Kirjoittaja Aihe: Team Associated B5 / B5M  (Luettu 139246 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #210 : 01.12.15 - klo: 15.07 »
Onko pallo oikealla puolen?
Ospa Rc

Poissa Justu

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #211 : 01.12.15 - klo: 15.34 »
Joo on pallo oikealla eli varresta taaksepäin. Toisinpäin ei voi laittaakaan koska ei sovi muut varret enää paikalle kun pallokuppeja ei saa laitettua väärin päin. Laitoin nyt prikan servonvarren ja servon väliin niin sain geometrian toimimaan. Epäilen että servon akseli on liian lyhyt kuoreen verrattuna kun varsi ottaa kuoreen ilman prikkaa. Nyt pitäis nopari ohjelmoida niin sais ottaa tyypit(eka kunnon auto ja nopari?!) ;)

Poissa _jussi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #212 : 12.12.15 - klo: 05.29 »
Harkinnassa on pojalle ja itselle uusi auto. Tuotteen laatu ja helppo huollettavuus sekä hyvä vara-osien saatavuus merkkaa paljon. Onko järkeä laittaa B5:sta, kun käyttö olisi ainakin aluksi pihasudittelua ja jos innostus kasvaa niin vois suunnitella radalle menoa ja mikä ettei kisailuun jos sinne asti halua löytyy? Toinen vaihtoehto voisi olla joku monsteri, esim. Traxxas X-Maxx, jotka olis pihasuditteluun omiaan, mutta ainakaan huollettavuus ei ole niin yksinkertaista.

Poissa Testikuski

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #213 : 12.12.15 - klo: 15.29 »
Sekalaiseen ajoon suosittelisin itse sc autoa. Menee paremmin pihalla ja voi myös ajaa radalla tarpeen tullen.
Ospa Rc

Poissa MIKKELSONNI

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #214 : 24.12.15 - klo: 23.06 »
Täällä jo joku aikaisemmin kyselikin mut ei saanut vastausta joten kysyn taas eli mikä on 2,3,4 rattaisten boxien käytännön erot ajettavuuteen?
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #215 : 25.12.15 - klo: 09.40 »
3- ja 4-rattaisten boksien suurin ero on moottorin pyörimissuunnan vaihtuminen:

https://www.teamassociated.com/news/latest_products/1479-new_3-gear_transmission_for_the_b5m/

Poissa Bnito

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #216 : 12.08.17 - klo: 11.08 »
B5m tuli hommattua vuoden alussa ekaks autoks. Sillä on nyt loppukeväästä ajeltu pari kertää sisällä ja sit tän kesän ulkoradoilla.

Kohta alkanee taas mattokausi ja mietin ajanko b5m vielä tän talven sisällä vai pitäisikö sitä ostaa matolle uudenpi auto jossa on esim laydown boksi ja tai että se ylipäätään olisi suunniteltu nimen omaan matolle....

Onko näillä uudemman mallin autoilla radikaalia eroa b5m vastaan? Miettinyt b6, yokomo yz2 ja vastaavia...

Vai reenailenko vielä b5mllä. Luotettava ja kestävä tuo on kyllä ollut. Ei meinaa saada rikki oikein millaan, ei oo monta euroa varaosiin mennyt, tuntuu että niitä on melkein turhaan hommannut ☺

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #217 : 15.10.18 - klo: 20.51 »
Mitkä tiivisteet kannattaa laittaa takaiskareihin kun pitäis saada pysymään öljyt sisällä iskareissa? Onko alkuperäisiä parempia?

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #218 : 15.10.18 - klo: 21.27 »
jos iskarivarret on kovin kuluneet, uusi ne.
Asson X-renkaat oli ainakin aikoinaa melko suositut normi punaisten tilalle.
saikohan niihin laitettua edullisemmat traxxas x-renkaat, en enään muista...
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #219 : 05.04.19 - klo: 10.42 »
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa topcat

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #220 : 05.04.19 - klo: 18.55 »
Joo, se on 15,7 mm.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #221 : 06.04.19 - klo: 11.49 »
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Avante BS - Arrowmax - Halko - Hobbywing - Highest - Futaba

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #222 : 23.05.21 - klo: 12.58 »
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Lähetetty minun POT-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Roudari

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #223 : 23.05.21 - klo: 22.35 »
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Ainakin itse kun rakensin SC5M:n, laitoin etuhubin insertteihin tipan pikaliimaa. Sillä sai vältettyä ylimääräiset väljyydet, eikä missään setupissa näkynyt käytettävän muuta kuin +4mm:ää. Muutenhan tuon pitäisi lähteä ihan vetämällä.
Ensimmäinen RC-auto oli Graupner (Kyosho) Renault Alpine 310, vuonna 1982. Siitä se alamäki alkoi.

Poissa VTEC

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #224 : 23.05.21 - klo: 22.58 »
Miten tuo etuhubin säätöinsertti on tarkoitus saada ulos?

Ainakin itse kun rakensin SC5M:n, laitoin etuhubin insertteihin tipan pikaliimaa. Sillä sai vältettyä ylimääräiset väljyydet, eikä missään setupissa näkynyt käytettävän muuta kuin +4mm:ää. Muutenhan tuon pitäisi lähteä ihan vetämällä.
Vähän huono vaan kun ei ole oikein pintaa mistä vetää.

Lähetetty minun POT-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Team Corally SBX410, Xray T4 '14 ja FG Marder "jokkis"
Youtube Kanava: https://www.youtube.com/channel/UC08uZiWtJ7b5MHZiEqAjUZQ

Poissa Jok-sa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B5 / B5M
« Vastaus #225 : 24.05.21 - klo: 15.52 »
Itsekin omasta liimasin pikaliimalla juurikin välysten poistamiseksi. Jos on käytetty auto, niin voi olla hyvinkin liimattu. CA-liimahan irtoo kuumassa, eli voi yrittää keittää osaa hetken tai uunittaa reilussa 100 asteessa.