Kirjoittaja Aihe: Onko kellään Savagessa tupla ulostuloilla varustettua pilliä?  (Luettu 8251 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Kyse siis sellaisesta auton takapäähän poikittain tulevasta putkesta, jossa kaksi ulostuloa taaksepäin. Kiinnostaisi tietää että kuinka pitkä tuollainen on, tai käytännössä leveä kun kerran poikittain tulee? Olisi yhdessä projektissa ehkä käyttöä tuollaiselle, mutta kun en mistään meinaa mittatietoja löytää moiselle... :undecided:

Poissa veltsu1

  • Veteraani
    • Profiili
Rceet.netistä sai jokune kuukausi sitte tupla ulostulolla varustetun putkiston nitro savaan.
Hintaa taisi olla 50€.
Traxxas maxx v2- Traxxas Unlimited desert racer
Tamiya m06 Alfa romeo giulia gta

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Kuinkas leveä Savagen takapuskuri on? Kuvia kun olen noista pilleistä katsellut, niin aika moni on suht saman levyisiä kuin puskurikin.

Tämä olisi siis tulossa mun Grave Digger projektiin mahdollisesti jos vain mittojen puolesta sopii, ja sitten haarottaisin noista molemmista ulostuloista rungon molemmin puolin aidon näköiset pakosarjat. Mun Diggerin runko on noin 11cm leveä, että tuon pillin tulisi olla ainakin melko lähelle sitä, että saan sen sijoitettua mahdollisimman huomaamattomasti piiloon...

Poissa SavageRS

  • Veteraani
    • Profiili
Savagen takapuskuri on 175mm leveä.

Tuoosa myynti-ilmotuksessa on hyvä kuva...jos kiinnikkeiden väli on 25mm, niin koko putken leveys on 150mm.

http://www.ebay.com/itm/New-HPI-SAVAGE-4-6SS-Tuned-Pipe-Exhaust-Pipe-SET-USA-/251346397486?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3a8569a92e

Arvasin prikulleen ajatuksesi asennuksesta :roll:

Savage RC-Pulling vetovehkeissä ovat joissakin tehneet niin, että normaalityyppisestä pillistä putkella/letkulla ulos ja sitten "konepellin" alle eli siis radiokotelon päälle, missä on haarottava putkisto jossa 8 kpl ulostuloja. En tiedä miten vaikuttaa tehoihin, mutta on ihan näyttävä ja realistisen näköinen ajossa.



Juttua projektista-> http://www.savage-central.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=87693&postdays=0&postorder=asc&start=360

PS. Grave Diggerisi on pahuksen hieno, hatun nosto projektille  :wink:
« Viimeksi muokattu: 04.01.14 - klo: 13.50 kirjoittanut SavageRS »
MCD X4 PHR 30.5cc* Rovan Baja 5T CR600FT TWIN 57cc* Rovan Baja 5B OBR 30.5cc* Nutech XT5 Monster* HPI Savage XL Octane* HB Truckzilla .36* HB Truckzilla .46* HB Truckzilla Big Twin w 2 x Losi 454 .28*

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Savagen takapuskuri on 175mm leveä.

Tuoosa myynti-ilmotuksessa on hyvä kuva...jos kiinnikkeiden väli on 25mm, niin koko putken leveys on 150mm.

http://www.ebay.com/itm/New-HPI-SAVAGE-4-6SS-Tuned-Pipe-Exhaust-Pipe-SET-USA-/251346397486?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3a8569a92e
On nuo kyllä auttamattomasti liian isoja mun käyttöön. Tuli vaan pähkittyä näitä vaihtoehtoja, joten täytyy kaikki mahdollisuudet käydä läpi...

Lainaus
Arvasin prikulleen ajatuksesi asennuksesta :roll:

Savage RC-Pulling vetovehkeissä ovat joissakin tehneet niin, että normaalityyppisestä pillistä putkella/letkulla ulos ja sitten "konepellin" alle eli siis radiokotelon päälle, missä on haarottava putkisto jossa 8 kpl ulostuloja. En tiedä miten vaikuttaa tehoihin, mutta on ihan näyttävä ja realistisen näköinen ajossa.

PS. Grave Diggerisi on pahuksen hieno, hatun nosto projektille  :wink:
No perhana, alkaa mun Diggeri olemaan sitten jo kuuluisa, kun tuolleen jo arvaillaan! :grin:

Tuon pullinki vehkeen tyylinen ratkaisu mulla olikin mielessä alunperinkin, ennen kuin lähdin tuota twin stinger pilliä miettimään. Ja tuollainen sitten varmaan tulee tehtyäkin, nyt kun tarkemmin mittailin Diggerin ahtaita tiloja, kerran nuo toiset pillit on noin pitkiä. Hiukan on vielä mutkia kyllä matkassa ennen kuin tuokaan onnistuu ihan kunnolla. Kaasuservoa pitäisi hiukan saada siirrettyä pois pakosarjan edestä ainakin, että mahtuu tulemaan putket oikeaan tyyliin rungon välistä, ja paljon varmaan muutakin ongelmaa...

Tehohäviötä itsekin olen pähkinyt, mutta ei kai sitä voi tietää kuitenkaan ennen kuin kokeilee?

Ja kiitos vain kehuista! Aina mukava kuulla jos omat kötöstykset miellyttää muitakin. :smiley: