Kirjoittaja Aihe: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr  (Luettu 4414 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa nani

  • Jäsen
    • Profiili
eli löytyykö näitä bensavehkeitä mistään itse kasattavina setteinä vai onko kaikki rtr autoja? Mielessä on käynyt että kasailisi pikkuhiljaa auton kesäksi. Tietenkin mahdollisimman edullinen. Mistä noita saa halvimmalla kopiotkin käy. Auto tulee sunnuntai cruisailuun

Poissa sulo2604

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #1 : 05.02.14 - klo: 09.29 »
Halpaa tästä harrastuksesta ei saa millään. Kyllä sun tarvii olla valmis laittamaan 1000-1500€, jos mielit uuden kitin ostaa. HPI bajaa löytyy 5bSS ja 5scSS, jotka ovat koottavia. Olen itse koonnut kaksi noita 5bSS, ja todella mukavaa oli. Mutta kuten sanoin, rahaa tarvitaan ja kulutusosatkaan ei ole mitään halpoja verrattuna pienempiin.
HPI Baja 5B SS, HPI E-Firestorm Flux

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #2 : 05.02.14 - klo: 10.13 »
rullaavia autoja löytyy mcd, losi, fg, elcon, nutech ja hurrax 4wd;n ja 2wd:n fg, hörmann, contrast, nutech, losi ja elcon.

nämä autot on vähän kalliimpi kui hpi:T tai niiden kopiot mutta pitkässä juoksussa tulevat halvemmiksi.
TRKMANS racing

Poissa nani

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #3 : 05.02.14 - klo: 11.14 »
Nyt olisi tarkoitus päästä alkuun mahdollisimman edullisesti yhtenä vaihtoehtona olen miettinyt käytetyn ostamista niitähän saa jo edullisimmillaan alta 300€. Joo tiedetään laatukampe tulee aikaamyöten edullisemmaksi

Poissa Andrimus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #4 : 05.02.14 - klo: 11.34 »
Tolla hinnalla taitaa mennä käytettyjen katseluksi.. Mutta saahan senkin palasiksi :azn:

Poissa Kekkis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #5 : 05.02.14 - klo: 11.36 »
Alta 300€ on kyllä erittäin vaikeeta saada mitään bensa-autoa, sähköauton (ja miksipä ei jotain pientiä nitroakin) tuolla saa mutta bensalaitetta ei varmaankaan kun moottorit jo pelkästään maksaa helposti sen 200€ - 500€. Täällä näyttäis olevan joitain edullisempia bensalla kulkevia vempaimia, mutta ne on RTR vehkeitä. http://www.nitrotek.nl

Poissa tonij

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #6 : 05.02.14 - klo: 11.46 »
jos tuota 300e pidät limittinä niin suosittelen käytettyä.
mutta niissäkin kannattaa olla tarkkana koska käyttäjiä on monenlaisia.
TRKMANS racing

Poissa nani

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #7 : 05.02.14 - klo: 11.57 »
käytettyä olen tuohon hintaan katsellut en uutta

Poissa Fleku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #8 : 05.02.14 - klo: 18.33 »
ja kun ostaa käytetyn,niin se pitää kuitenkin purkaa osiin ja kiillottaa,joten sehän on tavallaan kasattava :)
Baja 5sc

Poissa kenblock

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #9 : 05.02.14 - klo: 21.42 »
Et si voinu totaki kyssäri tääl esittä?
http://rc10.fi/index.php?topic=14614.3480
Taas yx tyhmä/tyhjäpäiväne alotettu keskustelu  :shocked:

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #10 : 06.02.14 - klo: 06.45 »
Et si voinu totaki kyssäri tääl esittä?
http://rc10.fi/index.php?topic=14614.3480
Taas yx tyhmä/tyhjäpäiväne alotettu keskustelu  :shocked:

Kun otsikko on hyvin muotoiltu, niin muutkin samassa kysymyksessä painiat löytää vastaukset helpommin kuin kahlata 117 sivua läpi. :wink: Niin ja kysymys on mielestäni erittäin fiksu. Ainakin ite haluaisin koottavan, koska rtr mallin saisi kuitenkin käydä uudestaan vielä läpi.
« Viimeksi muokattu: 06.02.14 - klo: 06.51 kirjoittanut Miksu L »

juhamatti

  • Vieras
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #11 : 06.02.14 - klo: 10.36 »
Suuri osa rtr autoista on kyllä hyviä suoraan laatikosta otettuna, aika harva auto enää kittinä tulee.
Losi, hpi, mcd mm on valmiiksi jo kasattu ja ei niissä valittamista ole.
300€ et saa mistään uutta kittiä, käytettyjä kyllä alkaa jo saamaan.
Ainkin hpi bajaa, mcd sekä nutech.
Losi sen verta uusi ja kallis jo lähdöiltää, että 700€ taitaa olla halvimmat käytetyt mitä olen nähnyt.

Poissa Miksu L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #12 : 06.02.14 - klo: 13.09 »
Ok. Voi olla että nykyään autot kasataan sitten paremmin kuin ennen. FG monsterin ostin rtr pakettina vuosia sitten ja auto tuntui kuin se olisi polven päällä kasattu. :smiley:

juhamatti

  • Vieras

Poissa kimantero

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #14 : 06.02.14 - klo: 16.45 »
Jos multa kysytään niin suosittelen ostaan jonku hyväksi todetun rullaavan alustan käytettynä esim hpi/mcd. koska niitä saa nykyään halvalla ja niihin on kattavin saatavuus bling bling ja uooi oalikoissa. saa sitte kesään mennessä rakenneltua mieleisensä kärryn mihin ei mee kaikkia omia ja muitten rahoja.

ja mitä fg:seen tulee nii taitaa olla vanhin bensaautojen valmista. Ja hyvä merkki muuta sahas jalkansa poikki kun ei raaski uudistaa tarpeeks mallistoa että pärjäis uusille tulokkaille. nii ja oon kuullu huhuja että fg:n pulju ois myynnissä mutta en oo vaan löytäny mitään virallista tietoa asiasta.

http://www.rcuniverse.com/forum/rc-giant-scale-cars-234/11592846-rumor-mill-fg-going-out-business.html

Poissa Mäkistation

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #15 : 06.02.14 - klo: 17.14 »
Ohan esim. Marder aivan antikristuksen aikainen vrt. vaikka Baja, mutta on se luja. Omakin on paalutettu ja pannutettu uskomattoman monta kertaa eikä se ole juurikaan kopan lisäksi kipeää saanut. Yhdet olkavarret oon vaihtanut ja parit spoilerin kiinnikkeet. Muuten ihan perushuolloilla on menty.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

Poissa samimake

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #16 : 06.02.14 - klo: 17.48 »
Tuolla oli ainakin jossain vaiheessa 3 rullaavaa nuudelia kaupan http://rc10.fi/index.php?topic=82297.0
.......

Poissa diyrc

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Löytyykö itse koottavia vai onko kaikki mallit rtr
« Vastaus #17 : 06.02.14 - klo: 20.14 »
Nuo nuudelit eivät olleet kyllä kalliita, mutta kyllä niihinkin vielä rahaa menee ennenkuin saa ajokuntoon, karkeasti esim. TBII vaikkapa näin:
Servot 140€, kone 300€, halpismankka 50€, akku 25€.
Eli ollaan jossain 850-900€ hintahaarukassa.