Kirjoittaja Aihe: Team Associated B5 / B5M  (Luettu 139268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa peltimikko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #60 : 02.10.14 - klo: 17.03 »
onko kukaan testannu läskiakkua ???????????

Poissa rc autoilija

  • EKpa ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #61 : 09.10.14 - klo: 18.00 »
Vau! Niin kivan näköinen että pitää itekkii hankkii tommonen. Hobbykingiltä noin 190€ kittinä. Pitääkö kitit kasata ite?

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #62 : 09.10.14 - klo: 18.12 »
Pitää tosiaan kasata itse ja halvemmalla saat tuon Suomesta.
http://www.rcm.fi/team-associated-rc10-b5-team-kit.html

Hobbyking hinta avattuna (185€+33€)*1.24 = 270€

Vau! Niin kivan näköinen että pitää itekkii hankkii tommonen. Hobbykingiltä noin 190€ kittinä. Pitääkö kitit kasata ite?

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #63 : 15.10.14 - klo: 06.44 »
Kumpi toimii paremmin turun lrp-areenan radalla, keski vai takamoottori?

Poissa fsp

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #64 : 15.10.14 - klo: 12.15 »
Vau! Niin kivan näköinen että pitää itekkii hankkii tommonen. Hobbykingiltä noin 190€ kittinä. Pitääkö kitit kasata ite?
Rumin auto minkä olen koskaan omistanut.  :police:  Eikä johdu pelkästään omasta maalauksesta.  :afro:

Kaksi kuukautta sitä on nyt kasattu, huomenna ekat osumat seinään....  :wink:

Poissa fsp

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #65 : 16.10.14 - klo: 20.39 »
Vau! Niin kivan näköinen että pitää itekkii hankkii tommonen. Hobbykingiltä noin 190€ kittinä. Pitääkö kitit kasata ite?
Rumin auto minkä olen koskaan omistanut.  :police:  Eikä johdu pelkästään omasta maalauksesta.  :afro:

Kaksi kuukautta sitä on nyt kasattu, huomenna ekat osumat seinään....  :wink:
Hyvin se kuitenkin lähti kääntyyn... 2 sekkaa vaan kärjestä tällä hetkellä!  :laugh:

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #66 : 29.10.14 - klo: 22.16 »
Tuossapa Joonan setuppi Puolan EOS-kisasta.

Poissa timhei

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #67 : 31.10.14 - klo: 22.11 »
Kumpaa porukoilla nyt sisäradoilla on enmmän B5 vai B5M
(auttais antamaan suuntaa hankinnoissa)
Mitä varaosia kannattaa alkuun ottaa.

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #68 : 01.11.14 - klo: 08.44 »
Kumpaa porukoilla nyt sisäradoilla on enmmän B5 vai B5M
(auttais antamaan suuntaa hankinnoissa)
Mitä varaosia kannattaa alkuun ottaa.
Ensimmäisessä WJ kisassa tikkurilassa oli todella paljon B5M autoja. Yhtäkään B5 en tainnut nähdä..
Mulla ei ainakaan ole mennyt yhtäkään osaa rikki kesällä eikä nyt talvikaudella, joten kyllä kestää. Tosin aina kannattaa olla tukivarsia yms. pakissa varalla.
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa fsp

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #69 : 04.11.14 - klo: 21.58 »
Jos jättää hexit pois taka-akselista, niin käykö B4 vanteet (#9689) suoraan ja sääntöjen puitteissa?
rctech foorumilla joku kertoo, että asentamalla tarpeeksi (1,2mm) prikkoja pinnin ja laakerin väliin, sekä lisää vanteen ja mutterin väliin kaikki on kunnossa ja b4 aikaiset vanteet taas käytössä. Toiminee siis ainakin WJ-kaudella.

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #70 : 11.12.14 - klo: 19.58 »
Onko vinkkejä, mitä ratasdiffin sisälle kannattaa laittaa? Diffiöljyä? Rasvaa?

Poissa TOMMI

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #71 : 11.12.14 - klo: 20.28 »
Tuomon autossa oli WJ-kisassa 4.5k öljyt ja nyt toisessa autossa 6.5k.
Näillä siis ajettu vain Tikkurilan radalla.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #72 : 14.12.14 - klo: 10.23 »
Mites nää osat nyt käy B4.2 ja B5M: välillä. Onko mitään samoja vai käykö jotkut?
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #73 : 14.12.14 - klo: 17.15 »
Spurri ja Slipperi käy...  :grin:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #74 : 14.12.14 - klo: 17.40 »

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #75 : 14.12.14 - klo: 17.53 »
Eli aika eri vehje :grin: Osia tuppaa olemaan ihan kiitettävät määrät ja tuumaset avaimet. Pitää C4.2 konversio ostaa.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #76 : 14.12.14 - klo: 18.09 »
En tiedä mitä konversio kustantaa, mutta kannattaa vielä miettiä. Suunnilleen samaan hintaan voi saada b5m käytettynä ja ihan eri peli varmaan jo kyseessä.

