Kirjoittaja Aihe: Hobbywing xerun Sct Pro ongelma  (Luettu 2320 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Hobbywing xerun Sct Pro ongelma
« : 27.02.14 - klo: 23.42 »
Moro,
Kyseisen säätimen kanssa on seuraavanlainen ongelma: Virrat ei pysy päällä...
Vian olen paikallistanut virtakytkimeen.

Vanhemmissa säätimissä olen poistanut koko kytkimen, juottanut johdot yhteen. Ja taas on pelannu.

Tossa on kuitenki kalibrointi/säätönappula samassa, ja kytkimelle menee 3 johtoa pun.must. ja valkoinen...
Jos riipasen pun. Ja mustan poikki ja juotan yhteen, niin ohittaisko se virtakytkimen???

Helppohan se olisi testata suoraan, mut ei millään viitteis turhaan katkoa johtoja...
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa Maxxi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing xerun Sct Pro ongelma
« Vastaus #1 : 27.02.14 - klo: 23.53 »
Moro,
Kyseisen säätimen kanssa on seuraavanlainen ongelma: Virrat ei pysy päällä...
Vian olen paikallistanut virtakytkimeen.

Vanhemmissa säätimissä olen poistanut koko kytkimen, juottanut johdot yhteen. Ja taas on pelannu.

Tossa on kuitenki kalibrointi/säätönappula samassa, ja kytkimelle menee 3 johtoa pun.must. ja valkoinen...
Jos riipasen pun. Ja mustan poikki ja juotan yhteen, niin ohittaisko se virtakytkimen???

Helppohan se olisi testata suoraan, mut ei millään viitteis turhaan katkoa johtoja...
Minullakin oli sama ongelma kun käytin sct-pro noparia, virtakytkin kului niin paljon ettei toiminut kunnolla. Lopputulos oli että auto sammui kun jarrutin pääsuoran päätyyn ja auto täydestä vauhdista kaiteesta yli ja lensi vielä pari metriä  :grin: Ongelma korjaantuu katkaisemalla johdot ja juottamalla plussa ja miinus yhteen. Kun haluat käyttää set "nappulaa" kytket signaali piuhan plussan ja miinuksen kanssa yhteen jolloin siis kaikki 3 piuhaa kiinni toisissa. Tämä toimii kaikille noparin virtakytkimille(mihin itse olen törmännyt)

Ps. itse en käytä koskaan virtakytkintä, koska ne vain aiheuttavat ongelmia. Sähköt sammuu aina irroittamalla akku noparista.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

Poissa Candyman

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing xerun Sct Pro ongelma
« Vastaus #2 : 27.02.14 - klo: 23.54 »
Painat kalibrointi nappulan johdon (valkoinen) kiinni mustan ja punaisen juotokseen, joka on sama kun painaisit nappia virtakytkimestä.

EDIT: Oho vastattiin jo :azn:
[EuroRC] [Xray XB2] [Xray XB4]

Poissa Mr-Chat

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Hobbywing xerun Sct Pro ongelma
« Vastaus #3 : 28.02.14 - klo: 00.03 »
Kiitoksia tiedosta... huomenna kolvi lämpeää... :tongue:
TEKNO RC Team driver
SCT410.3, NB48 2.0, XRAY SCX

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Hobbywing xerun Sct Pro ongelma
« Vastaus #4 : 28.02.14 - klo: 07.47 »
Uuden tai vielä toimivan noparin kanssa ongelman voi välttää juottamatta piuhoja. Ei käytä virtakytkintä niin se ei kulu.