Kirjoittaja Aihe: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.  (Luettu 462433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Joel P

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1080 : 01.11.06 - klo: 16.53 »
e.
« Viimeksi muokattu: 28.08.12 - klo: 22.00 kirjoittanut Joel P »

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1081 : 01.11.06 - klo: 17.37 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Onhan se hieno, mutta vanhemmissa on enemmän tehoa...
Eipä oikeestaan, uudemmissa on vaan laajempi tehoalue ni huomattavasti parempi ajaa ku vanhoilla mis on tehot pienellä alueella.
RB,the power of champions.

Poissa Lounasranta

  • Tulokas
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1082 : 09.11.06 - klo: 16.20 »
Mulla on ainakin -01 gilera ja se on tehokkaampi kyn ykskään derbi tai pökötti jossa on taharit ja vaihettu kaasrit ja muuta ja se mun on vaan kuriton ja kulkee noilla uusilla todella kevyeillä väläillä 95 km/h kun vanhoilla meni jokka on vakiot 115km/h ja vanhemmissa jotka on samalla koneella on vie harvemmat välit ja keuluu hyvin voi polttaa kumii asfaltilla vie 5 vaihteella mutta kumin poltto on vaikeeta kun lähtee aina keuliin kun ei etu rengas pidä mutta totta ala vääntö on surkee mutta kone kiertää sen 13 000 että ei sillä millään 2 000 kierroksella ajella ´just ehkä tyhjäkäynti on niin alhainen että en ikä vaihtais uuten mopoon vanhan on paljo parempii ja minun moponi on vähempi vikanen kuin kenenkään kaverini mopot. mutta tämä on oma mielipiteeni mutta oma moponi on paras mopo ajaa ja käsitellä sekä tehokas verrattuna mihinkään muuhun mopoon jota oon kokeillut mutta kevarit on sitten erikseen.

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1083 : 09.11.06 - klo: 17.43 »
Joo, nyt taitaa tulla sellasta juttuu lounasrannalta, että huhhuh..
Jaksaa mun GasGas myös polttaa 5 vaihteella, vaikka on kaks (2) piikkiä isompi eturatas. Vakioväleillä jaksaa varmaan 6 vaihteella. Milläs oot mitannu, että menee ton verran?

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1084 : 09.11.06 - klo: 19.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Lounasranta"
Mulla on ainakin -01 gilera ja se on tehokkaampi kyn ykskään derbi tai pökötti jossa on taharit ja vaihettu kaasrit ja muuta ja se mun on vaan kuriton ja kulkee noilla uusilla todella kevyeillä väläillä 95 km/h kun vanhoilla meni jokka on vakiot 115km/h ja vanhemmissa jotka on samalla koneella on vie harvemmat välit ja keuluu hyvin voi polttaa kumii asfaltilla vie 5 vaihteella mutta kumin poltto on vaikeeta kun lähtee aina keuliin kun ei etu rengas pidä mutta totta ala vääntö on surkee mutta kone kiertää sen 13 000 että ei sillä millään 2 000 kierroksella ajella ´just ehkä tyhjäkäynti on niin alhainen että en ikä vaihtais uuten mopoon vanhan on paljo parempii ja minun moponi on vähempi vikanen kuin kenenkään kaverini mopot. mutta tämä on oma mielipiteeni mutta oma moponi on paras mopo ajaa ja käsitellä sekä tehokas verrattuna mihinkään muuhun mopoon jota oon kokeillut mutta kevarit on sitten erikseen.


Melko pitkä lause ja muutenkin kielioppi hanskassa. :roll:

Edit: Ai sori, oli siellä yks piste. :lol:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1085 : 09.11.06 - klo: 20.29 »
JuusoP:n rx polttaa kumia 2 piikkiä isommalla eturattaalla (13) 6. vaihteella ja nätisti pyörii :o  Mut ei siitä sen enempää. Derbillä en oo viitsinyt koittaa edes kun on 130€ takarengas ja melkein uusi. Nelosella kuitenkin kevyesti :lol:  Mut se ei ookkaan mikään ihan vakio.... Ainoo tehoihin vaikuttava vakio-osa taitaa olla läpät, hiilikuituiset löytyy mut talvella vakiot on mukavemmat pienemmän tehopiikin takia.

