Kirjoittaja Aihe: ALAN TEKEMÄÄN RC KUSKEISTA VIDEO HAASTATTELUITA.KYSYMYKSIÄ KIITOS  (Luettu 16472 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tikkurilan radalla pyörii jos jonkinlaista kuskia joten ajattelin että hitto vieköön, alan haastattelemaan heitä.
Minulla on liuta kysymyksiä jo valmiina ja pyrin siihen että esitän samat kysymykset kaikille.
Videot julkaistaan rc10 facen sivuilla samantien kuin olen haastiksen tehnyt.
Nyt vaan niitä kysymyksiä tulemaan  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Toimiva idea!
Vielä kun saisi niillekin vastaavan, joita ei näy (sisä-) radoilla. Ajelevat toisenlaisella kalustolla tms.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Suostun tähän vaikka Skypen välityksellä jos ei muuten :tongue:
EXC125

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Suostun tähän vaikka Skypen välityksellä jos ei muuten :tongue:

No just :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Eikös Jerzillä oo Skypeä :grin:
EXC125

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Eli ole mutta puhelin on  :grin:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Voithan sä soittaakin mulle jos haluut :-) Pistäs YV:tä jos kiinnostaa :smiley:
EXC125

Poissa Zeerios

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Eihä siinä o mitää kivaa jos ei nähä sun ajokkejas, ajossa ja tarkemmin.  Et voidaan arvostella  :evil:
HPI Baja 5B 2.0

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Aloitan huippukuskeista :tongue:
Pksrca seurassa niitä on reilu määrä  :azn:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Huomenna huomaatte kuin haastattelen kuskia ison radan tuntumassa niin pliis älkää häiritkö meitä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Millon tulossa ekoja haastatteluja ?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Lähitulevaisuudessa :tongue:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Huomenna huomaatte kuin haastattelen kuskia ison radan tuntumassa niin pliis älkää häiritkö meitä.
Jerzi

no saitteko olla rauhassa haha  :grin:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Niin rauhassa että ei ees tarvinnut haastatella???  :grin:
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Niin rauhassa että ei ees tarvinnut haastatella???  :grin:
Menny vähä jo turhan pro touhuksi  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Minun mielestä ois hyvä jos saatais muiltakin kuin kisakuskeilta mielipiteitä, kyselisit samat kysymykset kaikilta niin nähtäis ne näkemyserot :smile:
EXC125

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Huomenna huomaatte kuin haastattelen kuskia ison radan tuntumassa niin pliis älkää häiritkö meitä.
Jerzi

no saitteko olla rauhassa haha  :grin:

 :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Minun mielestä ois hyvä jos saatais muiltakin kuin kisakuskeilta mielipiteitä, kyselisit samat kysymykset kaikilta niin nähtäis ne näkemyserot :smile:

Eihän kyse ollut haastatella kuskeja minkään näkemyksen takia vaan ihan vaan tyylillä kuka olet, miksi ajat, jne jne jne.

Eli ihan vain että saadaan porukan tietoisuutta lisättyä kovatasoisista kilpakuljettajista.

Suurin osa suomalaisista harrastajista tuskin tietää yhtään mitään pro kuskeista... hyvä että isoin osa edes tietää miten kovatasoisia kuljettajia meillä on olemassa.


Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kuinka paljon Suomessa on ihan oikeita pro kuskeja? Eli ammattilaisia? JQ:n tiedän, mutta en muita.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Teemu Leino

Lähetetty minun GT-P5110 laitteesta Tapatalkilla

SC10 4x4

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kuinka paljon Suomessa on ihan oikeita pro kuskeja? Eli ammattilaisia? JQ:n tiedän, mutta en muita.
Onko Hoke sinulle tuttu.
Entä Juho Levänen,Heinoset,Ahoniemet,Raikas,Naulapää plus nämä minun mielestä kovat jäbät.
Meillä on niitä usko pois.
Sen voin hiukka kertoa jo nyt ja HUOM tämä on loistava juttu. Saan yhtäaikaa 2 kaveria haastateltavaksi ja heidän kokemus, saavutekset ovat todellakin jossain avaruudessa. Tämä tullaan tekemään tiksissä yleisön edessä. Ja tätä ei halua Kukaan missata.
Nämäkin videoidaan tietty.
Siitä pikapuolin tulee infoa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuomo Otsavaaran haastis nyt nähtävillä..
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Kuinka paljon Suomessa on ihan oikeita pro kuskeja? Eli ammattilaisia? JQ:n tiedän, mutta en muita.
Onko Hoke sinulle tuttu.
Entä Juho Levänen,Heinoset,Ahoniemet,Raikas,Naulapää plus nämä minun mielestä kovat jäbät.
Meillä on niitä usko pois.
Sen voin hiukka kertoa jo nyt ja HUOM tämä on loistava juttu. Saan yhtäaikaa 2 kaveria haastateltavaksi ja heidän kokemus, saavutekset ovat todellakin jossain avaruudessa. Tämä tullaan tekemään tiksissä yleisön edessä. Ja tätä ei halua Kukaan missata.
Nämäkin videoidaan tietty.
Siitä pikapuolin tulee infoa.
Jerzi

No onhan noita sit paljon :) Kyl mä joitain tiedän ketä Tikkurilassakin käy ajelee.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuomo Otsavaaran haastis nyt nähtävillä..
Jerzi

Missä? Miksi haastatteluja ei voi laittaa tänne?
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kaksi syytä.
Faceen saan ne ladattua todella helposti.
Toinen asia on että kuin viimeksi latasin kuvan tänne niin sain bannit joten minun osalta kaikki multimedia jutut on minun osalta lepo tähän foorumille.
Kaikki minun autoprojektit, osat mitäs olen tehnyt löytyy rc10 facesta ja niitä on paljon.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Loomis

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Hienoa että jaksat tällaista vääntää :) mielenkiintoinen video.

Oletko harkinnut youtubea? sen automaattinen kuvanvakautus tekee ihmeitä just tällaiselle videolle ja sitä kautta voisi löytää enemmän katsojia.

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kaksi syytä.
Faceen saan ne ladattua todella helposti.
Toinen asia on että kuin viimeksi latasin kuvan tänne niin sain bannit joten minun osalta kaikki multimedia jutut on minun osalta lepo tähän foorumille.
Kaikki minun autoprojektit, osat mitäs olen tehnyt löytyy rc10 facesta ja niitä on paljon.
Jerzi

Entä jos ei halua liittyä "faceen"? Vai näkyykö ilman rekisteröitymistä?

Youtube olisi myös hyvä paikka.

Olisi reilua, että kerhon tiloissa tehdyt videot näkyisivät myös kaikillle kerholaisille.

ps. no miksi sitten käytät RC10:ä oman saittisi markkinointiin?
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa tonza81

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Reijon kanssa ehdottomasti samaa mieltä...täällähän ne pitää näkyä,ei kaikki käytä facea...laita videot you tubeen ja linkit tähän osioon.jostain luin eilen että tulis you tubeen seuran oma osio.jatkossa vois laittaa sinne.
JQ Products-Alpha-Sanwa-Savöx                            Team Durango Dex410-Team Orion-Sanwa-Savöx                            Dex210-HW-Robitronics-Sanwa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kuten sanoin niin tätä foorumia en ruoki multimedialla, ei mihinkään suuntaan ja piste.
Pyydän Remppa anteeksi että olen tämän idean ideoinnut että teen ne haastattelut PKSRCAn tiloissa, luulin sen olevan positiivinen idea.
Ilmoita Remppa jos asia on niin että homma on paketissa ja niitä ei saa enää siellä tehdä.
Jerzi
Ps mistä minun saitista puhut ?
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Sama minä minä minä mussutus jatkuu niin täällä kuin facessakin... Huh huh...
[PRCA] [TamUa]