Kirjoittaja Aihe: Kulmakorven moottoriurheilukeskus  (Luettu 1038 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Kulmakorven moottoriurheilukeskus
« : 19.01.14 - klo: 11.37 »
Ajatelin täältä kysellä että onkohan täällä tietoa eteneekö tämä asia yhtään?

http://www.ammassuoliike.info/liite/ajankohtaista/MoottoriurheilukeskusYmparistoLupaHakemus.pdf

http://www.ammassuoliike.info/liite/ajankohtaista/MoottorirataYmpLupa.pdf

Lainaus
Rakentaminen
Alueelle tulee kartingrata, radio-ohjattavien pienoisautojen rata, motocrossrata, enduroreitti
sekä tarvittava huoltoalue ja varikkorakennukset. Varikkoalue asfaltoidaan. Tieyhteys alueelle tehdään Kulmakorventien kautta.

Kullakin lajilla on omat varikkoalueensa. Alueelle rakennetaan mahdollisesti myös toimisto- ja kahviorakennus, huoltohalli sekä sosiaalitilat.

Lainaus
Pienoisautoilu. Radio-ohjattavat pienoisautot ovat luokasta riippuen sähkö- tai polttomoottorikäyttöisiä, kooltaan 35-100 cm mittaisia ja painoltaan 0,8 - 12 kg. Kilpailuja järjestetään sulan maan aikana kerhotasolla 4-6 kertaa vuodessa ja kansallisella tasolla kerran 5-10 vuodessa.
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kulmakorven moottoriurheilukeskus
« Vastaus #1 : 19.01.14 - klo: 14.43 »
Mä olen tuon alueen ratahankkeen juttuja kuunnellut kohta parisen vuosikymmentä, asiat etenee verkkaisesti ja radat valmistuu joskus jos on valmistuakseen. Sama tilanne on kaikkien ratahankkeiden kanssa, hitaasti ja (epä) varmasti. Poislukien PKSRCA:m radat Lavangossa, niitä on alueelle tupsahtanut lisää tämän tästä :cool:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kulmakorven moottoriurheilukeskus
« Vastaus #2 : 19.01.14 - klo: 16.00 »
Niin varmaan on puhuttu pitkään mutta eihän toi päätös ole kuin puoli vuotta vanha niin ajattelin että olisko päätöksen myötä tapahtumassa jotain uutta :)

Lähetetty minun GT-I9505 laitteesta Tapatalkilla

Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4