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1086 : 09.11.06 - klo: 20.32 »
Ja mun skootteri polttaakumii  jokaisel vaihteel  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1087 : 09.11.06 - klo: 23.36 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
JuusoP:n rx polttaa kumia 2 piikkiä isommalla eturattaalla (13) 6. vaihteella ja nätisti pyörii :o  Mut ei siitä sen enempää. Derbillä en oo viitsinyt koittaa edes kun on 130€ takarengas ja melkein uusi. Nelosella kuitenkin kevyesti :lol:  Mut se ei ookkaan mikään ihan vakio.... Ainoo tehoihin vaikuttava vakio-osa taitaa olla läpät, hiilikuituiset löytyy mut talvella vakiot on mukavemmat pienemmän tehopiikin takia.
Jos siitä lähdetään, niin mulla jaksaa vakiona mopo jauhaa isoimmalla vaihteella vielä, sama homma vakio derbeissä mitä oon nähny... Ja en jaksanutedes yrittää lukea lounasrannan viestiä, mut ekasta rivistä näkee jo et on aika soppaa...
RB,the power of champions.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1088 : 10.11.06 - klo: 00.36 »
Mun mopo polttaa kumia jopa niin rajusti että jokaisen ajokerran jälkeen täytyy kumi vaihtaa.
Keulii erittäin herkästi mimmejen hurratessa.
Kiihtyy myös nollasta sataan ajatustakin nopeammin.

Merkkiä en sen tarkemmin kerro kuin että se on vuosimallia -77

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1089 : 10.11.06 - klo: 02.00 »
Saako Hiaceakin 2 pyöräsenä :mrgreen:

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1090 : 10.11.06 - klo: 11.04 »
Lainaus käyttäjältä: "Lounasranta"
oma moponi on paras mopo.



Right on!


Niin aina..että ihan mopoilla kumia poltatte...Voi mopo raukkoja :roll:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1091 : 10.11.06 - klo: 14.57 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Niin aina..että ihan mopoilla kumia poltatte...Voi mopo raukkoja :roll:


Niinpä :(  :mrgreen:  

En itse polttele yleensä kumia mutta kun rengas on loppu niin poltan sen 100% loppuun :) Ja mun mopo ei oo läheskään "paras" mopo.....

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1092 : 11.11.06 - klo: 08.01 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"

kun rengas on loppu niin poltan sen loppuun :)


Nuotiossa? :!:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1093 : 11.11.06 - klo: 09.42 »
Onko kellään täällä ktm ecx vai mitä ne oli crossi piikkejä tieliikenteeseen? Pirun kallis mutta tollanen kai se on pistettävä ens kesänä. Kertokaas vähä kokemuksia.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1094 : 11.11.06 - klo: 18.32 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"

kun rengas on loppu niin poltan sen loppuun :)


Nuotiossa? :!:
Kaikki nauraa....
RB,the power of champions.

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1095 : 13.11.06 - klo: 15.59 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"

kun rengas on loppu niin poltan sen loppuun :)


Nuotiossa? :!:

Offia sen verran että mun pappa polttaa oikeasti aina välillä auton, traktorin yms renkaita jossain "nuotiossa". Hän sanoi kerran että kerran paloi aika nätisti kun oli joku vanne mukana :mrgreen:

Mika R

  • Vieras
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1096 : 13.11.06 - klo: 16.01 »
tsiisus..parempi ku olisit jättänyt kertomatta..

Poissa ossi v

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://kotisivu.dnainternet.fi/marvirt/index.html
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1097 : 13.11.06 - klo: 16.03 »
Ajattelin juu ettei sovi kaikille :lol:
Olis pitäny laittaa vitsipalstal vaikkei vitsi olekkaan :mrgreen:

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1098 : 18.11.06 - klo: 03.08 »
Lainaus
Mun mopo polttaa kumia jopa niin rajusti että jokaisen ajokerran jälkeen täytyy kumi vaihtaa.
Keulii erittäin herkästi mimmejen hurratessa.
Kiihtyy myös nollasta sataan ajatustakin nopeammin.


Taitaa olla saman moiset kumit aineki , kun ei ne kertaa enempää kestä  :lol:
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1099 : 18.11.06 - klo: 10.04 »
Joo maanantaina tulee 60 cc s1 tehoputki jne
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1100 : 22.11.06 - klo: 14.09 »
...toisekseen renkaiden polttaminen taitaa olla kiellettyä lainsäädännön puitteissa. Jos muistan oikein niin asiaan puututtiin isolla kädellä, kun maalaistallukat alkoivat koota pääsiäiskokkonsa pääasiallisesti saabinrenkaista.
XC - Poor boys Bruiser

Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1101 : 14.12.06 - klo: 15.41 »
Kolmanneksi typerä idea tunkea tänne noita kuvia, kaikki nauroi varmasti...
RB,the power of champions.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1102 : 14.12.06 - klo: 15.54 »
Mutta näljännekseen..

Tuohan oli salettiin kuvattu landella,siellä katsos poliisitkin on lahjottavissa ihan viinalla :mrgreen:

Eli se siitä Suomen Laista! :lol:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1103 : 14.12.06 - klo: 16.01 »
Nämäkin "kumin polttamis" kuvat menee samaan sarjaan niiden kehuskelu kertomuksien kanssa joissa kerrotaan kuinka pääsin viritetyllä mopolla poliisia karkuun. Ei siis mittään järkee tuossakkaan touhussa. Vielä kehtaavat mainostaakkin tuota.

Minua ärsyttää suunnattomasti tälläiset ihmiset jotka olevinnaan on niin kovia ku eivät uskalla vastata teoistaan ja pysähtyä kun poliisi niin näyttää. Siinähän vaan pahentaa asiaa kun ajjaa poliisia karkuun. Täällä mitä ite oon kuullu samanlaisia juttuja niin heti männöö hermot niihin. Miks suurimman osan mopoilijoista pittää olla niin muluk*uja että pittää rikkoo lakia?!
Sitten on vielä nämä kevarilla ajelijat, eivät yhtään ajattele että kun 40km/h rajotuksen tiellä ajetaan 80km/h nii on HENGENVAARALLISTA! Sitten kun niitten pittää vielä ajjaa porukassa niin että koko tien peittäävät. Ootan sitä "iloista" kesäpäivää kun joku tulee pihastaan niin joku ajaa autonkeulaa (tämäkin vain siksi mahdollista kun herrat ajavat hidastetöyssyn penkereenpuolelta väärälläkaistalla).
Täälläkin oli yksi nuoriherra joka skootterilla ajeli tyhjällä takarenkaalla ja olihan se tietenkin etuvalon värjännyt punaiseksi.
Aina tarvittaan joku jolle käy ohrasesti että oppiivat kunnolla ajamaan lakien mukaisesti, tosin aina tämäKÄÄN ei riitä...
En halua yleistää mutta kuitenkin useimmat näistä "hurjapäistä" ovat ammattikoululaisia... Liekkö heillä on vielä se yläastemeininki siellä että kuka on nopein, paras ja kiinnisaamattomin..

Kertokaa nyt herra mopoilijat/kevaristit jotka olette syyllistyneet tähän, niin mikä siinä viehättää?
Ettekö te älyä että TEILLE siinä käy huonoiten kun kolarin ajatte, EI AUTOILIJALLE.
Ihan turhaan vaarannatte sitä henkikultaanne, jos lopettaisitte sen niin säästyisi muittenkin henkikullat.

GRR!
Savolaeset jyrree!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1104 : 14.12.06 - klo: 16.20 »
Poliisia mennään karkuun siksi että jos jää kiinni saa rutosti sakkoja ja kortti lykkääntyy, tulee veroja ym kuluja, niin mieluummin sitä ajaa pakoon. Tietty ei kannata todellakaan ajaa pakoon jollei ole varma pääsevänsä pakenemaan.  :roll:

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1105 : 14.12.06 - klo: 16.31 »
Eikä millään nyky derbien metrin pitusilla kilpiteline virityksillä joista kilpi näkyy suoraa taakse kannata ees lähteä mihinkää karkuu.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1106 : 14.12.06 - klo: 16.36 »
Pahalainen käsittääkseni tarkoitti sitä että miksi pitää moposta tehdä sellainen että sillä pitää lähteä karkuun?

Ei kellään nyt niin järkyttävä vauhdin tarve voi olla ettei voi mennä radalle ajamaan jos pitää saada päästellä niin lujaa kuin vain rottelosta lähtee.

Vai sekö siinä on että halutaan jännitystä tyyliin: "Kumpi kerkeää tuohon risteykseen ennemmin, minun mopo vai kaverin mopo?" Mutta sitten siihen risteykseen kerkeääkin ensimmäisenä naapurin Keijo - autollaan - sivusta?

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1107 : 14.12.06 - klo: 16.47 »
No ainakin näillä kommenteilla todistetaan että moni mopokortin omaava voisi sen käydä poliisille palauttamassa.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1108 : 14.12.06 - klo: 17.03 »
Lainaus käyttäjältä: "JupeR"
Eikä millään nyky derbien metrin pitusilla kilpiteline virityksillä joista kilpi näkyy suoraa taakse kannata ees lähteä mihinkää karkuu.


Siksipä ajankin ilman kilpeä:D

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« Vastaus #1109 : 14.12.06 - klo: 17.33 »
Mun mopo kulkee sen päälle 100km/h. Aijon pitää mopossani valot kunossa ja vakio äänet joilla vältän poliisit. Ja vakio välit. Niillä se ei taida ihan 100 km kulkee kylläkään. Onhan minulla kaiken maailman kondensaattoori rajoittimet mutta nehän huomaa. Sanoisinko että kärjellinen sytytys on siintä terveestä kun ei saa rajotinta
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!