Kirjoittaja Aihe: ALAN TEKEMÄÄN RC KUSKEISTA VIDEO HAASTATTELUITA.KYSYMYKSIÄ KIITOS  (Luettu 16446 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tarkenna vähän :undecided:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa SixStars

  • Veteraani
    • Profiili

Ps mistä minun saitista puhut ?

Jaa - liekö tuo allekirjoituksessasi oleva, joka nykyään johtaa lukuisiin pikavippimainoksiin  :laugh:
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kuten sanoin niin tätä foorumia en ruoki multimedialla, ei mihinkään suuntaan ja piste.
Pyydän Remppa anteeksi että olen tämän idean ideoinnut että teen ne haastattelut PKSRCAn tiloissa, luulin sen olevan positiivinen idea.
Ilmoita Remppa jos asia on niin että homma on paketissa ja niitä ei saa enää siellä tehdä.
Jerzi
Ps mistä minun saitista puhut ?

Toki haastattelut on hyvä asia ja hyvä idea, mutta olisi se hienoa, että kaikilla kerholaisilla olisi myös mahdollisuus nähdä ne! Eli vaikka video youtubeen ja linkki tänne kuten tonza81 ehdotti

Ehkä ilmaisuni "sun saitti" oli väärin, tarkoitin facea.
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Jester

  • Jäsen
    • Profiili
Miksei kaikilla kerholaisilla olisi niitä mahdollisuus nähdä?
Losi TEN SCTE 2.0 - Team Associated B4

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ei minulla ole kaikkia taivaskanavia ja jos haluan sieltä jotain nähdä niin joko hoidan kanavat tai järjestän jollain tavoin että näen sen.
Tänne tai tubeen en valitettavasti banni uhan takia laita.
Olin jo yli 2kk bannissa niin sitä riskiä en nyt ota tässä tapauksessa.
Faceen ei mitään maksa rskiströityä joten jos haluat nähdä ne ja et ole facessa niin YOUR CALL.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jema

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuon linkin kautta ei vaadi rekisteröintiä. Painanee vain play.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202337799664263

Edit: Ei varmaan riko mitään oikeuksia, kun tämän pystyy kuka vain etsimään ja täysin julkisessa jaossa
Losi TEN-SCTE

Poissa *remppa*

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tuon linkin kautta ei vaadi rekisteröintiä. Painanee vain play.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202337799664263

Edit: Ei varmaan riko mitään oikeuksia, kun tämän pystyy kuka vain etsimään ja täysin julkisessa jaossa

OK Loistavaa Kiitos! no nyt näkyy!
Pumilio Racing www.pumilio.fi "osat joita et löydä kataloogeista"

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Tuon linkin kautta ei vaadi rekisteröintiä. Painanee vain play.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202337799664263

Edit: Ei varmaan riko mitään oikeuksia, kun tämän pystyy kuka vain etsimään ja täysin julkisessa jaossa

Ei näy. :undecided: Tuollanen teksti tulee: Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.

Poissa TeroP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Edit: Ei varmaan riko mitään oikeuksia, kun tämän pystyy kuka vain etsimään ja täysin julkisessa jaossa
Ei riko mitään oikeuksia niin pitkään varsinkaan silloin, kun videon tekijä myöntää oikeudet videon esittämiseen. Lisäksi et edes anna upotettua videota, vaan annat pelkän linkin videoon joka ei millään tavalla riko mitään tekijänsuojaa tai vastaavaa.

Ei näy. :undecided: Tuollanen teksti tulee: Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.
Näkyi se tuossa aikaisemmin, nyt ei näköjään.

Videoiden sijainnista sen verran, että minä en ainakaan rekisteröidy mihinkään facebookiin minkään maailman videon takia. Tällaiset videot kannattaisi kyllä ihan oikeasti pistää sinne youtubeen tai vastaavaan palveluun, mikä ei tarvitse pakkorekisteröitymistä johonkin palveluun, joka voi käyttää rekisteröitymistietojasi vaikka mihin tai josta tiedot voivat "vuotaa" maailmalle.
Absima TR8TE (kit): HW Xerun 150A / 4274SD 1800KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 40C 2*3s
TeamC TR8E (rtr): HW SCT Pro 120A / 4274SD 2200KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 50C 2*2s

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Eikös Youtubeenkin pidä luoda tili että voi sinne videoita ladata, katselu taitaa onnistua ilman rekisteröitymistä.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Voit olla vaikka tom of finland joka asuu irakissa jos haluat liittyä faceen.
Ei tartte omalla nimellä olla siellä.
Elvis ja gracelandkin olis ihan ok.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Mutta video on poistettu?
Liikaa Kyoshoja

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Videot on suuren negatiivisen palautteen takia poistettu ja potkua että jaksan seuraavaa tehdä on maantasalla.
Ihme että ei kelpaa se mitä on tarjolla.
Ensiviikolla olis ollut huippu juttu tiedossa.
Olin jo ehtinyt Leväsen ja Naulapään kanssa sopia tästä jutusta jo, mutta kyllä mää senkin kuoppaan.
Harmin paikka.
Aa tänään olisin tehnyt tiksin radastakin videon mutta sekin jäi nyt tekemättä.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Ei tässä negatiivista palautetta jaeta..päinvastoin! Haluamme ne tännekin muiden nähtäville. Tee nyt vain ne videot.
EXC125

Poissa Pauli4x4

  • Veteraani
    • Profiili
Videot on suuren negatiivisen palautteen takia poistettu ja potkua että jaksan seuraavaa tehdä on maantasalla.
Ihme että ei kelpaa se mitä on tarjolla.
Ensiviikolla olis ollut huippu juttu tiedossa.
Olin jo ehtinyt Leväsen ja Naulapään kanssa sopia tästä jutusta jo, mutta kyllä mää senkin kuoppaan.
Harmin paikka.
Aa tänään olisin tehnyt tiksin radastakin videon mutta sekin jäi nyt tekemättä.
Jerzi
L A P S E L L I S T A !

