuli aikanaan kannettua kaikki viikkorahat. Muistan vieläkin niitä mekaanisten nopeudensäätimen juottamisia ja koska olin lukenut RC Car Action -lehteä ja imenyt ison maailman ideoita, kytkin kerran Clodiin kaksi 7.2V-akkua vahingossa sarjaan. Clodi kyllä liikkui perhanan lujaa, mutta myös savu karkasi nopeasti!  :azn:

Clodia on tullut aina säännöllisesti surffailtua ja Monster Jameissa uskollisesti käytyä. Ehkä reilu kuukausi sitten aloin jo kyttäämään eBayta ja muutamia biddauksia on tehty Clodeista sekä tietysti Monster Mash -moottoreista, jollaiset ostin aikanaan uutena Model Exposta Jäähallista. Eniten olen kytännyt alkuperäisiä kasaamattomia Clod-kittejä, mutta hinnat shippauksineen ovat tuntuneet vielä toistaiseksi hieman kovilta, joten en vielä ole Clodia onnistunut hankkimaan. Ajatuksena olisi siis entisöidä Clodi täydelliseen alkuperäiseen '87 asuunsa ja virittää sitä ainoastaan period perfect -osilla. Jos siis joku haluaa myydä Clodi-aihion, ostan kyllä pois!
Clodi on aina Clodi, ja siihen statukseen on mahdotonta kenenkään muun pyrkiä! :grin:

Mulla on kolme vakio Clodia, joista yksi on vielä vähän projektiasteella korin maalaamisen suhteen, ja yksi originalin näköinen millä ajelen, ja toinen samanlainen melkein kokonaan uusista osista kasattu, ja virheettömäksi maalattu hyllyn koriste, josta vielä tarrat tosin puuttuu. En ole kehdannut siihen noita original tarroja liimata, vaikka ne multa löytyykin, kun ovat aika arvokkaat... :grin:

Tässä on tämä toinen hiukan rähjäisempi, millä kehtaa välillä ajellakin. :smiley: EN MYY! :grin:


Lainaus
Nyt kuitenkin katseltuani Pauli4x4:n superhienoja Youtube-videoita, tajusin, että nitro-monsterihan se on nyt saatava! Pärinä ja savu kuuluvat näihin laitteisiin ja oikeastaan Paulin Mad Force- ja Grave Digger -videot lopulta sinetöivät hommat. Että kiitos vaan Pauli!  :grin:
Kröhöm... En nyt tiedä kannattaako kiitellä rahan haaskauksesta ja hermojen menetyksestä, jos minä olen kerran syypää tuohon! :embarrassed: :grin:

Mutta toivottavasti ja luultavasti olet kuitenkin jatkossa tyytyväinen hankintaasi! :wink:

Lainaus
Tulkitsen, että tämä on ensimmäistä sukupolvea siksi, että sen akseliväli on paketin mukaan noin 315-326mm, joka tekisi siitä tämän lyhyemmän version, eikö? Paketissa lukee tosin "readyset" eli tulkitsen, että tämä on tullut valmiiksi kasattuna. Olen kuitenkin jostain lukenut, että ekat Mad Forcet olisivat olleet kittejä. Tämä on myös hurja DOUBLE-SHOCK -versio. :laugh: Osaako kukaan valottaa, että minkä aikakauden laite voisi olla kyseessä?
Ei ole ihan original tuo RTR-malli, vaan kittiversio on original niillä oikeilla monsterirenkailla.

En ihan tarkkaan muista milloin tuo RTR tuli myyntiin, mutta ehkä joskus '05-'06 kieppeillä. Oman kitin ostin muistaakseni alkuvuodesta '03, ja RTR tuli kyllä paljon myöhemmin vasta tarjolle.

Kannattaa nuo ylimääräiset iskarit ottaa kyllä pois, ja hommata punaisten jousien tilalle kyoshon keltaiset pehmeät versiot, niin tulee ajo-ominaisuuksia aika paljon lisää.

