Kirjoittaja Aihe: Traxxasin 3.3 koneita tai virityskoneita  (Luettu 8851 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petemies1808

  • Tulokas
    • Profiili
Traxxasin 3.3 koneita tai virityskoneita
« : 04.12.13 - klo: 13.39 »
Hei

Itelläni on jo kolme kärryä missä on toi traxxasin 3.3 moottori, ei ole vielä moottoreita eikä senpuoleen autojakaan vielä käytetty. Varamoottoriksi olen kerinnyt hommata revoon picco 26max. Netistä olen vielä koettanut metsästää varakoneeksi traxxasin 3.3 moottoria, ebaysta ja jenkeistä löytyy noin 100 e hintaan mut ainakin jenkeistä tuotuna postikulut aika suuret ja ebayta en ole paljoakaan käyttänyt. Toi traxxasin 3.3 moottori ei vissiin ole kovin suosittu tai sitten vastaavanhintaisia parempia / tehokkaapia moottoreita on paremmin saatavilla.
Kiinnostaisi tietää mitä moottoreita ja pakoputkia ootte käyttäneet traxxasin viritysosina ja miten ne on toimineet, kuten tehon lisäys verrattuna vakiomoottoriin ja kuvia tietenkin. Ittelläni on traxxin autot revo,4-tec ja jato
Tietääkö kukaan EU:n alueelta nettikauppaa, missä olisi kokonaisia traxxasin moottoreita saatavana, siksi kiinnostaa noi kokonaiset moottorit kun mäntä/holkkisarja maksaa melkein 70 e ja moottorin saisi ainakin ebaysta 100 eurolla, sit oon tutkinut minun vanhaa traxxasin 2.5 moottoria, niin starttiakselin reikä on mennyt siitä aika väljäksi siten että moottorista työntyy voiteluainetta starttiin eikä startti pyöritä, eli kuluvia osia on muitakin, eikä tota startin reikäkantta löydy varaosana mistään tai se on loppunut, vissiin tyyppivika.