Kirjoittaja Aihe: Team Associated B5 / B5M  (Luettu 67093 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Testikuski

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #210 : 01.12.15 - klo: 15.07 »
Onko pallo oikealla puolen?
Ospa Rc

Poissa Justu

  • Uusi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #211 : 01.12.15 - klo: 15.34 »
Joo on pallo oikealla eli varresta taaksepäin. Toisinpäin ei voi laittaakaan koska ei sovi muut varret enää paikalle kun pallokuppeja ei saa laitettua väärin päin. Laitoin nyt prikan servonvarren ja servon väliin niin sain geometrian toimimaan. Epäilen että servon akseli on liian lyhyt kuoreen verrattuna kun varsi ottaa kuoreen ilman prikkaa. Nyt pitäis nopari ohjelmoida niin sais ottaa tyypit(eka kunnon auto ja nopari?!) ;)

Poissa _jussi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #212 : 12.12.15 - klo: 05.29 »
Harkinnassa on pojalle ja itselle uusi auto. Tuotteen laatu ja helppo huollettavuus sekä hyvä vara-osien saatavuus merkkaa paljon. Onko järkeä laittaa B5:sta, kun käyttö olisi ainakin aluksi pihasudittelua ja jos innostus kasvaa niin vois suunnitella radalle menoa ja mikä ettei kisailuun jos sinne asti halua löytyy? Toinen vaihtoehto voisi olla joku monsteri, esim. Traxxas X-Maxx, jotka olis pihasuditteluun omiaan, mutta ainakaan huollettavuus ei ole niin yksinkertaista.

Poissa Testikuski

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #213 : 12.12.15 - klo: 15.29 »
Sekalaiseen ajoon suosittelisin itse sc autoa. Menee paremmin pihalla ja voi myös ajaa radalla tarpeen tullen.
Ospa Rc

Poissa MIKKELSONNI

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #214 : 24.12.15 - klo: 23.06 »
Täällä jo joku aikaisemmin kyselikin mut ei saanut vastausta joten kysyn taas eli mikä on 2,3,4 rattaisten boxien käytännön erot ajettavuuteen?
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa m.e.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • www.RCM.fi
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #215 : 25.12.15 - klo: 09.40 »
3- ja 4-rattaisten boksien suurin ero on moottorin pyörimissuunnan vaihtuminen:

https://www.teamassociated.com/news/latest_products/1479-new_3-gear_transmission_for_the_b5m/

Poissa Bnito

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #216 : 12.08.17 - klo: 11.08 »
B5m tuli hommattua vuoden alussa ekaks autoks. Sillä on nyt loppukeväästä ajeltu pari kertää sisällä ja sit tän kesän ulkoradoilla.

Kohta alkanee taas mattokausi ja mietin ajanko b5m vielä tän talven sisällä vai pitäisikö sitä ostaa matolle uudenpi auto jossa on esim laydown boksi ja tai että se ylipäätään olisi suunniteltu nimen omaan matolle....

Onko näillä uudemman mallin autoilla radikaalia eroa b5m vastaan? Miettinyt b6, yokomo yz2 ja vastaavia...

Vai reenailenko vielä b5mllä. Luotettava ja kestävä tuo on kyllä ollut. Ei meinaa saada rikki oikein millaan, ei oo monta euroa varaosiin mennyt, tuntuu että niitä on melkein turhaan hommannut ☺