Kirjoittaja Aihe: Hpi T/G 3.0 moottorit  (Luettu 7210 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tapsa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi T/G 3.0 moottorit
« : 02.01.14 - klo: 15.36 »
Ajattelin että voisi kerätä yhteen käyttökokemuksia näistä Hpi:n "pikkulohkoista"

Olen nyt ajellut hetken G3.0 moottorilla ja kokemukset on positiivisia.
Sisäänajo ohjekirjan mukaan, lämpötila pysyi 80-90 asteisena (kannesta, tulpan päältä mitattu) ja moottori pysyi käynnissä tehdassäädöillä koko ekan tankillisen.
Seuraavat pari tankillista ajaa röpöttelin pihassa välillä kevyesti kaasutellen ja moottori kävi aina löpön loppumiseen asti.
Nyt sisäänajon jälkeen seosta on tarvinnut laihentaa vain hieman, (pääneulaa n 1/4 tehtaan säädöstä) jotta moottori alkoi kiertää kunnolla huippukierroksille.
Pakokäyrän ruuvit löystyi 10 tankillisen jälkeen, muuta vaivaa ei ole ollut.
Nyt hieman laihemmalla seoksella ajaessa, koneen kiertäessä iloisesti, lämmöt nousee n 100-110 asteeseen. Ulkolämpötila ollut n +3-7 astetta. Tulppa alkuperäinen, auton/moottorin mukana tullut. Polttoaineena LRP 25% Energy power fuel
Auto on Hpi Firestorm, alkup. välitys ja renkaat.

Mitenkäs muilla, onko jotain usein toistuvaa vaivaa olemassa, mitä osia on hyvä ottaa pakkiin jemmaan?
Hpi Savage 25, Nitro RS4 evo3, E-Savage,  Switch

Poissa Arcticaz

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hpi T/G 3.0 moottorit
« Vastaus #1 : 19.04.14 - klo: 03.30 »
Olen mietiskelly jos hommaisin tuommosen HPI:n WR8 auton missä on G3.0HO moottori. Osaako joku sanoa kenellä kokemusta on onko autossa minkälaiset menohalut?
Schumacher Cougar SV | XRAY T3`11 | Sanwa MT-4|JQ-Products THE Car Yellow Edition| Team Durango DESC410