Kirjoittaja Aihe: Tunaatteko?  (Luettu 22666 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« : 02.08.04 - klo: 11.06 »
Siis tunaatteko te autojanne? siis koreja. Laitatteko mitään omia valo ta ääni virityksiä muokkaatteko koreja vai mitä teette jos teette?

Poissa -escorvet-

  • Jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #1 : 02.08.04 - klo: 11.17 »
pikkasen joskus kuumailmapuhaltimella muotoillu ja tummennuskalvoa on tullu laitettua :lol:
have fun...till your dad takes your hifi away...

Poissa RaDon

  • Veteraani
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #2 : 02.08.04 - klo: 11.19 »
Tummennuskalvot on minunkin B3:n korien ikkunoissa  :)

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Tunaatteko?
« Vastaus #3 : 02.08.04 - klo: 11.29 »
Tottakai!!! Mälaitan itelle 8-puolaiset kultaiset vanteet, sininen Skylinen koppa, siipisarja ja alustavalo. En ole ihan varma oliko muuta. :wink:

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Tunaatteko?
« Vastaus #4 : 02.08.04 - klo: 13.08 »
Lainaus käyttäjältä: "-escorvet-"
pikkasen joskus kuumailmapuhaltimella muotoillu ja tummennuskalvoa on tullu laitettua :lol:


Pystyykö sitä lexania ihan noin vaan kuumentaan ja muotoileen. Pysyykö vielä maalaamaan kuumennuksen jälkeen tai muneekö se pinta epätasaiseksi.
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa -escorvet-

  • Jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #5 : 02.08.04 - klo: 14.37 »
Sitähän pystyy vaikka venyttämään, mutta on hyvä olla joku lesti. Pinta voi muuten olla kyhmynen, pystyy maalaaman lämmityksen jälkeen, kun muistaa tehdä asiallisen hionnan. Tietenkään en ota vastuuta korista ja tuomaristo ei tykkää asiasta 8)
have fun...till your dad takes your hifi away...

Poissa Hamis

  • Jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #6 : 02.08.04 - klo: 14.46 »
Joo kyllä tuunataan. Mini-z:ssa led valot edessä, "mehupurkki" splitteri, madallettu... Seuraavaksi pitäis ostaa vanteet ja maalata kori. Minizworld.com:issa on kuva ns. flippivärillä maalatusta NSX:tä.

Mika R

  • Vieras
Tunaatteko?
« Vastaus #7 : 02.08.04 - klo: 14.56 »
ja alumiinia ja hiilikuitua tottakai pitää olla, eihän se muuten kelpaa radalle/kisoihin  :mrgreen:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Tunaatteko?
« Vastaus #8 : 02.08.04 - klo: 15.13 »
Just vähän aikaa sitte kävin hakemassa Bebekistä hakemassa tarvikkeita ajovaloihin. ;)

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #9 : 02.08.04 - klo: 16.35 »
Ja Ylikoko vanteet tietysti 8)
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa -escorvet-

  • Jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #10 : 02.08.04 - klo: 18.35 »
Saa muuten Bebekistä piirilevyjen valmistukseen tarkoitettuja lasikuitulevyjä, alkakaahan rakentaa muovin korvikkeita :P
have fun...till your dad takes your hifi away...

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Tunaatteko?
« Vastaus #11 : 02.08.04 - klo: 22.39 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
Ja Ylikoko vanteet tietysti 8)
Ei ihan oikeen kokoiset. Oon koko illan laitellu ajovaloja yhteen koppaan ja nyt ne olis valmiit paitsi täytyy laittaa huomenna yksi uusi ledi taakse koska mä musitin väärin että monta mulla on.

Nii ja täytyy vielä kolvata kaikki liitokset.

Laitan kuvia ehkä jos kerkeen.

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Tunaatteko?
« Vastaus #12 : 03.08.04 - klo: 19.45 »
Mistäköhän sitä lexania saa ostettua? Olis mukava värkätä koppaan jotain, mutta ekana pitäis saada kunnon koppa. :evil:
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #13 : 03.08.04 - klo: 20.52 »


Siinä vasemmalla on miun V&V21

Vihreä & Viilattu 21

Jos tota konetta nyt voi  tuunaamiseksi kutsua.

Se on alunperin ollut Hyper 21  :D

Serpent

  • Vieras
Re: Tunaatteko?
« Vastaus #14 : 04.08.04 - klo: 08.17 »
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
Siis tunaatteko te autojanne? siis koreja. Laitatteko mitään omia valo ta ääni virityksiä muokkaatteko koreja vai mitä teette jos teette?


