Vanha topikki, mutta niin on autokin ;-)
Serpentin SRX2 SCT -autoon väsäilin MidMotor konversion.
Pohjana konversiolle on SRX2 MH:n laydown diffiboxi.
Pohjalevy ja muut tarviitavat osat on tulostettu.
Ensimmäinen kokeilu ASA muovilla epäonnistui törkeästi,
mutta nyt uutta kokeilua kestävämmällä CarbonX materiaalilla,
joka on sekoitus nylonia ja hiilikuitua.
Runko jäykkäri on aika hirvee mutta pakollinen, koska tulostimeni
maksimi kappale koko on 25x21x20cm. Eli joudun tulostamaan pohjalevyn
osissa.
Johtoja en oo ehtiny lyhentää/ järjestellä. Kaikki aikanaan.
Takaiskaritorni on myös yli paksu, mutta tarkoitus on testata pohjalevyn
kestävyyttä, enkä halua lisää liikkuvia muuttujia testiin.
Jotain kuvia