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #77 : 14.12.14 - klo: 18.29 »
Spurri ja Slipperi käy...  :grin:

Iskarit :grin:

Eikä nekään käy suoraan ilman korkkien tai holkkien vaihtoa!  :wink:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #78 : 14.12.14 - klo: 18.40 »
Ville onhan se noinkin mut nuo metriset ruuvit vaan ärsyttää. Konversio maksaa 170e. Mut onhan se niinkin et laittais ihan kunnon vehkeet ku tuntuu että toi tuuppi on enemmän se mun juttu.
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #79 : 14.12.14 - klo: 19.19 »
Ehdottomasti tuohon hintaan kannattaa katsella milliset avaimet ja uudempi auto.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #80 : 14.12.14 - klo: 19.58 »
Niinhän se pitääkin. Onks sul muuten mikä kone tuupissas?
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa vilijo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #81 : 14.12.14 - klo: 21.31 »
Nyt on 8.5 ja vähän ajettu 9.5 on ylimääräisenä *vinkvink*

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #82 : 17.12.14 - klo: 08.39 »
Liitteenä olis Nokian WJ:n setup.

Autohan toimi taas aivan loistavasti. Mies meinas hieman jännittää ;)

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #83 : 19.12.14 - klo: 10.04 »
Onko väellä yleisesti käytössä B5 etualatukivarret ja iskaritorni B5M autossa? Ulkomaan foorumeita selatessani tätä kehuttiin ohjausta parantavana asiana.

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #84 : 19.12.14 - klo: 10.39 »
Joo itse olen tykännyt enemmän noista suorista etutukivarsista ja kapeesta iskaritornista(B5). Mun mielestä ne kääntää hieman paremmin.


« Viimeksi muokattu: 19.12.14 - klo: 10.43 kirjoittanut largo »

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #85 : 19.12.14 - klo: 21.33 »
Nyt alko sitte uuen asson kasaamine! Piru mukavaa touhua tää on mut tarkkana pitää olla :grin: Oisko viisaammilla joitai vinkkejä kasaamisee?
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa Tomy

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #86 : 20.12.14 - klo: 07.54 »
Itse kasasin reilu viikko sitten B5Mn ja se oli hyvin suoraviivainen homma. Laadukkaan tuntuiset osat sopivat hyvin paikoilleen.

Pallokupit herkistin tarvittaessa pihdeillä puristamalla, kuten joissain tähän ketjuun linkitetyissä videoissa näytetään. Koriin valmiiksi merkityt taaimmaiset kiinnitysreikien paikat osuvat mielestäni aavistuksen korkealle, joten reikien sopiva sijainti kannattaa tarkistaa ennen reikien tekemistä. Vakio etuvanteet tuntuvat leveiltä kapeille minipin eturenkaille, kannattanee hankkia kapeammat vanteet, jos on kapeat eturenkaat.

Poissa fsp

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #87 : 20.12.14 - klo: 08.58 »
Kapeet minipinnit leveellä vanteella oli todella yleinen ratkaisu Nokian WJ kisassa. Ihan kokeilemisen arvoinen vaihtoehto jokaiselle.

Ohjauspaloissa olevat säätöpalat kannattaa kaikki liimata kiinni. Ne tuntuu kivan kireiltä kun ne laatikosta kasaa, mutta väljistyy melko nopeasti ja tuntuu sen jälkeen ihan hirveille. Kandee myös heti ostaa ne ruuvit, joilla kiristetään casterpalat ja laakeripesät ulompaan hingepinniin.

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #88 : 20.12.14 - klo: 10.34 »
Ok. Nyt pitäis vielä iskarit ja diffi ja linkkien teko. En tiiä oonko ihte sählännyt mut paketissa ei ollu sitä ruuvia jolla laitetaan se taka iskaritorni kiinni..
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..

Poissa mr lazer

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #89 : 23.12.14 - klo: 20.18 »
Kapeet minipinnit leveellä vanteella oli todella yleinen ratkaisu Nokian WJ kisassa. Ihan kokeilemisen arvoinen vaihtoehto jokaiselle.


Tarkotakko sää että nelkun vanteet ja sitte tuupin etu kumi?
Kaiken saa käyntiin,se on sitten eri asia miten.. Kyoshot on sitten oma lukunsa..