Ei millään pahalla mutta sulla on kirjoitusvirhe otsikossa  :o
Sen pitäisi olla tuunaatteko ainakin mun mielestä..

Poissa Kujis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.designmaalaus.com
Tunaatteko?
« Vastaus #15 : 04.08.04 - klo: 10.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Large_90"
Mistäköhän sitä lexania saa ostettua? Olis mukava värkätä koppaan jotain, mutta ekana pitäis saada kunnon koppa. :evil:


Lexania myy ainakin VinkFinland os. www.vink.fi
Sivuilta Tuotteet-> Levyhinnasto-> PC-polykarbonaatti
Näyttäis löytyvän lexania luodinkestävänäkin  :mrgreen:
Hyvää yötä ja huomentaa-aaa!!

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #16 : 04.08.04 - klo: 10.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Kujis"
Lainaus käyttäjältä: "Large_90"
Mistäköhän sitä lexania saa ostettua? Olis mukava värkätä koppaan jotain, mutta ekana pitäis saada kunnon koppa. :evil:


Lexania myy ainakin VinkFinland os. www.vink.fi
Sivuilta Tuotteet-> Levyhinnasto-> PC-polykarbonaatti
Näyttäis löytyvän lexania luodinkestävänäkin  :mrgreen:


Vou vou!! Luodinkestävä kori jos joku mummo saa tarpeekseen ja ampuu haulikolla vihoissaan!

Säästää pitkän pennin :P

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #17 : 06.08.04 - klo: 09.51 »
jos jotain ledi virityksiä menee tonne autoon pistään niin voiko niille virran ottaa vastarin akusta vai pitääkö niille pistää oma?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #18 : 06.08.04 - klo: 09.56 »
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
jos jotain ledi virityksiä menee tonne autoon pistään niin voiko niille virran ottaa vastarin akusta vai pitääkö niille pistää oma?
Miten haluat. Helpompi on varmaan pistää omat. Mä oon aina pistäny omat virtalähteet valoille.

Edit: Mä ainaki oon laittanu superkirkkaat ledit, ni näkyy tosi hienosti pimeässä, eikä vie kauheesti paristoja, ku laittaa niille oman katkaisijan, ni saa millon vaa otettuu pois päältä ja päälle.

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Tunaatteko?
« Vastaus #19 : 06.08.04 - klo: 11.10 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
jos jotain ledi virityksiä menee tonne autoon pistään niin voiko niille virran ottaa vastarin akusta vai pitääkö niille pistää oma?
Miten haluat. Helpompi on varmaan pistää omat. Mä oon aina pistäny omat virtalähteet valoille.

Edit: Mä ainaki oon laittanu superkirkkaat ledit, ni näkyy tosi hienosti pimeässä, eikä vie kauheesti paristoja, ku laittaa niille oman katkaisijan, ni saa millon vaa otettuu pois päältä ja päälle.
Mulla on nyt 2 superkirkasta edessä ja 2 tavallista punaista takana ja ne toimii 9 voltin patterilla ja on niillekkin oma katkaisija. :mrgreen:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #20 : 06.08.04 - klo: 11.21 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
jos jotain ledi virityksiä menee tonne autoon pistään niin voiko niille virran ottaa vastarin akusta vai pitääkö niille pistää oma?
Miten haluat. Helpompi on varmaan pistää omat. Mä oon aina pistäny omat virtalähteet valoille.

Edit: Mä ainaki oon laittanu superkirkkaat ledit, ni näkyy tosi hienosti pimeässä, eikä vie kauheesti paristoja, ku laittaa niille oman katkaisijan, ni saa millon vaa otettuu pois päältä ja päälle.
Mulla on nyt 2 superkirkasta edessä ja 2 tavallista punaista takana ja ne toimii 9 voltin patterilla ja on niillekkin oma katkaisija. :mrgreen:
Jep, mullaki oli baja beetlessä 9 voltin paristolla, mutta savagessa mulla oli talvella 4 patterin patterikotelo etupanssarin kolossa.

Edit: Mulla oli sen 9 voltin pariston kanssa joku vastus, mutta en muista mikä.