Lainaus
Joka tapauksessa, Clodin renkaat ja valkoiset vanteen on tilattu jo, kuten myös Parman '57 Chevy-pikkiksen kori. Vielä ei ole selkeää ajatusta siitä, minkänäköiseksi laitteen haluaisin tehdä, mutta kasarityylinen Bigfoot-kori on kyllä kieltämättä pyörinyt päässä jo pitkään. Osaako kukaan sanoa, kannattaa tähän lyhyempään Mad Forceen ostaa 1:10 vai 1:8 -koreja akselivälin ja muutenkin mittasuhteiden kannalta?
1:10 korit passaa paremmin tuon lyhyen akselivälin kanssa, joten valikoimaa on paljon paremmin kuin noissa Kruisereissa.

Lainaus
En ole vielä ikinä nitroautolla ajanut ja siksi kysyn tätä: liikuttaakohan tuo vakio-.21-moottori autoa "riittävästi"? Olen sitä koulukuntaa, että voimaa ei koskaan voi olla riittävästi ja aina puuttuu 100 heppaa, mutta mitä mieltä olette? Ajatuksena on purkaa moottori ensin, tutkia sen kunto ja tehdä päätöksiä joko huollosta tai suoraan virittämisestä.
Alkuunsa liikuttaa varmaan oikeinkin hyvin, mutta kannattaa opiskella moottorin säätöä, niin ei iske turhautuminen. Ei ne niin vaikeita ole, kuin väitetään, ja homma kun on hanskassa, niin ei niitä tarvitse koko ajan olla ruuvaamassa, kun ei näillä mitään kilpaa ajeta. Hyvä että jotkut vielä "uskaltaa" ostaa nitrojakin, näin harjattomien sähkömoottoreiden aikakaudellakin. :smiley:

Lainaus
Kaiken kaikkiaan on hauskaa, että solid axle -miehiä tuntuu löytyvän täältäkin ja kunhan ehdin auton kimppuun, päivittelen tilannetta!
Tervetuloa vain joukkoon harvaan! :afro:
« Viimeksi muokattu: 02.09.14 - klo: 15.28 kirjoittanut Pauli4x4 »

Poissa valtteri_s

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #583 : 03.09.14 - klo: 21.01 »
Kiitos vastauksista karjut!

1:10-koreja lähdetään sitten haeskelemaan ebaysta yön pimeinä tunteina, jolloin edessä häämöttävä herätys ja minuutti minuutilta vähenevä unen määrä usein herkistävät ostosormen löysimmilleen!  :grin:

Olen itsekin pohtinut tuota Clodin kasaamista pelkästään varaosista, joita ebayssa tuntuu aika paljon liikkuvan. Oon itse asiassa bidannut jo parista orkkismanuaalista, joka sitten hauskasti toimisi raamattua näissä öisissä ebay-sessioissa.  :azn: Käsitteellisesti tosin mieluummin aloittaisin alkuperäisestä kasariyksilöstä. Oonko käsittänyt kuitenkin oikein, että kaikki osat orkkis-Clodin kasaamiseen periaatteessa pitäisi löytyä ebaysta/onlinena? Onko sulla Pauli vinkkejä asiaan?

Tuo nitromoottori on oikeastaan yksi kiinnostavimmista puolista tässä RC-touhun uudelleenkäynnistämisessä. Oon rakennellut ja viritellyt 1:1-moottoreita, ja siksi tää polttis tuntuu myös kovin kiinnostavalta. Ja se savu ja se pärinä: eihän ny mikään inisevä sähkömoottori mikään oikea moottori oo!  :wink: No joo, kyllä kiinnostaisi jonkin nykyaikaisen supersähkömoottorinkin testaaminen toki.