Ihan vain sivusta seuranneena, kukaan ei ole itse videoita kommentoinut, vaan tuota sinun tapaasi tuoda niitä näytille. Ja aivan turha tekosyy jättää laittamatta videoita tänne bannien pelossa, kun en jaksa uskoa että millään foorumilla bannia tulee ihan kevyin perustein, että jos bannin saa, niin sen on kyllä sitten ihan oikeasti ansainnut varoituksista huolimatta! :roll:

Ja jos ei kestä muutenkaan kritiikkiä, niin ihan turha isommalle yleisölle yhtään mitään esitelläkään, kun aina tulee kommenttia puolesta ja vastaan. Kannattaa myös opetella tulkitsemaan ihmisiä oikein, ja yrittää erottaa rakentavan palautteen ja negatiivisten kommenttien ero!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Minulla oli pelisäännöt jo tehtynä ja ne eivät kdlvanneet.
Tätä foorumia en ruoki multimedialla ja se on varma.
Kuinka moni ei facelaisista ei olis sitö nähnyt.
Kaikki olis sen nähnyt...
Ja lapsellista tää ei ollut ja en ala tulkitsemaan ihmisiä vaan olisin tehnyt hienot haastikset ja laittanut kakkien nähtäville mutta ei kelvannut.
Määkin olin suuttunut kuin formulat menivät maksukanaville. En itkenyt perään.
Täällä vaan on se tapa.
Harmi juttu joka kuoli liian aikaisin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa vihku

  • PRCA
    • Profiili
Harmi että jätit homman kesken, sillä itse olisin ainakin mielelläni katsonut nuita haastatteluita!
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

Poissa TeroP

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ja lapsellista tää ei ollut ja en ala tulkitsemaan ihmisiä vaan olisin tehnyt hienot haastikset ja laittanut kakkien nähtäville mutta ei kelvannut.
Kyllä minä ainakin olisin noita katsellut, katsoinhan myös tuon ensimmäisenkin kun siihen oli suora linkki ilman rekisteröitymisiä.

Valitettavasti nyt tunnuit kehittävän aivan täysin ilman syytä tästä jonkinlaisen draaman ja henkilökohtaisen ongelman lukemalla rivien välistä. Ja tämä pelkästään sen takia, että ihmiset ehdottivat parempaa hostia/palvelua noille videoille?
Absima TR8TE (kit): HW Xerun 150A / 4274SD 1800KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 40C 2*3s
TeamC TR8E (rtr): HW SCT Pro 120A / 4274SD 2200KV, Savöx Sc-1256Tg, Gens Ace 5000mAh 50C 2*2s

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jotenki tuntuu että annoin jo selväksi mikä on homman nimi.
No tästä olen selvinnyt ja illan aikana tulee sellainen uutispommi rc10faceen että joku voi ilahtua siitä ja moni vihastuu..
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa p-man

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Mun mielestä jos pksrca:lle on tulossa oma Youtube kanava, niin se olisi mitä mainioin paikka noille Jerzin videoille.
Sieltä ne myös saisi paljon katsojia ja Jerzin RC-toimittajan uran lähtis valtavaan lentoon :)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
No nyt on avattu faceen oma sivusto johon laitan näitä videoita.
Haastattelut jatkuu mutta lataan ne vain yhteen paikkaan.
Tämä asiahan sai hyvän lopun vaikka jo huonolta näytti  :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Hyvä Jerzi! (Y)
EXC125

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Waarsooguud :wink:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Nyt on tilanne se että olen luonnut ryhmän faceen. JERZIN VIDEOT
Laita minulle yv.nä mikäli haluat liittyä tuohon ryhmään oikea nimesi ja rc10 nikkinimesi.
Sinne lataan esim

Vanhoista ja uusista rc autoista.
Rc kuski haastiksia.
Kisavideoita.
Minun hiilikuitu projekteista.
Musavideoita.
Musahaastiksia.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Elmaurizio

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jerry hyvä: ehkäpä vähän vaatimattomampi hehkutus tyyliin minä tein sitä ja minä aion tehdä tätä: hei kaikki nyt on mahtjuttua tulossa....  niin se voisi olla "avain" siihen että sinua itseäsi ei sitten ehkäpä niin paljon ottaisi pannuun kun et kuitenkaan voi pakottaa kaikkia tykkäämään kaikesta mitä touhuat ja tavasta miten tuot sen esiin. Projektisi ovat kyllä hienoja ja on todella upeata että jaksat niitä touhuta ja ne kyllä kiinnostavat monia, mutta ota nyt hyvä mies se "lakki kauniiseen käteen" ja aloita seuraava juttusi vaikkapa jollain muulla sanalla kuin minä:D

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
Onko metallica tulos musa corneriin haastatteluun tänävuonna ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ei koska metallika on pashka bändi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
ok.
Ehkä se olisi muita kiinnostanut,mut toi juttu taitaa ollakkin vain suo ittees varten.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Osuit naulan kantaan dude :wink:
En näe mitään järkeä lähteä juttelemaan ihmisten kanssa josta en lähtökohtaisesti tykkää.
Vai tekisitkö sinä niin.
Nyt on kyseessä harrastus kuitenki.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jos mää olen sen Mauri tehnyt tai tulen tekemään niin tottakai minä olen sitten se on oikea sana käyttää.
Miten voi takertua tällaiseen asiaan hei.
Huh.

Jos olen lisännyt jonkun joka siellä ei halua olla niin saa poistua. En pane pahakseen.

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