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
Tunaatteko?
« Vastaus #21 : 06.08.04 - klo: 11.44 »
Ex autossa oli kaks super kirkasta valkoista lediä edessä. Sit katolla olevissa lisävaloissa (monsteri) oli kanssa tavalliset valkoiset. Perässä vielä punaiset ledit. Virran otin 6v patterikotelosta, jossa 1800 mAhin kennot. Josnkinlaiset etuvastukset oli tietenkin...
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Tunaatteko?
« Vastaus #22 : 06.08.04 - klo: 12.15 »
Joo mulla on kytketty silleen että jänskästi(en osaa selittää) ja on mullakin etuvastukset ja oikein kaksin kappalein.

Otan kuvia joskus.'

Muuten kukkalapio onkos Savageen helppo rakentaa valot??

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #23 : 06.08.04 - klo: 12.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Joo mulla on kytketty silleen että jänskästi(en osaa selittää) ja on mullakin etuvastukset ja oikein kaksin kappalein.

Otan kuvia joskus.'

Muuten kukkalapio onkos Savageen helppo rakentaa valot??
On aika helppo, ku siinä on ne "leikkivalot" vakiona, eli sellaset 21-mallissa ainakin keltaiset pyöreät muovihärpäkkeet siinä etupuskurissa kiinni, ni niitten tilalle on helppo pistää teline, johon kiinnittää ledit. Ja akku/patterikotelo mahtuu nätisti siihen etupanssarin ja diffikotelon väliin, jonka voi varmuuden vuoks pistää aina nippusiteellä tai rautalangalla vähän kiinne. Sitten katkaisija mulla oli/tulee olemaan siinä iskaritornissa kiinni.

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #24 : 07.08.04 - klo: 14.18 »
kaikenlaista :D . aattelin kanssa ite pistää jotain ledi säätöö jahka nytten saan uuden auton ostettua jossain kohtaa tätä kuuta.

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Tunaatteko?
« Vastaus #25 : 12.08.04 - klo: 10.50 »
Sanokaapa joku pystyiskö sytkäristä tekemään ilokaasuja rc polttikseen. En nyt oikeen osa selittää miten sen asennan, mutta on jo paikka katottu että vois toimia. Eli sytkäristä tulis kaasua ilmansuodattimeen bensaletkua pitkin. Se kaasu alkais tulla aina kun on kaasu pohjassa, joten voisi ehkä tehdä jonkin pikku jousen kaasuvipuun että siinä olis hieman väljyyttä täydellä kaasulla ennen kuin ne kaasut tulis. Kestääkö kone ja miten suuri imu siinä ilmansuodattimen alla on että meniskö ne oikeeseen osoitteeseen :?:
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #26 : 12.08.04 - klo: 11.09 »
Todennäkösesti poksahtaa koko kone
HPI Nitro MT2

Poissa Large_90

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/large
Tunaatteko?
« Vastaus #27 : 12.08.04 - klo: 16.37 »
No mutta miksi se sen tekisi? :mrgreen:
kotisivut
NITRO DRIFTER

Poissa miksu-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #28 : 12.08.04 - klo: 17.53 »
Koska ilokaasu ja sytkäreissä käytetty kaasu on vähän eri asia. Ilokaasu ei kai itsessään pala koska se on vaan happea ja typpeä. Se vaan herkistää palamista, niinkun puhdas happi. Kaasua jos työnnät koneeseen niin se itse kaasu syttyy vaan palamaan ja imaisee sen liekin takaisin sinne polttoaineletkuun ja siinä palaa sitten metanoli, nitro ja koko auto.
HPI Nitro MT2

Poissa Tu(u)nari

  • Jäsen
    • Profiili
Tunaatteko?
« Vastaus #29 : 13.08.04 - klo: 15.14 »
Jos korvaat imuilman (hapen) kaasulla, joka myös tarvitsee ilmaa
palaakseen, ei kone pärähdäkkään kuin vasta silloin, kun pakoaukko aukeaa :P, jos pakoputkessa on happea.

Jos pakoputkessa ei ole happea tarpeeksi, niin sitten kaasu/polttoaineseos on palamiskelpoista vasta pakoputkesta tullessaan. Jos käytät starttiboxia, kannattanee harkita pakoputken aukon suuntaamista muualle kuin kalleuksiasi  kohti  :lol: , koska olet keksinyt liekinheittimen.  

Voi olla vaikuttavan näköista, mutta kovin kallista  :mrgreen: , tupakoitsijoille jopa tuskallista :(, jos sattuu samaan aikaan polttamaan