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #584 : 03.09.14 - klo: 21.20 »
1:10-koreja lähdetään sitten haeskelemaan ebaysta yön pimeinä tunteina, jolloin edessä häämöttävä herätys ja minuutti minuutilta vähenevä unen määrä usein herkistävät ostosormen löysimmilleen!  :grin:
Team Blue Groove Kanadassa myy reproversioita monista vanhoista monsterikoreista. Pari koria olen niiltä ostanut.

http://stores.ebay.com/TEAM-BLUEGROOVE/_i.html?_nkw=monster+&_cqr=true&_nkwusc=moster&_sid=97772842&_rdc=1

Lainaus
Olen itsekin pohtinut tuota Clodin kasaamista pelkästään varaosista, joita ebayssa tuntuu aika paljon liikkuvan. Oon itse asiassa bidannut jo parista orkkismanuaalista, joka sitten hauskasti toimisi raamattua näissä öisissä ebay-sessioissa.  :azn: Käsitteellisesti tosin mieluummin aloittaisin alkuperäisestä kasariyksilöstä. Oonko käsittänyt kuitenkin oikein, että kaikki osat orkkis-Clodin kasaamiseen periaatteessa pitäisi löytyä ebaysta/onlinena? Onko sulla Pauli vinkkejä asiaan?
Kaikki osat löytyy kyllä ebaysta, mutta saattaa tulla hintoihinsa osista ostettunakin... Pelkkä korikin jo kaikkineen hilppeineen tulee irto-osista keräämällä melko kalliiksi. Kokemusta on... :roll:

Jossain vaiheessa Clodiin oli niin paljon aftermarket osaa tarjolla, että koko auton pystyi rakentamaan pelkästään niistä, käyttämättä yhtää orkkisosaa!  :grin:

Jos itse lähtisin nyt tekemään original clodia, niin ostaisin ihan suosiolla saksasta uuden super clod kitin, ja siihen sitten ebaysta tarvittavat punaiset osat ja tarrat. Mitäs ne maksaa, jotain 270€ suunnilleen toimituskuluineen, niin ei mikään paha hinta. Siihen sitten metsästää ebaysta ajan mukaiset chevy maskin ja perälaidan KALLIILLA vielä punaisten muoviosien lisäksi jos ihan original lookkiin pyrkii!

Tosin saksan ebayssa yksi kaveri myy sellaista superclodin maskiin leikattuun reikään sovitettava chevy-logollista grilliä, joka on kyllä melko tyylikäs. Jopa alkuperäistäkin hienompi oikeastaan.

Lainaus
Tuo nitromoottori on oikeastaan yksi kiinnostavimmista puolista tässä RC-touhun uudelleenkäynnistämisessä. Oon rakennellut ja viritellyt 1:1-moottoreita, ja siksi tää polttis tuntuu myös kovin kiinnostavalta. Ja se savu ja se pärinä: eihän ny mikään inisevä sähkömoottori mikään oikea moottori oo!  :wink: No joo, kyllä kiinnostaisi jonkin nykyaikaisen supersähkömoottorinkin testaaminen toki.
Joo, mä oon ihan samaa mieltä, että ei ne monsterit sähköllä kulje! :cool: (paitsi Bigfoot #20 Odyssey...)

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #585 : 06.09.14 - klo: 12.18 »
Tässä Valtterille, ja muillekin Clodbusterin vanteiden suunnittelijoille vielä uudestaan tämä ohjeistusvideo, joka jo jostain tämän ketjun syövereistä löytyykin, mutta virkistetään muistia vähän!

Eli vaikka videolla on sovitettavana original Mad Forcen vanteet, niin samoilla modifikaatioilla käy siis muutkin 2.6" vanteet paikoilleen, eli Clodbusterin sekä Mega Forcen. Pääpointti on siis tuon kääntövarren lyhennys, ja uudelleen poraus sekä kierteytys.
Tutorial: How to fit original Mad Force Kit/USA1 GP wheels on RTR Mad Force
Jos siis haluat Clodin vanteet kiinni Mad Forceen, niin tulostan halukkaille siihen tarkoitukseen sopivat adapterit, hintaan 15€ posteineen. :wink:

Poissa poju99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #586 : 07.09.14 - klo: 20.24 »
Tuli tuossa illan ratoks modattua axial wraithtin radio kotelo mädiin ku se oma iso laatikko oli vähän turha.


jospa tu toimis siin missä vakiokin.
losi dbxl, hpi baja twin, axial wraith, kyosho scorpion 2014, kyosho mad force, kyosho mfr ve

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #587 : 08.09.14 - klo: 20.56 »
Hei olen rakentamassa ensimmäistä monsteria olen koittanut etsi EDULLISIA akseleita enkä ole löytänyt kertokaas mistä sellaiset?


Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #588 : 08.09.14 - klo: 21.05 »
Hei olen rakentamassa ensimmäistä monsteria olen koittanut etsi EDULLISIA akseleita enkä ole löytänyt kertokaas mistä sellaiset?
http://rc10.fi/index.php?topic=86766.0 voin sanoa, että on edulliset! :wink:

Ja myös kestävimmät akselit mitä on.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #589 : 08.09.14 - klo: 21.38 »
Mä sain tuosta yllä olevasta "akseli linkistä" käsityksen että ois pelkkä etuakseli kyseessä..?  ..ja jos näin niin tiedä tuosta edukkuudesta, ainakaan huutomerkkiä en sen edukkuuden perään laittaisi. Jos kyseessä kummatkin akselit niin asia on eri.
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #590 : 08.09.14 - klo: 21.52 »
Mä sain tuosta yllä olevasta "akseli linkistä" käsityksen että ois pelkkä etuakseli kyseessä..?  ..ja jos näin niin tiedä tuosta edukkuudesta, ainakaan huutomerkkiä en sen edukkuuden perään laittaisi. Jos kyseessä kummatkin akselit niin asia on eri.
Kappas, en niin tarkkaan katsonutkaan, kun akselistoista puhuttiin monikossa. Mad Forcen akselit tosin on samanlaiset edessä ja takana, mutta tosiaan jos tuossa on vain yksi akseli kaupan, niin ei se silloin enään edullinen ole...

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #591 : 09.09.14 - klo: 08.18 »
Joo katoin noita ja kävin jo laskemassa rahat mutta kun tarkemmin katselin niin huomasin että kyseessä oli vain etu akseli :cry:

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #592 : 09.09.14 - klo: 09.59 »
Aniksen Madin saisi melkein renkaiden hinnalla ?
Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #593 : 09.09.14 - klo: 16.06 »
Tossa kuva autosta jota rakennan :cool:

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #594 : 09.09.14 - klo: 16.59 »
Tossa kuva autosta jota rakennan :cool:
Mitäs vaihdelaatikkoa on tarkoitus käyttää? Runkoa on vähän hankalaa rankentaa etukäteen, jos ei ole tuleva voimansiirto jo tiedossa... E-maxxin laatikkoa ainakin monet käyttää, ja on hyväksi kehuneet.

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #595 : 09.09.14 - klo: 20.07 »
Kiitos vinkistä tässä se taas huomattiin tää on eka auto jota rakekennan semmosta sitte tilailee

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #596 : 09.09.14 - klo: 20.27 »
Niin ja oon 10v että en mikään kokenut harrastaja rakentanut tuon yksin :afro:

Poissa Anis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #597 : 09.09.14 - klo: 21.34 »
Kiitän mainostuksesta ylempänä.Kiinnostus ei ole ollut järin suurta, ei kai hinta ole pielessä?
4wd FG himo olis jonkunlainen.
Ostakee ostakee vaikka varaosiksi

Poissa Kokkolalainen

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #598 : 10.09.14 - klo: 08.08 »
Ostakaa joku nyt toi aniksen madi poltelee niin kovasti :embarrassed:

Poissa poju99

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: SOLID AXLE MONSTER TRUCK. No indys here...
« Vastaus #599 : 13.09.14 - klo: 08.46 »
nyt on mädin vakio ohjaus likkit heitetty pois ja laitettu suora tanko :cool:


losi dbxl, hpi baja twin, axial wraith, kyosho scorpion 2014, kyosho mad force, kyosho mfr ve